Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Versus II. rész - Sarah vs. Paula 1. fejezet

Két tinédzser lány ismerkedése az erotikus birkózás világával

FIGYELEM! A történetet, jobb híján, a leszbi kategóriába tettem, viszont előre jelezném, hogy semmiféle romantikára ne számítsatok benne, illetve a hagyományos értelemben vett szexjelenetek is nagyon ritkák. Inkább egyfajta BDSM-történetről van szó. Azonban aki ismer engem, az tudja, hogy nem rajongok igazán a BDSM-ért, úgyhogy ahhoz mérten ez egy enyhe darabnak tekinthető. Aki azonban érzelmesebb, hagyományosabb szexleírásokat keres, vagy mindentől irtózik, ami BDSM, az inkább el se kezdje! Előre szóltam, úgyhogy az ilyesmi miatt panaszkodó és becsmérlő kommenteket rögtön törölni fogom.

Előzmény: Versus I. rész

Írta: MELD9003
Fordította: Sinara
Az eredeti megjelenésének időpontja: 2013. május 12.

**************************************************************************

Enyhe szellő csapott be a nyitott ablakon. A kollégium toronyórája tizenegyet ütött, Sarah pedig felnézett a jegyzetfüzetéből, amit az elmúlt két órában bújt. Sóhajtott és felállt a szobája sarkában álló asztaltól, hogy az ágyra vesse magát. A vasárnapok mindig csendesek voltak a kampuszon. A benn lakó diákok többsége haza ment a hétvégékre. Nem mintha akkor sok mindent csinálhatott volna, ha itt maradnak. De a mindenre rátelepedő csönd már-már az unalomba kergette. Még mindig pizsamában volt. Nem vesződött azzal, hogy felöltözzön. Mióta felkelt, a következő vizsgájára tanult a hónap végére. Azonban nem akart túlságosan belegebedni.
- Jesszusom, mennyire unatkozom! - morogta. Felkelt az ágyról és az ablakhoz lépett. Gyönyörű nyári nap volt. Egy felhő sem úszott az égen. A frissen vágott fű szagát vitte a szél. Valahonnan a távolból focimeccs hangjai hallatszottak. - Megint egy dögunalmas vasárnap.
Épp csak erre gondolt, amikor egy üzenet érkezett a telefonjára.

“Hali, bébi! Épp rád gondoltam. XXX”

Wendy-től jött. Azóta a bizonyos nap óta pár hónapja a másik lány szobájában, a kapcsolatuk valahogy megváltozott. Annyit voltak együtt, amennyit csak tudtak. Wendy néhányszor Sarah-nál aludt és nem mulasztotta el kihívni visszavágóra, még ha folyton veszített is. Sarah-nak már kész gyűjteménye volt a barátja bugyijaiból, amit trófeaként megszerzett minden egyes győzelemnél. Néha arra gondolt, Wendy szinte már élvezi is, hogy folyton veszít.
Utána általában csak heverésztek és egymással birkózó lányok videóit nézték az interneten, vagy hamar elaludtak egymás karjaiban. Ami egy hónapja még nagyon jó barátság volt, mostanra valami sokkal mélyebbé vált.
Sajnálatos módon Wendy-nek néhány hetente fel kellett mennie Londonba, hogy az apjával töltse a hétvégét. Ez is egy olyan hét volt.
Kezébe vette a telefont, hogy válaszoljon:

“Halálra unom magam. Hiányzol. XXX”

Pár perc múlva jött az újabb üzenet:

“Én is. Utálom Londont. Bárcsak veled lehetnék! Majd később felhívlak. Szeretlek. XXX”

Sarah felsóhajtott és végignézett az asztalán heverő könyvkupacon.
- Hogy a fene esne belé! - morgott és a szekrényhez lépett, hogy elővegyen egy üveg bort. Aztán visszafeküdt az ágyra és bekapcsolta a laptopját, hogy keresgéljen kicsit a videói között. Végül a “Jana vs. Monica” című mellett döntött.
Egy vörös és egy barna lány nézett farkasszemet egymással egy franciaágyon. A vörös egy szűk, tigrismintás franciabugyit viselt, míg a barna egy fekete tangát. Mindketten korai huszasoknak néztek ki, vékonyak voltak és lebarnultak. A barnának nagyobb mellei voltak, az ellenfelének viszont barnább bőre. Sarah beleivott a kitöltött borába és nézte, ahogy a barna rámordul valamit a másikra erős kelet-európai akcentussal. Volt felirat is a videóhoz, de nem sokat foglalkozott vele. Rövid szópárbaj után a vörös rávetette magát az ellenfelére és a hátára lökte. Ide-oda hemperegtek az ágyon. Végül, úgy tűnt, a barna megtalálta a fogást az ellenfelén, lerántotta a franciabugyiját és elhajította. A vörös felnyögött, ahogy a barna ujjai belé hatoltak.
Ahogy nézte, Sarah keze is utat talált magának a pizsamája alá és gyengéden simogatta megduzzadt csiklóját.
A vörös lány kétségbeesetten vonaglott, próbálva kiszabadulni. Ellenfele csak nevetett és mélyebben belé tolta ujjait.
- Igen, ez az! - nyögte Sarah és tovább izgatta magát.
A kamera kissé elmozdult és ráközelített az alul lévő lány arcára, hogy mutassa, ahogy grimaszol, nyöszörög és kegyelemért könyörög. A barna rá sem hederített, csak tovább izgatta, addig hajszolva ellenfelét, ahonnan már nincs visszaút.
Sarah elégedetten nyöszörgött, nézve, ahogy a vörös lány elveszti minden képességét az ellenállásra. Felsikoltott, ahogy rátört a gyönyör. Sarah szemei elkerekedtek és magába tolta két ujját, miközben a csiklóját dörgölte. A vörös lány élvezetének látványa elég volt ahhoz, hogy ő is feljusson a csúcsra.
Elterült az ágyon. Ágyéka lüktetett, mellei pedig hevesen emelkedtek és süllyedtek. Lehunyta a szemeit és ellazult mosoly terült szét az arcán. Amikor az élvezet utóhatásai elmúltak, felkelt, leállította a videót és megitta a bora maradékát. Ahogy visszament a szekrényhez, hogy töltsön még a megkezdett üvegből, észrevette, mennyire átázott a pizsamája.
- A fenébe!... Á! Mindegy - fújt egyet, majd megszabadult tőle és meztelen alsótesttel folytatta útját. Töltött magának még egy pohárral a borból, majd belenézett a tükörbe. Elmosolyodott az összegyűrt pizsama és kócos haj láttán és nyelvet öltött a tükörképére.
- Cuki, mint mindig - nevetett és ismét az ágy felé vette az irányt, kezében a boros üveggel. Letelepedett és ismét elindította a videót.
A barna lány lemászott félig eszméletlen ellenfeléről, hagyva neki pár pillanatot, hogy magához térjen. Aztán a két lány ismét szembe helyezkedett egymással. Ismét a vörös lány lendült támadásba és a hátára lökte a barnát, kezét a tanga alá csúsztata. Ellenfele felnyögött és rá zárta a lábait. Próbálta lerángatni a tangát, de a barna ellenállt. Sarah keze közben ismét megtalálta az utat a saját combjai közé.
Halkan morgott, ahogy végigsimított nedves ágyékán.
Végül a vörös lánynak sikerült lerángatnia a barna tangáját és széttolta a lábait, hogy közéjük kússzon és ágyékát vonagló ellenfelééhez dörgölje. Egyre keményebben és keményebben izgatta őt, ennek azonban semmi látható eredménye nem volt. Hirtelen a barna lelökte őt magáról és a padlóra taszította. Mielőtt a vörös lány észbe kapott volna, ellenfele ismét fölé telepedett és szétlökte a lábait. A barna lány most ugyanazt a módszert alkalmazta, amivel a vörös az előbb próbálkozott, de ő több eredménnyel. A vörös hamarosan ismét kegyelemért könyörgött.
Sarah felnyögött, érezve, hogy közel a befejezés.
A szerencsétlen kis vöröske vonaglott még egy ideig, majd még erősebb orgazmus tört rá, mint azelőtt.
- Ó, igen! - kiáltott fel Sarah, ahogy az ő testében is növekedett a feszültség. - Igeeeeen!
Elterült az ágyon és érezte, hogy egész teste úszik az izzadtságban. A laptop után nyúlt és kikapcsolta a videót. Odakintről madárcsicsergés és távoli harangszó hallatszott, miközben lassan álomba merült.
A telefon csörgése verte föl nyugodt pihenéséből.
- Ó, a fenébe is! - morogta Sarah és a telefon után nyúlt. - Halló? - reccsent fel, talán túlságosan is ingerülten.
- Ó, ne haragudj, drágám! Felébresztettelek? Paula vagyok. Wendy megadta a számod. Remélem, nem gond.
- Ööö… nem. Persze. Semmi gond - igyekezett úrrá lenni Sarah a meglepetésén. - Mi újság?
- Nos, Wendy azt mondta, szereted a ‘60-as évek zenéjét, én meg találtam pár lemezt, amikor takarítottam a kamrában. Arra gondoltam, érdekelhet.
- Mesés! Igen, nagyon érdekelne. Milyen lemezek?
- Ööö… azt hiszem, van köztük pár Beatles, Dave Clark Five, Hermans Hermits…
- Ez csodálatos! Mikor mehetnék át értük?
- Akár délután is, ha szeretnél.
- Oké. Pár óra és ott leszek.
- Rendben, kicsim! Akkor látjuk egymást.
Paula letette a telefont és elmosolyodott.
- Gyere csak, kis legyecském! A pókháló már készen áll - kuncogott és a zuhanyzó felé indult.

Folytatása következik!
Előző részek
Hozzászólások
AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: