Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Versus III. rész - Sarah vs. Becky 2. fejezet

Két tinédzser lány ismerkedése az erotikus birkózás világával.

FIGYELEM! A történetet, jobb híján, a leszbi kategóriába tettem, viszont előre jelezném, hogy semmiféle romantikára ne számítsatok benne, illetve a hagyományos értelemben vett szexjelenetek is nagyon ritkák. Inkább egyfajta BDSM-történetről van szó. Azonban, aki ismer engem, az tudja, hogy nem rajongok igazán a BDSM-ért, úgyhogy ahhoz mérten ez egy enyhe darabnak tekinthető. Aki azonban érzelmesebb, hagyományosabb szexleírásokat keres, vagy mindentől irtózik, ami BDSM, az inkább el se kezdje! Előre szóltam, úgyhogy az ilyesmi miatt panaszkodó és becsmérlő kommenteket rögtön törölni fogom.

Írta: MELD9003
Fordította: Sinara
Az eredeti megjelenésének időpontja: 2013. június 15.

**************************************************************************

Néhány nappal később Sarah épp készülődött, hogy találkozzon Wendy-vel és Becky-vel a megbeszélt helyen. Épp a haját fésülte, amikor megszólalt a telefonja.
- Igen?
- Hol a francban jársz? Már majdnem nyolc.
- Jól van na! Már indulok. Már ott van?
- Igen. Épp csak kiszöktem, hogy rád csörögjek. Siess már!
- Oké. Mit reagált, amikor elmondtad, én is megyek?
- Először azt se tudta, ki vagy. Amikor leírtalak, felcsillant a szeme, hogy “Á! Az a kis bubi zoknis.
- Kicsinálom azt a csajt.
- Ez a beszéd! - nevetett Wendy. - Akkor nem sokára találkozunk.
- Oké. Hali!
Wendy és Becky a sarokban ültek. Sarah rendelt egy gintonikot és csatlakozott hozzájuk.
- Végre valahára! - mosolyodott el Wendy. - Sarah, ő Becky. Becky, Sarah.
- Helló.
- Hali - erőltetett magára Sarah egy barátságos mosolyt.
- Jól nézel ki. Igazán retrós - bókolt a barna hajú lány.
- Köszi.
Sarah beleivott a tonikjába és végigmérte az előtte ülő lányt, miközben az Wendy-vel társalgott. Fekete, térdig érő szoknyát és fehér blúzt viselt. Nagyon vonzó volt. A haja a szokásos lófarokban lógott, a szokásos hülye csattjával összefogva. A teste szinte tökéletes volt, ami nem okozott meglepetést a sok sportolás után. Nagyjából olyan magas volt, mint Sarah, de szélesebb csípővel és nagyobb mellekkel. Az arca csinos volt világító kék szemeivel. De mindez sem tudta elleplezni a modorosságát. Úgy tűnt, bármit mond vagy tesz, az Sarah idegeire megy. Azonban igyekezett jó képet vágni, amikor Becky az új póniról beszélt, amit az apucikája vett neki. Szeme sarkából Wendy-re nézett, aki szemmel láthatóan alig tudta visszatartani a kacagást.
- Ha megbocsátotok, egy kicsit ki kell mennem - mosolygott Becky és a mosdó felé indult.
- Addig hozzak neked valamit? - kérdezte Wendy.
- Persze - válaszolta Becky, miközben eltűnt.
- Sarah?
- Egy nagy gintonikot, légyszi!
Amikor Becky hallotávoltságon kívül került, Wendy Sarah-hoz fordult.
- Amikor azt mondtad, én fizetek, arról nem volt szó, hogy kiiszol a vagyonomból.
- Ó, hagyd már! Akkor nem panaszkodtál, amikor megdöngettelek. Mit akarsz? Ez a csaj az idegeimre megy.
- De annyira helyes!
- Nem lesz az, ha beverem a képét. “Ó! Apuci vett nekem egy új pónit. Ó! Apuci vett nekem egy Mercedest.” Bárcsak befoghatnám valahogy a pofáját!
- Látom, beindultál - nevetett Wendy.
- De hisz sosem fogja be. És ráadásul még a bugyijából is pénz lóg és még csak fel sem ajánlotta, hogy fizet egy kört. Smucig kis ribanc!
- Csss! Már jön is vissza - intette le a barátnője, majd Becky-hez fordult. - Ööö, Sarah-val azon gondolkoztunk, nem lenne-e kedved feljönni egy kicsit hozzá.
- Persze. Miért ne? - vont vállat a barna lány.
Mindhárman befejezték az italukat és visszamentek a kollégiumba. Amikor felértek Sarah szobájába, Becky ismét kikéredszkedett a mosdóba,
- A pia teszi. Gyorsan átmegy rajtam - mentegetőzött.
Sarah kinyitotta a szekrényt és elővett egy üveget.
- A francba, Sarah! - nyögte Wendy. - Ne azt a szemetet!
- Megnézheted, mikor fog a legjobb piámból kapni.
A vörös hajú lány csak csóválta a fejét. Sarah kinyitotta az üveget, és mire Becky visszaért, már töltött is hármójuknak.
- Szép szobád van, Sarah. Mit is mondtál, mit tanulsz? - csevegett Becky.
- Angol irodalmat és politikát, te?
- Sporttudományt és drámát.
Ez után Becky arról beszélt, miről szólnak a tárgyai, és hogy hogyan igyekszik fitten tartani magát. Sarah csak mosolygott és bólogatott, próbálva érdeklődést színlelni. Nem bírta már sokáig, úgyhogy úgy döntött, kezébe veszi a kezdeményezést.
- Nos, nagyon erősnek is tűnsz.
- Ó, igen. Büszke is vagyok rá, hogy én vagyok a legerősebb lány itt - vigyorgott Becky.
- Tényleg? Mit szólnál egy kis bemutatóhoz? - kérdezte Sarah, miközben leült a földre és felé nyújtotta a kezét.
Becky nevetésben tört ki.
- Te szkanderozni akarsz velem?
- Miért ne? Egy ilyen erős lány gond nélkül legyőzne engem, nemde?
- Oké, Sarah. Próbállak nem bántani közben - nevetett Becky és mellé telepedett.
Összefonták a kezeiket.
- Visszaszámolsz nekünk, Wendy? - kérdezte Becky.
- Három… kettő… egy… Hajrá!
Becky akcióba lendült, de a kis szőke keményen ellenállt. Akárhogy próbálkozott ellene, Sarah nem adta könnyen magát. Ellenfele elmosolyodott az erőlködésén, majd ellentámadásba lendült és gond nélkül lenyomta a barna hajú lány kezét a padlóra.
- Ó, a fenébe!
Becky a csuklóját simogatta, miközben szúrós tekintettel nézett Sarah-ra, aki csak visszavigyorgott rá.
- Oké, ezt elpuskáztam - motyogta.
- Rá se ráncs! Mindenkinek lehet rossz napja - vigyorgott Sarah.
Becky összevonta a szemöldökét. Mégis kinek gondolja magát ez a kis pondró? Azzal lerúgta a cipőjét és feltérdelt.
- Gyere csak!
- Hogyan?
- Gyere! Fektess két vállra, ha olyan jó vagy!
- Oké - vont vállat Sarah. - Csak adj egy percet!
Azzal ő is fehérneműre vetkőzött és levetett ruháit Wendy mellé dobta a kanapéra, miközben rá kacsintott. Aztán szembe térdelt Becky-vel.
Összefonták az ujjaikat és mindketten tolni kezdték a másikat, próbálva kibillenteni az egyensúlyából. Wendy kényelmesen elhelyezkedett és kigombolta a nadrágját. A két birkózó lány látványa teljesen felizgatta. Becsúsztatta a kezét a bugyijába és a csiklóját kezdte izgatni, közben egyre hevesebben zihált. Hirtelen Becky felnyögött, ahogy Sarah hátra tolta őt. Wendy tökéletes belátást nyert a szoknyája alá és elmosolyodott a barna lány bugyiján, ami alig takart valamit. Sarah a másik lány fölé kerekedett és a földre nyomta csiklóit.
Becky hevesen vonaglott, igyekezve kiszabadulni. Aztán Sarah elengedte őt és visszahúzódott az ágyhoz. A barna lány zihálva pillantott rá. Hogy verheti meg egy ilyen kis nyüzüge senki? Aztán eszébe jutott valami. Volt egy “játék” amivel gyakran szórakoztak a hokis csapattársaival. Ő pedig elég jó volt benne.
Levetette minden felesleges ruhadarabját és ismét szembetérdelt ellenfelével.
- Megint? - nézett rá Sarah.
- Csak még egy menetet!
- Oké! Ha megint a hátadon akarsz kikötni.
- Nem. Ezúttal nem - lendült előre Becky, meglepve a szőke lányt. Ahogy a hátára lökte Sarah-t, lerántotta az alsóját. - Meglepetés - nevetett és Sarah combjai közé tolta a kezét.
A szőke lány felnyögött, ahogy az erős újak hevesen készítették elő a terepet a behatolásra.
Wendy szemei elkerekedtek és szinte itta magába a látványt. Kibújt a nadrágjából és kényelmesebben elhelyezkedett, tovább izgatva saját csiklóját.
- Játszottál már valaha ilyet, Sarah? - nevetett a barna lány.
Ellenfele nem válaszolt, csak zihálva fészkelődött. Még mindig nem tért magához. Ez volt az utolsó, amire számított Becky-től. Azonnal emlékezetébe idéződött, mi történt Paulával. Szorosan lehunyta a szemeit és próbált kiszabadulni.
- Na ez hogy tetszik? - nevetett Becky.
Sarah nem tudott már tovább ellenállni. Ez a lány túl erős volt. Wendy-re nézett és megrázta a fejét. A másik lány hitetlenkedve figyelte, ahogy Sarah felsikolt.
- Igen, ez az, bubi! - nevetett Becky. Aztán amikor Sarah teste elernyedt, elengedte őt és hagyta felkelni.
A győzelemtől megrészegedve roskadt le a kanapéra, Wendy a barátnője mellé telepedett.
- Jól vagy? - segítette fel.
Sarah bólintott.
- Minden rendben - sóhajtott és Becky-re nézett.
A barna hajú lány vállat vont.
- Helyre rázódtál már?
Sarah nem felelt, csak elmosolyodott.
Becky ismét szembe helyezkedett vele és meglódult, de a szőke lány ezúttal már számított rá. Ahogy előre roskadt, Sarah megragadta a bugyiját és lerántotta, Wendy felé hajítva. A berátjője elkapta és a csiklójához dörgölte. Sarah a hátára fordította Becky-t és szétlökte a lábait, hogy rávethesse magát az ágyékára.
- Ó ne! - tiltakozott a barna hajú lány.
- Ó de! - nevetett fel Sarah, miközben belé hatolt.
Becky igyekezett szabadulni, de a helyzete reménytelen volt.
- Ez az! Mindent bele! - bíztatta Wendy.
Sarah felemelte a fejét és megcsókolta őt.
- Élvezed a műsort, bébi?
Wendy bólintott és tovább izgatta magát. Olyan régóta álmodozott már erről, hogy el se tudta hinni, tényleg megtörténik.
- Ne, ne! Kérlek, ne! - könyörgött Becky.
- Megbántad már, hogy kinevettél? - vigyorgott Sarah. - Most visszakapod.
Becky beharapta az alsó ajkát és a háta megfeszült, hogy érezte, hogy a borzongás elárasztja a testét.
Az orgazmus olyan elementáris erővel tört rá, hogy egy pillanatra azt hitte, elveszti az eszméletét. Most teljesen az ellenfele kényének kedvének volt kiszolgáltatva. Wendy is kimerülten dőlt hátra a kanapén és figyelte Sarah győzelmét.
- Oké, oké. Feladom. Győztél - nyöszörögte Becky.
- Ó nem, nem - mosolygott Sarah. - Még nem végeztünk.
Megragadta a barna lány bokáit és a szoba közepére húzta őt. Becky felnyögött, ahogy a másik lány ismét a lábai közé térdelt. Sarah nem reagált semmiféle könyörgésre, csak kíméletlenül rá vetette magát. Úgy tíz perc múlva hagyta csak abba, amikor Becky a sok orgazmus kimerültségétől már az álom peremén lebegett.
- Add ide a rúzsodat! - szólt oda Sarah Wendy-nek.
A másik lány előhorgászta azt a táskájából és oda dobta neki, majd nevetett, ahogy a szőke lány nagy betűkkel ráírta ellenfele melleire: LÚZER.
- Íme a legerősebb lány az egyetemen - kacagott Sarah. - Mit szólnál egy fotóhoz?
Wendy a mobiljáért nyúlt.
- Gyerünk, Becky! Mosolyogj! - nevetett és megcsókolta a barna hajú lány arcát, aki épp csak ki tudta nyitni a szemét. Miután Wendy elkészítette a fotót, felfektették az elalélt lányt a kanapéra.
- Azt hiszem, hagyhatjuk aludni egy kicsit. Mit szólnál még egy italhoz?
- Oké - vont vállat Sarah és ismét az üvegért nyúlt.
Fél óra múlva visszatértek a kanapéhoz és Sarah megvert ellenfele mellé térdelt.
- Ébresztő, Csipkerózsika!
Becky felnyögött és kinyitotta a szemét.
- Jól aludtál?
A lány bólintott.
- Helyes - borzolta össze Sarah a haját. - Mert Wendy is szeretne kicsit elszórakozni veled.
Becky ismét bólintott és a kanapé végében ülő lányra nézett.
- Jó válasz - tolta szét Wendy a lány lábait és előre hajolt, hogy végignyaljon ágyékán.
Sarah megcsókolta a nyögdécselő Becky-t és mélyen a torkába tolta a nyelvét. A barna lány megfeszült, ahogy Wendy nyelve a csiklójához ért. Sarah végigcsókolta a nyakát, majd szájába vette egyik mellbimbóját és erősen szopogatni kezdte. Becky ezt már nem bírta sokáig és hamarosan ismét felsikoltott. Wendy azonban tovább szopogatta a csiklóját. A hangos nyögések olyanok voltak, mint zene a füleinek.
Becky hátra vetette a fejét és szorosan lehunyta a szemeit, ahogy egy újabb orgazmus tört rá. Sarah megragadta Wendy fejét és szorosan áldozatuk lábai közé nyomta. Becky addig vonaglott, míg a mámortól teljesen el nem alélt. Sarah csak ekkor engedte szabadulni Wendy-t is.
- Ez meg mire volt jó? - zihálta a vörös hajú lány.
- Megmondtam, hogy visszakapod, nem? - kacsintott Sarah.
- Gonosz vagy, ugye tudod? - kacagott Wendy.
Csak nézték a fáradtan szendergő Becky-t, majd Sarah kerített egy takarót és rá terítette. A barna hajú lány erre hortyogni kezdett.
- Milyen közhelyes! - fintorgott Sarah. - Még álmában is idegesítő. Wendy! Ha még egyszer ilyesmit akarsz csinálni, én jelölöm meg a célpontot. Értve vagyok?
- Értve - kacagott Wendy.
Aztán együtt ágyba bújtak.
- Köszönöm a műsort - mosolygott a vörös hajú lány.
- Nagyon szívesen. Azt hiszem, ki tudok találni valamit, amivel viszonozhatod.
- Igen? Mégis mivel?
- Hááát….

Folytatása következik!

Vége a III. résznek!
Előző részek
Hozzászólások
AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: