Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 14:02
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A csajom exe - 2.

Eredeti történet: https://www.literotica.com/s/hired-by-my-fiances-ex-ch-01
 
Írta: Lucas96
Fordította: Pavlov (pavlov.urasag@gmail.com)
A fordító megjegyzése: Az itt leírtakat otthoni kipróbálásra egyáltalán nem javasoljuk, de ha mégis megtennéd, dobj róla egy e-mailt... :)
2022. április
 
*****
 
Másnap szabadnapom volt, és megpróbáltam a lehető legjobban utánozni Bradet, amikor Daisy-vel szexre került a sor, de végül elbuktam. Azzal kezdtem, hogy megpróbáltam megtenni pár dolgot, amit Bradtől láttam a videóban, de nevetségesnek éreztem magam, és amit tettem, nem volt hiteles. Észre is vettem Daisy-n egy enyhe kis mosolyt, mintha el akarta volna nyomni a nevetést az erőltetett teljesítményemen. Emiatt annyira befordultam, hogy elkezdtem lanyhulni. Lenéztem Daisyre, és éreztem, ahogy az ernyedt farkam kicsúszik belőle.
– A francba – mondtam, legurultam róla, és csalódottan feladtam. Daisy minden tőle telhetőt megtett, hogy újra felálljon, de addigra már túlságosan zavarba jöttem, és csak azt kértem tőle, hogy hagyjuk az egészet. Vigasztalgatva mondta, hogy semmi gond, de attól én még megalázva éreztem magam.
Azon az éjszakán, az villódzott a fejemben, ahogy Brad a szobája falához tolva dugta Daisy-t. Ellenálltam egy darabig, de aztán kelletlenül elővettem a telefonomat, és rárántottam a videóra, amit Brad küldött nekem.
 
***
 
Hétfő reggel a munkahelyemen idegesen intettem Bradnek, miközben elhaladtam az irodája mellett.
– Hahó, jó reggelt, haver – mondtam, és éreztem, hogy elpirulok.
Brad magabiztosan mosolygott, úgy kérdezte:
– Lucas, be tudnál jönni egy kicsit?
Kínosan éreztem magam, miközben az irodájába léptem:
– Figyu, ha a múltkoriról van szó – kezdtem bele idegesen –, talán az lesz a legjobb, ha egyszerűen elfelejtjük, hogy valaha is megtörtént, oké?
– Rendben – mondta Brad vállat vonva. – Persze, ha úgy akarod. De igazából nem ezért hívtalak be.
– Ja jó... – mondtam, és most még kínosabban éreztem magam.
– Az a helyzet, hogy van egy jó hírem – mondta Brad. – Az elmúlt hetekben tényleg keményen melóztál, úgyhogy szerintem itt az előléptetés ideje.
Döbbenten, de örömmel néztem vissza rá.
– Tényleg? Tyűha, ez remek hír, haver!
– Igen, gratulálok – mondta. – De figyelj, ez nagyobb felelősséggel jár.
– Persze, az rendben van – vágtam rá.
– Te leszel a recepciós a délutáni műszakban – magyarázta. – Szükségem van valakire, aki barátságosan fogadja az ügyfeleket, meghallgatja a gondjaikat, és intézi az egészet. Szerintem nagyon jól fogsz boldogulni.
A recepciós melónál valami komolyabb dologban reménykedtem, de Brad közben belengetett egy remek emelést, meg hogy ez könnyebb lesz, mint amit addig csináltam, sokkal kevesebb robotolással. Alig vártam, hogy hazaérjek és elmondhassam Daisynek.
Aztán elővett egy kulcsot, és felém nyújtotta.
– Ezeket is odaadom – magyarázta. – Tudom, hogy megbízhatok benned, így most esténként te leszel a felelős a hely bezárásáért.
– De hát én... általában reggeli műszakban dolgozom – vetettem fel.
– Az igaz – mondta Brad. – Ezen tehát változtatnunk kell, ezentúl délutánonként fogsz dolgozni. Este 7-kor zárunk, utána pedig minden délutános felelős a takarításért, hogy másnap kinyithassunk. Amikor ez kész, mindenki mehet haza, te pedig bezárod a termet.
– Ó – mondtam. – Szóval nem mehetek el kábé negyed nyolcig?
– Legkorábban – mondta Brad. – Tudom, hogy megszoktad a délelőtti műszakot, de ez egy komoly lehetőség. Vállalod?
Tudtam, hogy nem mondhatok nemet, de azért szomorú voltam, hogy későn fogok Daisyhez hazaérni.
– Hát persze – válaszoltam, és átvettem tőle a kulcsokat.
 
***
 
Amikor elmeséltem Daisy-nek az emelést, szorosan átölelt, és ünnepi vacsorát készített. Ő is szomorú volt amiatt, hogy későig fogok dolgozni, de azt mondta, megoldjuk, és gondoskodni fog arról, hogy mindig meleg vacsorával várjon.
– Te leszel a legjobb feleség a világon – mondtam neki egy csókkal.
– Ha már itt tartunk, szerinted most már belehúzhatunk az esküvő szervezésébe? – kérdezte Daisy. A pénzhiány miatt kissé el voltunk akadva.
Bólintottam.
– Igen, a befolyó plusz pénzzel lassan elkezdhetnénk berendelni mindent!
– Olyan izgatott vagyok! – mondta a menyasszonyom. – Szeretlek, drágám!
– Én is szeretlek – mondtam, és újra megcsókoltuk egymást.
 
***
 
A nagyobb fizu birtokában végre beszereztem Daisy eljegyzési gyűrűjét. Teljesen fel volt tőle pörögve, folyton az ujján volt. Ő is elkezdte felgyorsítani az esküvőszervezést, és végül hat hónappal későbbre tűztük ki az időpontot.
Ugyanakkor a hosszabb munkaidő kezdett megviselni. A recepciós munka könnyebb volt, de az edzőterem látogatói közül többen is udvariatlanok és kötekedőek voltak, és rám zúdították minden panaszukat, nekem meg meg kellett hallgatnom és lehetőség szerint orvosolni őket. Mire este 7 lett, teljesen elfáradtam, akkor meg mindannyian a takarításon kellett pörögnünk, hogy Brad magas követelményeinek megfeleljünk, majd mindannyian hazamehessünk.
A legtöbb nap fáradtan értem haza. Daisy, ígéretéhez híven, mindig meleg vacsorával várt, de utána ritkán volt elég energiám a tévénézésnél sokkal többre. Természetesen ez megviselte a szexuális életünket, ami körülbelül heti egyszeri alkalomra esett vissza. És amikor sort kerítettünk rá, akkor is gyakran lelanyhultam, annyira hatása alá vont Daisy és Brad kefélésének gondolata.
Az első néhány hét után egyik este Daisyhez fordultam az ágyban, és megkérdeztem, hogy nem aggódik-e emiatt.
– Ó, kicsim, semmi baj – mondta vigasztalóan. – Tudom, hogy keményen dolgozol, valószínűleg csak stresszes vagy. Biztos vagyok benne, hogy ha folyamatosan haladsz előre, végül nem kell ilyen sokáig benn maradnod, és a dolgok visszaállnak a normális kerékvágásba, igaz?
– Remélem – mondtam. – Csak azt szeretném, hogy ki legyél elégítve.
– Ó én teljesen ki vagyok elégítve, drágám – mondta egy puszival, majd lekapcsolta a villanyt és lefeküdt.
ÉÉn ébren feküdtem, és a plafontra néztem. A telefonomra pillantottam, és bűntudatom volt amiatt, hogy az elmúlt hetekben szinte minden este Brad és Daisy videójára vertem ki. Úgy éreztem, tennem kell valamit, hogy megszabaduljak ettől a szokástól, ezért elővettem a telefonom, és írtam Bradnek:
 
Én: helló
 
Brad: mizu, öreg? elég jól viszed a dolgokat mostanában a teremben!
 
Én: köszi / elég sokat kivesz belőlem, de örülök a plusz pénznekhez!
 
Brad: jah, a délutános műszakok elég fárasztóak, de te jól bírod
 
Én: haha valójában eléggé lefáradok
 
Brad: lol / akarod, hogy visszacsináljuk a régi beosztásodra?
 
Én: haha nem, jó ez így / valójában megint tanácsot szeretnék kérni tőled
 
Brad: ó... azt hittem, azt lezártuk...
 
Én: jaja, lezártuk, de... / nem akarom, hogy úgy fejeződjön be, mint a múltkor
 
Brad: oké, haver / mit szeretnél?
 
Én: hát / a késői meló miatt teljesen kimerülve érek mindig haza / és ez eléggé kihat a szexuális életünkre
 
Brad: hát ezt sajnálattal hallom
 
Én: egyszerűen nincs rá energiám, vágod
 
Brad: akkor... nem is csináljátok?
 
Én: de csináljuk, csak úgy heti egyszer / és akkor is / ez olyan kínos
 
Brad: öntsd ki a szíved, öreg
 
Én: hát... amikor szexelünk / amióta láttam rólatok azt a videót / nem tudom kiverni a fejemből / szóval érted...
 
Brad: nem, nem értem / mi történik?
 
Én: nem tudom... befejezni
 
Brad: hogyhogy?
 
Én: hát... nem maradok kemény
 
Brad: ...komolyan? / nem áll fel egy olyan picsával, mint daisy?
 
Én: jah, mondom... / gáz, mi?
 
Brad: hát előfordul / bárkivel / várjunk csak, akkor daisy tulajdonképpen nem is...?
 
Én: hát én legtöbbször el tudok menni / de néha nem jön össze...
 
Brad: hmmm ok
 
Én: ...hát szóval meg akartam kérdezni, van-e valamilyen tanácsod
 
Brad: hát... ilyen gondom nem igazán volt / bocsi haver lol
 
Én: értem... persze gondolhattam volna, hogy nekednem kellett ilyesmivel foglalkoznod
 
Brad: ja, nem is tudom / talán gyúrhatnál kicsit, engem az edzés mindig feltölt / önbizalmat adna, vágod
 
Én: igen ez jó ötlet
 
Brad: elvégre egy edzőteremben dolgozol :)
 
Én: ja ez igaz
 
Brad: más nem jut az eszembe / bocs, hogy nem tudtam segíteni
 
Én: semmi gond
 
Brad: mondhatok valamit, mint férfi a férfinak?
 
Én: persze
 
Brad: valamit ki kéne találnod
 
Én: hogy érted?
 
Brad: nem akarok egy fasz lenni, vagy ilyesmi / de egy ilyen lány, mint daisy / ő nem bírja sokáig kielégítetlenül / én a helyedben tartanék tőle, nehogy másfelé kacsintgasson
 
Én: hogy? komolyan?
 
Brad: hát komolyan
 
Én: nem is tudom... / szeret egem
 
Brad: hát persze, hogy szeret / és ez egy ideig elég is / de neki is vannak igényei, érted...
 
Én: basszus... szerinted képes lenne megcsalni?
 
Brad: bocs, öreg, de ez van / csak próbálok barátként segíteni / ez a helyzet, vágod?
 
Én: egen... köszi...
 
Brad: akkor... a múltkori “edukációs videó” nem annyira működött, mi?
 
Én: nem annyira, ja... :) / igazából kissé bizonytalan is lettem tőle / tuti nem tudnám úgy... megdugni daisy-t, mint te a videóban
 
Brad: hmm / próbáltad valamelyik technikámat?
 
Én: próbáltam... de nem igazán működtek / nehéz nekem úgy hozzáállnom, mint neked
 
Brad: hát ezt értem / talán valami konkrétabb működne?
 
Én: mire gondolsz?
 
Brad: nos... ha jól emlékszem, imádta, ha lekötöztem
 
Én: nah, tényleg?
 
Brad: és ha bekötöttem a szemét
 
Én: basszus
 
Brad: azt szerette, ha totál ki van szolgáltatva
 
Én: azta
 
Brad: és akkor lehet ingerelni meg húzni az agyát
 
Én: húzni az agyát? hogyan?
 
Brad: hát mindenfélével / kicsit nehéz így leírni
 
Én: ó
 
Brad: bárcsak megmutathatnám egy másik videóban, hogy jobban megértsd / de ahogy írtad, nem kéne arra tereljük, mint a múltkor
 
Én: hát ja... / valszeg nem a legjobb ötlet, ha látom, igaz?
 
Brad: valahogy úgy / de rád bízom / én már előkerestem, ha látni akarod, csak szólj
 
Mozdulatlanul feküdtem az ágyban úgy egy percig, de nemsokára rádöbbentem, hogy nem tudok ellenállni.
 
Én: ...ok küldd át
 
Brad: haha ez gyors volt / ok haver nézd meg az emailedet
 
Beléptem a postafiókomba, és megnyitottam az új videót, amit Brad küldött. Tudtam, hogy nem helyes, de ekkor már simogattam magam. A videó azzal kezdődött, hogy Daisy meztelenül, bekötött szemmel feküdt az ágyon, keze-lába vastag kötéllel a támlához kötözve. Néztem, ahogy Brad, szintén meztelenül, a lány fölé ereszkedik és nyelvével végigszánt a párom testén. Egy idő után ujjazni kezdte. Daisy hamarosan az orgazmushoz közeledett, de erre Brad gyorsan abbahagyta. Ettől Daisy teljesen bepörgött, vadul vergődött az ágyon és nekifeszült a köteleknek. Ezt Brad többször is megtette, és végül megengedte, hogy a lány elélvezzen az ujjaitól. Amikor Daisy magához tért, Brad csak vigyorgott, és letérdelt mellé, és a farkával megcsapkodta a lány arcát, aki erre mohón szopni kezdte. A pasi ekkor kihúzta a farkát a lány szájából, és néhányszor ismét megpaskolta vele. Rávette Daisy-t, hogy könyörögjön a dugásért, és akkor végül fölé feküdt és ismét élvezésig kúrta. Végül kihúzta a dákóját és a lány meztelen, izzadt testére élvezett. Sikerült visszatartanom, hogy én is elélvezzek, és a videó végén írtam Bradnek:
 
Én: azta... / el se hiszem, hogy ez így bejön neki / mindig olyan ártatlannak tűnt
 
Brad: haha igen / most már próbál jó kislánynak tűnni
 
Én: jah...
 
Brad: de ez nem tart sokáig, haver / látod, mennyire imádja, kizárt, hogy örökre el tudja nyomni a vágyait
 
Én: gondolod?
 
Brad: kizárt, mondom! / csak az a kérdés, hogy tőled kapja meg, amire vágyik / vagy valaki mástól
 
Én: csudába
 
Brad: de iszonyú könnyű lemásolni, amit a videóban csináltam, igaz? / csak le kell kötöznöd, bekötni a szemét és egy kis kurvaként bánni vele / imádni fogja, ebben biztos lehetsz 
 
Én: hmm igen... megpróbálom
 
Brad: helyes
 
Én: figyu... tudnál még küldeni fotókat?
 
Brad: lol / most is vered, mi?
 
Én: ...igen
 
Brad: haha vágom én / de ebbe azért ne fordulj bele, rendben?
 
Én: oké, nem fogok
 
Brad: van itt még pár jóféle
 
Brad átküldött még pár meztelen fotót Daisy-ről. Az utolsón a lány Brad masszív farkával a kezében térdelt, és a kamerába mosolygott.
 
Én: tyűha... odáig volt a farkadért, mi?
 
Brad: az biztos
 
Én: lol csak most vágtam le, hogy ha valaha megcsalna, tuti hozzád menne vissza
 
Brad: hah / tulajdonképp... ja, valszeg igen / könnyedén rám találhatna / tudja, hogy meg tudom adni neki, ami kell
 
Én: azt látom / ...ugye nem keresett fel mostanában?
 
Brad: mármint mióta szakítottunk?
 
Én: igen, beköszönni vagy bármi
 
Brad: á nem, haver
 
Én: jól van akkor / elmondanád amúgy?
 
Brad: haha persze haver, nem akarok kiszúrni veled
 
Én: tudom :) csak ötletelgetek / lol durva lenne, ha ilyen fotókat küldenél, de rajta lenne az eljegyzési gyűrű
 
Brad: lol / mintha végig megcsalt volna?
 
Én: hah jah és így derülne ki
 
Brad: kis félrelépő kurva
 
Én: jah... az én kis csalfa menyasszonyom
 
Brad: szopná a faszom, miközben én későig dolgoztatlak
 
Én: kúrnád az ágyunkban, miközben én a termet takarítom
 
Brad: lol / daisy a farkammal a kezében nézne rám és könyörögne, hogy egy igazi férfi bassza meg végre
 
Én: te jó ég
 
Brad: mert a szánalmas kis lúzer vőlegényének még csak fel sem áll
 
Én: ...azta
 
Brad: bocsi / túl sok? / gondoltam, szórakozunk kicsit
 
Én: ööö semmi gond / én már... végeztem is
 
Brad: lol jól van / jó éjt, haver / sok sikert a lekötözéssel, kúrd meg rendesen azt a kis ribancot
 
***
 
Másnap felvetettem Daisy-nek az ötletet, hogy szex közben lekötözzem. Szkeptikusan fogadta, de láthatóan őt is izgatta az ötlet. Vettem kötelet és szemtakarót, és amikor hazaértem, Daisy-t rózsaszín melltartóban és bugyiban találtam az ágyon. Csodálatosan nézett ki, és gyorsan megkeményedtem.
Ahogy lekötöztem, láttam, mennyire be van indulva. A bugyiján egy kis nedves folt kezdett kialakulni, és felnyögött, amikor helyére igazítottam a szemtakarót. Úgy tűnt, ezúttal Brad tanácsa valóban beválik.
Levetkőztem, és Daisy-t néztem, aki mosolyogva feszengett a kötelékeiben, elragadtatva saját tehetetlenségétől. Aztán fölé kúsztam, és kibontottam a melltartóját, ráhajoltam, és a melleit szopogattam. Nyögései egyre hangosabbak lettek, én pedig végigcsókoltam a hasát, amíg a bugyijához nem értem. Azt is lehúztam, és nyalni kezdtem a nedves punciját.
– Ó, igen, kicsim – nyögte Daisy. – Magamban akarlak érezni!
Eszembe jutott, hogy vette rá Brad a videóban, hogy könyörögjön érte. Így újra bejártam csójkaimmal a testét felfelé, és azt mondtam neki: – Könyörögj!
Meglepetten mordult fel, és vonaglott a kötelek között. – Ó, bébi, kérlek, bassz meg, annyira szükségem van rád, kérlek, vágd belém a farkad!
Most már rohadtul be voltam indulva attól, ahogy a teste remegett alattam, és ahogy könyörgött, hogy dugjam meg. Így hát a puncijához illesztettem a farkam és belé hatoltam. Elkezdtem ki-be mozogni, amitől felnyögött örömében. Közben lehunytam a szemem. Hirtelen belémvillant, ahogy Brad rajta feküdt, ahogy izmos teste dolgozott rajta, és ahogy a párom elélvezett a pasi farkától.
Ekkor megtörtént. Mielőtt észrevettem volna, úgy négy-öt lökés után, hangos nyögéssel belé is lövelltem a magomat. Lenéztem rá, apránként fokozódó nyögései hirtelen abbamaradtak, amint rájött, hogy már el is élveztem. – A francba – mondtam, és a farkam már kezdett is puhulni.
Daisy kétségbeesetten vonaglott alattam, de a mostanra ernyedt farkam kicsúszott belőle. Csalódottan nyöszörgött. – El is élveztél? – kérdezte.
– Hát... Bocsi, el – mondtam kábultan. – Nem tudom, mi történt.
Megálltam egy pillanatra, majd lefelé húztam a kezem, hogy ujjaimmal kényeztessem a páromat.
Daisy felsóhajtott.
– Hát hagyd csak, nem kell – mondta. – Kioldoznál, kérlek?
Néhány pillanattal ezelőtt még majdnem az első óriási orgazmusban részesítettem a menyasszonyomat, most meg az egészet elbasztam... szó szerint. Lehúztam róla a szemtakarót, és kioldoztam, próbálva elkerülni az egyértelműen csalódott tekintetét.
– Nagyon sajnálom – mondtam újra.
– Jól van – mondta. – De... magamra tudnál hagyni egy kicsit?
- Ööö... persze – mondtam elpirulva, és kisiettem, hogy egyedül lehessen.
 
***
 
Ezek után Daisy próbált bátorítani, mondván, hogy egész jól ment, mielőtt túl hamar el nem mentem, és megpróbálhatnánk újra. De több mint egy hétig nem volt rá alkalmunk, mivel minden nap menetrend szerint dolgoztam az edzőteremben, és mindig túl fáradt voltam a szexhez, mire hazaértem.
Tudtam, hogy butaság, de azon kezdtem tűnődni, vajon Brad hazudott-e, amikor azt mondta, hogy Daisy sosem kereste. Arra gondoltam, milyen könnyű lenne Daisy-nek megcsalnia engem vele. Valójában azonban nem úgy tűnt, mintha ez megtörtént volna, mert Bradet nem csak, hogy minden nap a teremben láttam, de folyton dögös egyetemista csajokat szedett fel. Néha eldicsekedett nekem a kalandjaival, mintha én szerettem volna azt hallgatni, hogy hányszor élveztette el ezeket a kis ringyókat.
Ha őszinte akarok lenni, furcsa módon szinte csalódott voltam, amiért Daisy nem csalt meg vele. Annak ellenére, hogy túl fáradt voltam ahhoz, hogy szexeljek a menyasszonyommal, szinte minden este későig fennmaradtam, miután Daisy lefeküdt, és kivertem Brad videóira, vagy éppen a beszélgetésünkre arról, hogy hogyan csalnának meg. Nem tudtam volna megmagyarázni, miért, de a gondolat, hogy a párom félrelép ezzel a csődörrel, totál felizgatott.
Amikor végre szabadnapom volt, Daisy-vel újra megpróbáltuk. De annyira elbizonytalanodtam és idegbeteg voltam a legutóbbi tapasztalatunkkal kapcsolatban, hogy nem is állt fel rendesen. Úgy tűnt, arra vagyok ítélve, hogy vagy túlpörögjek a képtől, ahogy Brad megkúrja a menyasszonyom, vagy annyira elbizonytalanodtam, hogy fel sem állt..
Daisy támogatott és vigasztaló volt, mint mindig, de kezdtem észrevenni egy enyhe csalódottságot és aggodalmat a hangjában. Kezdett úgy tűnni, hogy nagyon vágyik már egy jó (vagy akár csak tűrhető) menetre, amitől egyre többet fantáziáltam arról, hogy Brad megkúrja.
Egyik este, a Brad fotóira és videóira már rutinszerű maszturbálásom után üzenetet kaptam a csávótól:
 
Brad: fenn vagy még, haver?
 
Én: helló, öreg / jah fenn vagyok, mizu
 
Brad: nem szakítok semmit félbe, ugye?
 
Én: á semmi gond, mi a helyzet?
 
Brad: lol / nem sok / csak eszembe jutott, hogy nem is mesélted, mi lett a kikötözéssel / tetszett Daisy-nek?
 
Én: hát / szóval...
 
Brad: basszus :) / ennyire gáz a helyzet?
 
Én: hát... először nagyon tetszett neki az ötlet
 
Brad: ok...és aztán...?
 
Én: elég kínos a dolog
 
Brad: öcsém, ne mondd, hogy megint lelanyhultál
 
Én: az igazat megvallva, nem
 
Brad: nah jóvan akkor... / meg vagyok lepve / akkor mi volt a probléma?
 
Én: az, hogy... túl korán elmentem
 
Brad: hát az szívás / ...mennyire hamar?
 
Én: hát kikötöztem meg ilyesmi / nyaltam egy kicsit / rá is vettem, hogy könyörögjön a dugásért, ahogy te csináltad a videóban
 
Brad: helyes / szép munka, haver / ügyesen utánoztál lol / akkor csak úgy tíz percig kúrtad?
 
Én: hát... annál kevesebbet
 
Brad: basszus...5?
 
Én: ...hát inkább 1
 
Brad: LOL / bocsi, haver, nem akartalak kinevetni / de azért elég vicces
 
Én: jól van, köszi
 
Brad: jól van, na... / szóval először túl hamar elmentél / próbáltad újra kikötözni?
 
Én: hát aztán csak még egyszer szexeltünk / mert azóta minden nap dolgoztam
 
Brad: jah igen el is felejtettem, hogy a melótól ennyire kifáradsz / még a csajod sem tudod megkúrni
 
Én: ...jah / na szóval... / az egyetlen alkalommal, amikor megpróbáltuk, valszeg bizonytalan voltam, és hát nem... érted
 
Brad: ó basszus, megint nem állt fel?
 
Én: hát akkor nem, jah
 
Brad: öcsém / nagy kár / Daisy hogy bírta?
 
Én: csak nyugtatgat, hogy nincs gond / annyira támogató / de van egy érzésem, hogy kezd frusztrált lenni
 
Brad: hahaha az tuti / egy ilyen kis kikapós kurva / nem akarlak beparáztatni, de a helyedben aggódnék
 
Én: igen?
 
Brad: nagyon is aggódnék
 
Én: picsába / ...nem írt neked, vagy ilyesmi, ugye?
 
Brad: nem / még nem
 
Én: ó... meg vagyok lepve
 
Brad: hah én is, ami azt illeti / biztos nagyon szeret téged
 
Én: igen, nagyon
 
Brad: de a szerelem sem tart örökké, ha folyton lekókadsz, mint egy kis köcsög
 
Én: jaj Brad / mért kellett ezt
 
Brad: bocs, haver / csak segíteni akarok, de tényleg, hogy megértsd, mi forog kockán
 
Én: kockán?
 
Brad: igen, a tétet / figyu: vagy rájössz, hogy kúrd meg rendesen, vagy térden állva könyörgi vissza magát hozzám, hogy megkapja a farkalást, amit kíván
 
Én: azt a kurva...
 
Brad: bizonyám / ideje komolyan venned a témát
 
Én: hát jah most már látom / amúgy... mit fogsz tenni, ha rádír?
 
Brad: hát.... minimum szólok, hogy tudj a dologról
 
Én: köszi, haver...
 
Brad: onnantól pedig... neked kell majd dönteni
 
Én: dönteni?
 
Brad: hát igen / úgy értem, Daisy jó csaj meg minden, de jut nekem elég csaj / ha kúrni akarok, van más, akit a pasija engedélye nélkül megfektethetek
 
Én: engedélye?
 
Brad: jah
 
Én: de... miért adnék én engedélyt a menyasszonyom megfektetésére?
 
Brad: nem is tudom / mert ha én elutasítom, talál majd magának másik faszit?
 
Én: ...ó
 
Brad: én legalább jó arc vagyok, nem akarom lenyúlni tőled vagy ilyesmi
 
Én: igen, ez igaz
 
Brad: és mivel szereted, azt akarod, hogy ki legyen elégítve, ugye? / jól tudod, hogy én meg tudom adni a kis ribinek, ami jár / mert jó sokszor kiverted már a videóimra
 
Én: jól van, nyugi
 
Brad: de ahogy mondtam, rajtad áll
 
Én: de hát... ha még nem keresett meg, akkor / még van időm bekeményíteni, és megakadályozni, hogy félrelépjen, nem?
 
Brad: hátööö... persze, haver
 
Én: mi? nem hiszed?
 
Brad: figyu, most őszintén... milyen gyakran verted ki a képekre meg a videókra, amiket küldtem?
 
Én: ennek meg mi köze bármihez?
 
Brad: csak válaszolj a kérdésre
 
Én: ...majdnem minden éjjel
 
Brad: lol / gondoltam / na akkor... igaz vagy hamis? nem tudod megkúrni a dögös kis csajodat, amikor lekötözve fekszik előtted és várja, hogy szétbaszd / de simán kivered a videókra, amiben él-hal a faszomért?
 
Én: Istenem
 
Brad: igaz vagy nem?
 
Én: jól van igaz
 
Brad: pontosan / és asszed holnap reggel felkelsz és varázsütésre meg tudod úgy kúrni és uralni, ahogy én szoktam?
 
Én: nem is tudom... talán kicsit tovább fogom bírni?
 
Brad: lol / nézd meg a leveleid
 
Megnyitottam a fiókomat, és láttam, hogy Brad újabb videót küldött. Ekkor már nem volt semmi önbecsülésem, azonnal megnyitottam. Bármennyire le voltam alázva, a kezem a farkamra vándorolt, és húzogatni kezdtem a bőrt. A csávó közben újra írt.
 
Brad: Ebben több, mint egy órán át dugtam, és négyszer élvezett el
 
Én: ó basszus
 
Brad: máris a farkadat szorongatod, ugye? / ne hazudj
 
Én: csudába / igen
 
Brad: gondoltam / rajta, rángasd csak a gyenge kis pöcörődet / imádod nézni, ahogy a menyasszonyodat kúrom, igaz?
 
Én: Istenem... igen, imádom, Brad
 
Brad: sosem fogod tudni így megkúrni, igaz?
 
Én: Jézusom... kapd be
 
Brad: tessék? / azt hiszed, hagyni fogom, hogy a kis petyhüdt pöcörőjű alkalmazottam így beszéljen velem?
 
Én: oké bocsánat / igazad van, sosem tudnám így megdugni
 
Brad: na ez a beszéd / most mit csinál a videóban
 
Én: te jó ég a golyóidat nyalja
 
Brad: mmm / hogy látod, tetszik neki a dolog?
 
Én: igen
 
Brad: és neked tetszik, ahogy megalázkodik előttem?
 
Én: hátööö...
 
Brad: ne szarjál már be, baszod / ugye most is arra vered, ahogy a csajod a golyóimat szopja?
 
Én: igen... arra
 
Brad: jólvanakkor / rajta, valld csak be / halljuk, mire vágysz
 
Én: basszus / honnan tudnám / ez már sok így
 
Brad: mekkora fasz vagy, bazd meg / rajta, nézd a videót / megvárom
 
Tudtam, hogy ki kéne kapcsolnom és ki kéne állnom magamért, de nem bírtam levenni a szemem a képekről. Folyamatosan rángattam a farkam, miközben a videóban Brad hanyatt döntötte Daisy-t. Eléállt, széttárta a menyasszonyom lábait a sarkainál fogva, és belétolta a farkát. Ettől teljesen ledöbbentem, és azonnal írtam Bradnek.
 
Én: azt szeretném, ha megdugnád Daisy-t
 
Brad: igen? biztos vagy benne?
 
Én: Istenem, igen! Nagyon szeretném! / Kúrd meg a kiéhezett menyasszonyom!
 
Brad: bizony meg fogom baszni, mint egy kurvát
 
Én: igen... mint egy kurvát!
 
Brad: de remélem tudod, hogy ha egyszer visszajön hozzám, azonnal függővé válik / örökké kívánni fogja a farkamat
 
Én: ó basszus / ez rohadt izgató / igen, legyen függő!
 
Brad: lol / akarod, mi / te kis felszarvazott vőlegény
 
Én: Istenem, igen, Brad!
 
Brad: a szíve a tiéd, de a pinája az enyém, nem igaz?
 
Én: de igen, igaz! / Daisy pinája csak a tiéd!
 
Brad: na jól van / most, hogy már érted a szitut / elmondom, mit kell tenned, hogy ez bejöjjön
 
Én: mondd el / megteszek bármit
 
Brad: lol tudom, hogy így lesz / még sosem szarvaztam fel senkit, de te eléggé megkönnyíted / most is vered?
 
Én: igen!
 
Brad: jó fiú
 
Én: köszönöm, uram!
 
Brad: lol / ne aggódj, faszikám, sima lesz
 
Én: tényleg?
 
Brad: totál / csak annyit kell tenned, hogy... továbbra is szar leszel az ágyban / mit gondolsz, menni fog?
 
Én: igen, uram!
 
Brad: de komolyan, hessegesd el / amikor csak szexelni akar, legyél mindig fáradt vagy kókadt
 
Én: hát az menni fog / tuti be fog jönni?
 
Brad: ha fel akarod gyorsítani a dolgokat, említs meg neki egy párszor / mondd neki, mit hallottál a teremben a lányoktól rólam / hogy hányszor élveztek el tőlem, meg ilyenek 
 
Én: azta / jó ötlet / szerinted tényleg félre fog lépni veled?
 
Brad: ne aggódj, csak idő kérdése, és rám fog írni / és akkor megadom annak a csalfa kis kurvának, ami jár neki
 
Én: ó basszus / alig várom
 
Brad: lol / akkora lúzer vagy, öcsém / na rajta, verd ki szépen
 
Én: aztaaaaaa / ...kész is vagyok
 
Brad: helyes / jobb, ha hozzászoksz
 
Előző részek
Hozzászólások
Pavlov ·
Nem bírod kivárni az összes rész megjelenését? Szívesen olvasnád az összefésült kiadást egy ingyenes ebookban? https://www.smashwords.com/books/view/1146041

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: