Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
Friss hozzászólások
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
terelek: Igazán izgalmas történet volt....
2024-04-15 08:43
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Velencei tó

Forró meleg nyári nap volt, kibírhatatlan volt az idő, így hát elindultuk le a Velencei tóra egy kis hűsölésre. Leértünk nem voltak sokan, hiszen hétköznap délelőtt volt, alig egy tucat ember lehetett a strandon, azok is főleg gyerekesek akik ott nyaraltak.

Feküdtünk a parton, néztem gyönyörű testét, és éreztem, hogy valami megmozdul bennem.
Nem volt mit tenni, gyorsan szóltam, hogy menjünk be a vízbe, mert ha a parton maradunk, akkor itt fekszek majd álló farokkal, és órákig várhatok, mire sikerült lenyugodnom..

Bementünk a vízbe, kellemesen meleg volt, úsztunk egy kicsit, de nem bírtam magammal odamentem hozzám, szorosan átöleltem, elkezdtem simogatni, és megcsókoltam. Vártam az elutasítást, vártam, hogy elzavar, de nem tett semmit... tovább mentem.
Simogattam, csókoltam a nyakát, egyik kezemmel a hátát simogattam, másikkal benyúltam a fürdőruhája alá, és megmarkoltam gömbölyű fenekét...

Ő is beindult, nyelve elkezdett játszani nyelvemmel, majd éreztem, hogy megmarkol a fürdőnadrágomon keresztül, egy gyors mozdulat, és már ki is hámozott a nadrágból, erőteljes mozdulatokkal masszírozta péniszemet...
Kezemmel lassan előrementem puncijához, félrehúztam a fürdőruhát, elkezdtem simogatni...
a nedvei és a víztől anyira síkos volt, hogy ujjaim azonnal behatoltak puncijába, két ujjammal benne voltam, belülről simogattam, miközben harmadik ujjammal csiklóját kezdtem simogatni, izgatni.. Szerettem volna megízlelni, megnyalni, de nem lehetett, így kezeimmel simogattam tovább...

Nem bírtuk tovább ennyi nem volt elég, hogy csupán ujjaink játékával izgassuk egymás, kihúztam ujjaimat nedves puncijából, félrehúztam fürdőruháját, farkamat keményen megmarkolta, puncijához igazított, én pedig egy mozdulattal beléhatoltam... Furcsa érzés volt, ahogy farkam egyszerre érezte forró punciját, és a hűvös tó vízét...

Átkarolta a nyakamat, megmarkoltam fenekét, és lassan mozogni kezdtünk...
Idő kellett, míg alkalmazkodtunk a vízhez, nehéz volt a vízben mozogni, nem ment.
Lassan elindultunk kifelé, az ölemben volt, farkam a puncijában, lassan haladtunk, élveztük, ahogy minden lépésnél megmozdul benne a farkam... végre kisebb vízbe értünk, letérdeltem, így már minden akadály elhárult...

Az őrület határán voltunk mind a ketten... keményen fogtam fenekét, és irányítottam a tempót... Közben vadul csókolóztunk, karmolta a hátamat, tudta, hogy ezzel még jobban felizgat... egyik ujjammal megkereste popsi lyukát, és finoman beléhatoltam, mert tudtam, hogy mennyire szereti, ha egyik ujjam a fenekében van, miközben farkammal vadul kefélem..

Egyre gyorsult a tempó, a víz egyre nagyobb hullámokat vert körülöttünk, csókoltuk, haraptuk egymás ajkát, farkaltam fenekét, annyira gyorsan közeledtünk az orgazmus felé, hogy semmi másra nem tudtunk figyelni, keféltünk, vadul a vízben, míg egyszer csak összerándult,
megremegett, éreztem, ahogy puncija össze-össze szorít, körmei mélyen belehatoltak hátamba szorosan markoltam fenekét, még pár kemény mozdulattal mélyen beléhatoltam, majd én is összerándultam, és elélveztem.

Percekig maradtunk még így, farkam puncijában, szorosan egymást ölelve, míg lassan le nem nyugodtunk, lassan magunkhoz tértünk, összeszedtük magunkat, és kimentünk a vízből.
Ahogy haladtunk kifelé egy gyerekeire vigyázó anyuka furcsán, mosolyogva nézett ránk, ekkor jutott csak eszünkbe, hogy vad szeretkezésünket sokan végignézték...
Hasonló történetek
29451
A barátom aludt, mi csendben bevonultunk a kisszobába. Ott végre levetkőztük a maradék gátlásunkat és a ruháinkat is. Elővettem a vibrátoromat. A formás kerek mellek látványára a puncim egyre jobban nedvesedett. Meztelenül lefeküdtünk az ágyra és ő csókolgatni kezdte a testem. Mindenhol. Kezdte a nyakamnál és egyre lejjebb haladt...
22514
Olyan őrült szenvedély lett rajtunk urrá, hogy letéptük egymásról a ruhát, és vadul csókolgattuk a másik testét. Becsúszott a lábaim közé, és a forró lucskos kis szűk puncimat csókolgatta. Nagyon imádom a fürge nyelvét. Jól megszopogatta a csiklómat majd ügyesen dugdosta a nyelvét a szűk kis lyukamba. Ezt addig csinálta míg a kélytől szédülve megnem feszült mindem izmom...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: