Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Versus III. rész - Sarah vs. Becky 1. fejezet

Két tinédzser lány ismerkedése az erotikus birkózás világával.

FIGYELEM! A történetet, jobb híján, a leszbi kategóriába tettem, viszont előre jelezném, hogy semmiféle romantikára ne számítsatok benne, illetve a hagyományos értelemben vett szexjelenetek is nagyon ritkák. Inkább egyfajta BDSM-történetről van szó. Azonban, aki ismer engem, az tudja, hogy nem rajongok igazán a BDSM-ért, úgyhogy ahhoz mérten ez egy enyhe darabnak tekinthető. Aki azonban érzelmesebb, hagyományosabb szexleírásokat keres, vagy mindentől irtózik, ami BDSM, az inkább el se kezdje! Előre szóltam, úgyhogy az ilyesmi miatt panaszkodó és becsmérlő kommenteket rögtön törölni fogom.

Írta: MELD9003
Fordította: Sinara
Az eredeti megjelenésének időpontja: 2013. június 15.

**************************************************************************

A szobában majdnem teljes sötétség uralkodott. Csak az asztali lámpa sugárzott magából némi halvány derengést. Wendy a homály peremén állt, teljesen meztelenül, várva, hogy Sarah kijöjjön a fürdőszobából. A lány arra kérte, ne mozduljon el onnan, vagy viselje a “következményeket”. Wendy nagyon jól tudta, mit jelent ez, úgyhogy inkább engedelmeskedett.
Hallotta, hogy kinyílik a fürdőszoba ajtaja és tűsarkú kopogása ütötte meg a fülét, ahogy léptek közeledtek mögötte. Sarah egy testhez simuló ruhában sétált oda hozzá. Nem tartott sokáig tudatosítani Wendy-ben, hogy bármikor legyőzheti, ha arról van szó. Néha már arra gyanakodott, a másik élvezi is, ha ő fölé kerekedik. Sarah pedig ezt örömmel vette tudomásul.
A szőke lány bekapcsolta a rádiót és az ajtó elé tette, majd az asztal mellé lépett, kinyitotta a szekrényt és elővett egy pár mellbimbó-csiptetőt, amiket lánc kötött össze. Wendy zöld szemei elkerekedtek, ahogy Sarah odalépett hozzá és meglóbálta az eszközt az arca előtt.
- Készen állsz?
Wendy bólintott.
- Akkor, hunyd le a szemed!
A másik lány engedelmeskedett, majd pár másodperc múlva hideg fém ért a bimbóihoz. Sarah óvatosan ráerősítette az eszközt, amitől Wendy bimbói azonnal megkeményedtek. Szemei szinte ösztönösen felpattantak.
- Azt mondtam, hunyd le a szemed! - szólt rá a szőke lány és gyengéden de határozottan ráütött a fenekére.
- Áucs!
- Csak csináld!
Wendy bólintott és ismét lehunyta a szemeit, Sarah pedig megfogta a láncot és gyengéden meghúzta.
- Rendben. Indulás! - Azzal lassan az ágyhoz vezette a másik lányt, néha kicsit jobban meghúzva a láncot, amivel nyögéseket csalt elő Wendy torkából. Amikor oda értek, Sarah a hasára fektette a másik lányt, úgy, hogy a kezeit előre nyújtsa. Aztán ismét a szekrényhez lépett és elővett egy pár bilincset, hogy az ágy támlájához rögzítse Wendy csuklóit.
- Most már kinyithatod a szemed.
Wendy felnézett Sarah-ra, aki elé tartotta az egyik esszéje egy oldalát.
- Két perced van annyiszor elolvasni, ahányszor csak tudod.
Wendy azonnal neki látott, igyekezve memorizálni mindent, az utolsó szóig. Már majdnem harmadszor is a végére ért, amikor Sarah elhúzta előle.
- Lejárt az idő. Most pedig, mondd vissza!
A másik lány vett egy mély levegőt és elkezdte visszaidézni a szavakat. Még két mondatig se jutott, amikor egy erős ütés szakította félbe a fenekén.
- Áú!
- Nem jó - nevetett Sarah, ismét elé téve a papírt. - Ezúttal másfél percet kapsz.
Wendy igyekezett mindent kizárni az elméjéből és a szövegre koncentrált, de úgy tűnt, az idő nagyon gyorsan elrepül.
- Most megint! - suttogta Sarah, gyengéden masszírozva a másik lány fenekét.
Wendy ismét neki kezdett. Ezúttal a feléig jutott, amikor Sarah ismét ráütött a fenekére.
- Áú! A fenébe is!
- Megint rossz - morogta a szőke lány és ismét elé tette a papírt. - Most egy percet kapsz.
Miközben Wend olvasott, Sarah ismét a szekrényhez lépett és elővett egy nagy lapátot. Letérdelt Wendy mellé és gyengéden simogatta a szerszámot.
- Koncentrálj! - suttogta, a másik lányt figyelve, aztán pár másodperc múlva elvette a papírt.
- Előröl! - utasította.
Wendy harmadszor is nekikezdett a szövegnek. A harmadik sorig jutott, amikor a lapát lecsapott a fenekére.
- Ó, az istenért!
- Mi az? Nem tudsz olvasni? - húzta el a száját a szőke lány. - Fél perc.
Wendy már koncentrálni se bírt. Alig tudta elolvasni az első sorokat, amikor Sarah már el is vette előle a papírt.
- Újra! És ajánlom, hogy most már jó legyen.
A vörös lány ismét nekikezdett, kétségbeesetten igyekezve egy hibát se véteni. Egész jól haladt, míg végül csak eltévesztett egy szót, ami azonnal maga után vonta az ütést.
- Helytelen - csapott le a szőke lány, mire Wendy ismét felnyögött.
Végül Sarah letette a lapátot és mellé térdelt.
- Figyelmeztettelek, nem? - suttogta, közben Wendy homlokát simogatta.
- Én… én… nem tudom megcsinálni. Nem megy - szipogott a másik lány.
- Nos, akkor jobban kell próbálkoznod.
Az ágy alá nyúlt és elővett egy pálcát.
- Talán ez majd segít - vigyorgott rá.
- Ne! Ne! Kérlek - könyörgött Wendy.
- Megint fél percet kapsz. Használd ki, amennyire csak lehet!
Wendy igyekezett az utolsó pár sorra koncentrálni. Nem akarta megérezni magán a pálcát, úgyhogy kétségbeesetten gyömöszölt minden egyes szót az emlékezetébe. Aztán a szőke lány ismét elvette a lapot és Wendy lapockái közé illesztette a pálcát.
- És most, még egyszer utoljára, ismételd! - suttogta Sarah.
- Kérlek, Sarah! Nem megy - szűkölt Wendy, a párnába temetve az arcát.
- Jobban teszed, ha próbálkozol.
Wendy lassan próbálta visszaidézni a szöveget. Azonban alig jutott a második sorig, amikor a pálca lecsapott és ő halkan felsikoltott.
- Megint rossz - csapott le ismét a szőke lány, nem törődve a sikolyokkal.
Sarah végül letérdelt az ágy mellé és visszarakta a pálcát a helyére. Tudta, hogy Wendy is élvezi ezt a fajta “memóriajátékot”, de azt is tudta, mikor kell abbahagynia. Érezte, hogy a lány már nem bírja tovább, még ha nem is mondta ki a szabadulást jelentő kulcsszót. Gyengéden megcsókolta a homlokát és letörölte a könnycseppeket az arcáról, miközben eltávolította a bilincset.
- Jól vagy, kicsim?
Wendy bólintott.
- Ne haragudj! Ez egy kicsit sok volt - mosolygott halványan.
- Semmi baj - ölelte át Sarah. - Gyere, feküdj le megint!
Wendy ismét a hasára feküdt, a szőke lány pedig lerúgta a magassarkúit, hogy mellé térdeljen és gyengéden masszírozni kezdte Wendy hátát, néha egy-egy csókot lehelve a puha bőrre. Aztán lefelé haladt a vörös hajú lány fenekéhez.
- Ó! Ez mennyei! - sóhajtott a másik lány.
Sarah ismét benyúlt a szekrénybe és elővett egy tubus krémet, hogy a kezébe kenje és bedörzsölje vele Wendy fenekét és combjait. A másik lány széttárta neki a combjait, hogy teljes bejárást biztosítson. Érezte, hogy teste felforrósodik, ahogy Sarah egyre jobban megközelítette az ágyékát, majd felnyögött, amikor a szőke lány a csiklójához ért. Egyik kezével tovább masszírozta Wendy hátát, miközben a másik két ujja becsusszant barátnője barlangjába.A vörös hajú lány hangosan felnyögött.
- Tetszik?
- Ó, igen! Még! Kérlek.
Sarah lassan belé tolta egy harmadik ujját is, élvezve barátnője nyögéseit. Addig folytatta, amíg érezte, hogy Wendy járata az ujjaira feszül. Negyedik ujjával a lány csiklóját izgatta, míg az el nem jutott a végsőkig.
Wendy teste megfeszült, ahogy rátört a gyönyör. A párnába mélyesztette ujjait, ahogy testét elöntötte a hév. Sarah lassan kihúzta belőle az ujjait és lenyalta róla barátnője nedveit.
- Mmm! Ez mennyei volt - zihálta Wendy.
- Feküdj a hátadra!
Wendy engedelmeskedett és lehunyta a szemeit. A szőke lány gyengéden szétfeszítette a lábait és közéjük feküdt. Végigfuttatta ujjait Wendy haján és eljátszogatott egy-egy tincsével, majd megcsókolta a lányt. Wendy felnyögött, végigsimított barátnője hátán és gyengéden megmarkolta farpofáit. A szőke lány válaszként mélyen a szájába tolta a nyelvét és gyengéden meghúzta a Wendy mellbimbóit összekötő láncot.
- Ó! Te kis szemét! - nevetett fel Wendy, próbálva lehámozni Sarah-ról a ruháját.
- Nem. Azt nem - szabadult ki a szőke lány az öleléséből és Wendy melleit kezdte csókolgatni.
Wendy felnyögött, ahogy a másik lány a fogai közé vette az egyik mellbimbóját és szopogatni kezdte. Már érezte, hogy ismét gyűlik benne a feszültség, de esze ágában sem volt leállítani Sarah-t. A szőke lány közben tovább indult lefelé, immáron Wendy combjainak felső peremét csókolgatva, egyre jobban megközelítve annak lüktető csiklóját.
Wendy megragadta az üstökét, hogy közelebb kényszerítse, Sarah pedig engedelmesen megnyalta a duzzadt pöcköt, hangos nyögést csalva elő barátnőjéből. Aztán bekapta a merev csiklót és egyre erősebben szopogatta, ahogy érezte, Wendy egyre közelebb jár.
Végül magához húzta Sarah-t és mohón megcsókolta, hogy a szájába nyöghesse gyönyörét. Amikor pedig ismét képes volt normálisan gondolkodni, újból végigsimított a szőke lány hátán, megmarkolva a ruháját.
- Vedd ezt le!
- Oké!
Sarah kimászott az ágyból és felállt, majd kibújt a ruhájából, hogy ismét barátnője mellé bújhasson. Gyengéden megsimogatta az arcát és belenézett azokba a gyönyörű zöld szemekbe. Wendy közelebb húzódott hozzá.
- Csókolj meg!
Sarah mohón megcsókolta őt, a szájába tolva nyelvét. Wendy keze barátnője lábai közé siklott és gyengéden megmarkolta ágyékát. Sarah felnyögött, ahogy megérezte barátnője ujját a csiklóján és lehunyta a szemeit.
Vörös hajú barátnője egyre hevesebben dolgozott, vonaglásra bírva Sarah testét. Aztán hirtelen a hátára lökte őt, meglepettséget csalva elő Sarah-ból és egyre keményebben izgatta a csiklóját, mire a szőke lány magához szorította őt és ujjait a hátába mélyesztette.
- Nem számítottál erre, mi? - nevetett Wendy, Sarah viszont nem tudott válaszolni a gyönyör okozta zihálástól. - Azt hiszem, ezúttal én nyertem.
Wendy kikelt az ágyból és a bárszekrényéhez ment, hogy elővegyen egy üveg bort és két poharat, majd leült a kanapéra. Sarah is lassan feltápázkodott és bekapcsolta a rádiót, mielőtt csatlakozott volna a barátnőjéhez.
- Kérsz? - emelte felé Wendy az üveget.
- Aha. Bár, azt hiszem, mivel én hoztam, ezt inkább nekem kellene kérdeznem te tolvaj szarka - vigyorgott Sarah.
A vörös hajú lány szó nélkül adott neki egy poharat, majd vissza ült, Sarah pedig a combjára hajtotta a fejét.
- Nos, jó móka volt, nem igaz? - vigyorgott Wendy.
- Csak vigyázz! Még a végén rászokom.
- Ó, de féleeeek! - kacagott a vörös hajú lány, miközben barátnője a mellbimbóival játszott. - Na mi az? Játékos kedvedben vagy? - csikizte meg Wendy.
- Neeee! - kacagott Sarah. - Ne csináld! Kifáradtam.
- Ó, de kár! Ne kezdj bele abba, amit nem tudsz befejezni!
- Hé, hé, hé! Feladom, oké?
- Jól van, na! - vigyorgott Wendy és adott egy puszit a szőke lány arcára.
Mindketten elnyúltak a kanapén és a bort kortyolgatva beszélgettek. A téma hamarosan az évfolyamtársnőikre terelődött.
- Szerintem Kelly Walters a legcsinosabb - jelentette ki Wendy.
- Hmm. Tényleg nem rossz, azt hiszem - vont vállat Sarah. - Helyes cicik… De mit gondolsz Juliáról?
- Julia Farnham? Az egy nyavalyás goth.
- Tudom, tudom. De pont ez teszi érdekessé.
- Érdekessé? Szerintem inkább furává - fintorgott Wendy. - Csipa piercing. Meg az a hülye smink… Uhh!
- Nos, nekem tetszik.
- Nem vagyok meglepve. Pont olyan fura, mint te.
- Hé! Bekaphatod - nevetett Sarah, gyengéden Wendy hasába bokszolva.
- Na, na! Ne kezd megint!... És mondjuk Becky Martin?
- Ne már! Ugye csak viccelsz? Az a csaj az idegeimre megy. Mindig olyan rohadt vidám.
- Igen. Tudom. De cuki is.
- Hmm. Persze, helyén van, ha szereted az ilyeneket. Csak épp egy olyan mézes-mázas kis idióta. Folyton az apja istállójában lóg. És az a masni…
- Jól érzem, hogy nem kedveled őt? - kacagott Wendy.
- Erre magadtól jöttél rá? Le vagyok nyűgözve.
- Jól van na! Csak elgondolkoztam.
- Elgondolkoztál? De miről?
- Elképzeltelek, ahogy vele birkózol, miközben én nézlek.
- Ó… Értem már - mosolyodott el a szőke lány és szemüvege felett Wendy-re nézett. - Gyerünk! Mesélj csak!
- Nos, elképzeltem, ahogy letepered és neki dörgölöd az ágyékod, ő meg kegyelemért könyörög, de te csak folytatod.
- És, úgy sejtem, szeretnéd, ha ez tényleg meg is történne, nemde?
Wendy megállás nélkül vigyorgott.
- Ha meg lenne rá a lehetőség, megragadnád? - nézett Sarah-ra,
A másik lány gondolkodott egy percig. Nem volt igazán kedvére a dolog. Különösen az után, ami Paulával történt. Nem ismerte Becky-t olyan jól, de igencsak atletikus alkatnak tűnt. Hokizott és benne volt a tájfutó csapatban is. Amikor épp nem az egyetemen volt, az apja istállójában múlatta az időt Berkshire-ben. Mindezt egybe véve Becky túl nehéz ellenfélnek tűnt. Azonban azért is bármit megtett volna, hogy Wendy-t boldoggá tegye.
- Hmm. És mégis hogy akarod egyáltalán megvalósítani? - nézett Wendy-re.
- Nos, együtt járunk drámára. Gondoltam, elhívhatnám egyszer inni vagy ilyesmi, és felhívnám.
- Ide? Azt akarod mondani, hogy el kell viselnem azt az idegesítő idiótát a szobámban?
- Nos, máshova nem mehetünk.
Sarah felsóhajtott.
- Jól van. Intézd el, hogy a Barley Mow-ban találkozzatok!
- A Barley Mow-ban? Hisz az a vén csotrogányok gyűjtő helye - kacagott Wendy.
- Tudom. De az a legközelebbi hely, ahol biztos nem bukkan fel egy egyetemi faszkalap sem. Elleszünk ott egy kicsit, aztán felhívhatod ide.
- Ó! Jó terv - vigyorgott a másik.
- Helyes. Remélem is, hogy tetszik, mert te fizetsz majd.
- Mi? Miért pont én?
- Mert, először is, le vagyok égve, másodszor, te akartad ezt az egészet, harmadszor, ha ott akarsz ülni és bájcsevegni a hokiról és hasonló szarságokról, nekem sok piára lesz szükségem.
- Oké. Áll az alku - kacagott Wendy.
- Na jó! Te jobban ismered. Mesélj egy kicsit róla!
- Nos, elég barátságos, azt hiszem. De ugyanakkor heves is.
- Tényleg? Az jó - mosolygott a szőke lány. - Talán kikötözhetnénk, hogy lássuk, mit csinál.
- Máris beindult a fantáziád, mi?
- Ó, ha majd lebeszéled a találkát a pubba, minden fantáziádat lesz alkalmunk megvalósítani - vigyorgott Sarah kajánul, majd felhajtotta a maradék borát és a másik lány felé fordult. - Most pedig, irány vissza az ágyba!

Folytatása következik!
Előző részek
Hozzászólások
AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: