Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A csajom exe - 3.

Eredeti történet: https://literotica.com/s/hired-by-my-fiances-ex-ch-02
 
Írta: Lucas96
Fordította: Pavlov (pavlov.urasag@gmail.com)
A fordító megjegyzése: Az itt leírtakat otthoni kipróbálásra egyáltalán nem javasoljuk, de ha mégis megtennéd, dobj róla egy e-mailt... :)
2022. április
 
*****
 
Elélvezés után szinte kábultnak éreztem magam. Szánalom és szégyen árasztott el. El sem tudtam hinni, mennyire lealacsonyítottam magam, és mennyire bejött a dolog. Valamiért hihetetlenül beindított, hogy bevallottam Bradnek (és magamnak), hogy azt akarom, hogy megdugja Daisy-t, de most összezavarodottnak és bizonytalannak éreztem magam ezzel kapcsolatban. Azon gondolkodtam, hogyan tudnám meggyőzni Bradet arról, hogy egyáltalán nem gondoltam komolyan, ez csak egy fantázia. De amikor másnap reggel felébredtem, rohadt kemény merevedésem volt az álmom miatt, amiben Daisy Brad farkán lovagolt. Most, hogy ismét felizgatott a téma, már nem voltam olyan biztos benne, hogy vissza akarom-e vonni, amit írtam.
A melóba érve teljesen le voltam merevedve. Totál megalázva éreztem magam Brad irodája környékén. Ő meg magabiztos, mindentudó mosollyal nézett rám, úgyhogy nem tudtam rávenni magam, hogy bemenjek hozzá. Egész nap pökhendien viselkedett velem, váratlanul elküldött a recepciótól, hogy az öltöző padlóját takarítsam vagy törölközőket pakoljak. Tiltakozni akartam, ugyanakkor merevedést éreztem az utasításai hallatán. Egyszer még ki is böktem: “Igen, uram”, amikor megparancsolta, hogy töröljem le a súlyemelő gépeket.
Otthon azon is hezitáltam, hogy teljesítsem-e azt, amit Brad mondott, és hagyjam-e, hogy Daisy-vel való szexuális életem teljesen kimerüljön. A testem azonban úgy tűnt, hogy megoldja helyettem a problémát. Munkanapokon tényleg túl fáradtnak éreztem magam, és a szabadnapokon meg, amikor Daisy kezdeményezni próbált, egyfajta mentális spirálba kerültem, amibe sodródva nem tudtam megkeményedni. Minél többet gondolkodtam ezen, annál biztosabban maradtam lanyhadt.
A következő pár hétben időnként sikerült felállítanom, úgyhogy azokon a napokon kemény választás előtt álltam. Daisy-t nézve merengtem azon, hogy végre készenállok a szexre, és tudtam, hogy ő is örömmel venné a kezdeményezésem. De aztán eszembe jutott, amit Brad magyarázott, miszerint teljesen meg kell tagadnom menyasszonyommal a szexet, ha azt akarom, hogy lefeküdjenek. Ilyenkor kisurrantam a fürdőszobába, és kivertem Brad valamelyik videójára. Furcsa érzés volt megtagadni magamtól a szex örömét a dögös menyasszonyommal, de addigra teljesen bepörgetett annak az illúziója, hogy valóságosan megcsal. Amikor Brad időnként egy-egy üzenettel érdeklődött, hogy vajon még mindig “szófogadó lúzer srác” vagyok-e, azonnal megindult a merevedésem, és kötelességtudóan jelentettem neki, hogy továbbra is kielégítetlenül hagytam Daisy-t, hogy vágyakozzon egy igazi férfi után.
Daisy-t a szex teljes hiánya láthatóan kezdte egyre jobban kikészíteni. Igyekezett a lehető legtámogatóbban és vigasztalóbban hozzáállni a dologhoz, még szóba hozta az erekciós gyógyszert is, amivel csak még inkább megalázottnak éreztem magam. Egyre kétségbeesettebben szerettem volna, hogy Brad megbassza, és tudtam, hogy hamarosan megtörik, úgyhogy időnként a lehető leglazábban bedobtam beszélgetéseinkbe Brad nevét. Elmeséltem páromnak, hogy az utóbbi időben a csávó mintha még jobb formába került volna, és hogy a teremben még a legjobb csajok sem utasították vissza a közeledését. Kicsit már túlzásnak éreztem, de azért azt is elmeséltem, a lányok szerint Brad mennyire jó volt az ágyban. Daisy úgy tett, mintha csak alig-alig érdekelné a téma, de azért éreztem, hogy sikerült elültetni a fejében az ötletet. Totál merevedésem lett a gondolattól, hogy a menyasszonyom valószínűleg a megcsalásomról fantáziál.
Végül egy hosszú munkanap vége felé megzizzent a telefonom. Brad egy képet küldött Daisy egyetlen üzenetéről. Ennyi állt rajta: “Szia!” Majdnem a gatyámba élveztem. Visszaírtam Bradnek:
 
“aztakurva / mit fogsz neki válaszolni?
 
Erre ő ennyit írt vissza:
 
"türelem / épp írok neki / este átküldöm az egész beszélgetést."
 
Az este hátralévő részében forgott velem a világ. Amikor hazaértem, Daisy szokás szerint készen volt a vacsorával. Lestem a bűntudat vagy bármilyen furcsa viselkedés legkisebb jelét is, de nem igazán tudtam felfedezni. Aztán szóba hoztam Bradet, mondván, hogy észrevettem, hogy a mai nap végén különösen jó kedve volt.
– Ó, valóban? – kérdezte Daisy. Megpróbált a megszokott kerékvágásban maradni, de láttam, hogy kerüli a szemkontaktust. Egy enyhe mosoly jelent meg az ajkain, arca kissé kipirult. – Vajon miért?
Most már biztos voltam benne, hogy valami történt. Kicsit aggódtam amiatt, hogy nem ment-e túl messze a dolog, de legbelül csak arra vártam, hogy Brad átküldje a beszélgetésüket. A farkam kábé egész végig ágaskodott. Amikor lefeküdtünk, Daisy a szokásosnál gyorsabban aludt el. Álmatlanul forgolódva vártam Brad üzenetét. Végül képernyőképeket kezdett küldeni a beszélgetésükről:
 
Daisy: szia!
 
Brad: na szia! / üdv a múltból!
 
Daisy: :) hát igen, jó ideje már!
 
Brad: jó, hogy hallok felőled
 
Daisy: igen / kissé fura volt, hogy a vőlegényem nálad dolgozik, mi meg nem is beszélünk egymással / nem akartam, hogy azt hidd, hogy kerüllek
 
Brad: á semmi gond / vágom, miért kínos
 
Daisy: hah igen, egy kicsit / am köszi, hogy felvetted / nagyon kellett már neki a meló
 
Brad: igazán nincs mit / jó munkaerő / tudja követni az utasításokat, az már biztos
 
Daisy: hah az már tuti / azon a téren nincs gond / te pedig jól tudsz utasítgatni
 
Brad: hahaha / amúgy gratulálok az eljegyzéshez!
 
Daisy: á, köszi!
 
Brad: jó látni, hogy egy ilyen rendes srácnál kötöttél ki
 
Daisy: haha “rendes”?
 
Brad: ja, igen / nem egy olyan arrogáns faszfejnél, mint én
 
Daisy: lol / ez igaz... ti ketten NAGYON különböztök
 
Brad: az biztos, hehe / amúgy.. csak rámírtál, vagy van valami?
 
Daisy: hát... / szeretnék kérni valamit
 
Brad: jól van, mit?
 
Daisy: figyu, nem lehetne hogy csökkents Lucas beosztásán, vagy változtass rajta, hogy ne maradjon benn olyan későig?
 
Brad: óóó de cuki / hiányzik esténként a vőlegényed?
 
Daisy: az van, hogy... nagyon kifárasztja
 
Brad: valóban? / ez egy átlagos műszak, és igazából a legtöbbet a recepción üldögél
 
Daisy: jó hát oké / attól még nagyon fáradtan ér haza mindig
 
Brad: ó szegény / de sajnálom lol
 
Daisy: most akkor ilyen köcsög leszel?
 
Brad: bocsi csak vicceltem haha / visszaállíthatom a műszakját a régi beosztásra, de az visszalépést meg fizetéscsökkenést jelentene / és tudom, hogy szeretne előrejutni / de ha ezt így nem bírja...
 
Daisy: ...(sóhaj)
 
Brad: nem akarok köcsög lenni, tényleg! / csak itt most ez a helyzet
 
Daisy: jól van, vágom, végül is valahol érthető / felejtsük el, hogy felhoztam
 
Brad: bocsi... remélem, nem haragszol
 
Daisy: nem, csak... / csalódtam
 
Brad: a recepciós meló tényleg ennyire kifárasztja?
 
Daisy: hát nagyon úgy tűnik... / ...elmondhatok valamit?
 
Brad: hát persze
 
Daisy: hát... ez az egész eléggé kihatással van a... hát bizonyos dolgokra
 
Brad: ó... arra gondolsz, amire gondolok, hogy gondolsz?
 
Daisy: ...igen
 
Brad: basszus / hát ez szívás
 
Daisy: az biztos / ja és persze az sem sokat segít, hogy ti meg folyton a szexről beszélgettek
 
Brad: lol ezt hogy érted? 
 
Daisy: na ne szórakozz, elmondta / hogyan mesélted neki, hogy a “domináns” pasikat szeretem az ágyban / meg hogyan hasonlítgatjátok a farkatok méretét, mint a tinifiúk
 
Brad: lol, elmondta? / bocsika, vagy nem is tudom / a pasik szoktak ilyenekről beszélni, vágod?
 
Daisy: [szemforgatós emoji] hát... szerintem bogarat ültettél a fejébe, köszi szépen
 
Brad: ó basszus... most már komolyan sajnálom, ha valami rosszat mondtam / de hát végülis ő kért tőlem tanácsot
 
Daisy: ó
 
Brad: csak segíteni akartam
 
Daisy: (sóhaj)... jól van, nem a te hibád / csak lucas annyira... bizonytalan
 
Brad: basszus... hát ezt sajnálattal hallom / tényleg rossz a helyzet?
 
Daisy: mondhatjuk... nem kéne pont neked elmondanom, de nem tudok senki másnak beszélni róla
 
Brad: jól van, köztünk marad
 
Daisy: mi már... majdnem egy hónapja nem....
 
Brad: [megdöbbent emoji] tényleg? / azta, semmi?
 
Daisy: a VILÁGON SEMMI! / általában túl fáradt / de még a szabadnapján is erőltetnem kell, hogy egyáltalán megpróbáljuk, olyankor meg...
 
Brad: na?
 
Daisy: tényleg nem kéne elmondanom
 
Brad: nyugi, daisy / valakinek mégiscsak ki kell öntened a szíved
 
Daisy: hát jó... / szóval nem áll fel neki
 
Brad: ó...
 
Daisy: tudom, tudom... nem akarok gonosz lenni, de kezdek ebbe beleőrülni
 
Brad: amúgy minden rendben van köztetek? / nem vagyok párkapcsolati szakértő, de az ágybéli problémák néha valamilyen más, nagyobb probléma miatt vannak
 
Daisy: na ettől idegesítőbb még inkább ez az egész, mert amúgy minden rendben! / ANNYIRA imádom! és ő is ugyanígy szeret / okos és vicces és gondoskodó és támogató / olyan jól megy az esküvő tervezése is, és az iménti kis... gondok ellenére is nagyon szeretnék hozzámenni / ő a tökéletes partner... kivéve ezt az egy dolgot
 
Brad: szóval... tulajdonképpen a totál ellentétem lol
 
Daisy: hahaha / igen, mondhatjuk
 
Brad: bárcsak kombinálhatnánk a személyiségét az én... tudod...
 
Daisy: [elvörösödött emoji] / oké, igen, elismerem, akkor tökéletes lenne
 
Brad: lol / tudom, hogy amúgy nem igazán voltam egy szuper párod, de az ágyban sosem voltam hogy úgy mondjam “bizonytalan”
 
Daisy: [sírva nevetős emoji] / no hát nem, az biztos
 
Brad: hah... na nem akarok ezzel kérkedni
 
Daisy: lol naná hogy nem / csak lucasnak kérkedsz arról, hogy milyen király vagy az ágyban [kacsintós emoji]
 
Brad: haha, nem kérkedek, segítek!
 
Daisy: aha na persze, nagyon sokat segítettél
 
Brad: [szomorú emoji] ezt tényleg sajnálom
 
Daisy: jól van na, csak húzom az agyad / lucas már úgy beszél rólad, mintha csodálna / folyton elmondja, miket hallott a csajoktól a teremben a... teljesítményedről
 
Brad: lol basszus / akkor az tuti nem tesz túl jót a... finom kis lelkének
 
Daisy: omg nem kéne nevessek rajta, de... :)
 
Brad: szegény srác
 
Daisy: igen... hallgatnia kell azokat a jó csajokat, ahogy arról mesélnek, hányszor élveztek el veled
 
Brad: basszus, tényleg ilyeneket mondanak?
 
Daisy: lol nem / csak összeraktam a képet
 
Brad: oh haha / valszeg ilyesmi lehet amúgy
 
Daisy: tudom / emlékszel még rá, hogyan ismerkedtünk meg, amikor még gimis voltam?
 
Brad: naná
 
Daisy: olyan fura visszagondolni / de emlékszem, hogyan meséltem a többi csajnak, miket csináltam azzal az idősebb pasival
 
Brad: igen? elmondtad nekik, hányszor élveztél el velem?
 
Daisy: ...
 
Brad: bocsika / érzékeny téma?
 
Daisy: nem, semmi gond / csak nem kéne ilyenekre gondolnom, amikor ennyire ki vagyok...
 
Brad: hah vágom / emlékszem, mennyire bepörögtél, ha egy-két napig nem kaptad meg a... tudod...
 
Daisy: ... a farkadat?
 
Brad: mondjuk inkább, hogy nem kaptad a szűk kis puncidba a kemény, vastag farkamat
 
Daisy: mmmm / igen, kicsit ráfüggtem a kemény farkadra
 
Brad: ahogy mondtad, most nem kéne erre gondolnod
 
Daisy: igaz... még a végén valami ostobaságot csinálok...
 
Brad: pontosan
 
Daisy: például... megírom, mennyire nedves most a puncim, hogy arra gondolok, milyen sokáig és milyen keményen keféltél
 
Brad: o-óóó / most meg is írtad
 
Daisy: ... hoppá [ördögi emoji]
 
Brad: nem gond / az még nem megcsalás, ha a nedves bugyid alá tolod az ujjaid, és elkezded simogatni magad
 
Daisy: mmm oké, akkor...  / az sem megcsalás, ha közben az exem nagy farkára gondolok? Hogy hogyan járt bennem?
 
Brad: egyáltalán nem / csak felidézed... a régi szép időket, nem igaz?
 
Daisy: de
 
Brad: amikor még olyan pasid volt, aki jól meg tudott kúrni
 
Daisy: az biztos, nagyon tudtál
 
Brad: igen? most is simogatod magad?
 
Daisy: igen
 
Brad: és arra gondolsz, hogyan kaptam el a torkod és hogyan kúrtam meg a puncidat?
 
Daisy: ó istenem igen
 
Brad: szeretted, ha igazi ribancként bántam veled, nem igaz?
 
Daisy: deeee nagyon imádtam
 
Brad: igen? hiányzik, hogy a petyhüdt kis pasid helyett egy igazi férfi basszon meg?
 
Daisy: istenem, igen! / gonoszul hangzik, de annyira izgató...
 
Brad: lol ja... szeretsz ilyenekre gondolni, mi?
 
Daisy: igen
 
Brad: szereted hallgatni, hogy a vőlegényed egy lúzer az ágyban?
 
Daisy: ó basszus
 
Brad: mert ugye az?
 
Daisy: igen / a petyhüdt kis farka semmirevaló
 
Brad: lol / te vagy az egyik legjobb csaj, akivel dolgom volt, neki meg nem áll fel rád a farka?
 
Daisy: istenem, annyira szánalmas
 
Brad: még csak azt sem érdemli, hogy lássa a puncidat, nem igaz?
 
Daisy: nem, az biztos, hogy nem
 
Brad: én kéne gondoskodjak a puncikádról, nem igaz?
 
Daisy: úúú, igen, Brad
 
Brad: küldj magadról egy képet
 
Ekkor Daisy küldött neki egy selfie-t, amin teljesen meztelenül feküdt az ágyunkban, ujjai a nedves puncijába vájtak, és heves gyönyörrel az arcán harapott ajkába
 
Brad: jó kislány / elélvezel, ha lúzer vőlegényedre gondolsz?
 
Daisy: jaj dehogy
 
Brad: akkor kire gondolsz?
 
Daisy: istenem, rád, Brad
 
Brad: szeretnél hogy küldjek egy kis segítséget?
 
Daisy: igen, kérlek
 
Brad: könyörögj érte
 
Daisy: ó basszus / kérlek, Brad / még mindig a tiéd vagyok / kérlek, küldj egy képet a vastag farkadról, hogy magamhoz nyúlhassak
 
Ekkor Brad küldött egy képet a hatalmas, kemény farkáról.
 
Daisy: basszuuuus annyira kívánom...
 
Brad: igen? akarnád magadba, mi?
 
Daisy: ó istenem / igen, basszus / rohadtul meglovagolnám
 
Brad: na figyu / nézd a fotót szépen és simogasd magad / aztán miután elélveztél és délután az a lúzer vőlegényed a recepción fárasztja magát / átmegyek és szétkúrom a pinád / ezt akarod, te kis kurva?
 
Daisy: istenem igen!
 
Ekkor már természetesen őrült módra vertem a farkamat. El sem tudtam hinni, hogy Brad ilyesmire vette rá Daisy-t. Valamiért ezek a sorok mégis teljesen beindítottak. Mire a végére értem, a mellkasomra élveztem egy hatalmas adagot. Próbáltam nem nyögni, nehogy felébresszem magam mellett Daisy-t. Végül írtam Bradnek:
 
Én: aztakurva
 
Brad: lol / ettől már el is élveztél, mi?
 
Én: ...igen
 
Brad: még jó, hogy / te kis béta farkinca
 
Én: ööö ez nem annyira tetszik
 
Brad: tessék?
 
Én: ...mindegy / béta farkinca vagyok, uram
 
Brad: na erről beszélek / ne aggódj, haver, megoldom a gondjaidat /  ezúttal egy igazi férfi gondoskodik a csajodról
 
Én: el se hiszem, hogy végre megtörténik
 
Brad: készen állsz rá?
 
Én: most már nemigen van választásom
 
Brad: ugyan dehogy, haver / ha most azt mondod, hogy ne dugjam meg, akkor nem fogom
 
Én: ó
 
Egy teljes percig bámultam a telefonomra. Minden normális ember lefújta volna a dolgot. De már az is kezdett felizgatni, hogy bevallottam Bradnek, hogy egy kis béta farkinca vagyok. Úgyhogy ismét írtam Bradnek:
 
Én: de akkor... Daisy csalódott lenne
 
Brad: hát igen / és kiéhezett
 
Én: igen
 
Brad: még a végén keresne valaki mást
 
Én: igen... és lefeküdne az első nagyfarkú alfahímmel, akit talál
 
Brad: de az a csávó nem küldene neked videókat, mint én
 
Én: wow... fogsz küldeni nekem?
 
Brad: hát persze / gondoskodnom kell a felszarvazott vőlegényről, ha már megengedi, hogy kedvemre kúrjam a nőjét / na mi legyen?
 
Én: kérlek, kúrd meg holnap a csalfa menyasszonyomat
 
Brad: ez a beszéd
 
***
 
A következő napon Brad minden alkalommal rám vigyorgott, amikor csak elhaladt a recepció előtt. Én folyton csak elpirultam, és elfordítottam a tekintetemet. Végül délután közölte helyettesével, hogy van néhány találkozója, és a nap hátralévő részében nem lesz benn.
Alig bírtam mozdulatlanul ülni, tudván, hogy most a lakásomba megy, és egész délután Daisy-t fogja kefélni. Próbáltam ellenállni, de nem tudtam megállni, hogy a pihenőmet ne a mosdóban töltsem a markomba élvezéssel. Amikor este 7-kor végre bezártunk és elkezdtük a termet takarítani, üzenetet kaptam Bradtől. Egy kép volt Daisy széttárt lábairól, frissen baszott puncijából Brad nedve csurgott kifelé. Brad ezt írta: “remélem, nem bánod, könyörgött, hogy beleélvezzek. Este küldöm a videót.”
Amikor hazaértem, Daisy haja vizes volt, épp akkor jött ki a zuhany alól, és bocsánatot kért, amiért nem volt kész a vacsora. Azt mondta, elvesztette az időérzékét. Azt feleltem, hogy rendben van, és nem tettem fel túl sok kérdést, nem akartam, hogy úgy érezze, gyanítok valamit. Amúgy remekül elrejtette, hogy bármi is történt volna, de azért látszott rajta, remek volt a kedve, és szinte ragyogott. Bármilyen féltékeny voltam, és ki akartam verni, örültem, hogy a menyasszonyom végre megkapta, amire oly sokáig vágyott.
Aznap este Daisy elaludt, amint a feje a párnához ért. Izgatottan vártam a videót Bradtől, és azon gondolkodtam, hogy abban az ágyban fekszem, ahol néhány órával ezelőtt a menyasszonyomat kefélte. Végül megjelent a postafiókomban. Megnyitottam, és azonnal magamhoz nyúltam.
A videó úgy kezdődött, hogy Daisy az ágyunkon ült rövidnadrágban, blúzban, és a kamerába nézett.
– Azt akarod, hogy ismét megörökítsük? – kérdezte mosolyogva. – Soha nem osztottad meg ezeket senkivel, igaz?
A képen kívülről jött Brad hangja:
– Ezek kizárólag magán célokat szolgálnak, bébi – aztán előrelépett, és az ágy mellé állt.
Daisy felnézett rá, és látható izgalommal az alsó ajkába harapott . Aztán felsóhajtott, és azt mondta:
– Nagyon sajnálom Lucast.
Brad csak vigyorogva nézte az ágy mellől.
– Tényleg?
A menyasszonyom erre felkacagott.
– Mármint... igazából eléggé hihetetlen, hogy ilyen sokáig viselkedtem jó kislányként, igaz?
– Mmhm – mondta Brad, és megigazította az ágyékát, amitől Daisy tekintete a pasi nadrágja alatt rejlő jókora dákójára vándorolt. A lány önkéntelenül megnyalta az ajkát.
– Mégis… rossz a lelkiismeretem…
Brad lassan áthúzta fején az ingét, majd a földre dobta. Daisy-nek tátva maradt a szája, ahogy a férfi izmos testét bámulta.
– Rossz a lelkiismereted, amiért megcsalod a szánalmas, ernyedt faszú pasidat?
A párom vonakodva húzódott közelebb az exéhez, és kezét a pasi kidolgozott hasizmára simította.
– Az igaz, hogy... eléggé szánalmas... – mondta halkan.
– Így van – mondta Brad, és átölelte a lány derekát. – Minden tőled telhetőt megtettél, de ha egyszer nem biztosítja, amire szükséged van, keresned kell valakit, aki képes rá, igaz?
– Nehéz ezzel vitába szállni – mondta Daisy, és most már mindkét kezét végighúzta a pasi hasán, mellkasán, majd a vállain.
Brad felhúzta magához a páromat a derekánál fogva. Szenvedélyesen csókolóztak jópár hosszú pillanaton át. Aztán Brad határozottan megfogta Daisy-t a karjainál, és hátralökte. Vadul egymás szemébe néztek, és Brad így szólt:
– Vedd le a blúzod!
Daisy lassan a levette magáról a blúzát. Nem viselt melltartót, így kerek, hetyke mellei azonnal láthatóvá váltak. A lány várakozóan nézett fel a csávóra, majd meredten nézte, ahogy a pasi lassan kigombolta, és kicipzározta előtte a nadrágját. Aztán Brad a derekára tette a kezét, és így szólt:
– Rajta, vedd elő!
Daisy az alsó ajkába harapva tolta le a pasi nadrágját és boxerét. Előugrott Brad jó huszonkét centis szerszáma, amitől a lány mosolyogva felsóhajtott.
A pasi visszamosolygott rá:
– Pont, ahogy emlékszel rá, ugye?
Daisy kuncogott és bólintott, kis kezébe vette, amivel alig érte át a méretes dákót.
– Istenem, Brad, már kezdtem elfelejteni, milyen jó érzés egy igazi férfi farkát tartani a kezemben. Szabad...?
Brad elmosolyodott.
– Csak rajta!
Daisy mohón felnyögött, aztán lehajolt és megcsókolta Brad makkját. Huncut kis mosollyal nézett fel rá.
– Lássuk, le tudom-e még mélytorkozni.
A pasi rámosolygott, és kezét a lány fején tartva a szájába tolta a hatalmas farkát. A lány bizony már az első próbálkozásra magába tudta fogadni az egészet.
– Fúúú, bébi, mint a régi szép időkben – nyögte Brad. Daisy kiengedte a szájából, és büszkén rámosolygott. – Tudtad, hogy te vagy az egyetlen lány, aki valaha képes volt erre? – kérdezte Brad.
– Mmm, tényleg? – kérdezte Daisy, és végigcsúsztatta a nyelvét a pasi farkán. – Akkor tutira hiányozhatott a szopásom...
– Mmm, az biztos – nyögte Brad, és finoman visszanyomta a farkát a lány torkára. – Ez az, szívd azt a faszomat, mint régen, ribanc!
Daisy hozzáértően és lelkesen bólogatott fejével pár percig a csávó farkán. Eközben Brad vigyorogva nézett a kamerába, és Daisy fejét markolva kúrta a száját. Amikor elengedte, a párom hátrahőkölt a szerszámáról, és ismét felnézett rá:
– Te jó ég, el sem hiszem, hogy ezt művelem! – mondta.
– Hiányzott már, igaz? – kérdezte Brad.
Daisy letérdelt elé, és ismét a pasi mellkasára csúsztatta a kezeit.
– Nem is sejted, mennyire – mondta. – Lucas-szal soha nem élveztem el, mindig magamról kellett gondoskodnom. És hát ha rád gondoltam, az kábé mindig megtette a hatását.
– Igen? – kérdezte Brad, és keze finoman a menyasszonyom nyakára csúszott. – Egész végig rám gondoltál, amikor magadhoz nyúltál?
Daisy csak bólintott, és kiéhezve nézett a pasi szemébe.
– Akkor én uralom a puncid, nem igaz? – kérdezte Brad, és most egy kicsit határozottabban szorította a nyakát. A lány ismét bólintott. Erre a csávó elengedte, miközben egy kissé el is tolta magától. – Vedd le a nadrágod, ribanc.
Daisy azonnal lehúzta a rövidnadrágját és a bugyiját, így most már teljesen meztelenül tárta szét lábait és nedves punciját Bradnek az ágyunkon. Brad is letolta a nadrágját, és az ágyra térdelt, majd elkezdte nyalni a menyasszonyomat.
Daisy nyögései fokozódtak, miközben Brad hajába túrt:
– Jaj, istenem, ó, ó! Ez annyira jó érzés! – Aztán néhány perc múlva már azt nyöszörögte: – Kérlek, dugj meg, Brad, annyira kibaszottul kívánlak!
A csávó egy darabig figyelmen kívül hagyta ezeket a könyörgéseket, de végül végigcsókolgatta a lány lapos hasát, szopogatta a melleit, majd smárolni kezdett vele, miközben a lány köré fonta a lábát. Egy ideig így kényeztették egymást, majd Brad hátrahúzódott, a párom szemébe nézett, és azt mondta:
– Készen állsz arra, hogy hivatalosan is megcsald a kis nyámnyila pasidat?
Daisy teste kiéhezve vonaglott a pasi karjaiban, már nagyon várta, hogy beléhatoljon. Felnézett rá:
– Kérlek, csak rakd belém, Brad! – mondta. – Annyira nagyon kívánom!
Brad a párom puncija elé illesztette a farkát, majd lassan belécsusszant. Daisy hatalmas nyögéssel élvezte, ahogy az ex-pasija hatalmas farka kitölti.
– Jaj, istenem, istenem, basszál meg, basszál meg! – könyörgött.
Brad megtette, lassan mozgott ki-be benne, miközben szenvedélyesen néztek egymás szemébe. Daisy nyögései felerősödtek, szeme fennakadt. Néhány perc múlva Brad erősen a hajába markolt, és a szemébe nézve mondta:
– Ez az, kicsim, élvezz el szépen, mint egy jó kis ribanc!
– Óóó bassszus! – sikoltotta Daisy, karjait és lábait szorosan Brad testére fonta, miközben a pasi az orgazmusig kefélte.
Brad lelassította lökéseit, majd kihúzódott belőle, így Daisy magához térhetett. Most már mindkettőjük teste enyhén csillogott az izzadságtól. A pasi lefeküdt mellé, a lány pedig kuncogva nézett rá:
– Hú – mondta. – El is felejtettem, hogy ez milyen jó érzés.
Brad nevetett.
– Előttünk az egész délután, és még sok van ott, ahonnan ez jött – mondta.
Daisy odahajolt hozzá, és újra smárolt vele egy kicsit. Majd az ülébe ült, és átvetette rajta a lábait. A kezébe vette a pasi farkát, ráereszkedett, majd lovagolni kezdett rajta, eleinte lassan, de aztán vad vágtáig gyorsított fel.
– Ez az, basszus, lovagolj a farkamon, élvezd ki az egészet – biztatta Brad. – Mit szólnál, ha Lucas betoppanna, és meglátná, hogy ezt csinálod?
– Ó, istenem – nyögte Daisy, és a szemeit forgatta. – Azt mondanám neki, hogy nézze meg, és tanulja meg, hogyan kefél egy igazi férfi!
Brad vigyorogva nézett fel rá, majd felnyúlt, hogy megszorítsa a melleit. Miután a párom még egy ideig lovagolt rajta, a nyögései fokozódni kezdtek. A pasi jól tudott olvasni a jeleiből, mert határozottan megragadta a párom derekát, és hevesen kefélte.
– Jaj, istenem, ó, Brad, megint el fogok menni, abba ne hagyd, abba ne hagyd, basszus... basszus... ááá! – sikoltotta Daisy. Brad vadul kúrta, Daisy háta megfeszült, pár másodpercig egész teste remegett, majd ráomlott a pasira. – Olyan... kurvára... csodálatos vagy – mondta.
Még jó fél órán át keféltek. A párom egy ideig ismét szopta az exe farkát, aztán Brad négykézlábra állította, és hátulról dugta, amitől a lány sikoltozni kezdett. Végül a pasi újra hanyatt döntötte, és újra kefélte, miközben smároltak.
Ezen a ponton a szex inkább szeretkezésnek tűnt, nem annyira egy vad félrelépésnek. Gyengéden és meghitten csinálták. Hallottam, ahogy gyöngéden suttognak egymás fülébe, de nem tudtam kivenni, hogy mit. Aztán a smárolás közben Daisy nyögései ismét erősödni kezdtek. Hátrahúzta Brad fejét, úgyhogy egymás szemébe néztek, majd a párom halkan és alázatosan így szólt:
– Mindjárt megint elmegyek... belém élveznél, kérlek?
– Tényleg? – kérdezte mondta Brad a szemébe nézve. – Biztos vagy benne?
Daisy bólintott.
– Istenem, igen, Brad! Ez a punci most a tied. Azt akarom, hogy tedd magadévá!
– Azt a kurva... – nyögte Brad, kezébe vette a lány fejét, és csókolta, miközben egyre erősebben és gyorsabban dugta. Aztán felegyenesedett, onnan nézte Daisy arcát figyelmesen, míg a lány hátra nem hajtotta a fejét, és fel nem sikoltott a harmadik orgazmusától. A pasi aztán ismét belévágta a farkát, és telelőtte az ondójával.
Ez volt az a pillanat, amikor én is a mellkasomra spricceltem a gecimet. Életem egyik legintenzívebb orgazmusa volt. Kábultan néztem a videó utolsó pár percét, ahogy Brad és Daisy gyengéden smároltak, majd Brad kikelt az ágyból, a kamerához lépett, és kikapcsolta.
Miután megtisztítottam magam, üzenetet találtam Bradtől: “némelyik rész talán túl intenzív lesz neked.” Mivel épp most élveztem el, vadul kavargott bennem a szorongás, a bizonytalanság, a féltékenység és a szégyen, és megpróbáltam feldolgozni, amit az imént láttam és tettem. Visszatettem a telefont az éjjeli szekrényemre, nem tudtam válaszolni.
 
***
 
A következő nap éppen szabadnapos voltam. Daisy sokkal nyugodtabbnak és lazábbnak tűnt. Azt hiszem, egészen addig a napig nem vettem észre, mennyire ingerlékeny lett az elmúlt pár hónapban. Mintha egy nagy kő esett volna most le a szívéről. Izgatottnak tűnt, alig várta, hogy velem tölthesse a napot, és még arra is rávett, hogy elvégezzünk néhány esküvőszervezési feladatot a listáról.
Az egész napot együtt töltöttük, esküvői meghívókat és virágdíszeket válogattunk. Valójában nagyon szórakoztató volt. Rég nevettünk ennyit együtt. A sikertelen szexuális életünk által okozott feszültség mintha csökkent volna, vagy talán teljesen el is tűnt. Aznap este Daisy azt javasolta, menjünk el vacsorázni, és nézzünk meg egy filmet, amit már régen meg akartam nézni. Nagyon jól éreztük magunkat, és az éjszakát az ágyba bújva fejeztük be, romantikusan csókolóztunk, és elmondtuk egymásnak, hogy mennyire szeretjük egymást. Kíváncsi voltam, hogyan reagálna, ha szexet kezdeményeznék, de őszintén szólva semmi kedvem nem volt hozzá, mert tudtam, hogy csak halovány mása lenne annak, amiben előző nap része volt.
Elaludt a karjaimban, én pedig ébren feküdtem, és próbáltam feldolgozni a történteket. Még mindig el voltam bizonytalanodva, és most is szorongtam, látva, hogy Daisy hogyan csalt meg Braddel. A kefélésük sokkal intenzívebb és romantikusabb volt, mint amire számítottam. Ugyanakkor egyből felállt, ha rágondoltam, és tudtam, hogy hamarosan újra ki fogom verni arra a videóra.
Kiengedtem Daisy-t a karjaimból, miközben aludt, és felvettem a telefonomat. Láttam, hogy Brad ismét írt. Az addigi domináns hangvétele őszinte aggodalommá változott. Azt hiszem, talán egy kissé bűntudatot is érzett.
 
Brad: helló, haver... ma még nem is hallottam felőled
 
Én: helló, Brad
 
Brad: na / minden rendben, öreg?
 
Én: igen, jól vagyok / igazad volt, a videó eléggé... intenzív
 
Brad: igen haha / már jó ideje nem volt egymással dolgunk, vágod
 
Én: igen...
 
Brad: és Daisy hogy van?
 
Én: tulajdonképpen nagyon jól / remek napot töltöttünk együtt / sokkal... relaxáltabb
 
Brad: nyilván
 
Én: igen / azóta... írt neked?
 
Brad: nos nem / én is furcsállom / valszeg ma rád koncentrált
 
Én: igen, láthatólag
 
Brad: ez jó hír, nem?
 
Én: igen, persze / tudom, hogy furán hangzik, azzal, hogy félrelépett veled, tulajdonképpen segített rajtunk
 
Brad: mondtam én / most, hogy már megkapja, ami kell neki, újra turbékolhattok
 
Én: hah igen
 
Brad: akkor tetszett a videó?
 
Én: hát igen / ekkorát még kábé sosem élveztem életemben
 
Brad: lol / melyik része tetszett legjobban?
 
Én: hát... talán az, amikor mondta, hogy ha rajtakapnám, csak azt mondaná, hogy tanuljam meg, hogyan kell csinálni
 
Brad: [nevető emoji] / igen, gondoltam, hogy az tetszeni fog
 
Én: attól majdnem rögtön elmentem / ...de visszatartottam, amíg könyörögni nem kezdett, hogy élvezz belé
 
Brad: igen? amikor mélyen a párod szűk kis pinájába engedtem a gecimet?
 
Én: mmm... nagyon izgató volt látni, ahogy egyszerre mentetek el
 
Brad: nem bántad, hogy nem volt rajtam gumi?
 
Én: hát... igazából így még izgatóbb volt / mondjuk tabit szed, szóval nem kell aggódni
 
Brad: király / akkor... kúrjam tovább a kedvedért?
 
Én: igen, legalábbis egy darabig / miután kivertem, eléggé elbizonytalanodtam / de másnap is beindultam, amikor reggel az eszembe jutott, szóval...
 
Brad: lol / hát ilyen a magadfajta kiscsávók élete, mi?
 
Én: basszus... asszem
 
Brad: majd csak hozzászoksz
 
Én: hát... jó
 
Brad: haha el sem hiszem, hogy kételkedtem a dologban / tudhattam volna, hogy imádni fogod, és többet akarsz majd
 
Én: tudom, hogy fura, de tényleg így van, nagyon is!
 
Brad: jó / ha ír holnap, ráveszem, hogy megint könyörögjön érte
 
Én: basszus... tényleg?
 
Brad: jaja... / az első alkalommal kissé finoman bántam vele / de most megmutatom neki, ki a főnök, vágod
 
Én: ...huhh / megtanítod a menyasszonyomnak, hogy a te kis játékszered?
 
Brad: pontosan / megbüntetem, amiért olyan rossz kislány volt
 
Én: istenem... / hát... mennem kell
 
Brad: lol / ok holnap találkozunk
 
***
 
A következő néhány napban kezdett rutinná alakulni a dolog. Brad nem tudott minden nap meglépni a munkából, de gondoskodott róla, hogy hetente legalább kétszer-háromszor Daisy-vel tölthessen egy-egy délutánt, ráadásul néha még ebédszünetben is átszaladt hozzá egy-egy gyors menetre. Nem készített felvételeket, mert azt mondta, szeretne egy kis privát szférát a kúrópajtijával. Azt mondta, be kell majd érnem úgy havi egy videóval. Nem volt sok választásom, és amúgy is jól jött ki, mert általában megírta, hogyan dugta meg a menyasszonyomat, és az is majdnem olyan jó volt. Néha, amíg még dolgoztam, küldött nekem egy képet, ahogy Daisy szopta vagy ahogy ő hátulról dugta a páromat. Olyankor muszáj volt kisietnem a mosdóba, és azonnal kiverni.
A kapcsolatom Daisy-vel tovább javult. Sokkal jobb hangulatban volt, mióta félrelépett, és nagyon jól haladtunk az esküvői előkészületekkel. Néha megkérdezett a szexről, azt hiszem, csak azért, hogy ne gyanakodjak, de olyankor gyorsan elfogadta a kifogásaimat. Nyilvánvalóan nem hiányzott neki a velem való szex. Elmeséltem ezt Bradnek, és először csak azt mondta, nem kell semmit tennem, hogy a párom továbbra is félrelépjen. De aztán egy este meggondolta magát, és ismét írt:
 
Brad: figyu, gondolkodtam rajta, igazad lehet Daisy-vel kapcsolatban / ha semmit nem teszel vele az ágyban, még gyanút foghat, hogy valami gond van
 
Én: ó... gondolod?
 
Brad: igen, persze / de ugyanakkor szeretnéd, ha ráfüggne a farkamra, nem igaz?
 
Én: ...igen
 
Brad: lol / akkor találnunk kell egy köztes megoldást
 
Én: ó / mondjuk mit?
 
Brad: hát arra gondoltam, elkezdhetnéd rendszeresen kinyalni / így biztos lehetne benne, hogy még mindig érdekel szexuálisan / de én lennék, aki rendesen megfarkalja
 
Én: ó... de attől nem fog majd gyanút, hogy én nem élvezek el?
 
Brad: hát ja, ki kell majd verned közben / lol támadt egy jó ötletem / mondd azt neki, hogy csak úgy tudod felállítani, ha előtte térdelsz és nyalod
 
Én: hát... / nem is tudom, szerinted nem túl megalázó?
 
Brad: lol pontosan / tökéletes / nem fog azon aggódni, vajon miért nem érdekled, továbbra is azt gondolja, hogy egy szánalmas kis lúzer vagy az ágyban
 
Én: hát... végül is logikus
 
Brad: és akkor továbbra is a félrelépő, csalfa menyasszonyod marad, ahogy szeretnéd
 
Én: basszus... miért izgat ez fel annyira?
 
Brad: lol ne törd rajta a fejed / csak csináld
 
Én: ok
 
Brad: tökéletes / akkor holnap, amikor hazaérsz a munkából, csak mondd el neki, mennyire sajnálod, hogy ennyit töketlenkedsz / aztán meg ajánld fel, hogy kinyalod
 
Én: holnap? / azt hittem, holnap fogod megdugni!
 
Brad: pontosan, mi a gond ezzel?
 
Én: szóval... nyaljam ki azután, hogy... tudod... 
 
Brad: ...igen? / gondolj csak bele, így még jobb is lesz / biztos lesz benne, hogy fogalmad sincs arról, hogy félrelép
 
Én: ...az igaz / csak olyan... fura
 
Brad: fura? mondja a felszarvazott farkinca, aki arra ver ki, hogy a dögös kis menyasszonyát az exe döngeti?
 
Én: hát...
 
Brad: ugye tudod, hogy ha gyanút fog, még az esküvőt is lemondhatja?
 
Én: basszus... tényleg?
 
Brad: teljesen, haver! / vagy elkezd azon aggódni, hogy esetleg megcsalod, és nem lovagolja majd meg a farkamat
 
Én: basszus
 
Brad: azt nem akarjuk, ugye?
 
Én: nem
 
Brad: jólvanakkor / csak ügyesen
 
Én: hát, ha tényleg azt mondod, hogy...
 
Brad: persze, haver / nincs más mód / nyald ki szépen a pináját
 
Én: basszus / jól van megteszem
 
Brad: lol jó fiú
 
Előző részek
Hozzászólások
Pavlov ·
Nem bírod kivárni az összes rész megjelenését? Szívesen olvasnád az összefésült kiadást egy ingyenes ebookban? https://www.smashwords.com/books/view/1146041

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: