Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Zamárdi

A nyaralónk a vízparttól egy utcányira áll, egy csekély forgalmú közben. Szüleim évek óta nem jönnek ide nyaralni, viszont én elég gyakran megfordulok itt. Sokszor előfordul, hogy minden ok nélkül lejövök, élvezni a magányt és kicsit feltöltődni. Az utóbbi években kiadom a házat fizető vendégeknek, ha igény van rá. Ez a tevékenység elég sok plusz munkával jár, szinte minden hétvégén füvet kell nyírni, takarítani kell, stb., de a plusz pénzért megéri a fáradtságot.
Egy ilyen fűnyírásos takarításra érkeztem tegnap is. Fiatal férfiként, a magam 27 évével és egzisztenciájával abba a helyzetbe kerültem, ahová már vagy tíz éve folyamatosan vágyom. Nem azt mondom, hogy döglenek utánam a nők, de most lehet azokat az álmokat megvalósítani, amikre rég várok, ezért a mai napra meghívtam, az egyik legjobb haveromat, hogy menjünk el szórakozni valahová, és hátha összejön egy csaj. Tibi ma fog érkezni, úgy dél körül.

A ház körüli munkát befejeztem tegnap este 9-kor, felmentem az emeletre lezuhanyozni és mivel egy nőnemű lény sem volt a közelemben, kénytelen voltam valami harapnivaló után nézni a környékbeli büfékben.
Visszatértem a házhoz, egy utolsó cigit elszívtam lefekvés előtt és a teraszon üldögélve, visszaemlékeztem arra a lányra, aki életem eddigi legnagyobb szerelme volt és ebben a házban szeretkeztem vele először.
Aztán eluntam a nosztalgiázást, meg el is álmosodtam, ezért felmentem fogat mosni és a szobámban nyugovóra tértem.

Olyan éjjel 2 óra lehetett, amikor furcsa motoszkálásra ébredtem. Határozottan az alsó szintről jött a hang, nem az utcáról, vagy a szomszédtól. Borzasztóan elöntött az adrenalin. Szívem a torkomban vert, a szám pillanatok alatt kiszáradt. Körülnéztem, hátha találok valami ütő, vagy szúró szerszámot, de semmit nem láttam a vak sötétben. A földszintről jövő zaj elnémult. Észrevette, hogy felébredtem? -kérdeztem magamtól. A levegővételt is visszatartva hallgatóztam. Megint megmozdult valami odalent. Dermedten figyeltem, ahogy valaki a lépcső első, majd második fokára lépve elindult felfelé. Egy vonat húzott el Siófok irányába, rettenetes zajt csapva a nálunk történő eseményeket leszámítva rezzenéstelen üdülőövezetben. A szobaajtót kinyitva, a folyosóra léptem. A lépcsőtől jövő hang egyre erősödött, majd egy jellegzetes reccsenésből rájöttem, hogy felért. Kimondhatatlanul féltem. Egy alak jelent meg a folyosón, ekkor már csak pár méter választott el minket egymástól, de kihasználva a helyismeretet, a folyosóra nyíló másik szoba ajtaja mögé álltam. Ahogy odaért, borzasztó erővel a fejére ütöttem ököllel. Hangtalanul összeesett. Ekkor ismét reccsent egyet a legfelső lépcsőfok, de a győzelem mámorától felhevülve nem ijedtem meg, hanem egy ugrással odaléptem és ismét az öklömet használva, elkezdtem ütni-verni a másikat.
Ennek sem kellett sok és már a földön volt.

Ott álltam két ájult, test mellett a saját nyaralónk felső szintjén. Annyi lélekjelenlétem maradt, hogy besurrantam a másik szobába, ahonnan a függönyt elkötő zsinórokkal tértem vissza. Gondoltam, megkötözöm őket és kihívom a rendőrséget. Az egyik betörő bal alkarját a másik jobb kezéhez kötöztem.
Kezdtem a félelemből dühbe átcsapni. A villanyt felkapcsoltam, kíváncsi voltam arra, hogy kik és miért jöttek be a házunkba. Mindegykőjükön volt valami sapkaszerű, arcot takaró csukja. Ahogy lehúztam a jobb oldalon fekvőről, nagyon meglepődtem. Felszisszentem:
- Egy nő!
Rövid, zselézett, szőke haja volt, a korát úgy gyenge harmincra tippeltem. A másikhoz fordultam, letépem a fejéről azt a furcsa ruhadarabot.
- Bassza meg, ez is egy nő!

Barna haja eltakarta az arcát egy darabig. Eltessékeltem a rakoncátlan tincseket, nagyon szép volt. Ő úgy 25 körül lehetett.
Nem tudtam, mihez kezdjek. Egyszerűen dühös voltam, de valami lelkiismeretfurdalás-szerű érzés kezdett kibontakozni bennem. Ezért estek össze olyan hamar, nem azért, mert olyan kurva erős vagyok -gondoltam.
Meglepetésemre a szőke hajú lány hirtelen megszólalt:
- Mit akarsz tenni velünk?
- Kihívom a zsarukat és elvisznek titeket, a picsába! -válaszoltam kis híján ordítva.
- Azt ne tedd meg, légy szíves!
A másik lány felé biccentettem:
- Szerinted, mi van vele? Nem akarom, hogy komolyabb baja legyen!
- Fogalmam sincs, de ha kioldozol, akkor megnézem.
- Azt nem!
- Legalább hadd nézzem meg!
Odafordult a másik lány felé, aki éppen akkor tért magához.
- Mi történt? -kérdezte.
- Ez az ökör leütött téged is, meg engem is és most itt ülünk megkötözve.
- És?
- Ki akarja hívni a zsarukat, de kértem, hogy ne tegye.
A szőke hajú ismét felém fordult:
- Ugye nem teszed meg?
- Megérdemelnétek!

Hosszú csend következett. Szinte nevetségesek voltak, ahogy ott bűnbánóan, duzzogva ültek egymás mellett és várták a döntésemet.
- Kössünk üzletet! Voltál már együtt két nővel? -kérdezte a szőke a csendet megtörve.
- Sajnos nem. - mondtam őszinte sajnálattal.
- Akkor egyezzünk meg abban, hogy teljesítjük, amit csak akarsz és elengedsz minket. Ok?
Pillanatokig nem tudtam reagálni erre az ajánlatra, de mivel mindkét lány tetszett és előkerült belőlem a perverz, uralkodó hajlamom, meg hát nagyon kevés férfinak adatik meg agy ilyen lehetőség, így válaszoltam:
- Rendben, de húzzatok bele, mert nagyon dühös vagyok rátok!
- Nem fogsz bennünk csalódni, mondta a szőke.

A barna hajú lány a falnak támaszkodva felkelt a padlóról és amolyan unott arckifejezéssel húzta maga után a szőkét is. Mindketten bementek a szobába és szinte egyszerre nyúltak a kötés felé, hogy kioldozzák magukat. Miután mindkét kezük felszabadult bizonytalan mozdulatokkal kezdték magukról a ruhákat leszedni. A szőke lányon sötétkék hosszúujjas pulóver volt kék farmerral, a barna lányon fekete felső, fekete nadrággal.
- Gyerünk, lányok! - szóltam szelíden.
Biztatásom hatására a szőke kicsit jobban sietett, mire végignéztem őket, addigra már levetett magáról mindent, csak a fehérnemű volt rajta. Világos barna melltartóban és hozzá illő színű tangában nézte, hogy „kolléganője” már a fekete melltartó kapcsolóját bontja ki. A szőke lány vékony teste kicsit összerezzent, mikor megpillantotta a barna lány melleit. Bal kezével simogatni kezdte a sajátját a melltartón keresztül, jobb kezével a kibontakozó cicik irányába mozdult. Keze lassan odaért a barna melleihez, aki vonakodva vette a közeledést, de viszonozni, kipróbálni akarta az érzést, ezért így szólt a szőkéhez:
- Vedd le te is!

Ezzel a szöszi egy szempillantás alatt szabadult meg minden rajta lévő cucctól. A szőke lány mellei picik voltak, pont olyanok, amiket szeretek. Kis feszes, félgömb alakú, tenyérbe illő, kicsi holdudvarral és kemény, formás bimbókkal. Hasa teljesen lapos, feneke kicsi, de hihetetlen formás. A barna hajú lány teltebb volt nála, ezzel együtt mellei is jóval nagyobbak, körte formájúak, amik középen összeértek. Haja a válla alá ért, kicsit hullámosan rakoncátlankodott. Próbálta egy gyakorlott mozdulattal copfba kötni, de nem engedelmeskedtek a kiszabaduló tincsek. Feneke és pocakja is már némi plusz tartalékot sejtetett, de kövérnek semmiképpen nem lehetne nevezni. Tapasztalatom szerint ez az a bőr, ami semmihez nem fogható érintésű. Kicsit puha, de olyan bársonyos és olyan sima, hogy tényleg kívánni sem lehet kellemesebb érzést. Arca már kipirult a másik lány izgató tevékenységétől, mellei szemmel láthatóan reagáltak a becézgetésre. A rajta lévő fekete bugyi alól valami tetoválás bukkant ki a baloldalon, felfelé, a köldöke irányába.

A szőke mögé lépett és hátulról kezdte simogatni pici testét, aki szemlátomást jobban örült ennek a kalandnak, mint bűntársa. Mellbimbója megkeményedett, holdudvara sötét bordó színűre változott, ahogy a másik lány körkörösen simította végig melleit. Bal keze a melleken, jobb keze, pedig a lány hasán lefelé, teljesen csupasz puncija felé indult. A szőke jobb kezét a feje felett a másik lány nyakára tette. Barna, tágra nyitott, kacérkodó szemeit rámszegezte, kicsit mosolygott közben, mivel már én is egy szál alsógatyában álltam, a szó szoros értelmében. A barna már a lábai között járt jobb kezével, amit a szöszi halk sziszzenéssel honorált. Látszott rajta, hogy most már kifejezetten élvezi a szituációt. Nagyon kedvemre való volt ezt a pár perces műsor. A barna lány tizenöt-húsz centivel magasabb volt nála, így vállai felett engem nézett pár pillanatig, láttam világos zöld szemeiben egyszerre a megvetést és az alárendelt izgalmat is, majd szabályosan odalökte hozzám a szőkét, aki majdnem elesett azon a pár méteren. A lányt ösztönösen megragadtam, ahogy megéreztem a teste illatát, a haja bökte az arcomat, de nem törődtem a részletekkel, magamhoz öleltem. Automatikusan a fenekét kezdtem simogatni, miközben nyakára és mellkasára apró puszikat nyomtam.

Eközben a barna lány is levette fekete bugyiját és a velünk szemben lévő kanapéra ült úgy, hogy minket lásson és mi is őt. Lábait szégyenlősen széttette, és aztán nem sokat vacillálva punciját kezdte izgatni. Mellei hatalmasak voltak a szösziéhez képest, a vénuszdombján, pedig egy kb. másfél centi széles csíkot hagyott. A szőrzet mellett végre feltűnt a korábban, csak sejtett tetoválás. Egy sárkányt ábrázolt, aminek feje a lány lábai közé nézett, villás nyelve kinyújtva szemezett a bejárattal. A szöszi közben a fejemet és a számat a melleire irányította, aminek őszintén örültem. Nyelvemmel, az óramutató járásával ellentétesen köröztem, bimbóját néha szívogatva haladtam a másik cici irányába. Kezeivel a farkamat kereste, a boxer sliccén keresztül benyúlva a golyóimat kezdte gyengéden morzsolgatni. Térdeimben éreztem, hogy a szalagok nem bírják sokáig, ezért a lányt megfordítottam és a barna mellé, a kanapéhoz vezetem. Ahogy odaértünk, a barna lány abbahagyta önmaga kényeztetését, felült a már inkább fekvő helyzetéből és hirtelen mozdulattal a nadrágomat a bokámig tolta, miközben a szöszi a lány eléje térdelt, nekem háttal. A lány a farkamat meglátva csak mosolygott, majd így szólt:
- Nem fogsz te telefonálni senkinek! - és hangosan felnevetett, mire a szőke is megfordult, akinek szájától pár centire ért véget férfiasságom.
- Szép farkad van! -mondta.

Az biztos, hogy egyes pornófilmek férfi szereplőit mindig csodálattal néztem, mert nekem nem adott akkorát a sors, de szégyenkeznem sem kellett még soha a méretét és kitartását illetően. Higiéniai okokból a szőrzetemet ott is borotválom a mai napig.
A szőke lány a másik lábai között térdelt, kezeit a combjain pihentette, de fejét felém fordítva, a farkamat nézte. Közelebb léptem, mire természetes egyszerűséggel az ajkait szétnyitotta, majd úgy félig el is tüntette szájában azt. Éreztem, hogy a szituációra való tekintettel biztosan nem leszek képes sokáig türtőztetni magam, ezért rászóltam:
- Ne velem foglalkozz, egyelőre! -és az előtte nedvesen széttáruló punci felé biccentettem.
- Ok, de szerintem gáz lesz!
- Milyen gáz? -kérdeztem
- Ilyet még egyikőnk sem csinált és ő - gondosan ügyelve arra, hogy nehogy nevén szólítsa-, nem akarja!
- Nem érdekel, hogy mit akartok! -és ezzel a szöszi fejét az ülő lány combjai közé nyomtam.

A szöszi nyelvét kinyújtva érkezett meg, és először csak óvatosan járatta az ismeretlen, forró és gusztusos nedves punciban. A tetováláson megakadt a szeme neki is, valószínűleg tetszett neki az igényes kidolgozás miatt és látszott az is, hogy még nem látta eddig. A barna lány engem nézett, miközben a szöszi kezeit a saját melleihez vezette és ott, határozott mozdulatokkal irányította arra, amerre neki jól esett. A térdelő lány belefeledkezett az ellentmondást nem tűrően rá szabott feladatba és már négykézláb térdelve szívogatta és nyalta az előtte lévő kéjbarlangot. Teste szolárium barna volt, feneke feszes és őrjítően kívánatos. Mögétérdeltem és jobb kezemmel a punciját izgattam hátulról, bal kezemmel a bal mellét fogtam tenyerembe. A punciját simogató keze hüvelykujját feneke lyukán többször átvezettem, kisebb-nagyobb nyomást gyakorolva a bejáratra.

A barna lány egyre hevesebben vette a levegőt, az előttem térdelő lány, pedig kisvártatva hátrafordította a fejét és a másik melleit hátrahagyva a farkamat marokra fogva, vadul cibálni kezdte. Csiklója pattanásig feszes volt, szeméremajkai tocsogtak a nedvességtől, mellei irdatlanul keményen tűrték a kezem rohamát. Fejét most már nem kellet tolnom ahhoz, hogy visszataláljon a nedves ágyékhoz. A látvány talán jobban felizgatott, mint életemben eddig bármi más. A barna lány melleire tettem a kezem, vele kezdtem foglalkozni. Farkam keményen állt és attól, hogy előrehajoltam a másik lány melleihez, az előttem térdelő szőke lány puncija alá csusszant, éreztem forró nedvességét. Ahogy megérezte, testét kicsit lejjebb engedte, és oda-vissza járatta rajta punciját úgy, hogy nehogy beléhatoljak. Szeméremajkait makkom kettéválasztotta, majd csiklóját elérve, visszafelé indult és kezdődött az egész előröl.
A barna lány a szőke fejét egy idő után magától eltolva felpattant a kanapéról és mellénk állt.
- Állj fel! - szólt rám.

A szöszi meglepődött, majd farkamról leszállva elfoglalta a barna eddigi helyét. Felálltam és közben egyik kezemmel a melleit kerestem, másikkal forró nyílását. Ő is teljesen nedves volt, kicsit talán kevésbé tudott uralkodni az érzékein, mint a másik csajszi. Egymással szemben állva egyik kezemmel a melleit próbáltam simogatni, másik kezemmel, pedig punciját. Középső és mutató ujjaimat alulról egyre mélyebbre süllyesztettem belé, ami jótékony hatással volt izgalmi állapotára. Ahogy farkam harmadszor is a hasába fúródott a testünk közelsége miatt, szó nélkül hanyatt lökött és elémtérdelt. A szőke lány a kanapén mellettem feltérdelt és szinte egyszerre érkeztek meg szájukkal a farkamhoz. A barna hajtincsektől csak néha láttam, ahogy ajkai rabul ejtik, majd elengedik robbanásra kész szerszámomat. A jobb oldalamon mellettem térdelő lány is részt akart venni a dologból, ezért késlekedés nélkül a másik fejét lejjebb nyomta a golyóimhoz, majd ő kapta be, szinte tövig. Az érzés leírhatatlan volt. Egy lány vadul nyaldossa a heréimet, a bal lábamat feltolva, a fejét elfordítva, hogy minden részletét megtalálja, miközben egy másik lány úgy szopja a farkamat, hogy elképzelni sem lehetne jobbat.

Kis idő múlva, a szőke abbahagyta kényeztetésemet és a jobb kezemnél fogva hirtelen megrántott, aminek következtében a kanapén hosszában elfeküdtem. Azonnal fölémtérdelt, rászorította gyantázott, teljesen csupasz punciját a számra, alig kaptam levegőt. Nyelvemet kitoltam és mintha az életem múlna rajta, elkezdtem nyalni forró altestét, csiklóját szívogattam, néha gyengéden harapdáltam szeméremajkait. Íze és illata teljesen elkápráztatott, éreztem, hogy ő is igazán beindult. Tekintetét közben le sem vette a másik lányról, aki eközben egy utolsót nyalt a farkamon, a golyóimtól a tetejéig, majd azt éreztem, hogy hihetetlen forró punciját simogatja vele. Lassan a farkam fölé térdelt a kanapén és testét leengedte, mire én belecsusszantam. Felnyögtem a gyönyörtől.

A szöszi már-már lovagolt a számon, próbáltam nyelvem a hüvelyébe erőltetni, nem sok sikerrel. A másik végemen a forró punci a farkamat úgy vette körül, mintha sosem akarná elengedni. Ahogy csak tudtam, löktem egyre beljebb, egyre mélyebbre. A barna lány diktálta a tempót, ahogy neki igazán a legjobb volt. Nekem sem volt ellenemre, egy cseppet sem. A két betörő egymással szemben, egymást nézve, az egyik a számon, másik a farkamon lovagol, közben próbáltak összeölelkezni, néha egy-egy puszit adtak egymás szájára. A barna egyszer csak abbahagyta a mozgást, gondosan ügyelve arra, hogy lehetőség szerint minél többet magába fogadjon a forró péniszemből és sikításszerű hangon tudtunkra adta, hogy neki elérkezett az első orgazmusa. Puncija vadul összerándult farkam körül, vagy tízszer egyre erőtlenebbül.

Éreztem, hogy nekem sem kell már sok, csoda az is, hogy eddig kibírtam. A szőke eddig csak ült a számon, most viszont, hogy a barna lányra rátört a gyönyör és farkamat szinte kiszakította magából, előredőlt hozzá és az előbb tapasztalt technikával újra eltűntette a szájában. Nem tudom, hogy hogy-hogy nem fulladtam meg, mert levegőt azt nem kaptam, de nyaltam és közben ujjaztam a kis szőkét. Néha a fenekéhez is odatévedt a nyelvem, és egyik ujjamat próbáltam beletolni. Ebben a hatvankilences pózban csak pár pillanatot sikerült eltöltenünk, mert éreztem, hogy farkam nem bírja tovább, ha akarnám, még akkor sem tudnám visszatartani az orgazmusomat.

A barna lányról közben fogalmam sem volt, hogy hol van, mit csinál, csak a közelgő őrületre tudtam koncentrálni.
- Vigyázz, jövök! - szóltam a szőkének.
Mintha nem is hallotta volna, úgy szopott tovább az őrület felé. Farkam a végsőkig megfeszült, a sperma több ütemben előtört belőlem, ami a lány szájában, torkán landolt. Hangos cuppogással szopta tovább, egyre csak nyelte ivarsejtjeimet, miközben a dorongom rángatózott az átélt kéjtől. A gyönyörtől önkívületi állapotba kerültem, bömböltem, mint egy állat, nyögtem és hörögtem. Puncijára eközben nem tudtam koncentrálni, hagytam, hogy minden az én örömömet szolgálja. Farkam lassan megnyugodott és kissé lankadni kezdett, ahogy a szájából kicsúszott. Közben a barna lányt megpillantottam az ajtó felől, felénk közeledett.
- Hadd, kóstoljam meg én is egy kicsit! -szólt egyszerre kérlelő kíváncsisággal.

Letérdelt mellém, és a szájába vette, szívogatta és nyaldosta szerszámomat. A szöszi leszállt a számról, ami már úgy elzsibbadt, hogy artikulálni sem tudtam volna. Az átélt orgazmustól érzékeny volt a farkam, kissé kellemetlen volt, ahogy a barna lány ízlelgeti. Annyit tudtam tenni, hogy a fejét megfogtam, és fekvő helyzetemből felültem a kanapén. Erre a kis időre abbahagyta a nyaldosást. Ahogy ülő helyzetemet elfoglaltam, a lábaim közé ült és ismét a száját éreztem a farkam körül. Forró és nedves volt, határozott lendülettel járatta a fejét, hogy szorosra fogott ajkai a lehető legnagyobb élvezetet okozzák. Éreztem, hogy lankadtságom lassacskán már a múlté és ismét harcra készen állok.

A szöszi látva a helyzetet türelmetlen mosollyal arrébbtolta a lányt, megfordult előttem és a farkamat tenyerébe fogva, már nekem háttal, lassan fölémguggolt úgy, hogy fellépett a kanapéra, lábait először a combom mellé tette, majd mikor teljesen úrrá lett a helyzeten, egyik lábát a padlóra tette. Ágyéka semmit nem veszített a korábbi forróságából tövig befogadta a hímtagot. Amennyire lehetett én hátradőltem a kanapén és szorítottam magamhoz a vékony testet. A hátát a hasamhoz préselve feküdt rajtam, öleltem magamhoz, kezeimmel apró, feszes melleit kerestem. A barna lány mosolyogva letérdelt elénk és ennyit mondott a szöszinek:
- Most én jövök!

A szöszke teste ölelésemből nem tudott szabadulni, bár nem is akart. Erre a felkiáltásra egyszerre megmerevedett, nem mozdult. Éreztem, hogy a vállalkozó kedvű csaj a lábainkat szétfeszíti és kis idő múlva az álla a golyóimhoz ütközik, miközben a szőke lány puncijához ért a nyelve. Drága szöszkémnek nem volt sok hátra. A barna olyan finoman nyalta a felajzott puncit, ahogy csak nők tudják csinálni. Ilyen gyengédséget nem lehet férfitól elvárni. Közben egyik kezével heréimet morzsolgatta, a másikkal a szőke lány szabadon lévő mellét kereste, a kezeimet eltolva csipkedte azokat. Mindeközben a farkam a szőke lány puncijában mozdulatlanul állt és éreztem, hogy teljesen kitöltöm vele a lány hüvelyét. Lassú másodpercek voltak ezek, mindenki egyre hangosabban vette a levegőt.

A barna lány egyre erőteljesebben és egyre gyorsabban, de még mindig hallatlanul gyengéden járatta nyelvét a végtelenségig elkínzott lány csiklóján, nyelve néha a golyóimat morzsolgató keze felé csúszott, ahol mit sem törődve velem, hamar odébbállt. Pillanatokkal később éreztem, hogy a lány teste még jobban megfeszül, körmeit a combomba vájja, és nem enged megmozdulni. Farkam ismét az orgazmus határán volt annak ellenére, hogy semmi mozgásban, semmi egyéb izgatásban nem volt része. Ezt eddig el sem tudtam képzelni. A lány a zihálást abbahagyta, egy aprót sikkantott, majd, mint aki a világ terhét épp letette a válláról, megnyugvó szuszogással kísért búgásba csapott át. Azt éreztem közben, hogy hüvelyizmai az orgazmus következtében szinte fejik a farkamat, forrón, sikamlósan és borzasztó hosszan. Egy pillanatra kiszabadultam a szorításából, felizgatott állapotomra tekintettel, hatalmasakat löktem a rajta, éreztem, hogy teljesen kitöltöm belülről, majdnem szétszakítom. A lány hirtelen ismételten a combomba vájta körmeit, miközben erőteljes lökéseimre úgy reagált, hogy a görcsösen próbálta testét az enyémhez lehető legközelebb tolni, megint csak nem akarta, hogy a puncijában mozogjak, csak azt akarta, hogy mozdulatlanul álljak, de már nem volt visszaút. Löktem, ahogy csak tudtam.

Körmei már fájdalmasan marták a lábaimat, de nem érdekelt. Nem érdekelt az sem, hogy a barna lány az okozott orgazmus után felállt és előttünk állva a szőke vállaira tett kezekkel nyomja rám teljes erejéből, hogy a lehető legmélyebben hatoljak belé. Pár pillanat múlva, újfent éreztem a szőke hüvelyizmainak játékát, de ezúttal nem maradtam adósa. Ahogy megéreztem újabb gyönyörét, mindent elsöprő erővel tövig nyomtam belé farkamat és hagytam, hogy a forró sperma kilövelljen belőlem.

Pár pillanatig az eszméletvesztés határán álltam, még mindig tövig hatolva egy forró, szűk és lüktető punciba. A barna lány mellénk rogyott és egy őszintétlen, inkább ösztönös puszit nyomott a vállamra. Szőke áldozatom mindkét kezével hátra nyúlva az arcomat és a fejemet simogatta, levegő után kapkodva. Mellei még mindig tökéletes feszességgel álltak, ahogy a hasamon nyújtózkodott.
A szöszi óvatosan kihúzta a farkamat és a kanapéról lecsúszva a szőnyegpadlón elterült. A barna hajú percekkel később felállt és a ruháit kezdte keresgélni. Lassan megtalált mindent, felöltözött és a másik lányra szemrehányó pillantást vetve így szólt:
- Szedd össze magad és induljunk el, mielőtt meggondolja magát!
- Adj még egy percet!
- Nincs idő, igyekezz már!
Ő is minden ruhadarabot újra magára vett, a barna tangát, a melltartót és a nadrágot a pulcsival. Néhány teljesen felesleges, de berögzült mozdulattal próbálta kisimítani és rendezgetni a cuccait. Reménytelen küzdelmet folytatott, akár csak a barna lány a hajával.
Elindultak a szobából kifelé, a folyosó irányába. A szőke visszafordult az ajtóból:
- Ne fáradj, tudjuk, hol a kijárat, pihenj! - és hangosan felnevettek mindketten.
- Azért, csak kikísérlek benneteket és bezárom az ajtót.
- Hát, az bizony jó lesz, mert nyitva felejtetted, ezért tudtunk bejönni.
Kisurrantak az ajtón, mire leértem és mintha sosem lettek volna itt, úgy eltűntek egy pillanat alatt az éjszakai sötétségbe burkolózott kis utcánkban. Lábaik dobogása egyre halkult, ahogy távolodtak.

Az órámra néztem: rögtön hajnali 5 óra lesz. A gondolatok cikáztak a fejemben, meg sem kérdeztem tőlük, hogy miért pont én, mit akartak egyáltalán elvinni, stb. Nincs értelme lefeküdnöm, mert úgysem jönne álom a szememre ilyen élmények után -gondoltam. Feltettem egy kávét és Tibi barátomat várva, kortyolgattam a forró feketét a sötét konyhában, a bútor munkalapjának támaszkodva. Üresnek éreztem magam ott, abban a pillanatban.
Ahogy teltek az órák, egyszer csak egy autó dudáját hallottam kívülről. Tibi jött meg.
- Szevasz!
- Szia!
- Hát, te hogy nézel ki? Mi történt veled? Bulizni voltál?
- Gyere be, elmesélem, ülj le, mert nem fogod elhinni.- invitáltam barátomat.

Tibi pár órája érkezett, de történetemet még mindig nem tudja feldogozni. Látom rajta, hogy hiszi is, meg nem is, de kicsit mindenképpen irigykedik. Időközben ő elugrott a közeli vasútállomásra megnézni az érkező vonatok időpontját, mert ha minden igaz, akkor eljön két lány, akiket ő hívott meg hozzánk, de csak később, vonattal érkeznek valamikor.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Reactor ·
Apám,ez nagyon atom.
gibson ·
:blush:

BURGONYA ·
EZ EGY








TUTI JÓ KIS KÚRÁS TUTI JÓ LEIRÁSA.


:angry: :angry: :angry: :angry: :angry:



NEM BIZTOS HOGY TUTIRA IGAZ







MINDAZONÁLTAL



ODARAKTAD A FRANKÓJANKÓT.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: