Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A Balatonkenesei kívánságteljesítő hal.

  Balatonkenese a csücsökben van ahogy a helyiek nevezik. A falu szépen fejlődik, a szép épületek, közterek jelzik, hogy gyönyörű hely Kenese. Na és a Balaton, ami közvetlenül a falu mellet van. Nyilván a legtöbb ház kertjében ott van a csónak, és az emberek nem a kertben fürödnek egy medencében, mikor a Balaton pár lépésre van. A strand épületei is gyönyörűek, számos játék, vízibicikli-kölcsönző várja a strandolni vágyókat és olyan sok büfé, hogy felsorolni is nehéz lenne. Természetesen sétahajók is indulnak Keneséről, és a vadrécék etetésére is van lehetőség.
Sünike sétált a parkban, a hölgy a fekete, rövid, vagyis tüsi hajáról kapta a nevét. Nőiesen telt alakját kihangsúlyozta a szűk koktélruha, nyár volt, az árnyékban is 30 Celsius fok.
A fiatal hölgy a nyaralójában gyorsan levette a szűk koktélruhát és bikinit vett fel.
– Így már jobb. – mondta. Majd hozzátette: – Ha meglát engem a kívánságteljesítő hal, akkor biztos, hogy teljesíti négy kívánságom.
Béla a magas, barna rövid hajú férfi kikötött a nádas mellet a csónakjával. A férfi látott egy hattyút, a nagy madár úszott a vízben. Béla miután a partra ért, rövid nadrágot vet fel, és felül laza pólót.
Sünike elindult a nyaralóból a Balatonhoz, Béla jött vele szemben.
– Elutazott a férjem, három napra. – mondta a hölgy.
– Este a parton épen az általam írt színdarabot adja elő a helyi amatőr színjátszó csoport. – válaszolt Béla és nézte a hölgy rózsaszínű bikinijét. " Júlia és a csónakos csábító " címmel.
– Arról van szó, amelyik előadásban, mindegyik nő bikiniben van?
– Bingó, tipikus nyári történet.
– Csónakról is meglehet nézni?
– Igen, ha gondolod akkor nézzük a csónakról.
– Szeretek a csónakban szeretkezni. – válaszolt Sünike.
Hamar este lett. " A vadász sétál az erdőben, elképzeli a fácánt a levesben. " – énekelték a bikinis nők a színpadon.
Sünike és Béla ültek a csónakban, a férfi az akkus hűtődobozból elővett egy Juhfark bort.
– A szerelmesek bora mert mindenkit ledönt a lábáról. – jegyezte meg.
A színpadon vízzel locsolták a nőket mert vízespóló verseny is volt az előadásban.
Sünike élvezte a kellemes éjszakát, a színpadi előadás és a csónak is kellemesen mozgott a vízben.
A telihold megvilágította a nádast egy vadréce úszott és hangosan hápogott, talán ezzel jelezte, este 9 óra van. Egy béka nagyot ugrott a vízben, nem messze a nyárfaerdőben egy róka indult vadászni. Balatonkenesén a strandon pedig még tartott az előadás, egyre több bikinis nő tűnt fel a színpadon.
Sünike érezte, ahogy Béla újra átöleli, nem ellenkezett, engedte, hogy a férfi levegye a bikini felsőt. Majd az előadás a háttérbe szorult.
– Te érdekesebb vagy minta színdarab. – mondta Béla.
Sünike egy kacér nevetéssel válaszolt.
– Béla, azt beszélik a faluba, hogy nőket csábítasz a csónakba, tudod, hogy nem zörög a haraszt ha a szél nem fújja.
Másnap is nyár volt, meleg és esős. A szerelmesek a Kenesei csárdában voltak. A falon a kívánságteljesítő hal, vagyis egy nagy ponty volt látható, na és a tányérban is halászlé formájában. Kinyílt a csárda ajtó és Rózsa Sándor lépett be, a festményen pedig, amit 200 évvel ezelőtt festett egy művész, Sünike és Béla csónakázott.
– Az idő tényleg relatív. – jegyezte meg Béla.
– A juhfarkboros palackok pedig üresek az asztalon – válaszolt Sünike.
Hasonló történetek
4465
Szerelem volt ez az első látásra. Valami olyan, mely mindent elsöpör. Egy hurrikán, mely kitép minden fát, és ledönt minden falat. Ember ilyen erős szerelmet még soha nem érzett, mint én akkor.
5296
Felöltöztették este feketébe a lányt, esküvői díszeket festettek arcára és kezére, felékszerezték, fején a kendőt ezüst pánttal fogták oda, nyakába arany láncot akasztottak, ujjára égköves gyűrűket adtak, derekát arannyal átszőtt övvel díszítették, és lábára selyem szandált húztak. Aztán az asszonyok elénekelték neki a menyasszony dalát...
Hozzászólások
Még nincsenek hozzászólások
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: