Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
Friss hozzászólások
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
terelek: Igazán izgalmas történet volt....
2024-04-15 08:43
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Vörös tinigyönyör...

Még nagyon fiatalka voltam, 17 éves és még nem volt különösebb szexuális élményem...
Óriási szexuális vágyat éreztem magamba mint minden 17 éves fiú, de nem volt szerencsém.
Történt egyszer, hogy egy lánnyal találkozgattunk, majd járni kezdtünk, Ő is még csak 17 éves volt épphogy, eszembe se jutott, hogy bármi szexuális dolgot tervezzek vele, de hamar rá kellett jönnöm, hogy Ő tervez....

Először jártam náluk, bemutatott a szüleinek, testvéreinek, majd bementünk az egyik szobába és leültem az ágyra.
Megmutatta a szobáját és beleült az ölembe szemből.
Elkezdett csókolgatni, simogatni nekem kicsit kellemetlen volt a szitu, mert nem gondoltam, hogy ennyi idősen szeretne bárminemű erotikus dolgot kipróbálni de közbe meg a farkam úgy meredezett, ahogy az ölembe ült, hogy majdnem szétrepesztette a nadrágomat. Az Úr megáldott rendesen méretekkel, már 17 évesen 19 és fél centis vaskos, eres, kőkemény farkam volt és ezt Ő is érzékelte.. Nagyon tetszett neki, le is húzta szép lassan a sliccem miközben csókolóztunk és finoman a kezébe vette meredező szerszámomat. Szinte éreztem a farkamon lévő erekben a lüktetést ahogy a kezében tartja, majd szép lassan elkezdett csókolgatni lefelé és olyat tett amire soha sem számítottam volna, korából adódóan.

Visszajött, megcsókolt majd mosolyogva odafordult és megnyalta a makkom hegyét. Azt hittem álmodom....
Szép lassan elkezdett ismerkedni a farkammal, szépen óvatosan körbejárta, körbenyalogatta majd finoman megjegyezte, hogy "úúú mekkora".
Majd egyszer csak váratlanul bekapta. Hozzáteszem szűz volt és neki sem volt semmilyen szexuális élménye, de mint valami profi, már első alkalommal is úgy szopott.
Nyalta, falta, óvatosan harapdálta, szívogatta közbe ütemesen verte a farkamat az egyik kezével, a másikkal a golyóimat maszírozta finoman.
Majd egy hirtelen mozdulattal, szép lassan teljesen eltüntette szájában a 19,5 centis, vastag, beton kemény farkamat, felnézett majd kivette a szájából. Utána csak ennyit mondott "hmm, nem is olyan nehéz". Na hát itt több se kellett, mondtam neki, hogy mivel otthon van mindenki ezt folytassuk máskor mert 3 kishúga volt és mondom ha benyitnak, ráadásul az első együttlétkor akkor végünk.
Ő csak annyit mondott rendben, majd folytatta a szopást, amikor éreztem, hogy mindjárt elélvezek úgy, hogy akkor olyan helyeken voltam egész héten, hogy egy hétig nem bírtam kiverni magamnak, gondolhatjátok...
Szóltam neki, hogy "Szívem, el fogok élvezni.." jelezvén, hogy döntse el gyorsan, hogy hova engedi, hogy kilöveljem egyhete növekedő, hatalmas mennyiségű nedűmet...
Majd finoman abba hagyta a szopást, kinyitotta a száját és azt mondta "verd a számba, lenyelem".
Nem hittem a fülemnek.. mondom "biztos vagy ebben?" csak bólogatott..

Nem kellett több 5-6 rántásnál és már jött is a hatalmas löket, bele dugtam a szájába a már-már vér vörös makkomat és teleélveztem a száját.
Kicsit meglepődött, láttam rajta, hogy ennyi, mert nem ennyire számított, ilyen sok ondóra, de egyszer csak nyelt egyet és mosolygott...
Azt a gyönyört sosem felejtem el, ahogy láttam, hogy hogy élvezte ezt az egészet és azt, hogy nekem örömet okozott, láttam amikor mosolygott még csillogott a friss ondó az ínyén és a szája szélén..
Fogtam, magamhoz öleltem és megcsókoltam...
Nem törődtem vele, hogy épp a szájába vertem 1 percel ezelőtt és ez annyira felizgatta, hogy a már lekonyult farkamat a szájába vette...
Ismételten meredezni kezdett, majd miután nagyjából fél percig szopott, ismét a szájába élveztem...
Megtöröltem a farkamat, Ő a száját, majd kimentünk vacsorázni a drága szülőkhöz! :))
Nagyon boldogak voltak, hogy ilyen jókedvünk van... ha tudták volna, hogy miért... ;)

Mai napig ha erre a történetre gondolok egyszerűen extázisba kerülök...
Most is, mire leírtam ezt a sztorit gyakorlatilag minden vér a farkamba tódult...
Remélem tetszett a sztori! Ha szeretnétek még, jelezzétek.. ;)
Hozzászólások
Marokfegyver ·
Nem értettem pontosan a szemből ölbeülés miatti kellemetlenséget, hiszen az írás egésze nem tudott meggyőzni arról, hogy ez egy első szexuális élmény.
Tömény pornó lett, amelyben nem használod ki az elsőt jellemző egyszerre nyers és egyszerre ártatlan stílust, ami érdekesebbé tehetné.
Mégis tetszettel szavaztam.
Andreas69 ·
Teljesen egyetértek, ugyanilyen megfontolásból nem tetszettel szavaztam.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: