Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A történet egy fantasy paródia, elsősorban az 1920-30-as évek amerikai fantasy szerzőinek...
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Friss hozzászólások
Priap69: Várom a folytatást.
2024-05-02 22:20
laci78: Nem tudom eldönteni, hogy sok...
2024-05-02 16:17
Rémpásztor: Nagyon szépen köszönök minden...
2024-04-28 00:36
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A győztes

Tom és Patricia egy színpadhoz közeli asztalnál ült.

-Valami díjat kapsz? - kérdezte a lány.

-Nem tudom hugi. Azt javasolták, hogy hozzalak el és ezeket a székeket jelölték ki nekünk. Küldtem nekik egy történetet, de nem sok reményt fűztem hozzá.

-Melyiket? Az emberevőset?

-Igen.

-Az jó történet, nekem tetszett. Valahogy izgató, ijesztő és vicces volt egyszerre. Olyan gondolataim támadtak tőle, amik korábban soha.

-Sokáig gondolkodtam, mielőtt megmutattam neked. Nem tudtam, hogyan fogadod.

-Tényleg meglepett, de végülis csak fikció. Őszintén szólva bele tudtam magam képzelni a lány helyébe. Kicsit szégyellem bevallani, de felizgatott a történet. Gondolom a férfiak is hasonlóan éreznek.

Egy férfi lépett a színpadra és megszólalt:

-Üdvözlöm Önöket hölgyeim és uraim! Ma este átadjuk a Donner National Writer’s Snuff and Cannibal díjat. Mint tudják, a győztes a díj mellé 50 000 dollárt is kap és az írását egy rövid előadás keretében bemutatjuk. A szükséges felszerelés és a szereplők már készen állnak. Az idei év győztese Thomas Harrison, aki volt olyan kedves és elhozta magával a húgát, aki a családja legalkalmasabb női tagjaként a főszerepet játssza majd.

-Legalkalmasabb? Főszerep? Mit jelent ez Tommy? - kérdezte a lány.

-Nem tudom hugi. Úgy tudtam hogy a Donner csak felnőtt fiktív írásokat takar. Semmiféle előadásról nem hallottam.

A színpadon a férfi folytatta:

-Mai sztárunk tehát Patricia Harrison lesz. 19 éves, az Oklahoma University hallgatója képzőművészet szakon. Üdvözlünk Patricia! Nagyon várjuk az előadásodat.

-Előadás? Én? Tommy…? - hüledezett Patricia.

-A történet szerint dél-amerikai vademberek foglyul ejtenek egy misszionáriust a lányával. Az apával gyorsan végeznek. A lányt először megerőszakolja a főnök, majd a törzs többi férfi tagja. Végül élve megfőzik és felszolgálják a törzsnek. Tommy! A misszionárius apa szerepét Michael Rey vállalta és a törzs tagjai is megvannak. A törzsfőnök szerepét viszont neked szántuk. - mondta a műsorvezető.

-Ez csak játék, és nem fogjuk igazából megölni és megenni a húgomat, ugye? - kérdezte Tom.

-Tom, te is tisztában vagy azzal, hogy a snuff mit jelent. - mondta a műsorvezető.

-Tommy!!! - esett kétségbe Patricia.

-Tudom, de 50 000 dollár sok pénz.

-Dddee…ddee…! Tommy! Igaziból akarják csinálni. Meg akarnak ölni és megenni! Nem erről beszélnek?

-Erre válaszolok én, ha megengeded Tommy. Van már gyakorlatom. - mondta a műsorvezető, majd folytatta:

-Patricia! Igen, ma este megeszünk. Még akkor sem menekülhetsz, ha Tom nem egyezne bele a feláldozásodba. A mienk vagy. Ha a bátyád úgy érzi, hogy nem képes eljátszani a törzsfőnököt, akkor van helyette tartalék jelöltünk.

-Esküszöm, hogy nem én terveltem ezt ki Patty! Fogalmam sem volt, hogy erre készülnek.- mondta Tom.

-De Tommy! Meg fogok halni!

-Igaz, de nem tehetünk semmit.

-Nem akarok meghalni!

-Tudom, de akkor sem látok kiutat.

-Helyes meglátás, pontosan így van..OK.. Patricia! Te és Michael balról jöttök majd a színpadra. Csak legyél természetes, a többiek tudják, hogy mit kell tenniük. Kezdjük! - mondta a műsorvezető.
Hasonló történetek
16077
Előrenyúlt megragadta a lány karjait. A fiatal lány úgy megijedt, hogy majdnem felsikoltott, de ekkor a férfi a másik kezét arcán végigsimítva előre csúsztatta és apró arcát megmarkolva befogta a lány száját. Egy határozott mozdulattal berántotta a bokorba. A lány szoknyája kicsit lecsúszott és érezte, hogy...
7297
A reggeli Nap bevilágította dzsungelt. Szeptember volt, de itt semmi jelét nem látták az ősznek. A nappali virágok lassan kinyíltak. Állatok lepték el az erdőt. A sziget erdejében egy kisebb sziklás területen a különítmény tagjai ébredeztek...
Hozzászólások
További hozzászólások »
tlalax ·
. . . .1300 oldalnyi erotikus horrortörténet egyetlen PDF-ben: https://yadi.sk/i/UJWG9XRh1P_w7w

sonny grosso ·
Érdekes történet.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: