Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A Budapesti kívánságteljesítő hal

  Budapest a magyar hon fővárosa. A vén folyó a Duna amin télen sokan görkorcsolyáznak az ország háza előtt méltóságteljesen folyik a városon keresztül. A Budapesti építészet megannyi csodát rejt a felhőkarcolók mellett a tradicionális magyar építészet is megjelenik, a zsúpfedeles házak hirdetik a múltat, a jelent és a jövőt. A romkocsmák várják a vendégeket.
Júlia sétált az alsó rakparton én nézte a Dunán a sétahajókat majd beledobott egy kavicsot a vízbe. Rögtön eszébe jutott, hogy mikor 10 éves volt akkor is kavicsot dobott a vízbe.
– Nem lehet kétszer ugyanazt a kavicsot beledobni a folyóba. – mondta Júlia. Majd sétált tovább. Vásárolt magának egy dobozos sört és leült egy padra a Mátyás király parkban, a nyárfa magok repültek a levegőbe bőven jutott belőlük Júlia hajára is.
A fiatal, hosszú fekete hajú lány megitta a kőbányai dobozos sört majd nézte ahogy repülnek a nyárfa magok a levegőben. Egy sétahajó kürtjét fújta a szél. Júlia indult tovább, az üres sörös dobozt eldobta egy kukába majd újra a Duna parton volt, nézte a vizet és várta, hogy a kívánságteljesítő hal teljesítse egy kívánságát.
– Csak egy kérésem van. – mondta Júlia.
Majd betért egy kisboltba ami a sarkon állt, és vásárolt egy újabb kőbányai dobozos sört. Vásárolt még egy újságot is, a címlapon rögtön feltűnt a kívánságteljesítő hal. A Budapesti kívánságteljesítő hal újra megjelent hirdette az újság.
Júlia húzóra megitta a kőbányait.
– Talán az én kívánságom is teljesíti a hal.
Tovább lapozta az újságot és a saját fotóját látta egy gazdag nő mellet állt és fogták egymás kezét és csókolóztak a képen. A fiatal nő gyorsan megnézte a dátumot az újságon 10 évvel többet mutatott mint kellet volna.
– Olvasom a jövőt. – mondta majd egy hirtelen mozdulattal eltépte és a kukába dobta az újságot.
– Érdekesebb ha nem ismerem a jövőt.
Rövid séta után vásárolt egy újabb kőbányait. Majd ránézett egy vörös rövid hajú nőre és úgy érezte, hogy elönti a forróság, a vágy érzése is megjelent ahogy a hatos villamos is megjelenik a megállóban. A vörös hajú nőnek mélyen kivágott dekoltázsa volt és a miniszoknya sem sokat takart. Júlia nézte a nőt és közelebb lépett hozzá. – Egymás szemébe néztek majd az ajkaik összeértek.
– Leszbikus vagyok. – mondta Júlia.
– Én is. – válaszolt a rövid vörös hajú nő.
– Ezek szerint a jövő nincs megírva egy újságban.
– Vagy a szerelem mindent felül ír. Bemutatkoznék Gini a nevem.
– Júlia.
– Hamar egymásra tapadtunk, szerelem volt első látásra
– Szereted a kőbányai sört?
– Imádom.
– Akkor igyunk majd fogócskázunk a Mátyás király parkban.
– Kislánykorom óta tudom, hogy leszbikus vagyok. – mondta Gini.
Júlia újra betért a már ismerős kisboltba és újra vásárolt egy újságot. Később a parkban csókolóztak.
– Adjuk meg a módját, cicám. Legyen szép ahogy olvassuk a jövőbe látó újságot, utána pedig széjjeltépjük és a kukába landol. – mondta Júlia.
Gini közben a harmadik kőbanyai sört bontotta ki.
– Mi lesz 10 év múlva drágám?
Júlia eltépte az újságot. – Nem jó ötlet tudni a jövőt.
– Miért nem? Talán kitör a harmadik világháború?
– Újra divat lesz a diszkó zene.
– Legközelebb leszbikus nőknek való újságot vásárolj.
Tőlük pár kilométerre a Budapesti kívánságteljesítő hal nagyot csobbant a Duna vízében. Júlia és Gini pedig felkerekedtek, hogy sört vegyenek de plázát láttak a kisbolt helyén az utcasarkon.
– Talán a bolt is a jövőben van, mivel itt nincs. – állapította meg tárgyilagosan Gini. Majd hozzá tette De jó tudni, hogy a pláza helyén majd kisbolt lesz a jövőben.
– Este megnézünk egy romantikus filmet? – kérdezte Gini.
– Franciaágyad van? – kérdezett vissza Júlia,
– Bingó! – válaszolt Gini.
– Csókolj.
Az ajkaik újra megtalálták egymást.
– Sose múljon el. – mondta Gini.
– A szerelem örök csak a jövőből jött kisboltok és újságok tűnnek el. - válaszolt Júlia,
Hasonló történetek
4670
Ismered azt az érzést, amikor rájössz, hogy valaki, valami iszonyúan hiányzik, és nem teljes az életed, mert nem kaphatod meg azt, amire istenigazából vágysz, nem kaphatod meg azt, amitől boldog lehetnél, kis morzsákra futja csak, de ez nem elég, mert a vagy szélviharként tombol benned?
7235
Fél évig volt az elvonón. Zsolt minden nap meglátogatta. Először csak szakmailag karolta fel, de aztán, ahogy Andrea szépsége, és nyugalma kezdett visszatérni, úgy szerettek egymásba. Mikorra a lányt gyógyultnak nyilvánították, tudták, hogy össze fognak költözni. Andrea vissza sem ment a régi lakásába...
Hozzászólások
Materdoloroza ·
Csak a Dunában élnek kívánságteljesítő halak?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: