Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Versus IV. rész - Sarah vs. Saskia 2. fejezet

Két tinédzser lány ismerkedése az erotikus birkózás világával.

FIGYELEM! A történetet, jobb híján, a leszbi kategóriába tettem, viszont előre jelezném, hogy semmiféle romantikára ne számítsatok benne, illetve a hagyományos értelemben vett szexjelenetek is nagyon ritkák. Inkább egyfajta BDSM-történetről van szó. Azonban, aki ismer engem, az tudja, hogy nem rajongok igazán a BDSM-ért, úgyhogy ahhoz mérten ez egy enyhe darabnak tekinthető. Aki azonban érzelmesebb, hagyományosabb szexleírásokat keres, vagy mindentől irtózik, ami BDSM, az inkább el se kezdje! Előre szóltam, úgyhogy az ilyesmi miatt panaszkodó és becsmérlő kommenteket rögtön törölni fogom.

Írta: MELD9003
Fordította: Sinara
Az eredeti megjelenésének időpontja: 2013. július 11.

**************************************************************************

Sarah némán figyelte, ahogy ellenfele vetkőzni kezd. Lerúgta tűsarkúit és lassan kigombolta fehér blúzát, ami alól előbukkant vörös melltartója. Hátra nyúlt és kibontotta a csattot, majd megszabadult a ruhadarabtól és az asztalra dobta. Mellbimbói máris keményen meredeztek telt keblei csúcsán. Saskia a szőke lányra mosolygott, majd levette szoknyáját is. Combfixes harisnyáját és vörös tangáját magán hagyta, miközben felvette szoknyáját a földről és leült az asztalhoz, továbbra is ellenfelét figyelve.
- Most te jössz, Sarah.
A lány felállt és letolta farmerét, majd megszabadult fehér pólójától és melltartójától, a kanapéra hajítva őket.
- Ó, de kis heves! - nevetett Saskia.
A két szőkeség egymással szembe állt az asztal és a kanapé között húzódó szőnyeg két végén. Saskia végigmérte fiatal ellenfelét. Ez a vézna kis senki nem bírhatja tovább egy vagy két orgazmusnál, hogy kegyelemért kezdjen könyörögni. “Azt fogod kívánni, bárcsak sose jöttél volna ide” - gondolta és elvigyorodott.
Közben Sarah is végigmérte a vele szemben álló nőt. Annak ellenére, hogy már a harmincas évei végén járhatott, igazán vonzó jelenség volt. A combjai nagyon erőseknek tűntek, akárcsak Pauláéi, úgyhogy a lány egyből tudta, jobb, ha vigyáz rá, nehogy közéjük kerüljön. Már kezdte bánni, hogy nem erőltette az előzetes képcserét. Ha előre látta volna Saskiát, talán bele se megy. De most már itt volt, és nem táncolhatott vissza. Különösen, hogy elfogadta a kihívását.
- Na jó, Sarah! Lássuk csak, mit tudsz! - vigyorgott Saskia, térdre ereszkedve a szőnyegen.
Ahogy követte példáját, Sarah észrevette, milyen puha is ez a szőnyeg.
Egy ideig csak bámultak egymás szemébe. Mindketten azt várták, hogy a másik mozduljon előbb. Aztán hirtelen Saskia rávetette magát a lányra és a hátára lökte őt. Szinte azonnal betolta kezét Sarah bugyija alá és rátapadt csiklójára.
- Na ehhez mit szólsz? - nevetett, miközben a lány próbált kiszabadulni.
Sarah hangosan nyögött, ahogy érezte a combjai között megjelenő nedvességet. Épp amitől tartott, Saskia pontosan tudta, mit csinál. Miközben egyik karjával leszorította, másik keze szakértő módon dolgozott csiklóján. Alig telt bele egy perc és már menthetetlenül úton volt a csúcs felé. Lehunyta a szemeit és nagyokat nyelt, próbálva ellenállni. Aztán, amikor már azt hitte, elég erőt gyűjtött, ellenfele belé tolta két ujját.
Saskia vigyorogva nézett le sebesen erejét vesztő ellenfelére. Hallotta, ahogy az egyre nehézkesebben veszi a levegőt és látta, ahogy összeszorított szemhéjakkal igyekszik koncentrálni. Ő viszont semmit nem bízott a véletlenre és szabad kezével erősen morzsolgatni kezdte a lány egyik mellbimbóját.
Sarah szemei felpattantak, ahogy hangosan felnyögött.
- Ez az! Hadd lássuk azokat a csinos kék szemeket! - mosolygott a nő, még mélyebbre hatolva belé. - Na, feladod már?
- Nem… Soha…
Sarah háta ívbe rándult. Már nem tudott többé ellenállni a rá törő orgazmusnak.
- Ez a beszéd - suttogta Saskia, érezve, ahogy ellenfele elgyengül. Gyengéden megcsókolta az arcát, majd visszatért az asztalhoz. - Kapsz egy kis időt kifújni magad. Ha készen állsz, csak térdelj fel újra!
Sarah a hátán heverve lihegett.
- A francba! - nyögte. El se tudta hinni, hogy ilyen könnyedén legyűrték.
- Jól vagy? - kérdezte Wendy idegesen.
Barátnője bólintott.
- Csak adj pár percet.
Még mindig kissé bizonytalannak érezte magát, amikor ismét feltérdelt, szembe az ellenfelével.
- Készen állsz? - kérdezte Saskia.
- Persze. Gyere csak, te ribanc! Csak próbáld meg még egyszer!
A nő vállat vont és ismét szembe térdelt vele, figyelve még mindig gyenge ellenfelét. Arra számított, még egy menet és övé a győzelem. Ekkor a lány hirtelen rá vetette magát és igyekezett a hátára lökni. Nem tehetett róla, de lenyűgözte, mekkora vehemenciával küzd ez a kis teremtés. Majdnem sikerült is neki. De csak majdnem. Saskia ellentámadásba lendült és a hátára lökte Sarah-t, csalódott nyögést csalva elő a torkából.
- Szép próbálkozás. De nem elég jó - ragadta meg a lány bugyiját, és mielőtt az megállíthatta volna, letépte róla és elhajította. - így már jobb is - szorította le őt Saskia és végigfuttatta ujjait a lány ágyékán.
Sarah próbált kiszabadulni, de az egész reménytelen vállalkozásnak tűnt. Aztán ellenfele hirtelen felállt, elengedve őt, és visszatért az asztalhoz, hogy megszabaduljon tangájától. Mire visszatért Sarah-hoz, ő már ismét feltérdelt. A lány újból támadott, de Saskia könnyedén ellökte magától és ismét leteperte. Aztán széttárta a lábait, hogy Sarah fölé telepedjen és ágyékát ellenfele csiklójához dörgölte.
- Lássuk, meddig bírod! - vigyorgott, miközben Sarah hangosan nyögdécselt. - Ugyan már! Tudom, hogy többre vagy képes.
A lány igyekezett kiszabadulni, de ettől mintha csak még erősebb lett volna a testét elárasztó nyomás. Mintha minden ereje elszállt volna. Lehunyta a szemeit és ujjait a szőnyegbe fúrta. Tudta, a vereség már csak idő kérdése.
Saskia egyre csak növelte a tempót, érezve, Sarah akaratereje hamarosan megtörik. A lány segítségkérően nézett fel Wendy-re.
- Helyezd csak kényelembe magad, drágám! - nézett rá Saskia magabiztosan. - Hamarosan megyek én is.
- Álmaidban - morogta Wendy.
Sarah felsikoltott, ahogy újabb orgazmus tört rá. Egész teste rázkódott. A feje elnehezült. Saskia szélesen elmosolyodott, érezve végső győzelmét.
- Ó, igen. A csajod már az enyém - csókolta meg ismét Sarah arcát és visszatért az asztalhoz. Wendy-re nézett, aki azonnal a barátnője mellé térdelt.
Sarah felküzdötte magát a kanapéra. Alig érezte a lábait. Saskia elsöprő erejű támadása teljesen letaglózta.
- A fenébe is! Ez a nő nagyon jó - suttogta.
- Teljesen kimerültél, Kicsim. Csak add fel! Hiszen, mi a legrosszabb, ami történhet? - mondta Wendy gyengéden, átölelve barátnőjét.
- Soha. Amíg élek, nem engedem, hogy rád tegye a mocskos kezét - nézett a szőke lány Saskiára.
- Na, feladod? - kérdezte a nő.
Sarah megrázta a fejét és ismét a szőnyegre térdelt.
- Jobb lenne, ha megfogadnád a barátnőd tanácsát. Most már nem leszek ilyen könyörületes.
Sarah előre dőlt és hirtelen támadásba lendült. Teljesen meglepte Saskiát, aki nem is tudott már reagálni. Mire észbe kapott, a lány már fölötte volt és kezét a combjai közé csúsztatta. Hevesen vonaglott, de nem menekülhetett, ahogy Sarah belé csúsztatta két ujját.
Elkeseredetten próbálta lelökni magáról a lányt, de az egész lehetetlen vállalkozásnak tűnt. El se tudta hinni, mennyi erő szorult ebbe az aprócska teremtésbe.
Aztán Sarah hirtelen kihúzta belőle az ujjait és széttárta a lábait, hogy ezúttal ő dörgölje ágyékát a nő csiklójához.
- Könyörögj! - mordult ár a vonagló nőre.
- Soha! - nyögte Saskia, de szavai belefulladtak egy hangos sikolyba, ahogy rá tört az orgazmus.
Sarah lemosolygott rá, majd visszatért a kanapéhoz, az örömmámorban úszó Wendy mellé.
- Mondtam én! - csókolta meg a vörös hajú lány az arcát, majd mindketten a még mindig hevesen ziháló Saskiára néztek.
- Akarod még folytatni? - kérdezte Sarah.
A nő lassan feltápázkodott és szürke szemeit Sarah-ra szegezte.
- Még nem győztél le. Ahhoz ennél sokkal jobbnak kell lenned.
- Azt majd meglátjuk - térdelt le a lány vele szembe.
A két szőkeség egymásra vetette magát, mindketten beleadva minden erejüket, hogy a hátára kényszerítse a másikat. Úgy egy perc múlva Sarah kerekedett felül. Saskia felnyögött, ahogy a lány keze ismét a combjai közé siklott. Szabad kezével megmarkolta ellenfele combját, elszántan, hogy befejezi a meccset.
Ahogy érezte, hogy a feszültség megállíthatatlanul gyűlik benne, Saskia kétségbeesetten fordult az örömmámorban úszó Wendy felé.
Aztán lehunyta a szemeit és a szőnyegbe mélyesztette ujjait, ahogy lassan ismét túllendült a csúcson. Amikor a teste már teljesen elgyendült, Sarah elengedte őt és felállt.
- Kapsz pár percet kifújni magad - nézett le kimerült ellenfelére.
A nő megrázta a fejét és felemelte a kezét.
- Nem… elég volt.
- Ó! Szóval nyertem?
- Igen - nyögte Saskia megsemmisülten.
- Elnézést! Nem hallottam.
- A fenébe is! Igen. NYERTÉL.
- Nos, azt hiszem, túl fáradt vagy, hogy betartsd, amit ígértél.
- Nem, nem. Állom a szavam - suttogta a nő. - Csak adj pár percet.
- Oké. Annyi időt, kapsz, amennyit csak akarsz. Addig kitalálom, mit tegyek veled.
- Ott, a középső polcon - mutatott Saskia az asztal mögé. - Van ott valami, aminek hasznát veheted.
Sarah oda lépett és meglátott valamit, ami eddig nem ragadta meg a figyelmét. Egy széles mosoly terült szét az arcán.
- Wendy! Ide hoznád nekem azt a vörös holmit a polcról?
A másik lány oda ment és felvette a vörös csavart üvegdarabot, ami az egyik végén hurokba görbült. Egy igazi műalkotás volt.
- Tudod, mi ez? - kérdezte a szőke lány, amikor átvette.
- Fogalmam sincs - vont vállat Wendy. - Papírnehezék?
- Nem. Nem az, igaz, Saskia? - vigyorgott Sarah megvert ellenfelére.
A nő megrázta a fejét.
- Úgy hívják, az ördög kígyója. Ez egy nagyon értékes üveg dildo, amit az olyan gazdag ribancok használnak, mint ez is itt - intett a ziháló nő felé Sarah. - Megmutatnád, hogy kell szakszerűen használnia, Saskia?
A nő nem válaszolt, csak lehunyta a szemeit.
- Ezt igennek veszem - hajolt fölé Sarah és egy csókot nyomott a szájára.
A szerszám végét óvatosan Saskia még mindig lüktető puncijának bejáratához helyezte és lassan belé vezette. Egy ideig benn tartotta, hallgatva, ahogy legyőzött ellenfele nyögdécsel, majd ismét kihúzta. Wendy visszaült a kanapéra és lassan simogatni kezdte magát.
Saskia megkönnyebbülten sóhajtott és felnézett Sarah-ra.
- Ó, még ne örülj annyira! - vigyorgott a lány és ismét mélyen belé tolta az üveg rudat. Saskia felnyögött, ahogy ismét növekedni kezdett benne a feszültség.
Sarah azonban nem engedte, hogy ilyen könnyen szabaduljon és ismét kihúzta belőle a szerszámot.
- Ne!... Kérlek - zihálta Saskia.
- Micsodát?
- Kérlek, engedd, hogy elmenjek! - könyörgött a nő.
- Rendben. De előbb még meg kell tenned valamit.
- Oké… bármit.
Sarah a barátnője felé fordult.
- Vetkőzz!
Wendy gyorsan megszabadult a ruháitól és hozzájuk lépett.
- Ülj az arcára!
- Mmmm! Jó ötlet - vigyorgott Wendy és a nő fölé helyezkedett, miközben Saskia engedelmesen kezelésbe vette ágyékát.
A két lány egymásra mosolygott és Sarah ismét a nőve tolta a szerszámot. Saskia felnyögött, ahogy érezte, hogy egyre közelebb kerül a csúcshoz.
- Ne merészelj elmenni, amíg én nem engedem! Világos? - kérdezte Sarah, mélyen belé tolva az üveg rudat. Saskia teste megfeszült, ahogy küzdött a gyönyör ellen. - Rendben. Gyerünk!
A nő megkönnyebbülten felsikoltott, ahogy a teste ívbe rándult.
Wendy felemelkedett és lenézett az elalélt Saskiára. Már alig volt magánál.
A két lány visszament a kanapéhoz és felöltöztek.
- Megmondtam, hogy menni fog - mosolygott Wendy.
- Hmm! Nem sokon múlott - húzta el a száját Sarah. - Gyerünk! Menjünk innen! Mit szólnál egy italhoz?
Mielőtt távoztak volna, Sarah még egyszer legyőzött ellenfele fölé hajolt.
- Nos, Saskia, köszönöm a kellemes időtöltést. Ezt egyszer meg kell ismételnünk.
Keményen szájon csókolta a nőt, hangos nyögést csalva elő belőle. Majd a két lány az ajtó felé indult, de Sarah még egyszer visszafordult.
- Ó, és még valami. Ne szólítsd többé drágámnak a barátnőmet!
Azzal becsapta az ajtót maguk mögött.

Folytatása következik!

Vége a IV. résznek!
Előző részek
Hozzászólások
Alexa26 ·
Szia. Én még csak most regisztráltam az oldalra de már régóta olvasom az írasaidat. Nagyon tehetséges vagy.Remélem sok hasonló írást olvashatok még tőled.
Sinara ·
Köszönöm szépen. :)

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: