Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Zsákmány

Zanga haladt elöl. Tiso és Otras kétoldalt próbált egyensúlyozni. Zanga feladata volt az irányítás, a Zsákmány mielőbbi biztonságba juttatása. Két társa inkább csak a cipekedésből vállalt oroszlánrészt.
Eleredt az eső. Sötét, vastag felhőtakarók érkeztek. A Zsákmányt ideiglenesen el kellett rejteni. Esőben lehetetlen cipelni.
Tiso aggódó jelzést küldött Zangának, mi lesz, ha a Zsákmány már nem lesz itt amire eláll az eső? Otras egyéb jeleket észlelt: messze még a biztonság!

Sietve bújtak el. A Zsákmány ott hevert az esőben. Mindhárman aggódtak. Bármikor, bárki megkaparinthatja, magával viheti, s akkor hiába az eddigi fáradozás.
Lassan, messze Kelet felöl feltámad a szél. Ez jó jel, "gondolta" Zanga. Legalább szétkergeti a felhőket. Úgy is lett. Előbukkant a rőtes napkorona. Csillámlott a vízcsepp a bokrokon, fákon.
Tiso türelmetlen volt, hirtelen szaladt a Zsákmányhoz. Otras is igyekezett, de a felázott, sáros talaj némiképp megnehezítette a mozgást.
Zanga gyorsan a Zsákmány elé állt, s ismét indulhatott a "menet".

Hosszú, fáradságos út után sűrűbbé váltak a jelek. Már nagyon közel voltak. Megérkeztek. Óvatosan emelte a három hangya a szinte teljesen elázott vaníliás nápolyi morzsát a termesz bejárata fölé.
Hasonló történetek
3916
De ha tényleg szeret? Megvár. És megvárom. Megvárjuk egymást, addig a pillanatig, amíg elveszünk egymás tekintetében. És amikor, - mint mikor elalszunk, és ébredünk, hogy a kiesett álmok mikor is jöttek, - megcsókoljuk egymást. Az lesz a szerelem. Mikor csak odahajolok, és egy apró csókot pihegek az ajkaira. Mikor átkarolom, és kiráz a hideg, mikor megremeg a kezem. És nem érdekel, hogy izzad a tenyerem, hogy a hajam kócos, hogy őt is rázza a hideg...
3110
A rózsaszín felleg viszont elkerülhetetlen, és manapság egyre több embert talál meg. Ez a rózsaszín felleg persze csak egy tünete a kóros szomorúságnak, vagy inkább kezdete. De ha ennek érzéseit sikerül leküzdeni, a kóros szomorúság már elkerülhető.
Legyőzni azonban nehéz, de vannak rá módszer...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Hétköznapi nő ·
Én végig hangyákban gondolkodtam :-)
Tetszett.
Agnetta ·
Úgy látszik a lányok "agya" egyformán jár!
Köszi.

Tűzmadár ·
Első bekezdés, afrikai ragadozók, a véres hússá vált növényevővel.
Második, rovarok a kinyírt kajával.
Harmadik, rovar kommandósok, a fogollyal.
Utolsó: Fenébe, hát nem megmondtam, hogy hangyák?... :wink:
Agnetta ·
Ez a ragadozók aranyos. Na de, hogy rovar kommandós?
Ügyes! Igaz ezek is lehettek volna.
Kellemes 7-végét

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: