Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 14:02
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A bosszú

A napsugarak gyöngyházfényű színnel ragyogtak le Roxfort falára.
James Potter szokásos tréfáját űzte. Papírgalacsinokat bűvölt Pitonhoz és egy váratlan pálcasuhintással megdobta velük a fiút.
James és barátai a tölgyfa árnyékában húzódtak meg,onnan varázsolta elő a galacsinokat,amikkel Perselust célozta meg,aki nem messze tőlük épp a jegyzeteit bújta.
Negyedóra elteltével Peselus felállt,megelégelve a galacsinok áradatát és felkiáltott.
-Mikor nősz már fel végre,Potter?
-De hát nem tettem semmi rosszat-gügyögte gúnyosan James és megjátszósan a háta mögé rejtette a pálcáját.
Sirius felnevetett barátja viccén.
-Majd egyszer ígérem megjárod...-mormogta Perselus az orra alatt,de James és Sirius így is meghallotta és élesen felvihogtak.
-Na persze,majd Te megmutatod.-szólt gúnyosan James, azzal egy jól irányzott utolsó papírgalacsint lőtt ki pálcájából és egyenesen homloka közepén találta el vele Perselust.
A fiú megvonaglott az érintéstől és megrázta a fejét.
-Ezt még visszakapod.Elegem van belőled...
És már eszébe is jutott hogyan torolhatja meg az őt ért sérelmeket.Szája kísérteties vigyorra húzódott.
*
A kvidics mérkőzést követően James tusolni indult az öltözőben. Törülközőjét a dereka köré csavarta és belépett a tusoló alá.
Megnyitotta a csapot. A vízcseppek a tus alján koppantak nagy erővel. Finom párafelhő szállt fel. Némi zúgolódás még fent maradt,mivel a többiek is készülődtek, de szép lassan elhalt minden nesz.
Az öltöző kiürült.
James halkan dúdolni kezdett a meleg víz alatt. Szemüvegét letette és a zuhanyfüggöny eltakart előle mindent.
Váratlanul kinyílt a függöny.James legelőször nem látta meg ki lehet az,mivel szemüvege nélkül nehezen látott,és az illető a háta mögé lépve hozzá nyomta őt a falhoz.
-Na,most megkapod a magadét.-sziszegte a hang és James ekkor jött rá,hogy Perselus az. Páni félelem kerítette hatalmába,hiszen Sirius nélkül teljesen védtelennek érezte magát.
És ekkor megérezte egy meztelen test érintését,ahogy a bőréhez ért. És egy hosszú haj csiklandozta vállát. A meleg víz mindkettejükre ráfolyt.
Egy nagyon erős nyomást érzett alulról ,mintha egy minirakétát illesztettek volna hozzá,amit kilőni készültek volna a testén át.
Felszisszent a fájdalomtól és csak a falnak préselődve állt tovább és várt. Perselus keze az ágyékához ért és még annál is lejjebb csúszott.
-Széjjebb azokat a lábakat-súgta angyali hangon és a másik kezével James hátát cirógatta.
James összeszorította a száját és megrázta a fejét.
-Azt mondtam,hogy tedd szét a lábadat-üvöltött fel Perselus és két kézzel szétfeszítette James lábait,majd leszorította mindkét csuklóját és nagy erővel beléhelyezte a hímvesszejét.
James felüvöltött ,de Perselus megragadta a haját.
-Ha egy mukkot is kimersz adni,akkor neked véged.
És James sípcsontjának nyomta a varázspálcája hegyét. James pálcája a talárjában volt,valahol a szekrénye tájékán.
Perselus komótosan időzött Jamesben. Aztán erősebben belémélyesztette magát,és James a markába sikított.
Aztán a nyomás enyhült.
Perselus kiszállt Jamesből. Megsimogatta James oldalát két tenyérrel és maga felé állította a kimerült fiút.
-Azt ajánlom,hogy erről ne szólj senkinek.Nem tenne jót a hírnevednek,ha ez mások tudomására jutna. Én most elmegyek,de majd még meglátogatlak,ha megint kedved támad,hogy engem piszkálj.
Azzal ujjával megnyomta az elharapott szájú James ajkait és elhagyta a tusolót. A zuhanyfüggönyt nem húzta be maga után.
Hasonló történetek
4163
- Beszélhetnénk négyszemközt? - kérdezte az orvos.
- Hát persze, természetesen. Egy csendesebb helyre vezetett. Várakozva néztem rá, ugyan mondjon már valamit, de ő nem mondott, hanem kérdezett...

- Mit jelent neked ez a fiú? - meglepődtem, hogy máris letegez. Valami oka lehetett ennek a bizalmaskodásnak, és most nem a korkülönbségre gondoltam, bár az volt bőven. Azért válaszoltam:
- Nekem... nekem mindent. Tudom, ez így elég sablonos, de én tényleg nagyon szeretem......
3872
"Az ember akkor jön rá milyen fontos egy állat, vagy egy ember, ha elveszíti." Már nem tudom ki is mondta ezt, de igaza volt. És ha valakit nem szerettünk, vagy úgy éreztük nem olyan fontos, rájöhetünk hogy ez még se így van...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Marokfegyver ·
Az 1-2 mondatonkénti szakaszok kezdetben - feleslegesen - zaklatottá tette a stílust, később beletörődtem, de egysíkúvá vált tőle az írás. Szerintem meg lehetett volna kockáztatni több hosszú bekezdést is, ha nem az előbbiek elérése volt a célod.
Túl sok a név, legalább harmada helyettesíthető lenne. Előfordulnak túlírások, pl. "hozzányomta a falhoz", hiányolom a hangulatok érzékeltetését, Pl. a kiürült tusoló ennél jóval karakteresebb lehetne, mint ahogy bemutattad.
Kiforratlan, de tetszett.

mooney16 ·
Köszönöm :) Szeretem a kifejtett kritikádat. :grinning: :expressionless:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: