Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Vissza a régi iskolába...1 rész

16 éves vagyok. A régi sulimban nagyon sokan szerettek. Az általános elvégzése után viszont ugyebár el kell szakadni a régi barátoktól, és irány az új suli. Jobb esetben elengednek a régi isitársak, rosszabb esetben mindig vissza kell járkálni különböző eseményekre vigyorogni. Ez a sztori is egy ilyenen megmozduláson történt meg.

Kiszálltam a kocsiból, amivel a szülök vittek az általános elé. Ők elhajtottak, én pedig siettem be, mert akkor már 5 perce csúsztam a programról. Végül behuppantam a névre szóló helyecskémre a két legjobb ismerősöm közé és elkezdtem fáradságtól pislogó szemekkel bámulni a műsort. Egy ideig félálomba figyeltem a történéseket, amikor is a konferanszié bejelentett valami tánccsoportot. A koreográfia valami dübörgő zenére ment, amit nem is igazán élveztem. A dal közepénél a táncosok behoztak valami fehér csomagot, amiből a legnagyobb meglepetésre egy lány emelkedett ki. Gyönyörű barna haja, ami a háta közepéig ért, világító kék szeme és barna teste volt. Egyszerűen megbabonázott. Mellén egy rongycsík volt áttekerve, amiből éppen csak nem buggyantak ki kerek mellecskéi, lent pedig egy farmerból készült forrónaci ékeskedett. Észveszejtően gyönyörű hasa és lábai is voltak. Egyszerűen istennőnek született. Ekkor már igencsak felfrissülve néztem a műsor. A felfrissülést itt nemcsak a koncentrációra értem…már a dákóm is erősen merevedett a boxeremben.

A dal másik fele pillanatok alatt lezajlott. Figyeltem a lányt, merre megy. Az egyik sráctól az öltözők kijáratánál kapott valami virágcsokrot, zavartan megköszönte, aztán valami erő hatására rám nézett. Elmosolyodott, majd besétált az öltözőkké változtatott osztálytermeket összekötő folyosóra. A többi táncos a színpadon maradt, mert meg kellett várniuk a rendezvény végét, ugyanis volt még egy szám, amiben Virág (ez volt a lány neve) már nem szerepelt.

Elkezdődött a következő műsorszám, melynek első percében kiosontam a nézők sorai közül, és hátraszöktem ahhoz a kijárathoz, ahol előbb álmaim lánya távozott az öltöző felé. Mindenképpen meg akartam találni. Nem tudtam, mit mondjak neki, ha meglesz, de valami furcsa erő vezénylésére mégis meg kellett találnom. Végigfutottam a folyosón. Sorba benéztem minden teremben, de sehol sem találtam. Végül csüggedten ballagtam vissza a nézőtér irányába, mikor hirtelen felkaptam a fejem valami cipőkopogásra. Magam előtt láttam a lépcsőt…, de hát ide ilyenkor nem lehet felmenni. Aztán erőt vettem magamon, és körültekintve felsétáltam a lépcsőfokokon. Tévedtem. Egy bizonyos részig fel lehetett jönni, csak a régi tanterem felé nem lehetet eljutni, amit nem is értek, mert az a terem mindig le van zárva. Elkezdtem sétálni a termek felé, amikor is sorban a harmadikból hírtelen elém lépett valaki.

Az a lány volt az. Egy köldökig érő bő póló volt rajta és egy rövidnadrág. Éppen a haját törölte, ugyanis az előbb tusolt le, csak eszébe jutott, hogy a tusolónál felejtett valamit, és éppen indult érte vissza. Nagyon megijedt, ahogy előtte álltam. Majd mikor megnyugodott, hosszan néztünk egymás szemébe. Eltelhetett körül-belül két perc, ahogy csak álltunk, és néztük egymást. Egy csoda állt előttem, ami most hirtelen megszólalt.
- Mondani is fogsz valamit, vagy csak nézzük egymást? – nevetett
- Bocsáss meg! – mondtam zavart mosollyal az arcomon – Dani vagyok… Láttam a műsort és nagyon tetszett. - Nevetett.
- Köszönöm! Remélem nem egyedül voltál ezzel az érzéssel.
- Biztosan nem – megállt a levegő

Néztem a szemét. Megbabonázott. Közelebb léptem hozzá. Nem tudtam mit csinálok, és hirtelen megfogtam az arcát. Ahogy az arcommal egyre közelebb hajoltam felé, nevetett és elhúzta az arcát. Én is mosolyogtam és belementem a játékba, majd az egyik mozdulatnál megcsókoltam. Hosszú, szenvedélyes csók volt. Nagyon jól csókolt. Nyelvünk vad játékba kezdett, a kergetőzés folytatódott, de nagyon hamar elérkezett az összefonódás is. Elkezdett hátrálni a terem felé. Mentem utána, még mindig a szánknál összeragadva. Ahogy beértünk, rögön ráültem egy székre, ő az ölembe lovagló ülésbe, és csókolóztunk. Elkezdett mozogni a csípőjével. A gatyám egyre dudorodott, amit ő is érezhetett, mert egyre jobban begerjedt, és vadabbul csinálta ez a lovaglást. Aztán a számról a nyakamhoz ért, amelyből egy nagyot szívott. Nagy piros folt maradt a szája helyén. Levette a pólómat, és elkezdte csókolni a testemet. Egyre lejjebb és lejjebb. Először a mellbimbóimat nyalta, majd a köldököm körül körözött. Lassan elkezdte kibontani a nadrágomat. Hirtelen bevillant valami, és megszólaltam:
- Várj egy kicsit!

Virág nem értette miért állítom le. Kérdőn nézett rám. Majd felálltunk, kézen fogtam, és úgy félmeztelenül kikapcsolt nadrággal kiosontunk a folyosóra, a lezárt terem felé véve az utunkat. Az ajtó zárva volt. Eszembe jutott, hogy a bátyám, aki szintén ide járt, mesélte, hogy ők egyszer megtalálták az ajtóhoz a kulcsot, méghozzá az egyik virágcserép alatt. Gyorsan végignéztem az összest, majd megtaláltam. Hallelúja. Sikerült kinyitni az ajtót. Ahogy beléptünk a terembe, rögtön rázártam belülről. Biztos ami biztos, és azzal a lendülettel elkaptam Virág derekát, a magasba emeltem és közben csókoltam. Leültettem a tanári asztala, ami régiségénél fogva nyikorgott egyet. A csókból gyorsan letérdeltem, és a nadrágját lehúzva – nem volt rajta bugyi – a már igencsak benedvesedett punciját kezdtem el nyalni. Nagyon élvezhette, ahogy nyalogatom, mert óriásikat sikongatott, és nagyokat remegve egész testével élvezte ide-oda csapkodó részemet.

Egyszer csak azt veszem észre, hogy egyre lejjebb csúszik az asztalról és már mellettem van a földön, jobban mondva alattam, és a farkamat kezdi szopogatni, miközben én nyalom. Csodálatosan csinálta. Karmolgatta a dákóm közben pedig nyelvéve édesen ringatta a makkomat, felváltva a heréimmel. Bizsergető érzés volt azt az élvezetet visszakapni, amit én adhatok most neki, azzal, hogy nyalogatom, és közben pedig az ujjammal a fenekénél izgatom. Olyan szinten felizgatott, hogy farkam percek alatt akkorára duzzadt a szájában, hogy már majdnem kilövellte magából azt, amit ő igencsak erőteljesen próbált belőle kicsikarni. Hirtelen abbahagyta, és felkelt a földről…

HA SZERTNÉD, HOGY FOLYTASSAM, ÍRD MEG A LENTI FÓRUMBA
Hasonló történetek
29418
A barátom aludt, mi csendben bevonultunk a kisszobába. Ott végre levetkőztük a maradék gátlásunkat és a ruháinkat is. Elővettem a vibrátoromat. A formás kerek mellek látványára a puncim egyre jobban nedvesedett. Meztelenül lefeküdtünk az ágyra és ő csókolgatni kezdte a testem. Mindenhol. Kezdte a nyakamnál és egyre lejjebb haladt...
26008
Azonnal a számba vettem előszőr csak a makkját, és azt kezdtem el nyalogatni. Partnerem szemei már fennakadtak az élvezettől, hangosan nyögött a kéjtől. Én pedig már a golyócskáit vettem a számba, szopogattam, nyalogattam élvezettel. Ő egyre erősebben nyomta a számba ágaskodó szerszámát, melyet amilyen mélyen csak lehet bevettem a számba, és teljes erőbedobással szívtam, szoptam, már néha úgy éreztem, hogy megfulladok a hatalmas fasztól a számban...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történeröl?

debilke ·
Nem rossz. Irjad le a folytatását.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: