Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Vérbosszú

Nyár volt. Lassan ment le a nap, de én már alig vártam. Minden nálam volt, amire csak szükségem lehetett. Tudtam hol lesz akkor este és én vártam rá. Az a szemét! Megölte az öcsémet egy autóbalesetben. Részeg volt és össze-vissza ment. Az öcsém pedig gyanútlanul kanyarodott egy hegyi úton, ő pedig belement. Az öcsém bennégett az autóban. Ez a szemét meg túlélte. Egy karcolás nélkül megúszta. A temetés után eldöntöttem; ennek az embernek meg kell halnia...
Eljött az éjszaka. Megláttam, ahogy az úton megy az erdő felé. Minden éjjel arra ment, az erdőbe, a folyópartra. Hónapok óta figyeltem.
Valami könnyű nőcskét is vitt magával, mint mindig. Nem tudta hogy ez lesz az utolsó, akit visz. Már minden készen állt...

Utánuk mentem. Halkan osontam, nehogy meghalljanak. A fák között mentem, nem az ösvényen, nehogy meglássanak. Én viszont mindvégig láttam őket...
Megálltak a folyóparton. Csókolóztak, vetkőztették egymást, én pedig vártam.
Aztán eljött a megfelelő pillanat, amikor mindketten túlzottan el voltak foglalva egymással.
Mindkettejüket leütöttem és acéldróttal kötöztem őket oda két különböző fához. Ledobtam a sporttáskámat, amiben a kellékek voltak. kivettem két rongyot és beletömtem a szájukba.
Mindketten nagyjából egyszerre ébredtek fel. Odamentem a férfi elé és az arcomra világítottam egy elemlámpával.
- Ismerős? - kérdeztem. - Ugyan honnan is emlékezhetnél rá? Hisz’ részeg voltál.
Előszedtem a táskából a szerszámaimat; egy metszőolló, egy fafűrész és egy kanna benzin. Azt hiszem abban a pillanatban mindent megértett.
- Most visszakapod mindazt a szenvedést, amit az öcsémnek okoztál - mondtam.
Munkához láttam. Felvettem a metszőollót és a fa mögé mentem ahova a kezei voltak kötve. Elkezdtem levágni az ujjait. Ujjpercenként. Hogy élvezze...

Amikor ezzel végeztem visszamentem. Láttam az arcán a fájdalmat és a könyörgést. Nem hatódtam meg tőle. Pont ezt akartam látni.
Rángatózás közben az acél felvágta az ereit. Nem baj. Mire elvérezne végzek vele.
Felvettem a fafűrészt és felemeltem a lábát a bokájánál fogva. Nem rúgott, nem mozdult. Nem volt már ereje ellenállni.
Csak a fejét rázta, és valami olyasmit próbált kiabálni hogy "ne, kérem ne!" Nem törődtem vele. Lassan, elkezdtem levágni a bal lábát. A nő a hátam mögött sikoltozni próbált. "veled majd később foglalkozok" gondoltam. Amikor a csonthoz értem, a fűrész feladta.
Így se rossz, fejezzük be, amit elkezdtünk. Felvettem a kanna benzint és leöntöttem vele. Aztán meggyújtottam...

Amíg égett ástam egy gödröt. Amikor kialudt a láng eloldoztam és beledobtam. Először úgy gondoltam a nőt elengedem. De nem. Túl késő, felismerne, elmondhatná hogy az öcsémről beszéltem valamit. Leszedtem a fáról és a gödörbe dobtam. Eltemettem őket. A férfit holtan, a nőt élve. Még akkor is hallottam a folytott sikolyait a föld alól, mikor hazaindultam.
Hasonló történetek
18009
Először csak verni kezdte, aztán a szájába vette és őrült mód szopni kezdett. Persze én sem voltam rest, aláfordultam, és kedvenc pózomba helyezkedtem, ama "franciába". Én nyaltam a már így is tocsogó punciját, ő pedig ügyesen szopta az én szerszámomat. Megkérdeztem, melyik az ő kedvenc póza, mire a "lovagló" választ kaptam...
29418
A barátom aludt, mi csendben bevonultunk a kisszobába. Ott végre levetkőztük a maradék gátlásunkat és a ruháinkat is. Elővettem a vibrátoromat. A formás kerek mellek látványára a puncim egyre jobban nedvesedett. Meztelenül lefeküdtünk az ágyra és ő csókolgatni kezdte a testem. Mindenhol. Kezdte a nyakamnál és egyre lejjebb haladt...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Szelene ·
Elolvastam, körlbelül háromszor. Elsőre próbáltam az egészet komplexen látni, másodszorra próbáltam az apróságokat észrevenni, harmadszorra már kicsit mélyebben értelmezni.
Nos, maga a sztori átlagos, a megoldásban van valami, ami nem az igazi. Van néhány zavaró momentum benne, amelytől, nem éreztem kereknek a sztorit. Néhol nagyon jó néhol elnagyolt a történet. A nőt nem értettem miért kínozta meg gyakorlatilag jobban mint azt aki megérdemelte volna a büntetést. Szóval szubjektív véleményem szerint egy átírást, átgondolást megérne, mert alapjaiban a sztori jó.

Léna with lite ·
A sztori tényleg jó, bár én részletesebb lettem volna. :innocent:

patrikk ·
Nulla.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: