Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A Feleség naplója

A Nő tisztes, amerikai álomba illő feleség volt. Családi ház, két gyerek, egy kutya, egy macska, sikeres férj. Saját kezűleg csinosítgatta otthonukat, jól főzött, ízlése egyedi és messziről felismerhető volt. 
 
A Nő valódi énje már csak időnként bukkant fel. Ha táncolt, nem érdekelte semmi és senki, és csak a rúd hiányzott ahhoz, hogy hivatásosokat megszégyenítő módon csábítson el mindenkit maga körül, legyen az férfi vagy nő. 
 
De a Nő, mint említettem, tisztes feleség volt. Az éjjeliszekrényben tartott korbács, necc testharisnya, latex fűző mintha múltidéző eszköztár lett volna, ami csendben porosodik a dobozban. 
 
Aztán egy este, miután a gyerekek már aludtak, és a konyha ragyogott, a Feleség leült a gép elé, benézve a megszokott, tisztes feleségekből és anyukákból álló csoportba, és olvasni kezdett. Belecsöppent egy kevéssé tisztes és megszokott csevejbe, majd csendben töltött magának egy pohár pezsgőt, az elegancia jegyében. Egy Lány szeme villant rá a monitorról. Szikrázott, mint a csillagszóró, és a Feleség egyszer csak azon kapta magát, hogy szexchatet folytat vele. 
 
Aznap éjjel a Feleség elmesélte a Férjnek, hogy mi történt. Szégyen, izgalom, felajzottság és bűntudat keveredett hangjában, tekintetében, illatában. És a Férj úgy döntött, hogy engedetlenségéért büntetést érdemel. 
 
Bilincsek vágtak a csuklójába, szíjak a bokájába, ahogy a fémkeretes ágyhoz kötötte. A fájdalom, kiszolgáltatottság egyszerre volt megalázó és izgató is. Régi, ismerős remegést érzett a gyomrában, ahogy a korbács kilenc bőrszíja finoman végig simogatta a melleit.  Szemtakaró került rá, hogy ne lássa, csak sejtse, érezze, hogy mi következik, mi következhet. 
 
A simogató szíjak egyszer csak lecsaptak. Keményen, kíméletet nem ismerve szántották végig a már érzékennyé tett mellbimbóit, teste ívbe feszült tőle, de a bilincsek, kötelek nem engedtek. Tudta, hogy csendben kell maradnia, így csak az ajkába harapott, amit a következő pillanatban a korbács érintett incselkedőn. Végigsiklott a nyakán, le a mellein, elidőzött a köldöke tájékán majd végig csattant kitárt lábai közén. A megaláztatás hullámokban futott át rajta, miközben elkezdett nedvesedni. Nagyon. 
 
Az agya üres volt. Semmi sem maradt ott, csak a feszült várakozás és félelem, hogy az ostor a következő pillanatban kényeztetni vagy kínozni fogja-e, bár a határok kezdtek elmosódni kéj és kín között. 
 
Ekkor a Férj megszólalt: - És mit tennél vele? 
 
Ő pedig mesélni kezdett. Engedelmesen, megadóan, a legmélyebb, legsötétebb fantáziáit a Lányról. Ha elhallgatott, a közben simogató korbács azonnal és kegyelmet nem ismerően csapott le a legérzékenyebb pontokon. 
 
Nem tudta eldönteni, hogy a Férj dühös, vagy izgatott-e. Kereste volna a kezével, hogy megbizonyosodhasson róla, de a bilincsek kordában tartották, nem engedtek. Csuklóján mély bemélyedésnyomok díszelegtek már, ahogy vergődés közben észre sem vette, mennyire belemarnak a húsába. 
 
Aztán.. egyszer csak azt érezte, hogy a szanaszét ázott hüvelyébe egyetlen határozott mozdulattal bedöfi magát. A Férj dugta keményen, rendületlenül, és nem érdekelte, hogy a Feleség már csak nyöszörögni tud alatta a sorozatos orgazmusoktól. De valami megváltozott. Hirtelen már hárman voltak a hitvesi ágyban, a nő képzeletében puha, lágy ajkak csókolták, majd mikor sikolyra nyílt volna a szája, a Lány egyszerűen betapasztotta azt a csiklójával, ahogy térdelve fölé ereszkedett.. Hármasban keféltek, a Feleség vonaglott, és csak érezte, nem látta, ahogy a Férje nyelve a Lány szájába hatol. 
 
Ebben a furcsa, egyszerre két és három dimenziós helyzetben valósnak tűnt a fantázia, és a Feleség őrjöngve élvezett el újra, és újra. 
 
Kimerülten aludt el. De az álom előtti utolsó pillanatban még bevillant a gondolat, hogy ezt is meg kell gyónnia másnap, és ezért is meg fogja kapni a kiérdemelt büntetését. De ez már a következő történet lesz. 
 
Hozzászólások
kamilla10 ·
Csak az író pontozta fel a történetet vagy tényleg jó? Valóban rossz vagy csak egy dilinyós húzta le? Ez a szavazatokból nem derül ki. Asdf0123 írta: "cookiek, sütik törlése >>> végtelen szavazási lehetőség XDDDDDDD ne maradjatok ki a buliból!! szavazzátok le akit utáltok!!!! XDD sütik törlése ás királyság van!!"

danisenzavestito ·
Kellemes írás, ha egy iciripicirit hosszabb lenne, iciripicirit jobban élvezném, de így is kellemes délutáni olvasmány :D

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: