Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
lalityi9346: Várom nagyon a folytatást!
2024-03-26 17:27
kaliban: Hát ez q..va gyenge, a helyesí...
2024-03-24 15:19
golyó56: Tetszett. Folytatás?
2024-03-22 11:42
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A csend hangja

... Egyedül volt otthon. Betegvolt, gyenge és fáradt, de nem bírt volna elaludni. Ahhoz túl sok minden nyomta a gondolatait. Magányosnak érezte magát, elhagyatottnak. A szíve közben teljesen üres. Nem érzett mást, csak az egyedül lét unalmas, kínzó magányát. Úgy vágyott rá, hogy valaki vele legyen, gyengéden magához szorítsa és simogassa az arcát, közben nyugodt mosolyt vessen felé és halkan suttogjon a fülébe. Csak érezze, hogy ott van mellette, szereti és vigyáz rá...
Olyan szürke volt minden, és egyhangú. Ő feküdt az ágyon, lehunyt szemmel, s várt, hátha eléri az álom. De az nem jött. Csendes, meditáló nyugalmából a csengő riasztotta fel. Először úgy gondolta nem nyit ajtót, s nem is tette meg. Úgy tíz perc múlva egy fekete árnyék elsuhant az ablak előtt. Biztos megunta a várakozást, s tovább állt. A lány még sokáig gondolkozott, s aztán a ház némasága, s a távolban duruzsoló hangok elaltatták.

Este felé furcsa, halk sípolásra ébredt. Ő ezt úgy hívta: a csend hangja. Ha nagyon csend volt, egy idő után mindig ezt hallotta. Érdekes volt, hogy most erre a hangra ébredt fel, hiszen ez nem is valódi hang, hanem valami, ami talán csak az ő fejében van. A sötétben felvillant egy szempár. Akkor tudta eldönteni, hogy az kint van, mikor a szeme végre megszokta a sötétet. Sokáig nézte. Olyan érzéki szempár volt, úgy világított a sötétben, és tiszta vágy égett benne. Ismét csengő. A lány ajtót nyitott, és beengedte az ismeretlen férfit. Nem látta az arcát, csak azt a tüzes szempárt. A férfi átkarolta a lány derekát és lágyan megölelte. Az ajtó bezárult mögöttük.
-Vágyom rád! - suttogta nagyon halkan a férfi.
A lány tehetetlenül viszonozta az ölelést, és hagyta, hogy a férfi az ágy felé sodorja...
Ott feküdtek egymás mellett, szorosan, összesimulva s egymás hátát simogatták. A férfi védelmezve, féltően szorította magához a lányt, s az békésen elaludt mellette...
Reggel hideg fuvallat járta át a lány testét. Arra vágyott, hogy a férfi felmelegítse, de ő már nem volt ott. A magány újra elöntötte a szívét, s a csend hangja újra megszólalt...
Hasonló történetek
3693
De amikor megfordulok egész közel érzem a száját a számhoz, és érzem a forró leheletét, ami átjárja minden porcikámat. Mélyen a szemébe nézek. Ő viszonozza a tekintetem. Érzem, már teljesen hozzám bújt, és az ölelése egyre szorosabb. Szinte már fáj ez az ölelés, mikor hirtelen megcsókol, és eltűnik minden fájdalom, és minden ami csak körülöttünk létezik...
3798
Hirtelen ágrecsegést hallottak. Felkapták íjaikat, hogy rögtön lőni tudjanak a medvére. De a bokrokból három ló tűnt elő. Az egyiken Nabaha, a másikon Jeny ült a harmadikat meg kötőféken vezették. A két lány teljesen ki volt pirulva. Ruhájuk rendezetlen volt...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

FoGoLY ·
Szerintem szép .....jó a képzelőerőd .....Kérek még ilyet!!!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: