Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Wellness hétvége 2.

Wellness hétvége 2.



A pultnál kértem egy üveg édes pezsgőt, és három pohárral felszerelkezve visszamentem az asztalunkhoz.
- Na, kérem a cipődet! – szólt Alex Andihoz, aki vonakodva, de átadta a kérdéses ruhadarabot. Alex, legnagyobb meglepetésemre tényleg teletöltötte pezsgővel. A probléma talán abból adódott, hogy nem voltunk teljesen józanok. Alex a szájához emelte a cipőt és…
… A cipő oldalán lévő lehúzott zipzár nyílásán át az egész a nyakába ömlött.
- Basszus! – kiáltott Alex, amikor a jéghideg folyadék a nyakába ömlött. – Minek gyártanak olyan cipőket, amiből még inni sem lehet!
Mondanom sem kell, hogy Andival jót vidultunk a „baleseten”. Alex bocsánatot kérve kiment a mosdóba, rendbe szedni magát. Kettesben maradtunk Andreával. Andi egy kis ideig csak úgy bámult ki a fejéből, de látszott rajta, hogy mondani akar valamit. Aztán csak kibökte.
- Együtt akarok lenni vele!
- De hát most is együtt vagy vele – játszottam az értetlent, miközben éreztem, hogy farkamban erősen megindult a vér egyirányú áramlása.
- Olyan hülye vagy! Úgy akarok együtt lenni vele! – mondta.
- Hogy? – kérdeztem tovább feszítve a húrt.
- Akkora genya vagy! Tudod nagyon jól, hogy gondolom!
- Andicica! Miért kell mindig ezt csinálni!? Miért nem tudod kimondani, hogy mit szeretnél?! Miért kell kérdezz–felelek-et játszani?



Nejem egyenesen a szemembe nézett. Látszott rajta, hogy nagyon zavarban van. Egy darabig csak hallgatott, aztán hirtelen felállva, hozzám lépett és megpuszilta az arcom, majd a fülembe súgta:
- Baszni akarok vele! Most jó?
- Jó! - válaszoltam volna, de nem várta meg. Felvette a cipőjét, és elindult a mosdó felé.
- Utánamegy! - Gondoltam magamban. - Basszus! Be fog hozzá menni a férfi WC-be.



Éreztem, hogy a farkam lüktetve követeli, hogy szabadítsam ki őt a börtönéből. Csalódnom kellett. Andi eltűnt a női mosdó ajtaja mögött. Egyedül maradtam gondolataimmal.
Most mi legyen? Hogy a francba mondjam meg egy vadidegen embernek, hogy a feleségem dugni akar vele?! Még sohasem volt ilyenben részem. Zolival és Petivel olyan egyszerű volt minden. De most! Lehet, hogy életem legjobb kefélése előtt állok, és nem tudom, hogyan kezdjek hozzá…
… Gondolataimat Alex hangja szakította félbe.
- Andrea? – kérdezte.
- Kiment a mosdóba – feleltem, és döntöttem. Egyenesen nekiszegezem a kérdést. – Figyelj! Azt mondtad, hogy tetszik neked a feleségem.
- Hát nem egészen ezt mondtam! Azt mondtam, hogy tetszik a tetkója! De ha már így rákérdeztél, hát IGEN! Tetszik! Tényleg a feleséged?
- Mi van? – azt hittem rosszul hallok.
- Tényleg a feleséged? – ismételte meg a kérdést.
- Miért ne lehetne a feleségem?
- Persze, hogy lehet a feleséged. Csak nekem az a tapasztalatom, hogy a jó nőknek általában tök nyomi férjük van. Te pedig tök jó fej vagy. Ezért gondoltam, hogy csak a barátnőd, vagy esetleg férjnél van és csak úgy… Érted?
- Valóban férjnél van! Én vagyok a férje! – válaszoltam mosolyogva.
- Bocs! Nem akartalak megb...
- Nem bántottál meg – feleltem. – Szóval Andi tényleg jó nő?
- Te vak vagy apám!? Hát nem látod?
- Persze hogy látom, csak…



Andi visszajött a mosdóból, így jobbnak láttam félbehagyni a beszélgetést. Megállt Alex háta mögött, és talán véletlenül, talán direkt megérintette hátulról a vállát.
- Csupa víz a pólód! Le kéne cserélni, mert megfázol – szólt rá Alexre a nejem.
- Az sajna nem fog menni. Nem hoztam semmilyen ruhát, csak ami rajtam van. Nem készültem rá, hogy napokig itt fogok csövezni.
- Ez akkor sem maradhat rajtad! Tuti a tüdőgyulladás.
Én sem tudtam segíteni rajta, hiszen én sem cipeltem el a ruhásszekrényemet, de támadt egy remek ötletem.
- A szobánkban van köntös. Lehozom neked.
- Ne hülyéskedj már! Nem fogok itt köntösben ülni! – mondta Alex jogos felháborodással a hangjában.
- Ebben akkor sem maradhatsz! – mondta Andi ellentmondást nem tűrő hangon, mert beteg leszel. Akkor menjük fel a szobánkba. Ott lehetsz köntösben is.
Ámulattal adóztam a női fifikának! Édesem 10 másodperc alatt elérte, hogy Alex feljöjjön hozzánk és levetkőzzön.



Vételeztünk még néhány sört, és a benne lévő Oliva bogyóról „Bogyósnak” keresztelt kimondhatatlan nevű koktélból a „karórám” terhére és elindultunk az emeletre.
Alex ismét bocsánatot kért és bement a fürdőbe „átöltözni” a köntösbe, amit a szálloda bocsájtott rendelkezésünkre. Pillanatok múlva készen volt és vigyorgó arccal lépett ki az ajtón!
- Figyeljetek! A koleszben olyat szoktunk játszani, hogy valaki feltesz egy kérdést, és aki tudja rá a választ, az nyer. Ő kívánhat valamit a többiektől. Igaz mi többen szoktunk lenni, de szerintem így hárman sem rossz!



Játszottunk hát. Hamar kialakult, hogy mindenki a saját szakterületéről választott kérdést, amit persze a többiek nem tudtak, így mindig a kérdező nyert. Volt néhány hülye kívánság, amit nem részleteznék. Egyetlen valamire való ötlet az volt, hogy a vesztes menjen le utánpótlásért, mert amit felhoztunk az bizony már elfogyott.
Alex morogva teljesítette a feladatot.
Mikor kettesben maradtunk Andival nekiszegeztem a kérdést.
- Hogyan gondolod?
- Nem gondolom sehogy! – mondta. – Csak azt tudom, hogy dugni akarok veletek!
Éreztem, hogy farkam ismét lüktetni kezd.
- Mind a kettőnkkel?
- Igen! Egyszerre és külön – külön! Nagyon. Nem haragszol?!
- Andika! Hagyjuk már ezt a marhaságot! Tudod, hogy nem haragszom. Csak nem tudom, hogyan kezdjünk hozzá! Hogy mondjuk meg neki?
- Azt én sem tudom. Majd valahogy…



Alex visszajött, és afféle gonosz vigyorral az arcán bosszút forralva feltette a kérdését.
- Mikor és hogyan tört ki a II. világháború?
- 1939. szeptember 1- én Németország hadüzenet nélkül megtámadta Lengyelországot. Ez a hivatalos dátum – vágtam rá.
- Baszd meg! Hozzak még sört? Honnan a francból tudod?
- Apám! Ezt mindenki tudja! Nem kell sörért menned. Sokkal jobbat tudok. Az a feladatod, hogy csókolóznod kell Andreával legalább egy percig!
Alex nem akart hinni a fülének. Csak nézett hol rám, hol Andira?
- Csókolóznom?
- Igen! Tudod! Amikor a nyelveteket átdugjátok egymás szájába…
Alex a vagány, a jóképű, nem kigyúrt, de sportos testű nők bálványa, olyan arcot vágott, mint aki teljesen meg van rémülve.
Itt valami gáz van! Gondoltam! Hú de ciki!
- Ne haragudj, de meg kell kérdeznem! Te homokos vagy? – szegeztem neki a kérdést a még mindig pislogó srácnak.
Alex elnevette magát.
- Nem vagyok homokos! Csak kicsit váratlanul ért. De hát a feladatot végre kell hajtani!
Azzal odalépett Andihoz és megpuszilta a száját. Egyszer, aztán még egyszer, közben a kezével megfogta a nejem csípőjét. Figyeltem őket. Főleg Andi reakciójára voltam kíváncsi. Azt vártam, hogy nejem majd mohón ráveti magát Alexre, de nem ez történt. Rám nézett és így szólt.
- Szólj majd, ha letelik az egy perc!



Azzal összetapadt a szájuk. Nem mondhatnám, hogy vad, mindent elsöprő csók volt, de csókolóztak! Ez tény! Alex átölelte Andreát, Andi pedig karjai közé fogta Alex nyakát. Hosszú volt az egy perc. Egy örökkévalóság. Bár nem mértem az időt, csak lassan számoltam hatvanig.
- Letelt! Halihó! LETELT!
A csókolózást abbahagyták ugyan, de nem engedték el egymást. Most Andin volt a kérdéssel a sor.
- Mi a vesemedence gyulladás latin neve? – kérdezte nevetve – A vesztes csókoljon meg engem!
Ott folytatták ahol abbahagyták. Néztem őket és egyre inkább éreztem, hogy itt irgalmatlan nagy kefélés lesz. Egyenlőre nem avatkoztam bele. Csak vártam, hogyan alakul.
A csók egyre vadabb, egyre követelőzőbb lett. Egy idő után valószínűleg oxigénhiány miatt szétváltak. Andi szó nélkül sarkon fordult, és eltűnt a fürdőszobaajtó mögött. Alex rám nézett, és így szólt.
- Tisztázni kéne a szabályokat. Mit szabad tennem és mit nem?
- Három szabály van! Ha bármelyiket megszeged, eltöröm a kezed! És ez nem vicc! – mondtam.
1. Bármit csinálhatsz Andival, amit Ő is akar. Erőszak nincs!
2. Fényképet még véletlenül sem készíthet senki. Ha észreveszem a fejeden verem szét a telefonod!
3. Nincs buzulás!
Andi szakította félbe a kis eszmecserénket.
Andi gyorsan végzett. Mikor kilépett a fürdőszobából összeszorult a szívem a látványtól. Nem a szállodai, hanem a saját, combközépig érő köntöse volt rajta, ami látni engedte a hosszú, formás lábakat. Barna haján néhány vízcsepp csillogott. Láttam a történészünkön, hogy őt is letaglózta a látvány.
Most Alex kért engedélyt a fürdő használatára. Amíg elkészült, Andrea az ölembe ült és beszélgettünk, csókolóztunk. Megkérdezte századszor is, hogy biztos nem haragszok…



Nyílt az ajtó, Alex lépett ki rajta a szállodai köntösben. Most rajtam volt a sor, hogy bevegyem magam a fürdőbe. Nem siettem. Lassan készülődtem, hogy minél több időt hagyjak nekik az „egymásra hangolódásra”
10 talán 15 perc telhetett el, mikor úgy gondoltam, hogy most már elég idő állt rendelkezésükre. Lesz, ami lesz kiléptem a fürdőszobából.
Pontosan az a látvány fogadott, amire számítottam. Alex a fotelben ült, Andrea pedig előtte térdelt a földön. Az új barátunk becsukott szemmel, egyék kezével nejem haját simogatva élvezte Andi kezdőnek egyáltalán nem mondható technikáját.



Alex farka teljesen eltűnt a feleségem szájában. Szó nélkül mögé léptem, és két kezemmel megfogtam a csípőjét, hogy a félig ülő helyzetből négykézlábra emeljem. Andi abbahagyta Alex farkának kényeztetését, amíg elhelyezkedett az új pózban, aztán ismét tövig engedte a szájába. Úgy helyezkedtem, hogy kényelmesen hozzáférjek Andrea csodálatosan szép, teljesen csupaszra borotvált puncijához és nyalni kezdtem őt. Felváltva simogattam nyelvemmel a popsiját és a csiklóját, egyik ujjammal pedig óvatosan behatoltam a nedvesen csillogó barlangba. Nejem hálás nyögdécseléssel adta tudtomra, hogy jól esik neki, amit csinálok. Alex hirtelen felgyorsuló lihegéséből pedig arra következtettem, hogy Andi az élvezet hatására még mélyebbre nyelte duzzadó farkát. nem tarthatott sokáig ez a póz, mert a kemény parkettán nem volt kényelmes a térdelés. Andrea csípőjét fogva felálltam és próbáltam Öt is magammal húzni az ágy felé, Andi viszont nem volt hajlandó elengedni Alex farkát. Valahogyan azért csak sikerült átirányítanom az ágyra. Leült az ágy szélére és tovább „furulyázott” Alexnek. Egy darabig csak néztem Őket, gyönyörködtem feleségemben. Aztán mikor én is melléjük léptem Alex átadta a helyét.



Andi most engem vett kezelésbe. Megmarkolta a farkamat és lassan körözött a hegyén a nyelvével. Becsukott szemmel élveztem az érzést, aztán egyszer csak éreztem, hogy kőkemény szerszámom nedves, meleg burok veszi körül. Kinyitottam a szemem, hogy gyönyörködhessek a látványban, ahogy farkam tövig eltűnik feleségem szájában. Két kézzel belemarkoltam a hajába, és nem engedtem, hogy elhúzza a fejét. Ilyenkor néhány másodperc után szokott bekövetkezni az, amikor Andi megpróbálja a nyálát lenyelni. Persze ez nem sikerül, viszont óriási érzés, ahogy a nyelve és a torka mozog. Aztán egyszer csak megjelennek az első nyálcseppek, amik később folyamként hömpölyögnek le Andrea nyakán és a hasamon.



Talán egy – két percig tarthatott a mutatvány. Nem a leg megfelelőbb póz egy hármas szexhez, hiszen így a harmadik fél csak nézőként lehet jelen. Elengedtem hát a feleségem fejét és hagytam, hogy egy - két mély lélegzethez jusson. Alex azonnal átvette a helyem, így Andika nem sokáig pihenhetett. Most felváltva kényeztetett minket. Hol nekem, hol Alexnek nyelte el tövig az addigra már nyáltól fénylő farkát. Közben mi arcát, fejét, nyakát simogattuk ahol értük. Próbáltuk megszabadítani őt köntösétől, ami nem sikerült, hiszen rajta ült. Andi észrevette próbálkozásunkat és picit megemelte fenekét, A ruhadarab akadálytalanul zuhant a földre. Most már csak egy falatnyi tanga volt rajta, ami még izgatóbbá tette gyönyörű testét. Erőszakkal kellett Andika jobb kezét lefejteni a farkamról. Miután sikerült elé térdeltem és formás melleit kezdtem a nyelvemmel izgatni. Andi halk, hálás nyögéssel fogadta nyelvem játékát. Néhány másodperc múlva ültéből hanyatt dőlt az ágyon.
- Dugjon már meg végre valaki!



Alex szabályosan félretolt, ahogy odafurakodott nejem földön pihenő lábai közé. Andi hálásan tárta szét combjait és várta a behatolást. Barátunk azonban behatolás helyett nyelvével vette újra kezelésbe Andrea punciját. A teljesen átázott tangán keresztül harapdálta gyengéden a csiklóját, amitől feleségem teljesen extázisba esett. Két kézzel tépte a lepedőt maga alatt és dobálta a csípőjét, mint egy megvadult kanca. Alexnek komoly erőfeszítésébe telt, hogy lefogja őt. Miután a kéj hullámai csitultak Andi ellentmondást nem tűrő hangon kijelentette:
- Most már tényleg gyertek!
Azzal az ágy közepén négykézlábra állt, és várta, hogy melyikünk lesz az első.
Alexre néztem, és láttam, ahogy kérdő tekintettel felém fordul.
- Vendégé az elsőbbség! – mondtam neki.
- De biztos ezt akarod? Úgy értem nem fogsz közben féltékenységi rohamot kapni vagy valami?
Szabályosan oda kellett őt löknöm Andi mögé. Arcán látszott a vívódás. A vágy, a bizonytalanság talán a félelem? Andi is észrevehette ezt a tipródást, feltérdelt, szembefordult Alexszel és nyakát átölelve megcsókolta. Vagy inkább csak megpuszilta a száját, aztán lehajolt és adott néhány puszit a duzzadó farkára is. Aztán halkan, de azért halhatóan rá szólt:
- GYERE MÁR! – majd hanyatt dőlt az ágyon és magával húzta a fiút is. Alexben most már végképp győzött a vágy. Nagyon lassan csúsztatta be méretes farkát feleségem puncijába, aztán néhány másodpercig mozdulatlanul nézték egymást, majd lassú, ütemes mozgásba kezdett. Na! Megy ez – gondoltam magamba és odatérdeltem Andi fejéhez, aki azonnal elnyelte a farkamat. Néhány perc után Alex elérkezettnek látta az időt, hogy átadja nekem a helyét. Helyet cseréltünk, Andit most én keféltem, de sokkal gyorsabb tempóban, mint az előbb Alex. Ő pedig átvette a helyem Andrea fejénél és teljesen teletömte a száját a puncitól nedves farkával. Andi becsukott szemmel élvezte az aktust majd eltolta magától Alexet és rám nézett:
- Lehet egyszerre?



Nem válaszoltam, csak kihúztam belőle a farkam és távolabb vonszoltam magam, hogy legyen elég hely a pozícióváltáshoz. Andi négykézlábra ált ismét, és felém tolta csábítóan kerek, formás fenekét. Tudtam a dolgom! Nyelvemmel vettem kezelésbe a fenekét, saját nyálamat használva síkosítóként. Majd először óvatosan az egyik, majd mikor már gyengült az ellenállás két ujjamat betolva tágítottam a gyönyörnek ezt a bejáratát. Mikor nejem úgy érezte, hogy már elég lesz, egyszerűen hanyatt döntötte Alexet és fölé térdelve lassan ráereszkedett a fiú farkára. Egy – két fel – lemozgással lassan tövig engedte magába, aztán előrehajolt és könyökére támaszkodva hívogatóan kitárta nekem popsiját. Mögé térdeltem és nagyon lassan hatoltam belé. Vigyáztam, hogy nehogy fájdalmat okozzak neki. Mikor éreztem, hogy teljesen elnyelte popsija a cerkám, lassan mozogni kezdtem. Alex lassan átvette a ritmust, és néhány pillanat múlva, már, mint egy teljesen összeszokott stáb egy pornófilm forgatáson, tökéletes szendvicset alkottunk.



Egyetlen problémát a még mindig a nejem lévő tanga jelentette. Minduntalan visszacsúszott, így folyamatosan tartani kellett. Ebből elég! Egy mozdulattal eltéptem a pántot, így a csöppnyi bugyi lecsúszott Andrea combjára, teljesen szabaddá téve a bejáratokat. Most már mindkét kezemmel fogtam Andi csípőjét. Picit gyorsítottam a tempón. Tudtam, hogy ettől Andika pillanatokon belül el fog élvezni. Nem tévedtem, Talán fél perc telhetett el, amikor Andi teste megfeszült. Alex vállai mellett az ágyra támaszkodva próbálta feltolni magát. Vállai felemelkedtek, csípője lejjebb süllyedt, dereka olyan homorú lett mint egy lavór, popsija pedig még kerekebb lett ettől a mutatványtól. Éreztem, hogy nem sokáig bírom már ebben a tempóban. Megvártam még Andi gyönyörhullámai csillapodnak és kihúztam a farkam a popsijából, de már késő volt. Ahogy kivettem már éreztem is, hogy jön az orgazmus. Már nem volt megállás. Telespricceltem Andi fenekét és hátát. Még a hajára is jutott néhány csepp.



Nejem azonban nem hagyta abba a mozgást. Csípőjét le föl mozgatva addig fokozta Alexben a vágyat, amíg ő is elérkezett a csúcsra. Magyarul megmondva teleélvezte Andi pináját. Néhány perc múlva mikor légzésünk ismét visszaállt a normás szintre Andi szokása szerint visszavonul a fürdőbe. Én öltözni kezdtem. Muszáj volt lemennem cigizni. Alex nem dohányzott így ő fennmaradt. Nem vártam meg Andit, mivel Ő sem dohányzik, biztos voltam benne, hogy nem akar lejönni…



Mikor végeztem a cigimmel, talán húsz perc múlva, benyitottam a szobába. Nem mondhatnám, hogy meglepett a látvány. Andi meztelenül térdelt a fotelben, Alex pedig a popsiját tömte, de olyan erővel, hogy a fotel minden egyes lökésnél arrébb csúszott néhány millimétert. Néhány percig csak néztem őket. Nagyon szép volt a látvány. Imádom nézni Őt mikor mással kefél. Nem túl hangosan, de jól halhatóan nyögött Alex minden mozdulatánál. Leültem az ágy szélére és azon gondolkodtam, hogy beszálljak e. Már éppen arra gondoltam, hogy miért ne, mikor Alex valósággal kitépte a feleségemből a faszát, és fehér nedvét a popsiján és a puncin végigfolyatva a fotelba csurgatta.
- Na, ennek fognak örülni a takarítók – gondoltam.



Andrea ismét visszavonult tisztálkodni. Közben Alexszel beszélgettünk, majd Andrea visszaérkezése után hármasban dumcsiztunk tovább. Nem tudom mennyi lehetett az idő, mikor Alex visszament a saját szobájába. Mi még beszélgettünk egy kicsit, majd lefeküdtünk. Andi jó szokása szerint pillanatokon belül elaludt. Ezt még a gyakorló évei alatt tanulta. Ha van 10 perced aludj, mert kitudja mikor lesz legközelebb ilyen rengeteg időd.
Én még egy kicsit néztem a TV–t, majd lassan elnehezült a szempillám…



…Nem tudom mennyit alhattam. Talán csak 5 percet vagy 2 órát. Ismeritek azt az érzést, amikor valamire, mondjuk egy kattanásra felriadtok?! A test még vadul követeli az álmot, de az agyunk másodpercről másodpercre tisztul. Már nem aludtam, de még nem voltam ébren. Hirtelen fogalmam sem volt róla, hogy hol vagyok. Lassan kinyitottam a szemem. A TV–ben éppen négyen dugtak egy nőt, aki láthatóan élvezte a dolgot. A nő halkan nyögdécselt az éppen soros manus meg erősen lihegett. Ahogy tisztult az agyam, világos lett a kép. A hangok nem a TV–ből jönnek! Oldalra fordítottam a fejem. Andi a fotelben ült, Alex pedig a fotel előtt térdelt. Andrea bal lába Alex vállán pihent, a jobb láb a fiú kezében volt és a lábujjait nyalogatta, miközben vadul basztak. Megnyikordulhatott az ágy, Andi rám nézett és mosolyogva így szólt:
- Jó reggelt! Nem szállsz be?



Mondanom sem kell, azonnal felébredtem. kellett néhány perc amíg magamhoz tértem, de aztán…
…Andikát lefektettük az asztalra. Kicsi asztal volt, amit letakartunk az egyik takaróval. Andinak a feneke is és a feje is lelógott róla, de mi éppen ezt akartuk. Amíg az egyikőnk baszta a punciját, addig a másik az asztalról lelógó fejénél a száját tömte. Talán percenként cseréltünk. Andrea saját csiklóját simogatta ujjaival. Andi irtózatosan nagyot élvezett, de nem hagytuk abba. Éreztem, hogy most nincs kegyelem. Ez afféle irgalmatlan baszás lesz. Felváltva dugtuk és szopattuk Őt.



Elég sokáig tartott, amíg Alex kivette a szájából a farkát, és az egész tárat a nejem arcára és szájába engedte. A lehajtott fején a sperma folyam, mert cseppekről nem lehet beszélni, a hajára zúdult. Andi mohón nyelte a szájába került cseppeket. Kezével próbálta megakadályozni, hogy a ragacsos folyadék elérje a haját, de hamar feladta a küzdelmet. Belátta, hogy nincs mit tenni. Ebből hajmosás lesz. Alex fáradtan lépett hátrébb. Kivettem a farkam Andi pinájából, és felállítottam őt. Aztán vállait megfogva gyengéden lenyomtam, amíg térdre nem ereszkedett. Ekkor két kezemmel megfogtam a fejét, és farkamat tövig nyomtam a szájába. Elég hosszú ideig hagytam őt furulyázni.



Amikor láttam, hogy már nagyon fáradt, felállítottam, és az ágy hoz tereltem. Nem hagytam őt leülni, hanem az ágy felé fordítottam. Felsőtestét az ágyra hajtva, terpeszállásba n állva várta a behatolást. Én azonban a fenekét akartam megbaszni, ahhoz viszont kell egy kis előkészület. Nyelvemet belefúrtam a popsiba ameddig csak bírtam. Addig nyaltam őt, amíg a nyálam már a combján folyt lefelé. Ekkor mögé álltam, és mindkét kezemmel a csípőjét fogva óvatosan, de nem olyan gyengéden, mint tegnap, beléhatoltam. Andi hangosan felnyögött, amitől én még jobban beindultam. Sokáig basztam a seggét. Andi egyik kezével az ágyon támaszkodott, másikkal a lábai közé nyúlva a csiklóját izgatta. Éreztem, hogy közeledek a csúcshoz. Ki akartam venni a farkam a popsijából, hogy Alex példáját követve én is az arcára élvezzek, de Andika észrevette a szándékom és szinte könyörgő hangon mondta:
- Ne vedd ki kérleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeek!
Nem vettem hát ki, és egyszerre élveztünk el a feleségemmel. Spermámmal megtöltöttem a fenekét, de nejem egyáltalán nem bánta. Mikor kihúztam belőle a farkam, megfordulva elém térdelt és az utolsó cseppeket mohón szívta ki a elgyötört farkamból.
Alexhez lépett és egy hosszú csókváltás után megkérdezte:
- Jó volt?
- Nagyon! És neked?
- Nekem is! Örülök, hogy nem bírtál elaludni és visszajöttél.
- Várjatok! - szóltam közbe. - Te mikor jöttél vissza.? – kérdeztem Alexet.
- Hát nem tudom pontosan, de úgy 3 negyed 4 lehetett. Már aludtatok mind a ketten, csak Andika felébredt, amikor becsuktam az ajtót.
- És most mennyi az idő? – kérdeztem bambán.
- Hát most már mindjárt fél 7 – nézte meg a telefonját Andi.
- Basszus! Ti már 3 órája keféltek?
- Nagyjából! – mondta nejem nevetve.
- Kisebb nagyobb megszakításokkal – tette hozzá Alex.
- Fasza! Én meg végigaludtam az egészet! - mondtam tettetett sértődöttséggel a hangomba. – Nem vagytok éhesek? – nevettem el magam én is.
- Figyelj mormota! – mondta Andi. – Még van egy délelőttünk! Elmegyünk végre megnézni a várost?

Előző részek
Hozzászólások
További hozzászólások »
Muffy ·
Ezen az irasodon felbatorodtam regota varom hogy egy ilyen alkalom adodjon hogy kipróbáljam. Igy felteszem a kerdest lehet e arrol hogy én is beszeljak egyszer hozzátok? Nem akarok veszekedést semmit ebbool csak kerdes ha nem hat nem


PetitMadame ·
Nem tudom, biztos velem van baj,ésa filmeken ezeket én is megnézem,de hogy én is ezt csináljam...Mondjuk az is igaz,hogy engem tiszta szívvel szeret a férjem és kb már attól 'izgatott' lenne, ha más pasi csak úgy nézne rám...Mint sztori, nem rossz, de ha ez igaz,mint embert csak sajnálni tudlak.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: