Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 14:02
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Vérem a testvérem: életem 2.

Érdekes férfi lépett be. Viszonylag fiatal volt, olyan 27-28 év körüli, bizalom gerjesztő arccal, meleg tekintettel.
- Szép jó estét. - köszöntötte Fannit.
- Maga a pszihológus?
- Igen, de jobban szeretem, ha lélekgyógyásznak hívnak.
- Nekem teljesen mindegy. - nézett a földre mereven.
- Tudod Fanni, nem mind bolondság, amit annak látnak.
- Ennek örülök.

Egy hosszú két-három órás beszélgetés után a lányt visszaküldte a sebészetre, hisz sebeit még mindig nem sikerült összevarrni. Bement hát a hosszú folyosóra, ami a sebészetre vezetett és, hogy ne kezdjen el gondolkodni, számolni állt. Fekete és fehér kockák gyülekezetének látszott az egész világ. Belépett hát az ajtón, de senki nem volt a rendelőben. Látta a tűt és cérnát, amivel alig pár órája még az ő karjába, húsába szúrtak. Valami hatással lehettek rá a tárgyak, mert felborította az asztalt és elrohant. Ki a kórházból, le a lépcsőn, egészen az úttestig. Ott megtorpant egy pillanatra és szétnézett, aztán lelépett a zebrára és megállt. A jobb sávban pedig egy kamion közeledett, a sofőr nem látta a lányt és teljes sebességgel hajtott, de Fanni sem állt odébb a kamion láttán. Alig 30 másodperc múlva a katasztrófa bekövetkezett. Teste a kamion elejének csapódott, aztán fel a szélvédőre. Roppant és koppant egyaránt a földön és a teherautón is.

Az emberek megálltak, az autók nem mozdultak. Megállt a világ és megállt egy szív is. Halk, gyors dobbanásai egyre lassultak, míg végül vége nem lett a dobpergésnek. A sofőr kiszállt a kamionból és a testhez futott, majd hívta a mentőket. Fanni csak feküdt, a teste halott volt, de a lelke oly élő, oly erős, mint még soha. Érezte a pásztázó pillantásokat és végre érzett valami mást is. Fájdalmat, de nem a testében, hanem a lelkében. Így végre örökre megnyugodhatott. Temetése egyben gyönyörű és emlékezetes esemény lett, egyben a világ és a család számára is. A bonc jegyzékben pedig az állt amire egész életében vágyott: Belehalt a fájdalomba!
Hasonló történetek
5038
Egy fiatal huszonöt-hat éves fiú lépett be. Kissé nyomott volt az arca és elég cingár volt, de Susan próbálta a jó tulajdonságait nézni. A fiú mellé ült és félresöpörte a lány haját. A nyakát majd a vállát kezdte csókolgatni. Kezeivel a lány hasát simogatta és néha betévedt a topp alá is...
4306
New Yorkban éjjel lehetett úgy közlekedni autóval, mint egy európai városban, a délutáni csúcsforgalomban. A mozielőadások most értek véget, és az emberek sorra fogták a taxikat. Hatalmas tülekedés folyt, ha megállt egy- egy. Kifestett kurvák kínálták nem is olyan olcsó bájaikat, majd beültek a pasasok kocsijába, vagy felmentek velük a garniszállókba...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Slayer@ ·
Imádlak nevem:senki! Nagyon-nagyon örülök ha tetszett a mű. Már felraktam a 3. részt is, várom mikor jelenik meg. Egyébként a 3.résszel le is fogom valszin zárni a dolgot bár még nem toom. Új dologba kezdek mert ezt nem érzem annyira jónak. Ugyhogy majd keressük egymás írásait!Mégegyszer köszönöm szépen! :hushed:

Akiszólt ·
Üdv!

Először is összességében ötletesnek találtam a művet.

A gond elsőként az, hogy ez max egy novella. Bár ez nem gond, legfeljebb csak rossz helyen van. Mint az első részben írtam, és sokan mások alattam, a fogalmazáson sokat javíthatnál.

Megoldás: Írni és olvasni, de sokat!

Újat nem tudok mondani, alattam elmondták. Lelkivilág kiemelése, hisz ez lenne a lényeg, és kicsit több leírás.
bond ·
Stilisztika:Előttem szólók!:)))

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: