Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Vonattal Horvátországba II

Amikor magadhoz térsz, a három lányt látod, ahogy kaján mosollyal bámulnak téged. Azonnal elönt a düh forró hulláma.
Gyűlölöd őket, azért amit tettek veled. És gyűlölöd magad a gyengeségedért, azért hogy teljesen odaadtad magad nekik.
Nem tudod kiverni a fejedből, hogy mindaz, ami történt a te hibád. Talán a ruhád volt kurvás, vagy túl kihívóan viselkedtél. De legfőképp, jobban ellen kellett volna állnod, hogy elkerüld ezt a megaláztatást. Gondolataid egyre mélyebb kétségbeesésbe taszítanak. Tudnod kell, miért történt mindez, ezért nyugalmat erőltetve magadra, megkérdezed.
Ők még mindig mosolyogva azt válaszolják, mert megtehették. Ekkor forró könnycseppek gördülnek le az arcodon. Megpróbálod letörölni, de csak ügyetlenül elkened őket. Aztán újra megpróbálod összeszedni magad, és feléjük fordulsz: "És ezzel végeztünk egymással!".

Akár mennyire szeretnéd, hangod egyáltalán nem kemény és fenyegető, sokkal inkább ijedt és
rimánkodó. Semmit sem válaszolnak, csak mosolyognak a naivitásodon. Láthatólag terveik vannak még veled. Nem tehetsz mást, minthogy megpróbálod minél jobban az eszedbe vésni őket. Nem sok, de meg kell fizetniük, és ennek egyetlen módja, ha emlékszel rájuk. A melletted ülő 165-170 centi magas és 60 kiló lehet, tépett vörös haja, és kék szeme van. A szemben ülők közül egyike szőke és zöld szemű, másikuk fekete hajú és barna szemű. Alkatuk nagyjából hasonló, bár a szőke lehet talán 172-174 centi, és neki
a mellei is valamivel nagyobbak. Észreveszik, hogy méregeted őket. A szőke elmosolyodik, és megszólal "Most veszem csak észre, milyen udvariatlanok voltunk. Még be sem mutatkoztunk. Én Linda vagyok, ő itt mellettem Gabi, és az ügyeskezű lányt, kit már volt szerencséd közelebbről megismerni Ritának hívják. Most pedig ha megbocsátasz, folytatnánk, amit elkezdtünk."

Ezzel a fekete feláll, és helyet cserél a melletted ülővel. Megpróbálod kihasználni az alkalmat, gyorsan felpattansz, és az ajtó felé iramodsz. Azonban mielőtt kijutnál a székek közül, ketten lefognak, és miközben karjaikban vergődsz, a harmadik megpróbál a szoknyád alá nyúlni. De te rugdosni kezdesz. Erre lekever egy hatalmas pofont. Ez lecsendesít, és ő lehúzza a bugyid. A lányok most újra helyet foglalnak, és Gabi az ölébe ültet.

Bal karját átfonja a hasadon, így szorít erősen magához. Majd megold egy gombot a blúzodon, és jobb kezét a melledre csúsztatja. Először a vékony anyagon keresztül masszírozza finoman, majd amikor ujjai megérzik rajta fokozódó izgalmadat óvatosan lehántja róla a piros ruhadarabot. Most, hogy meztelen bőrödet simogatja, figyelmessége még jobban esik, és egyben, akár mennyire tiltakozol az érzés ellen, még jobban felizgat. Eközben szemben veletek, Linda Rita lábát simogatja, egyre feljebb és feljebb, ahogy nemrég még ő tette veled. És legnagyobb meglepetésedre, most ő is ellenáll a kényeztetésnek.

Ahogy Linda keze eltűnik a szoknyája alatt, valódi félelmet vélsz felfedezni gyönyörű kék szemeiben. De pár perc gyengéd simogatás, és néhány elsuttogott erotikus gondolat megteszi a hatását. És ahogy Rita színlelt ellenállása egyre csak olvad, a félelem helyét kezdi átvenni a zavar, majd pedig valami egészen más. Mélyen elpirulsz, amikor megérzed a nedvességet a lábaid között, amit a kis jelenetük váltott ki. Megpróbálsz felkelni és elfutni, de nem tudsz szabadulni Gabi öleléséből.
Összeszorítod a szemed, és minden erőddel a helyzet megalázó voltára koncentrálsz. Arra, hogy mennyire kényelmetlenül érzed magad. De minden erőfeszítésed hiábavalónak bizonyul. A lélegzeteállító gyengédség, amivel Gabi a mellbimbóid veszi kezelésbe, finoman csipkedve és morzsolgatva őket, minduntalan kizökkent. És a sóhajok, amelyek a másik két lány irányából hallatszanak, szintén nem segítenek. Minden meggyőződés nélkül még néhányszor nekifeszülsz a tested átfogó kar szorításának, de vergődésed semmi eredményt nem hoz. Azaz mégis, ficánkolásod közben a puncid újra és újra Gabi meztelen combjához dörzsölődik. Ez nemcsak tovább fokozza benned az izgalmat, de a fekete lány is megérzi mennyire nedves vagy már.

Ekkor lágyan megcsókolja a nyakad, és te önkéntelenül felsikoltasz. Mindig érzékeny voltál azon a részen. Emlékszel, hogy a gimnáziumban a mögötted ülők fiúk hogyan piszkáltak ezzel állandóan. Óvatosan, hogy a tanár ne vegye észre, rövid simogatásokkal és csókokkal izgattak. És hiába próbáltad elhárítani tolakodó közeledésüket, nem tudtad elrejteni az izgalmat, amit ezek az érintések okoztak. Ráadásul az egyik barátnőddel is nagyon összevesztél egyszer ezen gyengeséged miatt.

Megkérted, hogy fonja be a hajad, és ő rendesen meg is csinálta. Amikor azonban végzett, félresöpörte a fonataid, és játékosan megpuszilta a nyakad. Te beleborzongtál ártatlan közeledésébe, és fülig pirulva rátámadtál, amiért olyan durván végezte a szívességet, hogy teljesen megfájdult a fejed. Ez persze nem volt igaz, ezt mindketten tudtátok. Ezért aztán később elég sokáig kellett engesztelend, hogy végleg megenyhüljön. De mindez már évekkel ezelőtt történt. Te most egy vonaton ülsz egy idegen lány ölében, aki a nyakad csókolgatja. De ezúttal nincs semmiféle kifogás, jól esik amit csinál, talán túlságosan is. Rövid idő múltán már képtelen vagy ellenállni a kísértésnek, hogy lásd mit művel a másik kettő, és kinyitod a szemed. Rita ellenállása látszólag még kitart, de ez csupán vékony máz. Néhány percre rá, hogy a pólója alól Linda keze újra a szoknyája alá téved, már nyoma sem marad korábbi tartózkodásának.

Kezeivel akaratlanul is megtalálja melleit, hogy egyre hevesebben kényeztesse őket. Miközben hangosodó nyögésekkel honorálja társa kézimunkáját. Egyenesen kéjtől elfelhősödött szemeibe fúrod a tekinteted. Ahogy farkasszemet néztek, szinte magad is érzed, mindazt amit átél (nem csoda, hisz nemrég szinte ugyan ezen mentél keresztül te is). Ettől enyhe remegések futnak végig a testeden, és Gabi ezt megérezve lazít a szorításán. Majd karjával teljesen elenged. Tudja, már nem foksz megszökni. Ily módon felszabadult kezével teljesen kigombolja a blúzod. Közben tested minden feltáruló részén elidőzik, végül jobb melleden köt ki, amely már nagyon híján volt egy kis figyelemnek. Amíg így fedezték fel a tested elrejtett zugait, Linda ujjaival Ritát már az orgazmus küszöbére juttatta. De épp a beteljesülés előtt váratlanul elfordul tőle (mire a másik kénytelen kelletlen magát próbálja kielégíteni), és letérdel eléd. Kevéske ellenállásod legyűrve szétnyitja Gabi lábait, és ezzel a tieid is.

Így feltárul előtte nedves puncid látványa. Láthatóan felizgatja a kép, és nehezére esik, hogy ne essen neki azonnal, de még vár. Elkezdi csókolgatni a lábad belső felét. A térdednél kezdi, és egyre feljebb halad a combodon. Mielőtt elérné célját, még felnéz rád a padlóról, és megkérdezi: "akarod, hogy kinyaljalak?". Bár ingatod a fejed, rémülettel hallod, a szádból, az igent. És mielőtt bármit tehetnél, lábaid közé temeti a fejét, és nyelve fickándozásával olyan élményhez juttat, amilyenben még sosem volt részed. Miközben egyre fokozódik benned a kéj, úgy érzed látnod kell, ahogy Rita a szemben lévő széken piheg kielégülten. Biztosra veszed, hogy már eljuttatta magát a csúcsra, de tévedsz.

Amikor felnézel, azt látod, hogy az orrod előtt hevesen ujjazza magát, miközben egyre csak téged bámul. Végignézed, ahogy feltérdel melléd, és hátravetett fejjel maszturbál tovább. Majd a kezét kihúzza a bugyijából, és megdöbbenésedre megpróbálja betolni résnyire nyitott szádba. Bár végül nem sikerül neki, nyelved hegyével megérzed, nedvei meglepően kellemes ízét. Ő elégedetten csúsztatja vissza a kezét a bugyijába. Majd amikor ismét előkerülnek csillogó ujjai, maga nyalja le őket, egészen közel hajolva az arcodhoz. Perverz kis játéka annyira felizgat, hogy azt hiszed azonnal elélvezel, és nem is tévedsz nagyot.

Hevesen megcsókol, és te hagyod, hogy nyelvét a befúrja az ajkaid közé. És miközben Linda varázslatos nyalakodása mellett két ujjával is belédhatol, te csak arra koncentrálsz, hogy ezt a bizarr, mégis finom ízt egyre jobban magadba szívd. Így ér el életed eddigi legfantasztikusabb orgazmusa. Ebben a pillanatban mintha egy arcot látnál a vonatfülke ajtajánál. Ahogy lehunyt szemmel ernyedten elnyúlsz Gabi ölében, még átfut az agyadon, hogy ez talán nincs egészen rendben.

De most képtelen vagy tisztán gondolkodni. Pihenésre van szükséged, amit meg is kapsz. A lányok óvatosan végigfektetnek az ikerszékeken, majd lassan kiházmoznak a ruháidból. Körédtérdelnek, és gyengéd csókokkal hintik be az egész tested, míg a kimerültségtől el nem szenderülsz.

Felébredve, látod, hogy bármelyik pillanatban a határátkelőhöz érhet a vonat. Gyorsan magadra kapkodod a ruháid, és megkereseid az irataid. Szerencsére a lányok semmit sem loptak el. Semmit, kivéve a bugyid. De ez most a legkisebb gondod. A pillanatnyi mámor elmúltával rádöbbensz megaláztatásod valódi nagyságára. És tudod, hogy már nem tehetsz semmit. A lányok úgy néztek ki, mint egy átlagos tizenéves, akár melyik diszkóból. És még ha meg is találnák őket, a bírósági procedúra csak még rosszabb lenne. A legszívesebben elfelejtenéd az egészet, csak nyaralnál, és nem gondolnál semmire. De persze ez egyáltalán nem lehetséges.
Hozzászólások
További hozzászólások »
LaszloX ·
Jólvan... Jólvan. Ilyen is létezik... Bár kicsit gusztustalannak tartom, hogy ruha nélkül a VONATON!!!!

Ja meg ez a 'nem tudtam védekezni' ... Lehet, nőknél nem így meg, de szerintem minden embernek megvan a gyenge pontja, és bár legyen brutális a védekezés, de a megalázást nem szabad elviselni! :angry:

Amúgy meg érdekes, sőt szép, hogy milyen jól lehet követni, hogy a mentális ellenállás hogy szűnik meg. Talán etalon értékű ebben a dologban. :grinning:

L




énecske ·
Nekem tetszenek az ilyen story-k. :blush: :innocent: :innocent:
DE az első jobban tetszett
De azért írhatsz még! :grinning: :smile:
(Szadista avgyoke gy kicsit. Bocsi! :grinning: )

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: