Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Versus VI. rész - A debütálás 2. fejezet

Két tinédzser lány ismerkedése az erotikus birkózás világával.

 

FIGYELEM! A történetet, jobb híján, a leszbi kategóriába tettem, viszont előre jelezném, hogy semmiféle romantikára ne számítsatok benne, illetve a hagyományos értelemben vett szexjelenetek is nagyon ritkák. Inkább egyfajta BDSM-történetről van szó. Azonban, aki ismer engem, az tudja, hogy nem rajongok igazán a BDSM-ért, úgyhogy ahhoz mérten ez egy enyhe darabnak tekinthető. Aki azonban érzelmesebb, hagyományosabb szexleírásokat keres, vagy mindentől irtózik, ami BDSM, az inkább el se kezdje! Előre szóltam, úgyhogy az ilyesmi miatt panaszkodó és becsmérlő kommenteket rögtön törölni fogom.

 

Írta: MELD9003

Fordította: Sinara

Az eredeti megjelenésének időpontja: 2013. augusztus 12.

 

**************************************************************************






Wendy halkan morogni kezdett, miközben fáradtan tapogatózott a kezével, hogy megtalálja a telefonját és kinyomhassa az ébresztést.

- Fogd már be! - nyöszörgött, laposakat pislogva körbekémlelve a környezetében. - Bébi, kelj fel!

- Mmmm! Mennyi az idő?

- Hét óra.

Szőke barátnője sóhajtott egy nagyot és felült, majd nagyokat pislogva körbenézett és ásított.

- Jobb egy kicsit? - kérdezte Wendy.

- Ja. Egy kicsit. Van valami inni?

- Aha. Tea vagy kávé? - válaszolta a nagyobb lány, amikor észrevette a kikészített tálcát.

- Ó! Remek. Akkor készíts nekünk egy kis teát!

- Egek! Az előző rabszolgádat is halálra dolgoztattad? - fintorgott Wendy.

- Fogd be és készítsd el azt a teát, némber! - kacagott Sarah és játékosan barátnőjéhez vágott egy párnát.

- Szóval így állunk? - kuncogott Wendy és leteperte Sarah-t. - Kit hívsz te némbernek, apróság?

Egy ideig csak hemperegtek a nagy ágyon, kacarászva csikizve egymást. Mint általában, most is Sarah került felülre, leszorítva vörös barátnőjét.

- Megvagy, bébi!

- Oké, oké! Feladom – zihált Wendy.

Egy ideig csak bámulták egymást, majd az ajkaik találkoztak. Wendy mélyen Sarah szájába tolta a nyelvét, miközben kezei bebarangolták a szőke lány hátát, megállapodva a fenekén. Szenvedélyesen felnyögött, ahogy érezte, hogy a másik ujjai végigsimítanak belső combján. Légzése egyre nehézkesebbé vált.

A pillanat hirtelen tovaszállt, amikor kopogtatás hallatszott az ajtó felől.

- Fenébe! - morgott a nagyobb lány. - Pedig már majdnem letepertelek.

- Mondtam neked, hogy nem lehet. Nem akarom kikészíteni magam már a meccs előtt.

Sarah maga köré tekert egy törölközőt és kinyitotta az ajtót. Nina állt odakinn egy vállfára akasztott fehér selyem köntössel a kezében.

- Ó, elnézést, kisasszony! Felébresztettem?

- Ööö, nem. Dehogy. Épp megfelelő az idő.

A szobalány átadta a köntöst és egy kártyát.

- 9:20 körül visszatérek, hogy bekísérjem a fő helyiségbe, kisasszony.

- Rendben. Köszönöm, Nina – mosolygott Sarah, majd becsukta az ajtót. Letette a köntöst az ágyra és a kezébe vette a kártyát. - A fenébe! - kiáltott fel.

- Mi a baj? - kérdezte Wendy összevont szemöldökkel.

- Összeraktak azzal a rohadt Bronwynnal. Azzal a zakkant kis walesi ribanccal.

- Hogy az a jó büdös...! - morgott a nagyobb lány.

- Igen, pontosan. Teljesen ki fogok készülni. Láttad, mit tett Victoriával is.

Wendy elmosolyodott és próbálta megnyugtatni a szeretőjét.

- Igen, tudom. De te jobb vagy nála. Az a csaj eléggé pehelysúlyúnak tűnt.

- Hmm. Majd meglátjuk.

Amikor levette a köntöst a vállfáról, talált alatta egy királykék bikini alsót.

- Ó! Nagyon csinos – morogta, miközben felmutatta a ruhadarabot Wendynek.

- Abbahagynád a rinyálást? Nagyon jól fogsz festeni benne. A fenébe is, már akkor istenien festettél, amikor felébredtél.

- Az még az előtt volt, hogy kiderült, kivel kell szembenéznem. Inkább lezuhanyzom – puffogott a szőkeség és visszadobta a ruhát az ágyra, miközben kiviharzott a fürdőszobába.

Fél órával később, amikor kijött a fürdőszobából, az ágy sarkán ücsörögve találta Wendyt, amint az épp a tévét nézi. A nagyobb lány felé fordult és mosolyogva figyelte, ahogy szárítkozik.

- El kellene egy segítő kéz? - vigyorgott.

- Nem, köszi – mosolygott vissza Sarah. - Inkább dobd ide azt a bikini alsót, kérlek!

Wendy odaadta neki a ruhadarabot, a szőkeség pedig belebújt.

- Helyes – lelkendezett a nagyobb lány. - Megmondtam neked, hogy istenien fogsz festeni benne.

- Hmm. Megteszi, azt hiszem – mérte végig magát Sarah a tükörben.

- Várj csak! Van egy ötletem – csivitelte Wendy és a táskájához sietett, hogy elővegyen belőle egy üveg kék körömlakkot.

- Most ugye csak viccelsz?

- Ó, nyugi már! Észveszejtően fogsz kinézni, ígérem.

- Akkor csináld! Ha muszáj – sóhajtott Sarah és a szemeit forgatta. - Legalább megy vele az idő.

Az idő sokkal gyorsabban telt, mint ahogy számítottak rá. Mindketten az ágy sarkán ültek és figyelték, ahogy a falióra mutatója negyed tízet üt. Sarah a köntösében ücsörgött és ujjai a lepedővel játszottak. Körmeit tökéletesen kifestették és az arcát is kisminkelték, vastagon rákenve némi kék szemfestéket.

- Még mindig úgy gondolom, hogy úgy festek, mint egy bohóc – mondta a tükörre pillantva.

- Dehogy festesz úgy, a kelletlenkedő mindenedet! - csattant fel Wendy. - Órákat töltöttem azzal, hogy gyönyörűen nézz ki, szóval csak ne rinyálj!

Épp ekkor kopogtatás hallatszott az ajtó felől, Sarah arcából pedig egy pillanat alatt kifutott minden szín.

- Nos, itt az idő, bébi – mosolygott a nagyobb lány.

- Hát akkor gyerünk! - válaszolta Sarah és vett egy mély levegőt.

- Szép estét, kisasszony! - üdvözölte Nina, amikor a szőkeség kilépett az ajtón.

- Szép estét, Nina! - válaszolta a másik idegesen, felfigyelve a kissé távolabb ácsorgó Bronwynre és Michelle-re.

Egy örökkévalóságnak tűnő kényelmetlen hallgatás után Michelle a kollégája felé fordult és bólintott.

- Kérem, kövessen, kisasszony! - csivitelte Nina és mindannyian elindultak lefelé a lépcsőn. Bronwyn és Michelle haladt elől, Sarah gyomra pedig görcsbe rándult az idegességtől.

- Jesszusom! Mindjárt rosszul leszek, Wend – suttogta.

- Ne aggódj, bébi! Minden rendben lesz.

Mire észbe kaptak, már a fő helyiség hatalmas dupla ajtaja előtt ácsorogtak. A két ellenfél immáron egymás mellett állt és a bemutatásukra vártak. Wendy átölelte még egyszer a barátnőjét és adott egy csókot az arcára.

- Sok sikert, bébi! Nekem most mennem kell, hogy leüljek.

- Oké. Menj csak! Minden rendben lesz. Hamarosan látlak majd.

Wendy átfurakodott a tömegen, hogy helyet foglaljon Saskia mellett. A két versenyző rövid pillantásokat váltott, mielőtt Bronwyn megtörte volna a csendet.

- Nos, megmondtam, hogy hamarosan ismét látjuk egymást, nem igaz, Sarah? - mondta erős walesi akcentussal.

- Hmm. Nem hittem volna, hogy ilyen hamar lesz – mosolygott rá idegesen Sarah.

- Ó, ne aggódj! Kíméletes leszek veled és gyorsan végzek. Hiszen még csak újonc vagy – vigyorgott.

- Nagyon szépen köszönöm – válaszolta a szőkeség szarkasztikusan.

A walesi lány rá kacsintott, majd a leterített szőnyeg felé indult Patricia bemutatása után. Szokás szerint nekikezdett a küzdelem előtti bemelegítő nyújtásaihoz és ugrálásaihoz, majd megállt, levette a köntösét és átadta azt Michelle-nek, felfedve lila tangáját. Patricia rá mosolygott és tovább haladt a bemutatással.

- Most pedig, hölgyeim, egy új versenyzőnk következik, aki ma este csatlakozik hozzánk, és biztos vagyok benne, hogy mind bátorítólag fogjátok fogadni. Bemutatom Miss Sarah Lawtont.

 

Folytatása következik!
Előző részek
2843
Két tinédzser lány ismerkedése az erotikus birkózás világával.

FIGYELEM! A történetet, jobb híján, a leszbi kategóriába tettem, viszont előre jelezném, hogy semmiféle romantikára ne számítsatok benne, illetve a hagyományos értelemben vett szexjelenetek is nagyon ritkák. Inkább egyfajta BDSM-történetről van szó. Azonban, aki ismer engem, az tudja, hogy nem rajongok igazán a BDSM-ért, úgyhogy ahhoz mérten ez egy enyhe darabnak tekinthető. Aki azonban érzelmesebb, hagyományosabb...
Hasonló történetek
4382
- Nem, sőt legyen szíves a feleségemnek se szóljon, hogy itt jártam. Meg akarom lepni.
Elővette a legcsábosabb mosolyát és egy húszdollárost csúsztatott a pultra, majd távozott. Beült egy gondolába, és a főtérre vitette magát. Beült a vendéglőbe, és szép komótosan megebédelt. A mosdóba kimenés ürügyén alaposan körülnézet...
5010
Egy fiatal huszonöt-hat éves fiú lépett be. Kissé nyomott volt az arca és elég cingár volt, de Susan próbálta a jó tulajdonságait nézni. A fiú mellé ült és félresöpörte a lány haját. A nyakát majd a vállát kezdte csókolgatni. Kezeivel a lány hasát simogatta és néha betévedt a topp alá is...
Hozzászólások
AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: