Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Vörös Pinaszőr

Az unokahúgom néhány évvel fiatalabb nálam, a gyermekkorunkban sok időt töltöttünk el egymás társaságában. Eleinte játékkal, beszélgetésekkel múlt az idő, később mikor elkezdődött a serdülőkorom már egyre kíváncsibb lettem. Akkoriban még nem nagyon léteztek olyan magazinok, amelyekből felvilágosító ismereteket lehetett volna szerezni, a családban meg tabutéma volt az egész szexuális kultúra. Egyetlen lehetőség maradt az ilyen jellegű tapasztalatok megszerzésére: az iskola. Falusi kisiskolába jártam, ahol szintén eléggé szemérmesen kezeltük a dolgot ( legalábbis a mai viszonyokhoz képest ).Az első iskolai úttörőtáborban aztán megtört kissé a jég. Bár még csak tízéves múltam, egyre jobban izgatott a meztelen testek látványa. Itt láttam először az osztálytársaimat pucéron, és az egyik zuhanyozás során borzasztóan meglepődve fedeztem fel milyen szőrős lesz az ember farka felnőtt korában.

Lelkendezve hívtam a többieket, ilyet még ők sem láthattak. Arra sajnos a fent leírt okok miatt még nem volt elég vér a pucánkban, hogy a leskelődést a lány zuhanyzónál is megpróbáljuk. Meg aztán az úttörő neveltetés is tiltotta az ilyesmit. De mindenesetre ettől a nyártól kezdve nagyon megszaporodtak a szexuális tartalmú és indíttatású beszélgetések az osztályon belül. Viták zajlottak róla, hol bújik ki a kisbaba, kinek mekkorára kakaskodik a fütyköse. Az egyik srác szerzett valahonnét egy olasz pornóújságot, amelyben teljesen kitárulkozva láthattunk végre meztelen nőt. Emlékszem rá, fogalmunk sem volt mire való a "pecek"-nek nevezett testrésze. Ilyesmire nem tért ki az egyetlen, a témában hozzáférhető irodalom a "Gólya hozza” című szocialista szexuális felvilágosító szerzemény. Aztán szép lassan nekünk is elkezdett beszőrösödni és egyre jobban ágaskodnia péniszünk. Megjöttek az első spontán magömlések (én az egyik szőke osztálytársamnak álmomban markolásztam a melleit), az első szerelmes érzelmi megnyilvánulások. Közben az én unokahugicám is szép lassan elkezdett felfelé cseperedni, gyönyörű természetes vörös hosszú haja volt.

A nyarakat a nagymamánknál töltöttük, és a fürdések valamint a reggeli ébredések egyre izgalmasabbá váltak számomra. Viszont az idő előre haladtával nagyon is furdalta az oldalamat a kíváncsiság, vajon milyen is lehet a kis unokahugicám meztelen teste, mert szégyen nem szégyen 17 éves korom ellenére vörös nővel még nem volt alkalmam közelebbről megismerkedni. Egy beszélgetés során szexuális tartalmú filmekre tereltem a szót, és finoman megpendítettem saját szexbeli jártasságomat, ami persze ekkor még sok történetből nem állott. Úgy láttam, érdekli a téma, ezért megkérdeztem az ő véleményét is bizonyos dolgokról, és hamar rájöttem, hogy egyelőre undorodik az egésztől. Megkérdeztem azt is látott-e már meztelen fiút, kitérő válaszából sejtettem, hogy csak képen volt alkalma nagy brokit látni. Egy ügyes szófordulattal, kihoztam belőle, hogy én szívesen bemutatnám neki milyen egy meredező dákó, de cserébe szeretném megnézni, hogy a punciját is borotválja-e a hónaljához hasonlóan?

Húzódszkodott, hogy megláthatnak, meg ilyesmi, de én azt javasoltam neki, menjünk ki a határba biciklivel és keressünk egy eldugott helyet, ahol majd senki sem zavar. Erre aztán rá is lett, szóltunk a mamának, hogy elmegyünk egy órácskára biciklizni, majd 3 kilométer után egy félreeső kukoricásba vettük be magunkat. Én magammal vittem azt a kis hátizsákot, amivel a strandra jártam ki, ebben volt egy pokróc is ami most nagyon jól jött. Eléggé belegázoltunk a kukoricatáblába, majd mikor megálltunk egy kis tisztást alakítottunk ki magunknak. A pokrócot leterítettem a földre és elkezdtük a játékot, amiért jöttünk. Én először is megmutattam neki a nyelves csókot, amit egyáltalán nem ismert, majd kitaláltuk, hogy úgy vetkőzünk le, hogy mindig egy ruhadarabot vetünk le magunkról. Először a rövidnadrág került sorra, majd a póló következett. Mivel nem volt rajta melltartó egyből előugrottak a kis hegyes almaméretű didkók. Csodálatos látvány volt, de még számomra a szenzáció ezután következett. Már a faszom majd szétrobbantotta a fürdőgatyámat, és ekkor szép óvatosan mindketten elkezdtük letolni a megmaradt ruhadarabunkat. Egy sztriptízbárban sem csinálhattuk volna jobban.

Szembefordulunk egymással és előbb térdig, majd bokáig, végül teljesen lecsúsztattuk, mindezt, hogy izgalmasabb legyen eléggé lassan csináltuk. És végre előtüremkedett, amire vártam, megláthattam Ágika valódi vörös pinaszőrzetét. Sűrűbbnek képzeltem el, de mivel nem borotválta teljesen természetes volt a szőrzet alakja, majdnem szabályos háromszög. Vörös pinaszőr, közebb léptem, hogy megérinthessem. Selymes tapintása volt, a szőrszálak hosszúak voltak és kissé göndörek. Végigsimítottam az ujjam a gyönyör kelyhe fölött a csodálatos vörös tincsekben. A faszom keményen állt, a bőr hátracsúszott a makkomon, a kiscsaj csak nézte egyelőre nem mert hozzáérni. Majd biztattam, hogy nyugodtan kulcsolja rá a kis ujjacskáit. Megtette, megmutattam, miként kell húzogatni, teljesen amatőr volt, tök szűz. A melleit is hagyta cirógatni, majd magamhoz húztam a tenyerembe véve gyönyörű fenékgömbjeit. Mikor már éreztem, hogy hamarosan spriccelni fogok oldalt fordultam tőle, és elmagyaráztam neki, hogy csökkentse a húzogatás ritmusát, mert mindjárt kielégülök. Néhány rántás után kb. 50 centire repült elő a faszomból a spermám a kukorica leveleire.

Mennyei érzés volt. Ettől több tulajdonképpen nem is történt, felöltöztük, majd jókedvűen hazamentünk. Elnézést kérek azoktól, akik arra vártak, hogy ezután még megkeféljem, meg kinyaljam a saját unokahúgom, az én történetem nem ilyen bizarr pedofil állatság. Egyszerű nemi felfedezőút, egy vörös pina megcsodálásáról. Ennyi és nem több.
Hasonló történetek
20909
Csókolóztunk és simogattuk egymást. Lassan lefejtette rólam a ruhámat, a melltartómat és végül az aprócska bugyimat. Símogatott és csókolt ahol csak ért. Levette a pólóját és elkezdte kigombolni a nadrágját. Őrjítöen izgató mozdulat volt. Megkérdezte, hogy mit csináljon velem. Nem voltam szégyenlős és elmondtam őszintén a vágyaimat. Ettől teljesen bepörgött...
26042
Azonnal a számba vettem előszőr csak a makkját, és azt kezdtem el nyalogatni. Partnerem szemei már fennakadtak az élvezettől, hangosan nyögött a kéjtől. Én pedig már a golyócskáit vettem a számba, szopogattam, nyalogattam élvezettel. Ő egyre erősebben nyomta a számba ágaskodó szerszámát, melyet amilyen mélyen csak lehet bevettem a számba, és teljes erőbedobással szívtam, szoptam, már néha úgy éreztem, hogy megfulladok a hatalmas fasztól a számban...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történeröl?

Enigma ·
Nem tudom mi olyan hihetetlen ebben?
Én személy szerint hat éves koromban "ismerkedtem" a szomszéd (velem egykorú) lány puncijával. Volt simogatás, meg nevtgélés, és próbáltunk csókolózni, bár fogalmunk sem volt róla hogy hogy is kell.
Persze hihetetlen, annak aki nem élt át ilyet. De csak ezért ne szóljátok le a másikat. Ha oedig kitalált, mi a kifogásotok ellne? NEm ezét jött létre ez az oldal, hogy novellákat lhessen közzétenni? A horror rovatban vajon hány igaztörténet van? (Hát nagyon remélem, hogy a belezős vérontós közül egyiket sem az elkövető írta meg :wink: )

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: