Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A 3 kívánság.

István a negyvenes éveiben járó férfi rövid nadrágban és trikóban ült egy cukrászda egy félre eső asztalánál. Kint esett az eső, István nézte ahogy esik , és a második zserbóját fogyasztotta. Feltűnt neki, hogy az egyik cukrász csaj, - aki előjött a pult mögül -feltűnően szép popsival rendelkezik. A cici is tenyérbe illő , a cukrász egyenruha meglehetősen mélyen volt kivágva. István udvarolt volna a a csajnak, de a barátnőjét várta randira és egyszerre nem szerencsés két csajnak udvarolni, majd ha nem jön a barátnő, elhívja a formás cukrász csajt a közeli panzióba.
A Veszprémi sétáló utcán egy feltűnően hosszú combokkal rendelkező csaj sétált, a férfiak hangosan fütyültek utána. ő volt István barátnője. Fekete egyenes szálú hosszú haja volt, olyan mély volt a dekoltázsa, hogy a mellei szinte kibuggyantak. Élvezte a férfiak érdeklődését, arra gondolt, hogy ha nem a barátjához igyekezne, akkor beülne egy kávézóba és várná, hogy valaki leszólítsa. Örömlányként sem kényszerből dolgozott, hanem inkább élvezetből.
 
István nézte az ízléses kávéscsészét maga előtt az asztalon.
– Ide ülhetek? – érzéki, fiatalos női hang.
István felnézett és két tökéletesen formás nagy cicit látott.
– Juditkám, már vártatalak – monda István. A fekete hosszú hajú nő szélesen elmosolyodott és leüt az asztalhoz.
– Nem áztál meg? – kérdezte a férfi
– Nem esik az eső- mondta Judit csodálkozva – Miért áztam volna el?
István kinézett az ablakon és látta, hogy hét ágra süt a nap.
Sütött a nap, bár pár perce még esett az eső, minden változik és olykor gyorsan. Minden képlékeny, és talán minden illúzió.
Ült egymással szembe a nő és a férfi beszélgettek a hangjuk terjedt a légkörben. A cukrászda nem mesze volt a Veszprémi színháztól. A színháztól ahol minden illúzió és még is valóságos.
– Még egy kávét kérek- mondta István
– Nem lesz sok?- aggódott Judit.
– Miért lenne sok? – kérdezett vissza a férfi
Titkon remélte, hogy a nő arra gondol, hogy rontja a potenciát a kávé, elég hamar elvetette ezt a gondolatot, és gyerekesnek érezte magát.. Örült, hogy senki se lát a fejünkbe és senki se ismeri a gondolataink.
A kávéscsésze fehér színű volt, teljesen fehér. István a kezébe tartotta és csodálkozva tapasztalta, hogy hideg a csésze, és a kávé forró.
Judit nem értette a férfi különös arc kifejezését, és hogy miért nézegeti a hófehér kávéscsészét.
Az ember kinéztek a cukrászda ablakán egy repülőcsészealj formájú felhőt láttak. Érdekes jelenség, jegyezte meg valaki. István véletlenül leejtette a kávéscsészét, lassan köd gomolygott fel a kiömlött kávéból . A köd egy szellem alakot vett fel. Judit megrémült, csak Istvánt látta, később rájött, hogy mindenki a cukrászdában van, de a férfin kívül mindenki más a különös alakú felhőt nézi, ezért a gomolygó köd szellemet nem veszik észre.
Megszólalt a szellem, mély férfi hangon.
– A kávéscsésze szelleme vagyok, mivel összetört ezért kiszabadultam belőle, cserébe hármat kívánhatsz, egy percen belül, óra indul.
– Én is kívánhatok?- kérdezte Judit.
– Te nem- válaszolt a szellem
– Bármit kívánhatok? – kérdezte István
 
– Persze- válaszolt a szellem
De lassan lejár az idő.
– Első kívánságom. legyen minden gyerek jól lakott a földön.
– Teljesült a kívánságod- mondta a szellem. majd hozzá tette- Még 20 másodperced van.
– Második kívánságom, hogy Nikolettának nagy és formás mellei legyenek.
A világon az összes Nikoletta nevű nőnek nagy mellei lettek.
A fiatal nő fel állt az asztaltól és arcon vágta Istvánt, a férfi a vérző szájához kapott.
– Ezt miért kaptam? – kérdezte
– Ilyenkor is a szexen jár az eszed? – kérdezett vissza Judit -És ki a Nikoletta?
– Igen. – válaszolt István
– Még 5 másodperc- szólt közbe a szellem
 
Judit újra arcon csapta Istvánt, majd elrohant.
A fiatal férfi nézte ahogy a szellem lassan eltűnik. Az emberek visszatértek a sütikhez . István kirohant, Judit után, de meg is állt. Egy nő után fussak? – gondolta és örült, hogy szabadon tud udvarolni a pincérnőnek.
Istvánt sétált a sétáló utcában és örült, hogy nincs a földön egy éhező gyermek se éhezik.
Felért a szerelmesek hídjára és rengeteg lakatott látott, megcsörrent a zsebében a telefon. Felvette. Régi haver jelentkezett.
– Meghívnálak téged hétvégére, egy kastélyban egy hercegnőnél vagyok és kettő férfival akar szeretkezni mint jó barátod rád gondoltam. István nézte a lakatokat és tudta, hogy a barát igazat beszél, hosszú évek óta jól ismerte már, még akkor is igazat beszél ha képtelenségek tűnik amit mondd. Judit meg? Hisztis picsa!
Megbeszélték telefonba a részleteket a fiatal férfi vonattal fog a vidéki kastélyhoz utazni, majd a hercegnő küld érte taxit a vonat állomásra.
 
2
 
István várta a taxit a vonat állomáson, nem kellett sokat várni megérkezett az autó, beült, a sofőr egy negyvenes férfi sokat beszélt, István arra gondolt, hogy ez az ember magányos és nincs akihez szólhatna. Megérkeztek a kastélyhoz, olyan volt az épület, amit az ember elképzel kastélyként, hatalmas park vette körül.
– Anett vagyok- mondta a hercegnő
– Trónörökös vagy? – kérdezte István
– Pornószínésznő vagyok-.- hercegnő a művésznevem- válaszolt Anett.- mert királynői a megjelenésem lovaglás közben.
– Cigiz itt valaki rajtam kívül? – kérdezte András- aki a hercegnő mellett állt.
– Én sokat szívok- mondta a hercegnő és elnevette magát. Sétáltak nézték az akácfákat, a rózsákat a parkban. András megjegyezte, hogy az akácfa Amerikából származik.
– Jó nagy ez az épület- mondta István
– Sok szoba van benne – válaszolt a hercegnő majd hozzá tettet – Mindegyikben szeretkeztem már.
Sétáltak továbbra is élvezték a napsütést a virágok illatát.
Késő délután volt már mire vissza értek a kastélyba.
– Javaslom, hogy pihenjünk az esti orgia előtt - mondta a hercegnő.
István külön szobát kapott.
 
András kopogtatott István szoba ajtaján
– Gyere be – mondta a férfi
– Inkább te gyere- válaszolt András- Mutatni szeretnék neked valamit.
Elindultak a kastély folyosóján, majd felfelé mentek sok lépcsőn. - Van egy torony szoba, mindjárt oda érünk, érdekes dolgokat találtam ott – mondta András
Istvánnak eszébe jutott a ködszellem.
– Olyan jó, hogy egy gyerek sem éhezik már. – mondta.
– Elintézték a földönkívüliek ezt - válaszolt András - Tudod a csillagtestvéreink.
István nem csodálkozott a válaszon. Tudta Jól, hogy a barátját két dolog érdekli az ufók és a punci.
Beléptek a toronyszobába mindenféle papírokat látott István szét szórva
Ezek régi szövegek, dolgoztak itt régen olyanok, akik aranyat akartak előállítani vasból. Alkimistáknak nevezték őket.- magyarázta András.
Majd a kezébe vett egy papírt, itt van a leírás sikerült lefordítanom. Ma este készítünk aranyat!
– A hercegnő dugni akar!- szólt közbe István.
– Miután megdugtuk feljövünk ide, ma este kell mert ma augusztus 3. van és csak ezen az egy napon éjfélkor lehet aranyat készíteni-
– Mi kell az arany készítéséhez-?- kérdezte István
– Ezerjófű- válaszolt András
 
– Szép a kilátás -mondta István, kinézve a torony szoba ablakán, András is kinézett a hercegnő teljesen meztelenül napozott
– Ő komolyan pornószínésznő?-kérdezte István
– igen- válaszolt András. néha kibéreli ezt az épületet.
– Sok farkat leszopott ha van erre pénze- mondta István
Lementek a nappaliba, ittak vörös bort és csevegtek az ablakon kinézve látták a meztelenül napozó nőt.
Finom ez a bor - jegyezte meg István
 
Este 8 kor kezdődik az orgia- mondta a hercegnő mikor szépsége minden díszét mutatva teljesen meztelenül besétált a nappaliba.
 
Este 8 kor
Csak hárman orgiázunk?- kérdezte István
– Igen. – válaszolt András és a telefonján megnézte, hogy mennyi az idő, van még időnk éjfélig. gondolta.
A hercegnő letérdelt a férfiak elé és kinyitotta a száját. István ködöt látott gomolyogni a nappaliba, megszólalt a köd.
– Gazdám,- még van egy kívánságod
– Mindenki megrémült, a hercegnő nyitott szájjal térdelve nézte a beszélő gomolygó ködöt.
– Ez meg mi? – kérdezte végül
– Egy szellem- válaszolt István, egy kávéscsészében lakott amit én törtem össze, három kívánságom teljesíti és úgy tűnik nem csúsztam ki az időből és van még egy kívánságom.
– András félrevonta Istvánt, éjfélkor a szellemed is feljön velünk a torony szobában, van egy tervem
– Jó szellemnek lenni? – kérdezte a hercegnő - közvetlen hangon
– Nagyon jó hölgyem.- válaszolt a szellem.
– Ön mivel foglalkozik?- érdeklődött a beszélő köd.
– Kérem tegezzen - mondta hercegnő - Egyébként híres pornószínésznő vagyok.
– Kérsz vörös bort?- kérdezte a nő.
- Nem tudom meginni- monda a szellem.
– Ember alakot nem tudsz felvevői? – kérdezte a hercegnő
– Csak ritkán - válaszolt a szellem
A nő érezte, hogy a szellem félrebeszél, kerüli, tereli a témát.
 
Beszélgettek négyen bár senki se mondta, de mindenki természetesnek érezte, hogy az orgia elmaradt.
– Beázott a cipőm kellene egy másik – mondta István,
– Megjelent egy cipő az asztalon.
– Elfogyott az összes kívánságod- mondta a szellem
– Rendben van – válaszolt István és arra gondolt, hogy végetlen számú kívánsága van mindenkinek.
– Most mit teszel szellem? Hogy nincs több kívánsága Istvánnak.- kérdezte András.
– Vissza megyek a szellem világba
– Ott milyen? – kérdezte a hercegnő
– Nagyon jó, de többet nem mondhatok.
– Igyunk vörös bort – javasolta István
Vörös bort ittak, később a hercegnő teljesen levetkőzött meztelenre és a sok bor hatására elaludt a kanapén.
– Lassan éjfél lesz - mondta István - gyerünk fel a torony szobába.
– Szellem gyere velünk te is, éjfélig még maradj köztünk.- mondta András.
– Rendben van - válaszolt a szellem.
Mindannyian felmenetek a toronyszobába.
– Most mi a teendő? - kérdezte István
Ezer jó fűt kell egy konzerv dobozba tenni, majd ki kell rakni az ablakba és reméljük, hogy arannyá változik a fű, de ehhez kell még, hogy pontosan éjfélkor megvilágítjuk a konzervdobozt egy zseblámpával 75 fokos szögben.
– Honnan tudjuk, hogy éjfél van? Nekem siet az órám. – mondta István
 
Már 11, 50 kor elkezdünk világítani. Hogy éjfélkor biztosan érje a fény a dobozt. - mondta András.
Éjfélkor András kezébe fogta a zseblámpát és egyszögmérőt állított 75 fokos szögbe mellé tette a zseblámpát és elkezdett világítani.
– Valaki sétál az udvaron -mondta István.
– András is kinézett felismerte, hogy Nikoletta sétál a nőnek feltűnően nagyok voltak a mellei. Majd visszatért a szögmérőhöz.
– Olyan ez a világ, hogy egy gyermek sem éhezik és minden Nikoletta nevű nőnek nagy mellei vannak. – mondta István
– Így van- válaszolt a szellem.
-Minek neked arany, András? – kérdezte István.
-Egy gyerek sem éhezik és sok nagy mellű nő van, büszke vagyok rá, hogy elértem ezt, és van egy jó cipőm is. Minek kellene még arany? – kérdezte István.
– Ez engem is érdekel- mondta a szellem.
A két férfi egymásra nézett, András megfogta a konzerves dobozt és a földhöz vágta.
-Gyerünk le -várnak a nők! – mondta András.
– Én elbúcsúzok fiúk. – közölte a szellem - Visszatérek a szellemvilágba. Megtehetem hiszen kiszabadultam a kávéscsészéből.
– Több kávéscsészébe is lehet szellem ? – kérdezte András.
– Elképzelhető - válaszolt a szellem és eltűnt.
A két férfi újra egymásra nézett.
– András várnak bennünket a nők. - mondta István.
– Akkor gyerünk le, minden lyukat be kell tömni - válaszolt András
Jó ez a játszótér. Itt bárki lehet hercegnő, vagy ismert pornósztár, vagy szoknyabolond. És még sok minden más is. Csak rajtunk áll, hogy mi lesz belőlünk. A nagy mellű Nikoletta és a hercegnő tette a dolgát, a férfiak széles mosollyal az arcukon megízlelték a fizikai világ csodáit.
– Érintésre is jók a melleid Nikoletta - jegyezte meg István.
 
Hozzászólások
Csakegylányka ·
Jesszus.... Igerd meg hogy soha többet nem írsz kérlek

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: