Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Visszaemlékezés 2.

Fekszem az udvarban, s nézem a csillagokat. Szememből könny csordul ki. Nem így kellene történnie. Már mindegy, a levegő szép lassan elér a szívemhez. Nem lehet visszafordítani.
Gondolkozom. Elmosolyodom mikor eszembe jut, hogy mindenhol azt lehet olvasni, meg hallani, hogy az ember halála előtt lepereg az élete. Van benne igazság, bár én csak átgondolom a múltamat.
A családom, mely szinte bedobott az élet sűrűjébe, mondván ebből tanul az ember.
Majd megtanulja legalább mivel, hogy kell bánni.
Hát egyet biztos megtanultam: Ilyen család nekem nem kell!

A régi barátokon, kik a bajban ott voltak, s meglepő módon sokan álltak mellettem a bajban. Ám igaz barátnak mégis egyet mondhatok. Voltak összetűzések köztünk, mégis egy-egy vita után mosolyogva öleltük át egymást, mondván már megint hülyeségen vitázunk.

Az idő teltével a mi sorsunk mégis különvált. Kifogásokat találhatunk, hogy ki miatt is ment tönkre, de nincs értelme.
Ami egyszer elromlik, az többet nem lesz a régi.
Ma már családja van. Van egy kisfia és egy szerető férje.
Mindig nekem volt a nagy szám, engem csak kihasználtak.
A szerelem. Ebben én nem voltam már szerencsés. Naiv voltam, hittem minden szép szónak. Hinni akartam.
A csajok sokszor riválisnak tekintettek, jóformán féltették tőlem az éppen aktuális barátjukat.
A facéroknak pedig kihívás voltam.
De amit én igazán szerettem volna, azt nem kaptam meg.
Már nem is fogom. Hazudnék, ha azt mondanám, hogy már nem is akarom.

A szívemhez kapok. Begörcsölt.
Hát ilyen hamar vége lenne?!
Lelkem küzdeni akar, testem megadja magát.
Jobb lesz így, minden jobb lesz, mondogatom magamnak.
A csillagok eltűnnek előlem. Szememet már nem bírom kinyitni.
Arcomról eltűnnek a fájdalom nyomai, a megkönnyebbülés veszi át a helyét.
Egy utolsó könnycsepp gördül le az arcomon.
Hasonló történetek
25031
Norbi látva kiéhezett puncimat, magára rántott és megkeményedett bimbóimat kezdte csókolgatni. Én pedig megleptem őt azonnal, hogy a farkára csúsztattam vágytól izzó puncimat. Gyönyörű nagy farka volt és mélyen belémhatolt. Ekkor Roland mögém helyezkedett és lassan elbarangolt csodálatos popsimban...
15293
Kimentünk a homokba és végigcsókolta a meztelen testem. Gondoltam, hogy gyönyörű estém lesz. Simogatta a melleimet, szívogatta a kemény mellbimbómat. Egyre lejjebb haladt a szájával. A combom belsejét puszilgatta és közben az ujját bedugta az akkor már nedves pinámba és a G-pontomat masszírozta. Nagyon ügyesen csinálta, eszméletlenül felizgatott...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

moon-sun ·
elgondolkodtató..Nekem tettszik,hisz ha az ember már nem birja....

szöszke ·
hátt, igen gyakran érez az ember ilyesmit...csak általában nem halunk bele, hanem újrakezdjük...mert azt hisszük jobb lesz...és néha azt gondolom, hogy nem az a bátor aki újra meri kezdeni, hanem aki bele mer halni...
teccett...

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: