Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Visszajár egy álom

Elmosolyodom, ahogy a nyitott ablaknál állva a hotelszoba könnyű függönye végigsimítja a meztelen vállam. Behunyom a szemem és a beáramló, könnyű szélnek fordítom az arcom. Hagyom, hogy a feltűzött hajamból kiszabadult tincsek játékosan körberepdessék a nyakam. Rád gondolok… Önkéntelenül harapom be alsó ajkam, ahogy a lehunyt pilláim mögött a nyakamra, vállamra képzelem az ajkaid…”Nemsokára”- nyugtatom magam hangosan, s a sötétítőfüggönybe kapaszkodom, míg a vakítóan gyönyörű napfény elé húzom enyhén remegő léptekkel. A szoba sejtelmes félhomályba borul.
A minibár felé veszem az irányt a hathatósabb hűtésem érdekében. Ahogy ellejtek a hatalmas franciaágy mellett, megállok egy pillantás erejéig a szemközti falon mosolygó tükörképem előtt. Elégedetten mérem végig a látványt. Jól választottam.

A könnyű, kis fekete spagetti pántos nyári ruha selymes, elasztikus anyaga megadóan követi a testem minden négyzetcentiméterét egészen a csípőm domborulatáig, hogy lágy redőkben omolva a combom közepéig, minden lépésnél körbecirógassa a lábaimat a tűsarkú, fekete szandál kopogásának ütemére. Élvezettel simítom végig tenyerem a kagylófényű anyagon és elégedetten nyugtázom, ahogy az érintésre megkeményedő mellbimbóim elemelik ruhámat a bőrömtől.
Nem szorítottam magam melltartóba, így egy kóbor napsugár surlófényében sejtelmesen bontakozik ki a karamellszínű bőrömön feszülő fekete ruha alatt a melleim és az apró, fekete csipketanga körvonala. Sóhajtól kísérve megálljt parancsolok a kezemnek és magára hagyom a tükörképem.

Le kell guggolnom, hogy kinyissam a hűtőt. Ahogy a szélesre tárt ajtó mögül combjaim közé ömlik a hideg levegő, elönti ágyékomat a forróság … Gondolataim visszarepülnek a tegnap esti telefonodhoz. Kedves, de ellentmondást nem tűrő hangon közölted az instrukciókat, hova és mikorra érkezzek. Nem volt szükség rá, hogy megkérdezd, ráérek-e. Magától értetődő volt, hogy ott leszek. Egy egész délután vár ránk…
Lüktető halántékkal emelek ki egy hideg mini-pezsgőt és a mámorító légáramlatokra csukom az ajtót. Végighúzom a deres üveget a combjaim között, abban reménykedve, hogy csillapítják tomboló vágyam, de hősiesen megállom, hogy a testemhez érjek. Neked tartogatom magam…

A bódító gondolatfoszlányokból kopogás térít magához. Kiegyenesedem és ajtót nyitok.
„Nem rossz ötlet” – zárod kulcsra az ajtót magad mögött miközben tekinteted végigpásztázza az elasztikus anyagba bújtatott testem, lesiklik a szandálomig, majd vissza. Kiveszed az üveget a kezemből, felnyitod és az ajkadhoz emeled, miközben tekinteted folyamatosan az enyémet öleli. Nagyot kortyolsz, majd hozzám lépsz, s a derekam átölelve, magadhoz húzol. Belecsókolsz a nyakamba. Megborzongok a hideg ajkak érintésétől, s ahogy csak tudom, megpróbálom a lábaim megfeszíteni, hogy leplezzem a remegésüket. Még mindig szorosan ölelve a derekam, felém nyújtod a pezsgőt. Belekortyolok. A hűs ital rekordsebességgel ömlik szét a belsőmben, még erősebb szívdobogást okozva, miközben a hátrabillentett nyakam veszik célba az ajkaid. Elveszed az üveget és hátralépsz. Kedvtelve mérsz újra végig a szemed elé hulló fürtök mögül, amitől az egekig korbácsolódik bennem a vágy. A szádhoz emeled az üveget. Még egy nagy korty pezsgő, majd ismét magadhoz húzol, és…

Lehunyom a szemem, ahogy ajkad a dekoltázsomhoz érve szétnyílik a bőrömön… villámcsapásként cikázik végig gerincemen a vágy, amint a jeges ital utat tör a melleim között, végigfolyik a hasamon és vékony sugárban lecsurog a combjaimon. Kezeid a hátamról a csípőmre siklanak, miközben végigcsúszva a testemen leereszkedsz elém, s nyelveddel útját állod a rohanó buborékoknak. Egész testemben remegni kezdek a finom érintésektől és csókoktól, ahogy a pezsgő útján visszafelé barangol a nyelved és a szád, miközben kínos lassúsággal gyűjtöd tenyeredbe ruhám vékony anyagát a csípőmön. Csókjaid végigbecézik a tanga finom vonalát, felkúsznak az ágyékomon, a hasamon, mellemen, végig a pezsgő vonalán, majd a ruhám kezdik követni, ahogy átemeled a vállamon, a nyakamon, a karomon, a csuklómon, míg végül a hátam mögé ejted. Belecsókolsz a tenyerembe, a szádba veszed az ujjaim, majd kiereszted őket és a tenyered alá szorítva végigsimogatod kezeimet a mellemen, a hasamon, a csípőmön, a combjaimon át az ágyékomig. A szemembe nézel, mosolyogsz és a ködös tekintetemen át is láthatom a ki nem mondott kérést… Viszonzom a tekinteted és finom mozdulatokkal játszani kezdek magammal.

Kíváncsi vagyok, meddig bírod, hogy a kezeim helyettesítsenek… de csalódnom kell. A falnak dőlve, kedvtelve nézed, ahogy a kezeim végigsiklanak a testemen. A tarkómnál kezdem a simogatást, a melleim az ingedet súrolják, ahogy hátrafeszül a gerincem. Apró mosollyal jutalmazod a tenyereim útját a vállamon keresztül a mellemig. Homályosuló tekintettel figyeled, ahogy megmarkolom a két bársonyos dombot és lassan, körkörös masszírozással kényeztetem magam, miközben a csípőm kéjesen vonaglik meg a mozdulataim alatt. Egy korty pezsgővel öblíted le a kezeim vándorlását a csípőmön keresztül, az ágyékom érintésével a fenekemre.

Vadul lüktető ölemmel hátat fordítok a pimasz szemlélődésnek, enyhén neked dőlök, s most már a mozdulataim bűvöletében elmerülve, előre dőlve simogatom végig a combjaim és kúszok vissza a kéjnedveimtől elázott bugyimon keresztül a fenekemig. Kiegyenesedem, úgy csúszok le a még mindig ruhába csomagolt testeden, s kéjsóváran tekeredik a csípőm a visszaúton, hogy újra kiegyenesedve, picit előre dőlve, kezeimmel széthúzott popsim látványában gyönyörködhess. Elégedetten nyugtázom, hogy mégsem vagy fából, mert a látványtól megbabonázva nyúlsz hirtelen a combjaim közé, kezed határozottan felsiklik a puncimig és rászorítva húzol magadhoz. Felszakad belőlem egy apró sikoly a váratlan érintésedtől és alig birok magammal annyira szeretnélek magamban érezni, de most rajtam a sor, hogy pimasz legyek. A lábammal hatalmas kört írva kiszabadítom magam a tenyeredből, szembe fordulok veled, és már látom az arcodon, a kis játék egyáltalán nem maradt hatástalan. A végletekig korbácsolja a vérem, ahogy rám nézel, ahogy leplezetlenül kívánsz, ahogy vadul magadhoz húzol. De folytatom a játékot. Kiszabadítom magam, és a halk zene ütemére lejtve az ágyhoz húzlak. Magadhoz szorítanál, de hanyatt löklek és a háttámlás széket magam alá húzom a fésülködő asztaltól.

Pont veled szemben ülök le. Felkönyökölsz és gyönyörködsz a széttárt combjaimban, az ívben hátrafeszülő testemben, a kezeim játékában, ahogy a melleimen köröznek, majd mélyen a bugyimba nyúlok és elveszve a zene ritmusában vonaglani kezd a testem. Felülsz, de a tűsarkas lábam a válladba fúródva megállít. Meggyőződöm, hogy nem jössz közelebb, s csak utána folytatom a kínzást. Az egyik lábam még mindig a válladon, de a másikat széles terpeszbe tárom, hogy egyik kezemmel félrehúzva a bugyim és szétnyitva a nagyajkakat a másik kezem ujjait a csiklómon futtassam körbe, s végül mélyen feltoljam magamba. Elönt a kéj, ahogy kitöltenek az ujjaim, lehunyt szemmel képzellek a helyükbe, ahogy gyorsuló ritmusban ki-be járnak bennem…

Te sem bírod már sokáig, mert megmozdulsz a tűsarok alatt, így kénytelen vagyok elbúcsúzni az ujjaimtól, hogy a kezeim visszakényszeríthessenek az ágyra. Küzdesz egy picit, de kíváncsi is vagy a folytatásra, ezért rövidesen megadóan ülve maradsz és hátat fordíthatok neked, hogy a szék támlájára támaszkodva, feléd pucsítva simogassam alulról magam. Végigsiklanak a kezeim a combjaim belső felén a bokámig, vissza fenekemre, a csípőmre, le az ágyékomig. Tövig tolom az ujjaim a hüvelyembe, s a gyorsuló mozdulataim ütemére combjaim is fényleni kezdenek a tocsogó puncimtól…
Kezeid bilincsként szorítják a csípőm, ahogy mögém állva a puncimhoz igazítod magad. Felsikítok a gyönyörtől, ahogy egyetlen rántással ütközésig húzol magadra. Meg kell kapaszkodnom a szék támlájában, mert a lábaim egyre kevésbé bírják a vaduló ütemben rám törő gyönyörhullámokat, ahogy erősen markolva a csípőm egyre keményebben húzol magadra és szaladsz ki belőlem, hogy ismét tövig hatolva szétfeszíts. Az ágyékodhoz csapódó fenekem hangja robbanásig fokozza a feszültségünket, hangosan sikítva a kéjtől, vonaglok rajtad őrült tempóban, és elhaló hangon könyörgök: „NE HAGYD ABBA!!!!!!”, amikor elakad a hangom, mert csípős ütést érzek a fenekem, és még egyet, és még egyet, a testemet felnyársaló farkad mozdulatainak ütemére, majd ismét megmarkolsz mindkét kezeddel... Vonyítok az orgazmustól és elsötétül előttem a világ, ahogy belém robbansz…

Puhán, lassan és távolról kezdem érzékelni a szobát… Hanyatt fekszem melletted az ágyon. Feléd fordulok. Felülsz és lerúgod a bokádra szorult nadrágodat, majd a maradék pezsgő után nyúlsz. Rám kacsintasz, iszol és eltűnsz a térdeimnél... Behunyt szemmel élvezem ajkaid becéző érintését a még mindig remegő combjaimon. Most finom vagy, lágyan simogatnak a kezeid, míg érzéki csókokkal kényeztet a szád. Gyengéden nyitod szét és tolod fel a szandálba bújtatott lábaim az ágy szélére. A borostás arcod karcolja a combjaim bőrét. Egész testemben remegni kezdek, ahogy ajkaid körbevesznek, és a csiklómon egyszerre érzem a szád forró ölelését és a pezsgő hideg buborékait, ölelő karjaid érintését a derekamon, hasamon, combjaim körül. Kezeimmel a hajadba túrok, körmeim finoman szántják a hátadat, s önkéntelenül mozdul a csípőm az arcod alatt, ahogy a nyelved a csiklómon köröz, majd finoman belém hatol. Lágy hullámokban önt el ismét a mámor, ahogy ujjaid gyengéden, de határozottan csúsznak belém egymás után, kitartó finom csókjaidtól kísérve, míg végül ívbe feszít a gyönyör… de nem hagysz pihenni.

Végigcsókolod a hasam. A puncimtól lucskos ujjaid a nyakam alá csúsznak. Felültetsz. Ajkaim a kezed keresik. Élvezettel szopogatom le ízem az ujjaidról. Még mindig az ágy előtt térdelve hagyod, hogy letisztogassam a kezed és a tenyerem alá szorítva őket, végignavigáljalak a testemen. Térdeimnél foga húzol le az ágyról az öledbe. Csatakos puncim engedelmesen nyeli tövig magába kőkemény farkad és ostorcsapásként nyilall végig a gerincemen ismét a gyönyör, ahogy lassan rád ereszkedem. Szorosan átölelsz. Mellem a melleden. Ajkaid a vállgödrömet becézik. Alig mozdul a csípőm. Csak a hüvelyem szorít és szív magába, majd enged el újra lassú, ismétlődő ritmusban a következő orgazmusig...
Eltávolodom kicsit és szelíden a földre tollak. Nem ellenkezel akkor sem, amikor föléd hajolva kiengedlek magamból, s ajkaim felfedező útra indulnak a testeden. Apró csókjaim és óvatos simogatásom becézik a nyakad, a melled, a hasad. Végigsiklanak a combodon, a térdeden.

Körmeim finoman szántják a bőröd a combjaidon visszafelé, ahogy a szám utat talál az ágyékodig. Nyelvem apró köröket rajzol az öledre, majd a heréidre, végigsiklik a most ernyedt férfiasságodon, s óvatosan lenyalogatja rólad legutolsó gyönyörünk minden egyes cseppjét. Majd az ajkaim közé csúsztatom a heréidet, egyiket a másik után, s finoman szopogatva becézem őket, hogy aztán visszatérjek az éledő, gyönyörű húsdarabhoz a tövüknél. Nem tudom megállni, hogy ne érintsem meg. A kezembe veszlek, s úgy nyalogatom a csillogó, bársonyos makkodat végül apró csókok között, enyhén szívva a farkad a számba veszlek, s lassan, gyengéden elkezdelek szopni. Imádom, ahogy lüktetve egyre nagyobbra nősz az ajkaim között, míg végül befurakodsz a torkomig. Gyorsítok a tempón és egyre vaduló ütemben szopom a farkad. Nyögéseid hangja és pulzáló farkad édes íze a számban engem is felizgat. Bevadulnak a mozdulataim. Az összes cseppet szeretném kiinni belőled… De mégsem teszem. Nem akarom még, hogy elmenj. Őrülten és önzőn kívánlak. Így egy utolsó puszit lehellek a makkodra és pózt váltok. Föléd guggolva az újraélesztett farkadra ereszkedem, a makkodra csúszom, majd a térdeimre támaszkodva felemelkedem, de épp csak annyira, hogy lüktető farkad ki ne csusszanjon belőlem, majd lassan egy kicsit lejjebb ereszkedem, mint az előbb és vissza újra a hegyedhez. Majd a közepedig csúszom, és vissza, végül tövig eresztelek magamban és újra kezdem a makkodtól a játékot. Élvezettel figyeled az eléd táruló, lucskos, duzzadó puncimban ütemesen elmerülő és ismét felbukkanó farkad látványát…

Hirtelen megállítasz, mert így hamar közelít a vég, de élvezni akarod még a mutatványt. Ágyékunk egymáson pihen. Pár pillanatra szófogadó mozdulatlanságba merevedek, de a hüvelyemnek már nem tudok parancsolni, ezért – bár egy pillanatra sem engedlek ki magamból – átemelem az egyik lábam a tested fölött és megfordulok rajtad. Most háttal térdelek a hanyatt fekvő testeden, s újra kezdem az ütemes mozgást le, s föl a farkadon. Izgat a biztos tudat, hogy élvezed a látványt. A kerek popsim ütemesen nyílik szét a mozgásom ritmusára. A puncimba nyomuló farkad dörzsöli, simogatja a hüvelyem legérzékenyebb pontjait. Kezeid a hátamat, csípőmet, fenekemet simogatják, míg az enyémek a mellemet és a csiklómat kényeztetik. A hatás-kavalkád szélsebesen sodor egy újabb fergeteges csúcs felé amikor simogató kezed egyik ujja a fenekembe csúszik. Megmerevedek egy pillanatra a hirtelen jött érzéstől, de szinte azonnal elönt a tomboló forróság, s újabb orgazmus felé hajszol a gondolat, hogy mindenhol kitölts…

Robbanok és összeomolnék, de nem hagyod. Lehúzol magadról, és az ágyra térdeltetsz. Mögém lépsz és elkínzott csiklóm finom érintésekkel kényezteted tovább, míg másik kezed ujja visszatér a fenekemhez, s farkad ismét felnyársalja a puncimat. Vonaglok alattad, s az egyre növekvő gyönyörhullámok úgy követik egymást a testemben, mint a gyorsvonat ablakai előtt elrobogó lámpaoszlopok, míg végül szinte egymásba érnek. A kéjmámorom csúcsán kihúzod a puncimból a farkad, a fenekemhez illeszted, s óvatosan belém hatolsz. A szűk luk forrón ver bilincsbe. Megállsz, s tovább izgatod a puncimat, s csak akkor húzol szép lassan magadra, amikor fenekem feléd mozdul. Tövig engeded belém a farkad, s ahogy egy picit tágulok, a csípőmbe kapaszkodva rántasz ütemesen és keményen magadra. Egyre hevesebb ritmusban dugod a popsim, teljesen kitöltesz. Alig bírom tartani magam, olyan erősen ütődik ágyékod a fenekemnek, míg végül hatalmas robbanással belém élvezel.

Rám hanyatlasz. Izzadt testünk pihegve landol az ágyon. Az oldalunkon fekszünk. Még mindig háttal vagyok neked, te pedig még mindig bennem. Aléltan cirógatod a vállam, a csípőm. Végül átölelsz, és gyengéden magadhoz húzol. A tarkómon érzem a leheleted. Csapdában érzem magam, mégse mozdulok. Egy csepp erőm sem maradt…
Nem tudom mennyi idő telt el. Teljesen elvesztettem az időérzékem. Távolról szűrődik be a külvilág zaja. Egy kitartó napsugár még bágyadtan próbálkozik áttörni a sötétítőfüggönyön. Még mindig átölelsz, de már nem vagy bennem. Egyenletesen, csendben lélegzel. Alszol. Óvatosan kiszabadítom magam, s csendben a fürdőbe osonok. Egy gyors zuhany újjáéleszt, s a tusfürdő finom mandulaillata bódítóan hat felkorbácsolt és szétdúlt érzékeimre. Halkan öltözöm. A kis fekete ruha engedelmesen simul újra a testemre. Gyors pillantás a tükörbe – mintha semmi sem történt volna. Indulhatok. Egy pillanatra még megállok az ágy mellett. Nézem a félhomályban tested sötét foltját a fehér lepedőn, s átsuhan egy mosoly az arcomon. A cipőm nem veszem vissza, úgy osonok ki az ajtón, nehogy felébresszelek. „Majd később felhívlak”…

Az autóba ülve azonnal indítok, s már menet közben tekerem le az ablakokat, hogy az arcomba vágjon a szél, hátha attól picit magamhoz térek. Elégedetten dőlök hátra az ülésben, s kéjesen feszítem tenyeremmel karjaimat a kormánynak. Alig érzékelem az elsuhanó tájat és a szürke aszfaltcsíkot. Megszokásból vezetek. Az abroncsok suhogását hallgatom. Újra és újra belemerülök a ma délutánba. Sorra idézem fel a mozdulatainkat, lüktetéseinket, s megpróbálom összeszámolni átélt orgazmusaimat, de végül feladom a hasztalan próbálkozást, s próbálom nem észrevenni az emlékektől ágyékomba éledő forróságot. Teszek néhány erőtlen kísérletet arra, hogy a körülöttem suhanó tájban gyönyörködjek, de a késő délutáni fényben egyre csak az utolsó kép kúszik a gondolataimba, burkot eresztve az elrohanó szántóföldeket már alig érzékelő tekintetem elé – alvó tested sötét foltja a fehér lepedőn… Lassítok. Vérem tombolva árad szét a testemben minden cseppjével arra bíztatva, hogy visszaforduljak hozzád és felébresszelek… Félreállok.

Lassan tisztulnak a gondolataim. Hosszú percek telnek el, míg a telefonom után nyúlok. „Ébresztő Mesterlövész! ;D” áll a pici képernyőn a búcsú sms-em. Tudom, hogy a hangja fel fog ébreszteni. Elküldöm és indítok. Próbálok nem gondolni rá, hogy most felkönyökölsz a fehér lepedőn, esetleg nyújtózol egy nagyot és elindulsz zuhanyozni… Próbálok nem gondolni a testedre, a délutánra, az érintésedre…Próbálok valami egészen másra gondolni… Bekapcsolom a rádiót, hogy eltereljem a figyelmem. Fülbe mászó, kellemes zene. Szenvedélyes, karcos férfihang. Elmosolyodom, mert már az első taktusoknál felismerem. Hooligans. Eljátszott gyémánt… Hiába. A kegyelemdöfés mindig váratlan helyről érkezik…
Hozzászólások
További hozzászólások »
bemba100 ·
Hello,
How are you today? My name is Penda
I saw your profile on my search for a nice and trusted person so i decided to write to you, I will like you to write and tell me more about yourself direct to my email.( pendabemba) (@) (yahoo.com )
from there i will reply you with more of my details and pictures,
I will be waiting to receive your email,
Have a nice day.
miss Penda

thanks

aaaaa

Helló,
Hogy van ma? A nevem Penda
Láttam a profilt keresni egy szép és megbízható ember, így úgy döntöttem, hogy írok neked, én szeretném, ha írni és mesélj még magadról közvetlenül az e-mail címemet. (Pendabemba) (@) (yahoo.com)
Onnan fog válaszolni neked több az én részletek és képek,
Én is arra vár, hogy megkapja az e-mail,
Have a nice day.
miss Penda

köszönöm

mozgi ·
Tényleg szuper!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: