Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Végzetes látomás

Csodás, forró nyári délután volt. Iskola után a barátom, Zoli háza felé ballagtam, mint mindig most is nála töltöttem a hétvégét. Örültem, hogy elmaradt két órám és így hamarabb érezhetem ölelő karjai szorítását. Útközben elnézegettem a mellettem elrohanó emberek arcát. Tekintetük fagyos volt, mint ha nem is e világiak lettek volna. Nem értettem miért nem örülnek ennek a csodás péntek délutánnak, miért nem érzékelik a szépet, miért nem csal mosolyt arcukra a napsugár?!

Egy kereszteződéshez érkeztem és gondolataimba mélyedve vártam, hogy a lámpa zöldre váltson. A nap vakított, ezért ellenzőként szemem fölé tartottam a kezem, mikor hirtelen megláttam a túloldalon a barátomat. Integetni akartam neki, karom már hasította is a levegőt, de hirtelen félúton megállt és óriási súlyként nehezedett testemre.
Reméltem, hogy csak a vakító napsugarak csalfa játéka, amit látok… Nem, mégsem. Az ott az én barátom! Hirtelen tisztán látok mindent, nem vakít többé a nap, minden valóságos. Zoli és egy idegen lány! Kéz a kézzel, test a testtel, szem a szemmel érintik egymást. Boldogok. Hirtelen megszédülök, balga naiv fejem a mélybe húz. Végigpörög zakatoló, parányi agyamban milyen szép is volt, amikor engem ölelt így. De már mást ölel…

Csak állok a járdaszigeten, könnyeim némán hullnak a poros aszfaltra, de már nem érzékelek semmit a külvilágból. Nem látom már azokat az érzéketlen arcokat, nem érzem már a napsugár táncát a bőrömön. Nem hallom már az utca zaját, elsötétül előttem a világ. Hirtelen zuhanni kezdek, lábaim már nem tartanak, gondolataim húznak a mélybe… Mint ha egy kéz nyúlna még ernyedt testem felé, de már késő. Mint ha dudaszót hallanák, tompa puffanást érzek az oldalamon, számban a sós vér és könny íze keveredik. Emberek sokaságát vélem érzékelni körülöttem, de nem értem mi ez a felhajtás. A távolból sziréna hangja veri fel a lármázó sokaságot.

Hirtelen ismerős arc hajol fölém, arca tiszta aggodalom és bűntudat. Egy szót vélek leolvasni az ajkáról: - Sajnálom! Nem értem miért sajnál, de én is mondanék valamit. A rövidke kérdés ott van már nyelvemen, de képtelen vagyok megszólalni.
Érzem erőm lassan elszáll, lelkem elhagyni készül meggyötört testemet. Egyre közelebb vélem hallani a szirénát, szinte már a fülemben visít, s valaki felkiált: - Ide, gyorsan! Orvost!
Nem adom meg nekik azt az örömöt, hogy engem vizsgálgassanak. Engem ne sajnáljon senki, nekem ne segítsen senki! Szívem megtört, álmaim darabokra hullottak. Nincs már miért ezen a világon maradnom.

Lelkem útnak indul, magára hagyva élettelen testemmel a sajnálkozó, szánakozó tömeget. A magasba emelkedem, szállok, mint egy könnyű kis hópihe. Nem emlékszem semmire, memóriám üres, nem tudom, ki vagyok, honnan jöttem, hova megyek. Csak úgy lebegek gondolatok nélkül. Hirtelen egy balesetet pillantok meg a közeli kereszteződésnél. Meghalt egy fiatal lány, egy kocsi alá esett. Szomorúsággal tölt el, egy kérdés tolul ajkamra:
- Miért? , majd továbblibbenek…
Hasonló történetek
5555
Csöngettek!
Kinéztem az ablakon és látom, hogy a fényes nyúlványokkal érkező ismerősöm ott ácsorog az ajtó előtt gúnyos mosollyal a szája szegletén. Mit tehetnék, beengedem és hagyom, hogy megtegye, amiért jött. Az ajtó kinyílik és belép rajta Ő...
5293
Felöltöztették este feketébe a lányt, esküvői díszeket festettek arcára és kezére, felékszerezték, fején a kendőt ezüst pánttal fogták oda, nyakába arany láncot akasztottak, ujjára égköves gyűrűket adtak, derekát arannyal átszőtt övvel díszítették, és lábára selyem szandált húztak. Aztán az asszonyok elénekelték neki a menyasszony dalát...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Sim0ne ·
Köszönöm a hozzászólásokat.
Egyébként ez csak egy kitalált történet a sok közül. Soha nem jutott még eszembe se, hogy meghaljak egy idióta pasiért, bármit is tett velem. Az élet buktatóin mindig át kell lépni, még ha nagyon fáj is.
Mégegyszer köszönöm. Neked Különösen DREAMER, hogy leírtad a véleményed.
További szép napot mindenkinek!

moon-sun ·
Szerintem jók az ilyen történetek mert ha valaki még hasonló helyzetben nem járt akkor esetleg tanulhat belölle vagy esetleg megelőzhet egy hasonló helyzetet,De mondjuk ez én látom lehet csak igy.Amúgy jól lett ábrázolva és egyértelmüen érzékelhető hogy beleset volt csak ugy jellemezted a véleményedben mint ha egy öngyilkosságról lenne szó vagyis hát én ugy érzékeltem belőlle.De lehet hogy félre értelmeztem a dolgokat....

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: