Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

- 12.rész Az Orion haláltusája

Az Oriont hatalmas robbanás rázta meg ,és    egy víz szökőkút csapot be a hajó orrán .Majd  az U-18-as fel emelkedet hogy át szálljanak az Orionra .-Itt az U-18-as  kapitánya az Orionak azonnal meg állni !!! kiáltotta Wagner kapitány a mikrofonba majd parancsba adta a legénységnek hogy kezdjék meg az átt szállást és a hajó kifosztását ,plusz fogjok ejtését a váltság díjért .Reno  Pierre-Bouisson az Orion kapitánya tudta hogy ha meg próbál el menekülni akkor elsüllyesztik és senki nem menekül meg akkor ezért parancsba adta Wang másod tisztnek hogy álljanak meg és, készüljenek az átt szállásra .Az U-18-as oda ússzot az Orionhoz addigra már Wagner a 32 fő legénységből ki válogatott  4 embert név szerint és fel is fegyverzett .Helmut az óriás egy Mg 15-őssel és az ővében 3 gránáttal Klaus egy Mp-18-assal és egy késsel a szájában elkezdet mászni a kötél hágcson a hajóra . Mögötte Hans egy MP 40-essel Josef egy Kar 89k -val harcra készen léptek a hajóra .Wanger lépet a hajóra utolsónak és meg parancsolta Reno kapitányak hogy hozza ide a leggazdagabb embereket a hajón elé .Helmut be lépet a társalgóba és egyből tűzet nyitott az emberekre ,az üres hüvelyek kopodtak a padlón közben sikoly vegyült a sorozat hangjába Klaus elkezdte be gyűjteni a pénzt és az ékszereket ,Hans és Josef elkezdtek nőket hajkurászni a hajón .Wagner pedig nézte embereit hogy szórakoznak majd átt szólt az U-18-asra hogy még két ember jöjjön át dolgozni mert lassan itt lesznek a túszok .Már jöttek is Nakamura a Bank of Hokkaido igazgatója és Jákob Izsák tőzsde spekuláns ,Tom Brady amerikaifutball-játékos ,Beatrice Hana Tajvani tv sztár .Kenneth Kaunda Dél Afrika elnöke és João Lourenço meg a lánya Florenc . A fosztogatás kb 10 percig tartott a foglyokat átt terelték az U-18-asra majd el távoldotak az Oriontól és tengeralattjáró orrán lévő flak 88-assal tűz allá vették .
 
Előző részek
2197
Isten Szent kegyelméből uralkodóik .III. Richárd király Noricum
ura és a .III. dik világháború krónikás és résztvevője voltam .
Hasonló történetek
5040
Egy fiatal huszonöt-hat éves fiú lépett be. Kissé nyomott volt az arca és elég cingár volt, de Susan próbálta a jó tulajdonságait nézni. A fiú mellé ült és félresöpörte a lány haját. A nyakát majd a vállát kezdte csókolgatni. Kezeivel a lány hasát simogatta és néha betévedt a topp alá is...
4624
Ezután jelentéseket kellett olvasnia és kiszúrni az árulókat. Sok kettős ügynököt lebuktatott, többek között azt a nagy medvét is, aki költöztette. Teljesen nem lehetett rábizonyítani, hogy kettős ügynök, de azon túl csak apró - seprő ügyeket bíztak rá...
Hozzászólások
AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: