Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 14:02
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A csajom exe - 4.

Eredeti történet: https://literotica.com/s/hired-by-my-fiances-ex-ch-02
 
Írta: Lucas96
Fordította: Pavlov (pavlov.urasag@gmail.com)
A fordító megjegyzése: Az itt leírtakat otthoni kipróbálásra egyáltalán nem javasoljuk, de ha mégis megtennéd, dobj róla egy e-mailt... :)
2022. április
 
*****
 
Amint másnap este hazaértem, szóltam Daisynek, hogy hagyja a vacsorát. Leültettem a kanapéra, megfogtam a kezét, és elmondtam neki, mennyire sajnálom, hogy már régóta nem kényeztettem szexuálisan. Megvonta a vállát, és azt mondta, nem nagy ügy, de azért elmondtam neki, hogy szeretnék valamit tenni érte.
– Nos, rendben – mondta. – De mostanában eléggé nehéznek bizonyult, hogy tudod... felálljon...
Éreztem, hogy elvörösödök, de visszafojtottam az idegességemet, és azt mondtam:
– Igen, ez igaz, de arra gondoltam, hogy megpróbálhatnék valami mást, és az valahogy talán csökkentené a nyomást.
A menyasszonyom zavartnak tűnt.
– Hogy érted? – kérdezte.
– Nos... hadd próbáljalak kinyalni! – mondtam. – Így megadhatom neked azt a figyelmet, amit megérdemelsz, de nem lesz rajtam nyomás, hogy teljesítenem kell. Azt hiszem, ha így csináljuk, meg tudok keményedni, és miközben téged kényeztetlek, könnyítenék magamon is, érted... Jól hangzik?
Láttam, hogy Daisy fejében kattognak a fogaskerekek, és azon gondolkodik, vajon rájövök-e majd, hogy aznap délután Braddel kefélt. Feltételeztem, hogy ez volt Brad tervének hibája, és azonnal nemet mond majd, nehogy rábukkanjak a puncijában valaki más spermájára. Meglepetésemre huncut mosoly jelent meg az arcán, hozzám hajolt és megcsókolt. Visszacsókoltam és smároltunk egy kicsit, majd elkezdtem levetkőztetni, egészen bugyiig. Határozottan tolta lefelé a fejemet, láthatóan alig várta már, hogy kinyaljam.
Idegesen végigcsókoltam a hasát, majd lehúztam róla a bugyit. A puncijánk ajkai ki voltak vörösödve. Azon gondolkodtam, hogy Brad hogyan használta őt egészen addig, hogy hazaértem. Felnéztem rá, és úgy tűnt, kissé idegesen figyeli a reakciómat. Rám mosolygott, beletúrt a hajamba, és az ágyéka felé tolta az arcomat.
– Rajta, bébi – mondta. – Igazán nagyra értékelem, hogy ezt megteszed értem.
Hátradőlt a kanapéban, én pedig nyalni kezdtem a punciját. Halk nyögéseit hallva elkezdtem keményedni, és benyúltam a nadrágomba, elkezdtem verni a farkamat.
– Mmm, ez az, kicsim – mondta Daisy. – Azt akarom, hogy te is jól érezd magad.
Folyamatosan nyaltam a punciját, és eleinte minden teljesen normálisnak tűnt. Aztán ahogy egyre hevesebbé váltak a nyögései, és az arcomhoz dörzsölte az ágyékát, valami sósat éreztem a nyelvemen. Kissé hátrahúzódtam: a párom puncijából fehér csöppek buggyantak ki.
Daisy gyorsan visszatolta a fejemet a puncijába, és felnyögött:
– Mmmmm, ne hagyd abba, bébi, nagyon jól csinálod, csak folytasd!
Felnyaltam a puncijából kiszivárgó ondót, és legnagyobb meglepetésemre önkéntelenül felnyögtem. Annyira megalázó érzés volt, ahogy Daisy a tarkómat markolta. Tudta, hogy Brad spermáját eteti velem, és nyilvánvalóan élvezte a helyzetet. Felnéztem rá, és láttam, hogy rám mosolygott, miközben hevesen nyaltam, illetve magamat is kényeztettem. El sem tudtam hinni, hogy egy ilyen perverz dolog beindítja. De bármilyen furcsa volt, én is őrülten felizgultam tőle, és egyre lelkesebben nyaltam.
– Ez az, bébi, csak így tovább, már közel járok... – nyögte Daisy, miközben lelkesen nyaltam a punciját. Valójában kezdtem élvezni a Brad ondójának ízét. Egyre több szivárgott a menyasszonyom puncijából. Úgy tettem, mintha nem vettem volna észre, de valójában szándékosan nyaltam fel minden cseppet, amit csak találtam. Daisy vadul mozgott az ajkamon, és pár perc múlva el is élvezett, amitől én meg az alsómba eresztettem a saját adagomat.
Utána büszke mosollyal néztem fel Daisyre, és letöröltem az ajkaimat. Daisy nem tudta megállni, hogy ne kuncogjon, és így szólt:
– Hú, kicsim. Ez nagyszerű volt. Ezt mindenképpen gyakrabban kell csinálnunk!
Erre csak bólintottam.
– Igen, az biztos – értettem egyet.
 
***
 
Aznap éjjel Brad ismét írt nekem.
 
Brad: szóval megtetted?
 
Én: hát... igen
 
Brad: LOL / tényleg? / el sem hiszem
 
Én: ezt meg hogy érted? te mondtad, hogy meg kell tennem, nehogy gyanút fogjon meg ilyenek
 
Brad: hahaha / igen, persze / csak le vagyok nyűgözve, hogy tényleg végigcsináltad / ki is verted közben, meg ilyenek?
 
Én: ...igen
 
Brad: omg / bocsika, de ez eszméletlen jó / milyen érzés spermanyelő, felszarvazott vőlegénynek lenni?
 
Én: ...jól van, hagyjuk
 
Brad: bocsi, öreg / ugye nem vagy rám mérges?
 
Én: nem... semmi gond
 
Brad: lol / miért is lennél, valószínűleg most is feláll, ha rá gondolsz
 
Én: ... hát... igen, fogjuk rá
 
Brad: [sírva nevető emoji] / eszem-faszom megáll / jól van, be kell vallanom valamit / ez igazából Daisy ötlete volt
 
Én: HOGY MI??
 
Brad: hahaha / nyugi, kis köcsög / emlékszel, amikor pár napja megkúrtam, és meséltem, hogy a mellére élveztem?
 
Én: ...igen
 
Brad: hát azt nem mondtam el, de miután beterítettem az ondómmal, felnevetett, és azt mondta, hogy “bárcsak Lucas itt lenne, hogy felnyalhassa rólam”
 
Én: omg... tényleg?
 
Brad: lol bizony / őrült az a csaj, ember / először jót röhögtem a dolgon / de aztán gondolkodtam rajta, és rájöttem, hogy rávehetlek, hogy tényleg nyald ki belőle a gecimet
 
Én: miafasz... akkor csak egy trükk volt?
 
Brad: lol bocsi haver / de te nyilván élvezted
 
Én: ...na hagyjuk / ez azért gáz
 
Brad: hahaha / hát ha nem akarod többé, nem kell
 
Én: ok
 
Brad: de ha mégis, ne aggódj / engedek még a kis ribibe elég gecit, hogy kinyalogathasd belőle
 
Én: ...kapdbe
 
Brad: wow tényleg így fogsz beszélni a főnököddel, aki egyben a csajodat is kúrja helyetted?
 
Én: ...elnézést, uram
 
Brad: lol ez máris jobb / máris arra vered a farkad, hogy újra meg kéne tenni, nem igaz?
 
Én: ...igen, uram
 
Brad: még jó / hát igen, ez jár a felszarvazott hapsiknak / rajta, valld csak be, mennyire ízlett a gecim
 
Én: ...basszus / tényleg ízlett / először fura volt, de aztán hozzászoktam... rohadt jó íze volt, Brad
 
Brad: lol / és szeretnél még belőle, nem igaz?
 
Én: ó istenem / igen, kérlek! / minden alkalommal ki akarom nyalni Daisy punciját, amikor csak beleélvezel
 
Brad: jó fiú / meg kéne köszönnöd
 
Én: igen uram / köszönöm, hogy megengeded, hogy kiszívjam a gecidet a menyasszonyom puncijából
 
Brad: lol / szánalmas / na verd ki most már
 
Én: basszuuuuuus / ...hát köszi haver
 
Brad: nincs mit, farkinca
 
***
 
Pár hétig így mentek a dolgok. Azokon a napokon, amikor Brad megkúrta Daisy-t, mohón rohantam haza, hogy tisztára nyalhassam a punciját és persze közben kiverhessem magamnak. El sem tudtam hinni, mivé alakult a szexuális életem, ugyanakkor úgy tűnt, minden érintett kifejezetten élvezte.
A Daisy-vel egymás iránt érzett szerelmünk csak mélyebbé vált, és folyamatosan haladtunk az esküvő tervezésével.
Aztán egy nap Daisy hozzám fordult vacsora közben:
– Tudod, elég furcsa – mondta –, hogy te meg Brad milyen jó barátok lettetek a munkahelyen, de amúgy sosem hívtad el hozzánk.
– Ó – mondtam. – Hát, amikor még felvett, azt mondtad, hogy nem akarsz vele lógni, mert az furcsa lenne, igaz?
– Igen, tudom – mondta Daisy. – De azt hiszem, ez most már eléggé butaságnak tűnik. Elvégre Braddel már régen voltunk együtt, és ha már ti ketten összebarátkoztatok, akár szervezhetnénk is valamit együtt.
Ezen elgondolkodtam. A farkam összerándult a gondolattól, hogy együtt lássam őket, még ha csak “barátként” is.
– Hm, hát, persze, jól hangzik – mondtam.
– Remek – mondta Daisy mosolyogva.
Elmeséltem Bradnek, amit Daisy mondott, és meghívtam, hogy hétvégén nézzen be hozzánk. Ha őszinte akarok lenni, egy részem arról fantáziált, hogy ettől minden kiderül, és Brad az orrom előtt fogja Daisy-t megdugni. De nem ez történt. Ők ketten valóban flörtöltek egymással, elég finoman ahhoz, hogy úgy tehessek, mintha nem vettem volna észre, de ennél tovább nem ment a dolog. A gondolattól azért még rohadt kemény lett a farkam.
A továbbiakban is többször lógtunk együtt, és egész szórakoztatónak bizonyult. Jól kijöttünk egymással. Nagyon beindított, ahogy egymással flörtöltek, és ahogy játékosan egymáshoz értek, de ezt leszámítva a normális kerékvágásban haladtak a dolgok.
Ahogy egyre jobban összebarátkoztunk, és ahogy az esküvő időpontja közeledett, megkérdeztem Daisyt, felkérhetem-e Bradet vőfélynek. A párom ezt remek ötletnek tartotta, és bátorított, hogy minél hamarabb beszéljem le vele. Így hát másnap a munkahelyemen megkérdeztem Bradet, vállalja-e.
– Hát persze, tesó – mondta Brad vigyorogva. – Örömmel!
Azon a délutánon Brad ismét elment a melóból, hogy megkúrja Daisyt. De amikor este hazatértem, Brad és Daisy a kanapémon ülve tévéztek, a pasi a karját lazán a menyasszonyom vállán tartotta.
– Á, szia, kicsim – mondta ártatlanul Daisy, amikor beléptem. – Brad nem sokkal ezelőtt írt rám, hogy épp erre járt, úgyhogy lógtunk itt egy kicsit együtt.
– Ó, oké, klassz – mondtam, tudván, hogy Brad biztonyára épp az imént engedte ondóját a párom puncijába. Még azt is észrevettem, hogy mindketten kissé le voltak izzadva.
– Igen, de igazából éppen menni készültem – mondta Brad, és felállt. Távozás közben hátba csapott, és azt mondta:
– Remélem, a munka ma nem bizonyult túl fárasztónak!
Hallottam, hogy Daisy kuncog ezen, és miután Brad elment, ő gyorsan odalépett hozzám, és szájon csókolt azokkal az ajkaival, amelyek korábban szinte biztosan Brad farkát kényeztették. Gyorsan térdre estem, és nyalni kezdtem puncijából a friss geciadagot.
 
***
 
Aznap este Brad küldött e-mailben egy videót, amiben az aznapi kefélése volt Daisy-vel. Nagyon izgatott voltam, mert addigra roppant ritkák lettek tőle a videók. Ez most ráadásul különösen izgató volt, mert Daisy-vel azon viccelődtek, hogy én éppen Bradet kértem fel vőfélynek.
– Ó, istenem, talán meg is dughatnál az esküvő előtt – mondta Daisy, miközben a pasi farkán lovagolt.
– Basszus, igen! – mondta Brad. – Imádnám, ahogy a gecim csurogna a combodon, miközben kimondod a boldogító igent annak a kis pöcsnek!
– Istenem, igen – nyögte Daisy. – Azt akarom, hogy dugj meg a menyasszonyi ruhám, Lucas meg nyaljon tisztára a nászéjszakánkon!
Ettől Daisy elment, én pedig tehetetlenül bámultam és vertem a farkamat. Ezúttal kissé túl hangos lehettem, mert hirtelen észrevettem, hogy Daisy ébren van mellettem, és nézte, ahogy verem a farkam a videóra, amiben ő Braddel kefél.
– Basszus! – kiáltottam fel, és elejtettem a telefonomat.
– Tudtam! – mondta Daisy. A takaróba markolt és felrántotta, így felfedte az ágaskodó farkamra szorított markomat.
– Daisy, én nem... én nem... ez... – dadogtam összefüggéstelenül.
El sem hittem, hogy ez megtörténik. Éreztem, hogy elpirulok, és próbáltam kerülni a szemkontaktust, de amikor végre ránéztem, meglepetésemre nem haragot, inkább elragadtatást láttam az arcán.
– Sejtettem, hogy valami történik veled – mondta Daisy. – Hadd lássam csak! – A telefonomért nyúlt. Félszegen próbáltam megállítani, de tudtam, hogy esélytelen. Úgy tartotta a telefont, hogy mindketten lássuk, amint Brad a videóban hanyatt dönti és a fenekét csapkodja.
– Szóval... átküldi neked a videóinkat, hogy te meg kivárd rájuk? – kérdezte Daisy, leállítva a videót, és le is tette a telefonomat. Hangjában keveredett a lenyűgözöttség és a zavar.
– Én...én... – fogalmam sem volt, mit mondjak, majd végül felsóhajtottam és feladtam. – A francba is... igen.
– Egész idő alatt tudtál rólam és Bradről?
Bólintottam, lesütöttem a szemem, és idegesen nyeltem egyet.
– Rendben, nagyon sajnálom, hogy ezt eltitkoltam előled, de most elmondok mindent! Braddel együtt terveltük ki, hogy rávegyünk téged, hogy félrelépj vele.
A párom folytatta a kérdezősködött, úgyhogy elmeséltem neki az egészet. A végén csodálkozva rázta a fejét.
– Hűha. Mindig is furának találtam, hogy nem vetted észre bennem egy másik férfi ondóját, amikor kinyaltál – mondta.
Éreztem, hogy elpirulok.
– Szerinted kattant vagyok?
Együttérzően nézett rám.
– Hát talán egy kicsit – mondta. – Nem értem, mi izgat fel benne...
Sóhajtottam, nem tudtam mit mondani. Némán felemeltem a telefonomat, és megnyomtam a videó lejátszását. Együtt néztük, ahogy Daisy a lábait Brad izmos törzse köré fonja, és maga felé húzza, hogy a kefélés közben smárolhassanak.
– Az van, hogy... annyira jól megkefél – mondtam, miközben ment a jelenet. – Mondjuk ki őszintén, én így sosem tudtalak megdugni.
– Hát... – mondta, miközben a videót nézte, és egy kicsit beharapta az alsó ajkát. Látszott, hogy kezdett beindulni tőle.
– Nem gond – mondtam. – Nyugodtan bevallhatod.
A párom felsóhajtott.
– Sajnálom, kicsim – mondta. – Sokkal jobban meg tud kefélni, mint te.
Daisy látta, hogy ettől megrándul a farkam, és elmosolyodott.
– Tudom, hogy így van – mondtam. – Semmi gond, nem kell emiatt rosszul érezned magad. Szerintem... izgató a dolog. Látni, hogy megadja neked, amire vágysz.
– Tényleg? – kérdezte Daisy. Kinyújtotta a kezét, és simogatni kezdte a farkamat. El sem tudtam hinni, hogy ez megtörténik, de láthatóan éppen annyira felizgatta a helyzet, mint engem. – Nem bánod, hogy a menyasszonyod egy csalfa kis ribanc?
– Jaj dehogy, Daisy – nyögtem ki. – Imádom!
Tovább simogatta a farkam, most már gyorsabban: – És vágod, hogy hamarosan a csalfa kis feleséged leszek?
– Ohhh – nyögtem fel.
– Ezt szeretnéd? – kérdezte. – Egy felszarvazott férjecske akarsz lenni, akik helyett igazi férfiak baszák a kikapós kis feleségét?
– Igen! Azt akarom, hogy az az állat exed szétkúrjon azzal a hatalmas farkával!
– Ó, istenem, drágám, én is ezt akarom! – nyögte Daisy. – Továbbra is kinyalod az ondóját a frissen baszott puncimból?
– Basszus, igen!
– Imádod az ízét, mi?
– Igen, imádom – nyöszörögtem.
– Jó – mondta Daisy. – Annyira beindulok tőle, hogy egy igazi férfi gecijét nyalod belőlem, mint egy kis köcsög!
– Jaj Istenem, elélvezek, elélvezek!
Daisy simogatásától hatalmas adagot spriccoltam a mellkasomra és a hasamra. A párom önkéntelen kuncogással figyelte az intenzív orgazmusomat.
Amikor befejeztem, zavartan néztem rá. – Biztos vagy benne, hogy feleségül akarsz jönni egy ilyen pasihoz? – kérdeztem, és elöntött a bizonytalanság.
Daisy csak mosolygott és bólintott, majd odahajolt, és megcsókolt. – Határozottan igen – mondta. – Őszintén szólva nagyon izgató ez a helyzet. Nagyon szeretlek!
– Én is szeretlek, kicsim – mondtam megkönnyebbülten. – De te most nem élveztél el... Akarod, hogy...?
Daisy csak vállat vont.
– Ó, hagyd csak, Holnap úgyis jön Brad és rendesen megkefél.
– Ó... – mondtam. – De holnap... nem szabadnapom lesz?
– Hmm, igen – mondta Daisy elgondolkodva. – Akkor ki kell majd ruccannod megnézni egy filmet vagy valami ilyesmit, amíg ő lerendez – mondta mosolyogva, és megpaskolta az arcomat, majd megfordult és elaludt.
 
***
 
Daisy gyorsan hozzászokott a félrelépő menyasszony szerepéhez. Talán meg sem  kellett volna lepődnöm ezen, hiszen eléggé kigúnyolt a videókban, és rohadtul élvezte, hogy a menetei után kinyaltam. Másnap azt mondta, hogy jelentsem be én Bradnek a fejleményeket. Írtam a csávónak, és részleteztem a párommal lefolytatott esti beszélgetésünket. Brad persze viccesnek tartotta a helyzetet, és szívózott, amiért lebuktam. Daisy nevetett ezeken az üzeneteken, és azt mondta, kérjem meg szépen az exét, hogy jöjjön át és kefélje meg. Nagyon megalázottnak éreztem magam, ugyanakkor természetesen végig rohadt keményen ágaskodott a farkam.
Felajánlottam, hogy még Brad érkezése előtt lelépek, de Daisy azt akarta, hogy én fogadjam, amikor megjön. Amikor Brad kopogott az ajtón, kisiettem elé. Vigyorogva állt az ajtóban, szűk pólója feszült a kidolgozott izmain.
– Hát, helló, Brad – mondtam. Nem tudtam miért, de meg voltam illetődve. – Gyere be.
– Köszi, cimbi – mondta Brad vigyorogva, és beviharzott mellettem. Ahogy elhaladt mellettem, megrándult a farkam.
Láttam, hogy Daisy mosolyog, és az alsó ajkába harapva mérte végig a pasit. Láthatóan kezdett beindulni. Mielőtt Brad odaért volna, a párom egy szűk, áttetsző fehér felsőt és egy rövidke pizsamanadrágot vett fel, amely szorosan tapadt a kerek fenekére. Még ki is kérte a véleményem, hogy vajon így tetszeni fog-e eléggé Bradnek.
Most Brad odament hozzá, visszanézett rám, és úgy mondta:
– Te hagyod, hogy a menyasszonyod így öltözködjön egy másik férfi előtt?
Erre elpirultam és bólintottam, majd bámultam, ahogy a pasi Daisy derekára fonta a karját, és finoman megszorította a lány fedetlen hasát.
Brad nevetett.
– Biztosan nagyon megkönnyebbültél, hogy már nem kell titkolni, mekkora felszarvazott kis pöcs vagy, ugye?
Daisy felkacagott, és a pasi izmos testéhez hajolt. Szürreális volt látni, ahogy nyíltan ott álltak előttem, mint egy igazi pár.
– Hát... igen, azt hiszem – mondtam halkan, kínos nevetéssel.
– Tudod, azt hiszem, a pasid végre kiérdemelte a következő előléptetését – mondta Brad Daisynek.
– Várjunk csak, tényleg? – kérdeztem.
– Hát persze – jelentette ki Brad, és kezét Daisy fenekére csúsztatta, és meg is szorította. – Semmi ok arra, hogy olyan későig dolgozz, most, hogy már minden kiderült. Szóval mi lenne, ha kineveznélek a reggeli műszak vezetőhelyettesének?
– Nocsak, nocsak! Vezetőhelyettes! Hát nem csodás, drágám? – mondta Daisy őszinte izgalommal. Eközben a keze Brad pólója alá csúszott, hogy kitapintsa a hasát. – Gratulálok!
– Ööö... hát szuper, köszi – mondtam szégyenlős vigyorral.
– Igazán szívesen – mondta Brad. – Különben is szeretném, ha elég pénzt keresnél ahhoz, hogy szexi cuccokat vegyél ennek a kiscsajnak!
Daisy felkacagott.
– Ugye megteszed nekem? – erőltette Brad tovább a témát. Keze már a párom nadrágja alá csusszant, és játszadozni kezdett a puncijával. – Vidd el vásárolni a párod, és vegyél néhány ribis darabot, amit majd leszaggathatok róla!
A szám teljesen kiszáradt, de sikerült kimondanom:
– Igen, uram!
Brad most fel-le méregette Daisyt.
– Basszus, cica, rohadt dögös vagy – mondta. Kihúzta a kezét a lány nadrágjából, és a mellére szorította. Aztán ráhajolt és smárolni kezdett vele. Tátott szájjal bámultam. Ajkaik néhány másodperc után szétváltak, és Brad visszafordult hozzám:
– Na ideje, hogy lelépj szépen, kiscsávó!
Daisy ismét felkacagott.
– Ó, hm – dadogtam, majd felsóhajtottam, miközben összeszedtem a bátorságomat és feltettem a kérdést, ami egész délelőtt foglalkoztatott. – Esetleg... maradhatnék és nézhetném? Kérlek....
Mindketten nevettek. Daisy Bradre nézett. Nyilvánvalóan nyitott volt rá, de Brad intett felém, és azt mondta:
– Nem, öreg, nekem ez nem jön be. Nem akarom, hogy egy kis köcsög a sarokban recskázzon, miközben a dolgomat teszem.
Daisy kissé duzzogva fintorgott. – Sajnálom, kicsim – mondta nekem. – Talán egyszer majd meggyőzöm, hogy nézhesd, mondjuk a szülinapodon, vagy ilyesmi.
– Ó... oké – mondtam csalódottan, és megfordultam, hogy elmenjek. Távozás közben még láttam, hogy Brad épp áthúzta Daisy felsőjét a fején.
Ezek után egy közeli kávézóba mentem, ahol a telefonomat nyomogattam. Nagyon szerettem volna kimenni a mosdóba, és kiverni, de tudtam, hogy nemsokára hazamehetek Daisy frissen kefélt puncijához, úgyhogy a nyalásához tartogattam az adagomat.
Vártam egy órát, közben képek villództak a fejemben arról, hogy miket művelhetnek most együtt. Aztán üzenetet kaptam Daisytől, hogy “köszi, hogy olyan türelmes vagy édesem, most már visszatérhetsz." Visszaindultam a lakásba, de amikor beléptem, nyögést hallottam a hálószobából. Ahogy közel értem az ajtóhoz, hallottam, hogy Brad felkiált: – Ne gyere be, még nem végeztünk!
– Ó... oké – mondtam az ajtón át.
Ekkor Daisy könyörgését hallottam:
– Kérlek, Brad, élvezz rám!
– Bassza, nagyon akarod azt a gecit, mi, te kis ribanc? – kérdezte Brad. Daisy izgatottan felsikkantott, és hallottam, hogy Brad felnyög.
Néhány másodperccel később Daisy kuncogott, és kikiáltott:
– Rendben, kicsim, most már bejöhetsz!"
Idegesen kinyitottam a hálószoba ajtaját, és Daisyt az ágyunkban találtam, tökéletes melleit és lapos hasát Brad jókora adag ondója borította. A szám tátva maradt a döbbenettől, önkéntelenül megnyaltam az ajkaimat. A meztelen, izzadt Brad éppen akkor húzta fel hatalmas, csillogó farkára a boxeralsóját. 
– Nos? – kérdezte Brad vigyorogva. – Tetszik ez a felszarvazás?
– Ó, istenem – mondtam halkan. – Köszönöm, uram!
A pasi felhúzta a nadrágját, és tett néhány lépést felém, magas, izmos, izzadt teste fölém tornyosult. – Mit köszönsz? – vont kérdőre.
– Köszönöm, hogy megkúrtad a menyasszonyomat, és ráspriccoltad a gecidet! – nyöszörögtem. – Lenyalhatom róla, uram?
A csávó felhorkant.
– Várd meg, amíg elmegyek, cimbi. Nem akarok ilyesmit látni.
Ott állva vártam, míg felveszi az ingét, Daisy szórakozott mosollyal nézett rám, Brad ondója végigcsöpögött izzadt testén. Végül Brad hátba csapott, és azt mondta: – Élvezd, amit hagytam neked, lúzer.
Amint elment, lehúztam az ingem és ledobtam a nadrágomat, majd lelkesen bemásztam az ágyba. A combjain kezdtem, a punciajkaiig nyalogattam a szanaszét csorgott gecit, majd felfelé haladtam a hasán, egyik kezemmel végig a gatyámban.
– Nocsak, mennyire élvezed, drágám – mondta Daisy nevetve, miközben én mohón nyaltam fel Brad ondóját. – Rajta, nyald fel szépen Brad felsőbbrendű gecijét!
– Ó, istenem – nyögtem fel, és a szemébe nézve nyaltam fel egy nagyobb cseppet a lapos hasáról. – Jól megkúrt, kicsim?
– Naaagyon jól megbaszott – nyögte. – Sokkal jobban, mint te azzal a haszontalan kis farkaddal valaha is tudtál.
– Óóóó, Istenem – nyögtem fel, és rátértem a melleiről csöpögő gecire.
– Igen, tetszik? – szivatott Daisy. – Most beleengeded az értéktelen kis ondódat a gatyádba?
– Igen, igen... – nyögtem fel, és lenyaltam a melléről az utolsó cseppet is, miközben tényleg elélveztem.
 
***
 
Később aznap Daisyvel átbeszéltük mindazt, ami történt. Míg előtte nyilvánvalóan élvezte a megaláztatásomat, most, hogy már elélvezett, sokkal érzékenyebben állt az érzéseimhez.
– Biztos azt akarod, hogy így bánjunk veled? – kérdezte. Megfogtam a kezét és megszorítottam.
– Nem tudom – mondtam őszintén. – Nagyon furcsa érzés átadni életem szerelmét egy hapsinak.
– Igen... – mondta Daisy együttérzően.
– Ugyanakkor... nagyon beindít – vallottam be. – Nagyon zavaros ez az egész.
– Semmi baj – mondta Daisy. –  Én is így érzek. Nem tudom, miért, de kegyetlenül felizgat, ahogy megalázunk téged. Utána mégis furcsán és bűntudatosan érzem magam emiatt. Lehet, hogy elég lenne apró lépésekben haladni?
– Igen – értettem egyet. – Jó tervnek tűnik.
– Na jó – mondta Daisy, majd egy pillanatnyi szünetet tartott a következő kérdés előtt. – Akkor egyelőre nem gond, ha továbbra is... tudod…
– Úgy érted... ha továbbra is szexelsz Braddel? – kérdeztem. A lány csak bólintott. A farkam megrándult, én pedig megszorítottam a párom kezét. – Igen. Nem gond. Csináld csak, amikor szeretnéd.
Elmosolyodott, és ő is megszorította a kezem.
 
***
 
Gyorsan közeledett az esküvőnk napja. Megkaptuk a meghívókra a visszajelzéseket, az utolsó simításokat, beszéltünk a családunkkal arról, hogy mennyire izgulunk, amiért mindenki eljön megünnepelni az egybekelésünket.
Imádtam az új munkámat. Sokkal többet pénzzel járt, mint amennyit korábban kerestem. A vezetőhelyettes feladatai miatt alapvetően folyamatosan Brad nyomában kellett járnom és tenni, amit csak mondott. De hogy őszinte legyek, kicsit élveztem is, hogy parancsolgatott nekem. Néha pedig kiszaladt megdugni Daisy-t, úgyhogy a változatosság kedvéért olyankor én voltam a főnök helyette. Ez egy nagyszerű lehetőség volt, és igazán hasznos tapasztalatokat gyűjtöttem.
Mindeközben Brad és Daisy egyre lazábban szervezték a légyottjaikat, amikor csak kedvük tartotta. Néha olyankor, amikor dolgoztam, de most, hogy már mindent átbeszéltünk, a szabadnapjai délutánján vagy estéjén is előfordult. Brad gyakran csak megjelent nálunk, és kirakott egy-két órára, amíg Daisyvel a kedvét töltötte.
Néha bizonytalan voltam a dolgok alakulásával kapcsolatban, de Bradnek és Daisynek megvolt a módszere, hogy boldoggá tegyen. Amikor az egyikük megérezte, hogy meginogtam, kaptam egy videót Bradtől, vagy néha Daisy szervezte úgy, hogy rájuk nyissak. Brad nem szerette, ha a kefélésük közben a közelben voltam, úgyhogy olyankor gyorsan kirakott, de még az is elég volt egy-egy szuperintenzív orgazmushoz, hogy élőben lássam a dugásukat.
 
***
 
Pár héttel az esküvő előtt épp együtt lógtunk Daisy-vel és Braddel, amikor leültettek az étkezőasztalunkhoz, mondván, hogy beszélni akarnak valamiről.
– Miről lenne szó? – kérdeztem kissé idegesen.
Daisy odanyúlt és megfogta a kezem. – Nos... édesem – mondta, és Bradre pillantott, akinek a karja lazán hevert a menyasszonyom vállán. – Tudod, hogy közeleg az esküvő, és beszélni akartunk veled valamiről...
– Oké... – mondtam. Nem voltam benne biztos, hogy mire akar kilyukadni.
– Figyu... gondolkodtál már a, tudod... a nászéjszakánkon? – kérdezte.
Bradre pillantottam, aki a szokásos öntelt vigyorával nézett vissza rám. Elpirulva ismertem el: – Nos, ami azt illeti, igen... Arra gondoltam, hogy Brad csatlakozhatna hozzánk az esküvői lakosztályba.
– Igen? – kérdezte Daisy mosolyogva. – Az jó. – Brad karja kicsit közelebb húzta magához.
– És figyu, tudom, hogy nem szereted, ha olyankor a közeletekben tartózkodok, Brad – tettem hozzá vonakodva. – De esetleg résnyire hagyhatnátok az ajtót, hogy kileshessem a dolgot. Elvégre mégiscsak az én nászéjszakám lenne...
Daisy és Brad egymásra néztek, és egy nevettek egy kicsit.
– Igen, persze – felelte aztán Brad. – Azt hiszem, ez a legkevesebb, amit tehetek, tekintettel arra, amit kérdezni készülünk.
– Oké – mondtam, és ideges voltam amiatt, hogy mi következik. – Köszönöm. Szeretném, ha végre személyesen láthatnám az egészet. Szóval... mit akartatok kérdezni?
– Nos – kezdte Daisy, és még egyszer megszorította a kezem. – Brad és én beszéltünk róla, és arra gondoltunk, hogy ha már ilyen közel az esküvő, ez jó alkalom lehet arra, hogy abbahagyjam a fogamzásgátló szedését.
Döbbenten bámultam rá.
– Ó – mondtam egyszerűen, majd nyeltem egyet. – Szóval,... azt akarod, hogy Brad...?
Daisy Bradre nézett. Egymásra mosolyogtak, és Brad egy kicsit megszorította a vállát. Aztán Daisy visszafordult hozzám, és olyan finoman mondta, amennyire csak tudta:
– Nos... hát igen. De ne aggódj, senkinek nem kellene tudnia. És persze azt akarom, hogy te legyél a babánk apja. Tudom, hogy igazán jó apa leszel, és Bradet amúgy sem igazán érdekli a dolognak ez a része.
– Ó – mondtam újra, és próbáltam megemészteni a hallottakat.
– Nézd – mondta Brad. – Daisy elmesélte, hogy ti ketten már beszélgettetek a gyermekvállalásról. És hát, úgy tűnik, nem te leszel az, aki... elvégzi a feladatot, vágod? Úgyhogy arra gondoltam, besegítek.
Daisy erre elnyomott egy kuncogást, majd felém:
– Édesem, nem fogom megtenni, ha nem egyezel bele – mondta. – De te is szeretnél velem gyermeket nevelni, igaz?
– Igen, természetesen – mondtam.
– Jó – mondta mosolyogva. – És nyilván én is szeretnék veled gyereket nevelni. Őszintén szólva, alig várom.
A szemébe néztem, és úgy tűnt, ezt őszintén gondolta.
– De hát ezek után – folytatta gyengéden Daisy –, nem gondolod, hogy Brad érdemli meg, hogy teherbe ejtsen?
Idegesen nyeltem egyet, és Bradre néztem, aki közelebb húzta magához a menyasszonyomat. A farkam kemény volt, de mégis azt mondtam:
– Nem is tudom, ez elég... extrém.
– Haver – mondta Brad, és a karja tovább csúszott a párom vállai köré, úgyhogy a keze már könnyedén Daisy mellére csusszant. – Gondolj csak bele! Ez a nászéjszakátok. Elmondtátok egymásnak a fogadalmatokat. Felvitted az újdonsült feleséged az emeletre a nászágyatokba. Csodálatosan néz ki a menyasszonyi ruhájában, és készen áll arra, hogy mélyen magába fogadja egy férfi gecijét, hogy megfoganhasson. – Elhallgatott, és végigmért, miközben megszorította Daisy mellét. – Tényleg azt hiszed, hogy te vagy az, akinek meg kéne termékenyítenie?
Mindketten várakozóan néztek rám.
– Nem – vallottam be alázatosan. – Neked kell lenned.
Daisy és Brad mosolygott. – Nagyon örülök, hogy ezt mondod – mondta Daisy. Brad mellkasára tette a kezét, közelebb hajolt hozzá, majd huncut tekintettel nézett rám. – Érted, ugye? Brad anyaga egyszerűen csak felsőbbrendűbb, mint a tiéd...
– A francba – mondtam halkan. A merevedésem most a farmeromnak feszült. – Igen, valóban az.
Néztem, ahogy Brad és Daisy szenvedélyesen egymásra néznek, majd smárolni kezdtek. Néhány másodperc múlva Daisy rám nézett:
– Azt hiszem, most egy időre magunkra kell hagynod minket, kicsim – mondta.
– Rendben – feleltem, felkaptam a cuccaimat és kimentem az ajtón, miközben elkezdték levetkőztetni egymást.
 
***
 
A következő két hétben Brad és Daisy egyáltalán nem szexelt, azt mondták, hogy a nászéjszakára akarták tartogatni. Így több időnk volt Daisyvel együtt, és jó érzés volt, hogy a dolgok egy kicsit visszatértek a régi kerékvágásba. Brad még azért felugrott néha, és Daisy-vel összebújtak, meg ilyenek, de ellen tudtak állni a kísértésnek, hogy kitessékeljenek és lefeküdjenek egymással.
Végül elérkezett az esküvő. Nagyon ideges voltam, de abban a pillanatban, amikor megláttam Daisyt a padok között, minden kétségem teljesen eltűnt. Lenyűgözően nézett ki pánt nélküli fehér menyasszonyi ruhájában. Szinte ragyogott, ahogy felém lépdelt, de azért láttam, hogy egy pillantást Bradre is vetett, aki vőfélyként mellettem állt. A pasi meg csak vigyorogva méregette ifjú arámat.
A szertartás alatt Daisy figyelme azonban teljes mértékben rám irányult. Még könnyek is megjelentek a szemében, amikor esküt tettünk és gyűrűt cseréltünk. Nagyon boldog voltam, hogy feleségül vehettem.
A lakodalom fergeteges volt. Jó volt együtt látni az összes barátunkat és családtagunkat, és úgy tűnt, mindenki azt gondolta, hogy tökéletes pár vagyunk. Brad és Daisy tartották a  távolságot egymástól, nem akarták, hogy bárki gyanút fogjon. Ahogy telt az éjszaka, egyre türelmetlenebb lettem, hogy felmehessünk végre az esküvői lakosztályba.
Ahogy fogyatkozott a tömeg, lassacskán búcsúztunk a vendégektől. Távozáskor ránéztem Bradre, és a liftbe szállás után a farkam egész felfelé úton a lakosztályig vadul ágaskodott. Daisy is láthatóan izgatott volt, már-már ideges. Megbeszéltük, hogy Brad tíz-tizenöt percet vár, mielőtt követne minket a szobába, így most izgatottan vártuk őt az ágyban.
– Készen állsz erre? – kérdezte újdonsült feleségem.
– Azt hiszem – feleltem ideges mosollyal. – És te?
Az alsó ajkába harapott, és izgatottan bólintott.
– Alig várod, hogy Brad teherbe ejtsen, nem igaz? – kérdeztem.
Ő erre mosolygott.
– Igen, nagyon kívánom! – vallotta be.
– Istenem – nyögtem ki. – Nagyon jó lesz nézni.
Daisy kicsit kuncogott, majd hozzám hajolt és megcsókolt. Ekkor kopogtattak az ajtón
 – Ez ő, bébi – mondta. – Nos? Menj, nyisd ki neki az ajtót.
Az ajtóhoz mentem és kinyitottam. Brad magabiztosan mosolyogva állt ott. Természetesen remekül nézett ki a szmokingjában.
– Hát szia – mondtam idegesen.
– Bejöhetek? – kérdezte magabiztosan.
– Ó, igen - mondtam halkan, és félreálltam, hogy beléphessen. – A hálószobában van.
– Szóval pontosan a helyén – mondta Brad vigyorogva. – Gyere, szeretném, ha csatlakoznál hozzánk egy percre.
Követtem Bradet a hálószobába. Daisy csodálatosan nézett ki az ágyon az esküvői ruhájában. Kiéhezett tekintettel mosolygott Bradre.
– Kelj fel – mondta a férfi. – Rajta, állj a férjed mellé.
Daisy engedelmeskedett, és rám mosolygott.
– Helyes – mondta pasi felém fordulva. – Most pedig mondd el a feleségednek, hogy mire vágysz.
Daisy szemébe néztem. A farkam keményen ágaskodott a nadrágomban.
– Daisy, szeretném nézni, ahogy Brad teherbe ejt a nászéjszakánkon. Magadba fogadnád az ondóját, kérlek?
– Igen, kicsim – mondta Daisy. – Annyira szeretlek!
– Én is szeretlek – mondtam.
– Ó, hát nem aranyos? – mondta Brad. – Rajta, csókold meg!
Megcsókoltam Daisyt, majd újra Bradre néztem.
– Most pedig vedd le a feleséged ruháját – mondta.
Idegesen nyeltem egyet, majd Daisy mögé léptem, hogy kioldjam a ruhája hátulját, és segítsek neki levenni. Amint a ruha a padlóra omlott, a feleségem fehér csipkés melltartóban és bugyiban állt Brad előtt, és teljesen lenyűgözően nézett ki.
– Rajta, vetkőztesd nekem meztelenre a feleséged – mondta Brad most már kicsit szigorúbban.
Meglepődve, gyorsan kibontottam a melltartóját, és a földre húztam a bugyiját, és észrevettem, hogy már nedves a puncija.
– Gyere ide – mondta Daisynek. A feleségem tett néhány lépést előre, mígnem Brad elé állt, és nagy, alázatos szemekkel nézett fel rá. A pasi lassan a dereka köré fonta a kezét, majd egyik kezét lecsúsztatta, és megmarkolta Daisy kerek fenekét, a másikkal pedig a mellét. Lehajolt, hogy megcsókolja a nyakát, amitől a párom halkan felnyögött, majd Brad rám nézett. – Szereted, ha a kezeimet a feleségeden látod?
– Igen, uram – mondtam alázatosan.
Kezét a párom lába közé csúsztatta, megtapogatta Daisy nedves punciját.
– Igaz, hogy az ő felesége vagy, de kié ez a punci?
– Az tiéd, uram – ismertem el.
– Jó fiú – mondta, és ujjait Daisybe csúsztatta, amitől a párom felnyögött.
– Íme az ajánlatom. Megengedem, hogy nézd, ahogy a ribanc feleséged a farkamat szopja. De utána el kell húznod a picsába, hogy egész éjszaka kúrhassam. Megértetted?
– Istenem – mondtam. – Igen, uram. Köszönöm.
Elmosolyodott.
– Térdeljetek le mindketten!
Daisy térdre rogyott Brad előtt. Zavartan térdeltem le, és néhány méterrel távolabbról figyeltem, amint a párom kibontja Brad nadrágját, és előveszi kőkemény farkát. Rám mosolygott, miközben az ajkához dörzsölte a férfi farkát.
– Rajta kicsit, kezd el verni, mint egy rendes kis felszarvazott férjecske!
– A francba – suttogtam, és a nadrágomba dugtam a kezem.
– Mmm – mondta Daisy. – Szereted látni a feleséged ajkait ezen a hatalmas dákón?
Csak bólintani tudtam.
– Nézd csak jegygyűrűt, amit ma húztál az ujjamra, ahogy fel-le csúszkál egy másik férfi farkán – mondta. – Hát nem izgató?
Ismét bólintottam: – Legyél jó kislány, és engedd a torkodig azt a nagy faszt!
A párom felkacagott, majd boldogan engedelmeskedett, bemutatva, hogyan tudja torkára szívni a jó huszonkét centis dákót. Brad addig tartotta a fejét, amíg Daisy el nem vörösödött, majd elengedte. A párom elhúzódott és levegő után kapkodott. Mosolyogva nézett rám. – Kicsim, hát engeded, hogy Brad így bánjon a saját feleségeddel?
Felnéztem Bradre, aki vigyorogva tornyosult fölöttünk, és vadul vertem a farkamat. A pasi Daisy hajába markolt, és párszor megpaskolta az arcát a farkával. Bámultam őket, úgy feleltem: – Igen, bébi, úgy bánik veled, ahogy csak akar!
– Mmmm, igen – értett egyet Daisy. Mindkét kezébe fogta a pasi farkát, és szeretettel nyalta meg a makkját. – És tudod, miért? Mert ő egy igazi férfi, és tudja, hogy hogyan kell bánni az ilyen kis ribancokkal, mint én.
Erre hevesebben vertem a farkam.
– Igen? – kérdeztem. – Szereted a volt pasid hatalmas faszát szopni?
– Mmmm – csak ennyit tudott mondani, miközben előre-hátra kezdte mozgatni a fejét, erőteljesen szívva az exe dákóját. Brad vigyorogva nézte és baszta a párom száját.
– Ez az, szopjad jó erősen a farkát, te csalfa kis ribanc – sürgettem.
Ő szopta is, de aztán kiengedte:
– Mmmm – mondta –, imádom ezt a gyönyörű, hatalmas dákót! – Végigsimította és gyönyörködött benne, majd alázatosan felnézett Bradre, és néhány másodpercig a golyóit szívogatta. Aztán a farokkal a kezében rám nézett, és azt mondta: – Alig várom, hogy jó mélyen belém pumpálja a rengeteg gecijét!
– Ó a francba – nyögtem ki.
A párom erre rám mosolygott: – Tetszik az ötlet?
– Mmhmm ​​– nyöszörögtem.
Daisy felkacagott.
– Kizárt, hogy kibírnád, bébi. Rajta, élvezz bele gyorsan az alsódba, gondold el, ez a csődör hogyan fogja megtermékenyíteni ma este a feleségedet!
– Uhhh – nyögtem fel.
Brad és Daisy mindketten nevettek, miközben én elélveztem, majd Brad azt mondta:
– Na jól van, csávókám, ideje tiplizned kifelé. Nyugi, résnyire nyitva hagyhatod az ajtót, hogy leskelődhess, mint egy kis perverz.
– Igen, uram – mondtam, majd kisurrantam a szobából.
Mivel épp elélveztem, most csak simán leültem a díványra és bekapcsoltam a tévét. Tudtam, hogy Brad a hálószobában keféli Daisy-t, hallottam a nyögésüket, de csak Daisy második orgazmusa lett újra energiám és lopakodtam vissza az ajtóhoz. Bekukucskáltam, láttam, ahogy Daisy lassan lovagol Brad farkán, gerincén izzadság csorog. Addigra már sok videóban láttam őt lovagolni, de ezt személyesen látni hihetetlen volt.
A kezem ismét a nadrágomba csúszott. Miközben a feleségem Brad ölében a harmadik orgazmusáig lovagolt, én a második adagomat is a gatyámba engedtem, majd visszatámolyogtam a kanapéra. Most már teljesen kimerültem. Sőt, most, hogy már nem voltam kanos, kezdtem kicsit bizonytalannak és kétségesnek éreztem, ami körülöttem történt. De arra gondoltam, hamarosan túl leszünk rajta.
Tévedtem. Újabb fél óra múlva Daisy egy köntösben lépett ki a hálószobából.
– Végeztetek? – kérdeztem.
Megrázta a fejét.
– Még nem – mondta. – Csak tartunk egy kis szünetet, és iszok egy pohár vizet. – Odajött hozzám, és megcsókolt. – Minden rendben?
– Hát... igen – mondtam.
– Nagyon szeretlek – mondta.
– Én is szeretlek, kicsim – mondtam.
Miközben kitöltötte a vizet, Brad kilépett a hálószobából. Csurgott róla az izzadság, nem tudtam levenni a szemem csillogó farkáról, a mereven ágaskodott.
– Gyere szépen, kéne az a szűk kis pinád – mondta Daisynek.
Daisy felkacagott. Rám pillantott, úgy mondta:
– Bizonyára már hamarosan végzünk.
Bólintottam, ő pedig visszasietett a hálószobába. Brad a fenekére csapott, amikor elhaladt mellette, amitől a párom felsikkantott. Brad rám nézett és elmosolyodott, majd bemasírozott ő is, tárva-nyitva hagyva maga mögött az ajtót.
Még majdnem egy órán át keféltek. Amikor végül hallottam, hogy Daisy kétségbeesetten könyörög Bradnek, hogy most már engedje mélyen belé az ondóját, tudtam, hogy közeledik egy újabb orgazmushoz. Addigra már harmadjára is keményen ágaskodott a farkam, ezúttal már fájt is egy kicsit. De tudtam, hogy nem hagyhatom ki a lehetőséget, hogy láthassam, ahogy megtörténik. Visszamentem a hálószoba ajtajához, és ott megálltam, a nadrágomba nyúltam, és néztem Brad izmos testét a feleségemen, aki ki-be mozgott a nejem széttárt lábai között. Egyikük sem vett észre engem. Végül a párom nyögései fokozódtak, és Brad lehajolt hozzá, és hosszan felnyögött. Láttam, hogy lüktet a farka, ahogy ondóját a feleségem puncijába ürítette, és ettől a párom is elélvezett.
Ettől harmadjára is elélveztem, úgyhogy egy újabb adag kötött ki az alsómban. Brad legördült a feleségemről, és ott feküdtek zihálva. Néhány pillanat múlva Brad odanézett, és észrevett engem az ajtóban.
– Á, szia – mondta kissé nevetéssel. Felkapta a boxeralsóját, aztán Daisyhez hajolt, és szenvedélyesen megcsókolta. Én meg csak mozdulatlanul néztem őket. A pasi gyorsan felkapta a többi ruháját és odalépett hozzám.
– Most már teljesen a tiéd, cimbi – mondta vigyorogva.
Elpirultam.
 – Köszönöm – mondtam, amikor elment mellettem, és komolyan is gondoltam.
Beléptem a hálószobába, és néztem, hogy Daisy meztelenül és izzadtan fekszik az ágyban. Önkéntelenül megnyaltam az ajkaimat, és a frissen baszott punciját néztem.
– Sajnálom, kicsim – mondta. – Ezt az adagot most nem nyalhatod ki belőlem.
– Tudom – mondtam, majd lefeküdtem mellé az ágyra. Sima hasára tettem a kezem. – Gondolod, hogy most... … tudod…?
Adott egy puszit.
– Gondolom – mondta. – De a biztonság kedvéért... jobb, ha velünk tart a nászutunkra!
Igaz, hogy aznap este már háromszor élveztem el, a farkam mégis megrándult a gondolattól.
 
Előző részek
Hozzászólások
Pavlov ·
Nem bírod kivárni az összes rész megjelenését? Szívesen olvasnád az összefésült kiadást egy ingyenes ebookban? https://www.smashwords.com/books/view/1146041

hegyaljay ·
Nagyon jó történet, nem tudom lesz-e még folytatás, mert így kicsit befejezetlen.
Pavlov ·
Milyen további kalandokat képzelsz el a karakterekkel?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: