Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Virti vibri MIR-ről Murra

Itt a MIR-en vagyok Murrom! Az űrhajót jól megkúrom. Merre morram Mirrem ott lenn, kamu kanül a szívemben. Kenem , vágom kanos karóm! (Nem vagyok én őrült barom?). Mormolom a nótámat, Nyomok "F"-et, entert százat, de nem lelem, merre megyen kellemem, szerelmem hegye.
- Talán majd a Weben, ugatja szellemes ebem.
- Ez nem lehet! Csak virtuális szerelem?
- Hahó mirrem,merre murrogsz? Itt vagy végre? De jó, hogy fogsz! NI ÖT AZ UJJAD! Meg van mind? Homlokomra jelet int. (Ne idézd meg Radnótit!)
Bőröd táncol körmöm alatt, begyem kereste begyed, te meg el nem hessegetted. Kellemes? Szeress rendesen!

Az égen vagyok, látod, mégis simogatom lábod. (Lenn az Battonya, nem Lábod!)
Kopasz bőröd barna BÚ. (Ez nem statárium.) Szőröd eltűnt, várod, menjek! (Itt a jó szolárium.) Kapcsold be a gépedet, lehet MSN, vagy Web! Ez aztán a jó szerep!
Puszilgatom orcád, nyakad. Nyelvem nyomán nyögés fakad. Sóhajtozol, vár a kín. (Reszketnek a tagjaim). Bőröd párás, blúzod le, melled simul kezembe. Melltartód tán sose volt, a közepén barna folt. Szívom, nyalom csókolom! (Izzad már a homlokom!) Érzed most a combodon, hogy’ simulok, hogy’ nyomom. Nadrág még derekadon, azt majd később gombolhatom!

Kebleid közt völgyben jár; nyelvem, orrom, simogat. Illatod leng erre arra, EKG-mat fokozgatja.
Most barna hegyes a bimbaja - dísze dombnak, dísze fognak - ring és ringat rezegve, egyik számba, másik, másik kezembe. Sóhajtozol, szád liheg, ve jó ez a vibri Web! Átölelsz már, látom, érzem, vágyam: döfni át egészen! Villog már a két szemed. Karmol, ölel, szorít bátran, virtuális két kezed!
Nyelvem szádban, fogad sima élein. Vívunk nyevvel, nyelünk, nyálunk egy patakban él megin’!

Szuszog orrod, liheg ajkad, harap fogad szenvedem. Hű, de pajkos, vehemens is virtuális kedvesem! Szemed zárva, testem nyomja testedet. Kígyó lenne bennem, piros! Ízeiddel teltem el! Fulladok, öl nyomul nyelved lökdösődik nyelvemmel! Szánkázik, nyal, ajkam tépi, dug és áraszt, mint a vad!
Éhed kínja csendben moccan, bennem él most, általad!
Derekadon karmom nyoma, gombod reccsen, pattan el, alig érzem sima dombod... Egyre jobban meztelen! Ujjam félve, egyre lejjebb, dombocskádon utazik, bőröd síkos forró láva a kezemre olvad itt!!
Nedved ujjam begyén cseppen, illata most mámorít. Nyakad, vállad, csecsed szívom, kan lázam már elborít.
Lejjebb, lejjebb, beljebb, beljebb!! Köldöködet csókolom.
Nyelvem! Ínyem! Véred íze illatozik fogamon!

Vénuszdombod sima bőre ajkam hevét növeli, nadrágomon nedves foltom tenyeredet élteti.
Nyakam körül combod hajlik, vágyam egyre érleli, szomjam oltom, kutad bőven ömlik, és a nyelvem lám, teli.
Vérnyomásom már 140, nyalok tovább lelkesen, 160, majd 180 is kettőszázat élvezem!
Nadrág bomlik, farkam elő: mint a rugó, áll hegye!
Bedugom, itt a kettőhúsz, megnézem, hogy élvez-e?
Nagy robbanás, a kettőhúsz váltóáram! Csak dugom!
Végre VÉGRE messze vált már testemtől a nyugalom!
Farkam élvez testem rángat! EZ AZ ÉRETT FÉRFI-KOR!
FRÖCSKÖLÖK A "TÉ" dugóra.
SZÉTROBBANT A MONITOR!
Vazze! Gül Baba!
Hozzászólások
További hozzászólások »
Mirrmurrka ·
Lehet hogy csak a fszített idegállapot végterméke, de úgy érzem iutten valakiből gúny lett űzve. ejnye.
Toni Klokocow ·
Mirrmurr! Csak azt lehet parodizélni (álni) akinek van stílusa. És nem unalmas. Vagy nem hülye, mert csak trágár és erőszakos. :heart_eyes:
Továbbra is imádlak :heart_eyes: :heart_eyes:

Loverman ·
mi ez a szar-szar-szarkaláb?

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: