Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Versus V. rész - Sarah meghívása 1. fejezet

Két tinédzser lány ismerkedése az erotikus birkózás világával.

FIGYELEM! A történetet, jobb híján, a leszbi kategóriába tettem, viszont előre jelezném, hogy semmiféle romantikára ne számítsatok benne, illetve a hagyományos értelemben vett szexjelenetek is nagyon ritkák. Inkább egyfajta BDSM-történetről van szó. Azonban, aki ismer engem, az tudja, hogy nem rajongok igazán a BDSM-ért, úgyhogy ahhoz mérten ez egy enyhe darabnak tekinthető. Aki azonban érzelmesebb, hagyományosabb szexleírásokat keres, vagy mindentől irtózik, ami BDSM, az inkább el se kezdje! Előre szóltam, úgyhogy az ilyesmi miatt panaszkodó és becsmérlő kommenteket rögtön törölni fogom.

Írta: MELD9003
Fordította: Sinara
Az eredeti megjelenésének időpontja: 2013. július 31.

**************************************************************************



- Utálok kiöltözni. Annyira rohadtul hülyén nézek ki! - morgolódott Wendy.
- Ó, az ég szerelmére, abbahagynád már a nyavajgást? Remekül festesz – simított végig Sarah barátnője haján. - Te is emlékszel, mit mondott. Csinosnak és kívánatosnak kell lennünk ott, ahova visz minket.
- Ja. Azt viszont soha nem mondta, pontosan hol is van ez, nemde?
- Csak kapd össze magad gyorsan! Én bedobok még gyorsan egy G&T-t,1 mielőtt megérkezik – válaszolta a szőke lány türelmetlenül, miközben belebújt a tűsarkújába.
Két hét telt el azóta, hogy először találkoztak Saskiával. Azt hitték, soha többé nem is fogják látni, azok után, ami a nő irodájában történt. Azonban pár nappal ezelőtt kaptak tőle egy e-mailt, amiben arról érdeklődött, lenne-e kedvük találkozni vele „mindannyiuk hasznára”. A két lány eleinte bizonytalan volt, arra gondolva, hogy a mogorva vén boszorka bizonyára valamiféle bosszút forral ellenük, de végül belementek a találkába. Saskia azt mondta, szombat délután veszi majd fel őket a Red Lion előtt, aztán pedig elmennek valahova, ahol a tulajdonképpeni találkozóra sor kerül majd. Azt mondta, mindketten öltözzenek ki illően, amit most Wendy utólag nagyon nehezményezett.
- Biztos vagy venne, hogy jól nézek ki? - nézett végig a nagyobb lány térdig érő fekete ruháján a tükörben.
- Utoljára mondom, hogy nagyon jól nézel ki – nyögött Sarah. - Üdítő változatosság végre egyszer nem farmerben vagy mackónadrágban látni téged.
- Ja. Tudom. De ez egy kicsit szűk. Nehéz benne járni. Mindenki a hátsómat fogja bámulni út közben.
- Nos, akkor jobb lesz, ha lejjebb húzod a szegélyét. Na, induljunk!
Mindketten lesiettek a lépcsőn és bezárták maguk mögött az ajtót, majd elindultak Mill Lane felé. Tűsarkúik hangosan kopogtak az aszfalton.
- Még szerencse, hogy anyukád nincs a közelben, hogy kérdezősködjön – sóhajtott Sarah. - Biztos tudni akarná, miért csíptük így ki magunkat szombat délután.
- Ja. Bár én is rohadtul szeretném tudni, hogy miért is – puffogott Wendy, ismét lejjebb húzva a ruháját. - Neked nem különlegesség. De úgyis folyton ruhát hordasz. De nekem...
Hamarosan megérkeztek a Red Lionhöz, egy kis pubhoz a főúton, Mill Lane központjától nem messze. Gyakran jártak ide, mivel ez volt a legközelebbi pub Wendy-ék lakásához. Azon kívül pedig Ted, a tulaj, gyakran tartott zártkörű party-kat a törzsvendégeinek.
- Helló, Ted! Két G&T-t kérnénk – csiripelte Sarah.
- Ejj, de csinosak vagytok ma! Mentek valahoá?
- Még nem vagyunk biztosak benne, nem igaz? - vetett egy sanda pillantást a szeme sarkából barátnőjére Wendy.
- Ó, értem – vigyorgott Ted
- Na gyerünk, nyafogós! Üljünk le! - gúnyolódott a szőke lány, amikor megkapták az italaikat.
Mindketten leültek egy ablakhoz közeli asztalhoz és belekortyoltak a poharukba. Wendy az órájára pillantott.
- Késik. Tudtam, hogy ez lesz. Az a ribanc felültetett minket – horkantott.
- Ezt megismételnéd? - intett ki a fejével Sarah az ablakon, épp amikor a nagy vörös BMW leparkolt a pub előtt.
Figyelték, ahogy Saskia kiszállt, máris valakivel beszélgetve a telefonján. Fekete kosztümszoknyát viselt fényes szürke blúzzal és vörös tűsarkúkkal, valamint olyan erős sminkkel, amitől leginkább egy idősebb Lady GaGa-változatnak tűnt. A kocsi motorháztetejére támaszkodott pár pillanatig, amíg befejezte a hívást, majd elindult a pub bejárata felé.
- Segíthetek, kedves? - rökönyödött meg egy kicsi Ted az ismeretlen vendég láttán.
- Fehér bort kérnék – válaszolta Saskia fagyosan.
Ted kitöltötte az italt és elé tette a pulton.
- Kettő-nyolcvan lesz, kedves.
A nő szó nélkül kifizette az összeget és leült a két lány mellé.
- Helló, Saskia! Jobban vagy már? - vigyorgott Wendy.
- Igen, köszönöm – válaszolta az idősebb nő rezzenéstelen hangon, felfigyelve arra, ahogy Sarah kétségbeesetten próbálja visszafolytani a nevetését.
- Szóval, mi ez az egész? - kérdezte végül a szőke lány, próbálva oldani a feszültséget.
- Nos, van egy ajánlatom a számotokra, Sarah.
- Á, igen. A javaslat, ami mindannyiunk hasznára válhat. Hogy is értsük ezt?
- Nos, elsősorban anyagi haszonként.
- Pénz? - nyögött fel Wendy és felcsillant a szeme.
- Dehogy, cicababa! - forgatta a szemeit az idősebb nő szarkasztikusan. - Hát persze, hogy pénzről beszélek.
- És mi lenne Sarah feladata? - kérdezte a nagyobb lány.
- Hmm. Azt hiszem, itt nehezebben tudnám kifejteni nektek. Hajtsátok fel az italotokat és kapjátok össze magatokat! Elviszlek valakihez.
Miután mindhárman végeztek az italukkal, kiléptek az utcára és a kocsi felé indultak. Saskia a két lányra nézett. Sarah egy fekete, '50-es évekbeli ruhát viselt rózsamintával és fekete tűsarkút. Meglehetősen jól és stílusosan nézett ki. Wendy viszont szemmel láthatóan kényelmetlenül érezte magát fekete ruhájában, ami egy kicsit túl szűknek tűnt rá.
Amikor észrevette, hogy az idősebb nő végigméri őket, Wendy rámosolygott.
- Nos, megfelelünk az elvárásaidnak? - kérdezte.
- Megteszi. Most pedig szálljatok be!
Wendy hátul foglalt helyet, míg Sarah az anyúsülésen helyezkedett el. Saskia levette a cipőit és az ülése mögé tette őket, majd beindította a kocsit.
- Kapcsoljátok be az öveteket, gyerekek! - fintorgott.
Ahogy elindultak, Sarah észrevette Tedet a pub ablakában, amint érdeklődő tekintettel figyeli őket. Saskia végighajtott a főúton, majd ráfordult az autóútra.
- Gyerünk már, Saskia! Áruld el, hova viszel minket! - érdeklődött a szőke lány.
- Nyugalom! Mindenre hamarosan fény derül. Helyezzétek kényelembe magatokat! Beletelik majd egy jó órába, amíg oda érünk.
Miután felhajtottak az autópályára, Saskia belataposott a gázba, felpörgetve a BMW motorját.
- Hogy az a jó büdös... Ez a kocsi aztán repeszt – hápogott Wendy. - Egyszer meg kell majd engedned, hogy vezessem.
- Haha. Nagyon vicces – mosolygott az idősebb nő örömtelenül.

Folytatása következik!

1G&T: gintonik
Hozzászólások
AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: