Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Vonaton

2000. Április elején történt élményemet szeretném megosztani veletek! Sorkatonai szolgálatom végét „nyögtem” Szombathelyen. Eltávozásról készültem vissza, szorgalmasan vártam a tatabányai peronon a hajnali kettes vonatot, ami Győrig közlekedett. Álmos voltam, fáradt és azt hittem a centi soha nem fogy el. A katonaviselt férfiak azt hiszem, ismerik ezt az érzést. Mindegy. Befutott a személyvonat, én pedig, jó szokás szerint az utolsó előtti kocsiban foglaltam helyet. A vagon tök üres volt!

Alig hagyta el a vonat Tatát, amikor jött a kalauz. Ő akkor a harmincas évei közepén lehetett, átlagos testű, arcú nő. Rövid barna haj, fáradt arc. Elvette a felé nyújtott jegyet, rápillantott, majd elkérte a katonakönyvemet is. Kezemből ki nem adva felé villantottam, amit ő egy apró bólintással köszönt meg. Látta, hogy a vagon többi része üres. Levette a táskát a válláról és leült velem szembe.
- Ugye nem haragszol, hogy ideülök? – kedves, szolid hangja volt – Üres az egész vonat.
- Persze, foglalj helyet. – válaszoltam. - Abszolút nem rá figyelve gyűrögettem a menetjegyet és a seregre, valamint a rám váró holnapi napra gondoltam. Azt hiszem eléggé fancsali képet, vághattam, mert a kalauzlány megszólalt.
- Nagyon keményen fognak odabent? – kérdezte
- Nem annyira. - Kénytelen voltam elmesélni neki, hogy rajparancsnokként szolgálom a hazát, ezért is van reggel hatos könyvem, valamint, hogy győri katonatársam vár rám kocsival, hogy visszaérjünk időre a laktanyába.

Meglepő módon a nőkről kérdezett, valamint a laktanyán belüli szexkapcsolatok érdekelték. Minden férfi tudja, hogy a kiszivárgó pletykák nagy része hülyeség, amit én el is mondtam neki. Ekkor tűnt fel, hogy jobb kezével a bal vállát nyomkodja.
- Fáj a vállad? – kérdeztem
- Egy kicsit.
- Egy jó masszírozás biztosan segítene!
- Sajnos, nincs aki, segítene. – pillantott rám. - Gyors pillantás a kezére. Nem viselt jegygyűrűt!
- Ha akarod, én szívesen megmasszírozlak. - Bukott ki a számon a mondat. Bele is vörösödtem, mert biztos voltam abban, hogy faképnél hagy, meg különben is, hogy nézne ki a dolog. Szabadságos katona masszírozza a kalauzt.
- Nagyon jó lenne. – nézett rám – de, akkor menjünk az utolsó fülkébe.

Hátramentünk. Az utolsó vagonnak csak az első részében volt ülőhely, a többi rész tároló fülkének volt kialakítva. Leültem menetiránnyal szemben, ő rákattintotta az ajtóra a zárat és a másik ülésre, dobta a táskáját. Lekapcsolta a villanyt és kigombolta a kék zakóját. Leült mellém, hátat fordított nekem és kigombolta a blúza felső három gombját. Ez alatt én is levettem a kabátomat, feltűrtem a pulóverem ujját, és gyengéden masszírozni kezdtem. Szemmel láthatóan jólesett neki. Egy kis idő múlva elkezdte tovább gombolni, miközben és a vállait, hüvelykujjaimmal pedig a tarkóját gyúrogattam. Végiggombolta a blúzát és átdobta a másik ülésre. Vékony, fehér melltartóban ült előttem. Nekiálltam az egész hátát kezelésbe venni és nem lehetett nem, észrevenni, hogy szép lassan izgalomba jön. Halk nyögései természetesen rám is hatással voltak, dudorodott is a farmerom rendesen. Összeszedtem minden bátorságomat, jobb kézzel előrenyúltam, megmarkoltam a mellét, miközben belecsókoltam a nyakába!
- Igen, sóhajtott fel. - Szembefordult velem és megcsókolt! Gyengéden kezdte, nyelvét teljesen átdugta a számba, miközben tenyerével az arcomat simogatta. Nem sokáig bírtam, megpaskoltam a fenekét és kértem, hogy üljön az ölembe. Felállt, rám mosolygott, majd a derekamhoz érve a pulóverem alá nyúlt és lehúzta rólam. Elismerően pillantott végig arányosan kisportolt felsőtestemen, amit már csak egy póló takart, majd lehúzta mindkettő melltartópántját és az ölembe ült.

Hosszan csókolóztunk, míg elszakadtam az ajkaitól és a melleit vettem kezelésbe. Kicsi, alma formájú mellei voltak. Enyhén lógtak, amiből feltételeztem, hogy legalább egy gyereket már szült. Csókoltam, simogattam és finoman harapdáltam a melleit, amitől ő még jobban beindult. Talpra állítottam, kicsatoltam a nadrágja övét és lehúztam róla. Ott állt előttem egy apró halványkék bugyiban és vászoncipővel a lábán. Megkapaszkodott az ülés fölötti két kalaptartóban, én pedig munkához láttam. Végigcsókoltam a testét, de jobb kezem már a bugyijában volt és a nedves kis rését simogattam. Lehúztam a bugyiját is és kértem, hogy üljön le úgy, hogy hozzáférjek a cicájához. Ez idő alatt a vonat persze folyamatosan haladt, néha megállt, de mi teljesen egymásba voltunk feledkezve. A puncija fazonra volt borotválva és már jócskán nedves volt. Mélyen belecsókoltam.

Miután láttam, hogy tetszik neki lendületes tempóban nyalni, kezdtem. Először egy, majd két ujjam csúszott be a résbe, miközben nyelvemmel duzzadt csiklóját faltam. Nyögve simogatta a fejemet és szorosan a puncijához, nyomta. Hatalmasat élvezett! Érezte ő is, hogy most én következem. Lehúzta a farmeromat, kiszabadította a boxeralsómból a merev vesszőt és elkerekedtek a szemei.
- Ez hatalmas! – suttogta - Tény és való megvagyok ott 18 centi és a vastagsága is, van vagy 5 cm, de jólesett a meglepődése. Hamar feltalálta magát. Felkuporodott az ülésre és szopni kezdett. Mélyen rábukott, éreztem, ahogy nyelve folyamatosan siklik a szájüregében, simogatva a farkamat. Gyengéden és jól szopott! Kis kezével elkapta a farkam alját és húzogatta, miközben szájával fergeteges szólót adott elő. Már majdnem elélveztem, amikor felegyenesedett, belekarmolt a mellembe és megcsókolt. Óvszer nem volt nálam, és mint mondta nincs senkije ezért nem is védekezik. Mégis az ölembe ült.

Halkan sóhajtott, amikor a testébe hatoltam, éreztem, ahogy a meleg és forró rés magába fogad. Isteni érzés volt. Miután magába fogadott, kicsit megállt, hogy teljesen a méretemre táguljon, majd lassú, izgató lovaglásba kezdett. Aprókat mozdult, előre- hátra mozgatva a csípőjét, miközben két kezével a térdeimen támaszkodott. Nekem a bal kezem a derekát fogta, míg jobb kezemmel a cickókat simogattam és markolásztam, miközben hatalmasakat nyögtünk. Hamar jött a csúcspont! Ő egy hatalmasat rándulva élvezett, utána a nyakamba temette arcát. Én megmarkolva a csípőjét átemeltem a szomszéd ülésre, úgy, hogy a háta felső részével támaszkodott fel, majd három hatalmas lökéssel a testébe élveztem! Amikor érezte, hogy a meleg sperma a testébe hatol, kinyitotta a szemét és halkan felnyögött. Csodálatos volt.

A végét nem részletezem. Kapkodva öltöztünk, és sietős csókkal búcsúztunk, még csak telefonszámot sem cseréltünk. A hátralévő három hetem eseménytelen volt, de az óta is, ha vonaton utazok, figyelek! Hátha találkozok egy kedves, barna hajú kalauzlánnyal, aki emlékezetessé tette nekem a szombathelyi utamat. Köszönöm!
Hozzászólások
További hozzászólások »
joy ·
genius_x... jujujj.. micsoda meglepetéssel járhat egy ilyen védtelen kaland..:)) Amúgy a történet jó... emlékeket idézö.:)))

Philip21 ·
Nézd, se kalauzzal, se ellenörrel nem kezdenék. Egy kaller kaller marad ha dugásról van is szó.

WaZUpP ·
Hadjad má, ez nagyon szar olt, pláne, hogy egy transzvesztita ellenőrrel!
10-ből 2, mert azért amit leírtál az jó volt, de a részlatekre nem figyeltél oda!
WaZUpP

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: