Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Világrekord

-Mindenki készen áll? Már megy a felvétel. Háromra!… Egy, kettő…

-Várjatok egy percet! Csak egy percet!

-Jézusom Abby, most mi a baj?

-Még nem vagyok teljesen felkészülve. Kell egy perc, hogy lenyugodjak.

-Abby, mindenki rád vár. Már végeztünk volna, ha el tudnád magad engedni.

-Könnyen beszélsz. Nem téged esznek meg élve.

-A te ötleted volt. Meggondoltad magad?

-Nem, csak fel kell készülnöm.

-Ha hagynád, hogy tegyük a dolgunkat, nem maradna semmi felkészítenivalód.

-Pont ezért akarok felkészülni.

-Mit akarsz felkészülni? Mások végzik majd a munkát.

-Igen, de én leszek az egyetlen, aki nem fogja látni, hogy sikerült-e megdönteni a világrekordot.

-Hidd el, hogy nem vágnánk bele, ha nem lennék biztos a sikerben.

-Ez nagyon lovagias tőled.

-Ne légy szarkasztikus!

-Elnézést.

-Nézd, harminc emberünk van, akik egy hónapja gyakorolnak. Meg fogjuk csinálni.

-Tudom.

-Akkor miért aggódsz?

-Nagyon fog fájni.

-Nem sokáig.

-Épp elég sokáig.

-Igen, az elején nagy kín lesz, amikor beléd harapnak, de látod azt a két fickót a fejed mellett? Brad és Doug. Nemsokára a legjobb barátaid lesznek az egész világon.

-Miért?

-Az ő dolguk, hogy széttépjék a nyaki ütőereidet. Minél gyorsabban dolgoznak, annál rövidebb ideig tart majd a fájdalom.

-És az a férfi ott?

-Rick-re gondolsz a combjaid között?

-Igen.

-Ő a puncidra fog bukni.

-Jól hangzik.

-Legalábbis normál esetben jól hangzana.

-Megkérnéd, hogy várjon egy kicsit, amíg Brad és Doug befejezik a dolgukat és csak utána lásson nekem?

-Hogyne.

-Köszönöm.

-Még valami?

-Miért tartanak így a levegőbe felemelve?

-Az én ötletem volt. Azt hiszem a korábbi gyorsasági rekordoknál komoly hátrány volt, hogy az evők az asztalnak ütköztek. Így jobban hozzáférnek az egész testedhez és rekordidő alatt elfogyaszthatnak.

-Veszélyesnek tűnik.

-Miért?

-Leharaphatnak egy kezet.

-Igen, ez Amy és Cheryl dolga lesz majd.

-Úgy értem másét az enyémen kívül.

-Minden nemes vállalkozás egy bizonyos kockázattal jár.

-Végülis ez az ő problémájuk. Egyébként hogy képesek nyers húst enni?

-Gyakoroltak. Marha, bárány, sertés, más lányok.

-Nehéz elhinni, hogy teljesen el fogok tűnni néhány perc alatt.

-Pontosan 8 és fél perc alatt.

-Jézusom! Hihetetlen.

-Csak lélegezz mélyeket és próbálj ellazulni. A te részed nem is nehéz, csak ki kell tartanod.

-Tényleg teljesen megesznek?

-Valamennyi vér nyilván elveszik, de az megengedhető. A csontokat és a hajat természetesen nem kell megenni. Ettől eltekintve minden mást meg fognak.

-A beleket is?

-Igen. Alonso a specialistánk. Nehéz volt találni valakit, aki hajlandó elfogyasztani a beleidet. Nem lesz idő kitisztítani őket.

-Rettenetesen hangzik. És a beöntések? Feleslegesen szenvedtem?

-Dehogy is. Megtettük, amit lehetett, de nem lehet tökéletes a végeredmény. A legtöbb embernek nincs gyomra a nyers emésztőrendszerhez, de szerencsére Alonso-t ez nem zavarja. A legutóbbi rekordállító csapatban is benne volt. Szerencsések vagyunk, hogy köztünk van.

-Köszönet Alonsonak! Beszélhetnénk valami másról?

-Persze.

-Nem zavar, hogy percek múlva halott leszek?

-Téged zavar?

-Egy kicsit igen.

-Ez érthető. De te akartál a rekordok könyvébe kerülni és én egy támogató barát vagyok.

-Talán ebben az esetben kevésbé kellett volna támogatónak lenned.

-Ezt hogy érted?

-Talán mégsem volt olyan jó ötlet.

-Ha meggondoltad magad, lefújhatjuk.

-Nem, nem. Csináljuk! Kezdjük, mielőtt a józan eszemre hallgatnék!

-Rendben! Egy, kettő…

-Ég veled, és köszönöm!

-...három! Rajta!

És a csoport az “Egy élő ember elfogyasztásának ideje” kategóriában 7 perc 56 másodperccel új világrekordot állított fel.
Hasonló történetek
6409
Fejük egyre közelebb került egymáshoz. Az angyal név szerint Cerbeusz kezét Zita arcára tette és megcsókolta a lányt. Csókjuk tiszta volt, fölemelő és szenvedélyes. Érezni lehetett benne a szerelmet. Gyengéden csókolták egymást...
16056
Előrenyúlt megragadta a lány karjait. A fiatal lány úgy megijedt, hogy majdnem felsikoltott, de ekkor a férfi a másik kezét arcán végigsimítva előre csúsztatta és apró arcát megmarkolva befogta a lány száját. Egy határozott mozdulattal berántotta a bokorba. A lány szoknyája kicsit lecsúszott és érezte, hogy...
Hozzászólások
További hozzászólások »
tlalax ·
1300 oldalnyi erotikus horrortörténet egyetlen PDF-ben: https://yadi.sk/i/UJWG9XRh1P_w7w

sonny grosso ·
Elmegy egynek.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: