Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Zuhany után

Az ágy szélén ülsz, egy virágmintás pongyola van rajtad. Az előbb zuhanyoztál, a tusfürdő illata érzik a bőrödön. Letérdelek eléd, testem a combjaid között, lassan kigombolom a pongyoládat. Két kezemmel megfogom melleidet és arcomat a két mell illatos völgyéhez szorítom. Miközben kezeimmel melledet masszírozom, csókjaimmal a jobb mellbimbód felé közeledek. Mellbimbód kezd megkeményedni, ajkaim közé szorítom, és nyelvemmel nyalogatom. Számat egészen kitátom és megszívom melledet, számat kitölti melled finom húsa, közben nyelvemmel a mellbimbódat ütögetem. Ajkaidat sóhajtás és halk nyögések hagyják el.

Kezeimmel lassan lejjebb csúszok, csípődre, combjaidra. Hátradőlsz az ágyon, combjaidat szétrakod, és meg arcommal a pinádhoz közeledek. Elkezdem nyalni a pinádat, alulról a csiklód felé, jó hosszan nyalom. Érzem pinád finom illatát, miközben újra és újra jó hosszan végignyalom. Lassan szétnyílnak kis szeméremajkaid, nyelvemmel pedig a csiklódhoz érek. Nyelvem hegyével a csiklód nyalogatom, majd a csiklód tövénél körözök a nyelveddel. Aztán újra jó hosszan végignyalom a pinádat, majd az ajkaim közé szorítom a kis szeméremajkadat és nyelvem hegyével az ajkaim között finoman dörzsölgetem.

Majd a másik kis szeméremajkad veszem az ajkaim közé és nyalogatom a nyelvemmel. Te közben egyre jobban lihegsz, halkan sikoltozol a kéjtől. Aztán újra végignyalom a pinádat, de most jó mélyen belédnyalok. Újra és újra mélyen pinádba nyalok, majd ismét a csiklód következik. Mutató és középső újammal a pinádba hatolok, és szép lassan, ütemesen ki-be húzogatom, közben nyelvemmel a csiklódat paskolom. Te felsikítasz, tested megrázkódik, pinádat szorosan a fejemhez nyomod és elélvezel. Arcomat elönti az élvezet forrósága.

Én felállok és föléd hajolok, lábaidat a vállamra teszed, két kezemmel a melleid mellett megtámaszkodom. Te megfogod kemény faszomat és a pinádhoz illeszted. Szép lassan faszomat beléd nyomom, egészen mélyen, majd kihúzom annyira, hogy csak szeméremajkaid ölelik át faszom makkját, mintha csókolnák, aztán újra szép lassan beléd nyomom. Közben jobb kezeddel a pinádhoz nyúlsz, mutató ujjaddal a csiklód kezded simogatni. Miközben ki-be járok a faszommal a pinádban, ujjaddal te is benyúlsz magadba és benned összeérünk.

Mindkettőnknek közeledik az elélvezés pillanata, altestünket egyre jobban egymáshoz csapjuk, Én hörögve elélvezek, néhány görcsös rándulással beléd spriccelek, miközben Te óriási sikolyok közepette élvezel el.
Hasonló történetek
24266
Már lassan közel voltam hogy elélvezzek, ekkor ő hatalmasokat kezdett el szívní a makkomon, én azonnal elélveztem, bele a szájába, a kis édes annyira szívta a farkam hogy jó sokat kiszivott belőle. A kis szája tele volt a fehér nedüvel, majd lenyelte, és azt mondta hogy isteni volt, még soha nem élveztek a szájába...
29919
Bezárta az ajtót és a kis polóját már vette is le, de már azon keresztül is jól látszott a melle, mert melltartó nem volt rajta. Olyan édes feszes mellei voltak, kis barna mellbimbói, csak az ölembe ült és már a nyelve a számba volt, ahogy elkezdtem masszírozni a kis mellet, a kis bimbója már olyan kemény volt, hogy már szúrt, hehe.
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történetröl?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: