Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Vége

Ha visszafordíthatnám az időt, akkor megmentenélek. De nem tudom. Bocsáss meg, könyörgöm! Ne haragudj, ha valaha is megbántottalak. És ne haragudj, hogy nem búcsúztam el Tőled. Vagyis megtettem. De csak egy röpke gondolat volt, hogy akkor látlak utoljára. Hogy az az utolsó puszi, az utolsó ölelés. Már alig vártam, hogy hazagyere és újból minden nap mehessek Hozzád, és megkérdezzem, hogy hogy vagy és mennyit ettél és legyél rám egy kicsit mérges, mert én vagyok a 100. aki aznap megkérdezi. Hogy újra masszírozhassam a lábad, mert azt mondtad az olyan jó, és ügyes masszőr vagyok. De örökre a Te masszőröd, csakis a Tiéd. És tegnap anya mondta, hogy puszit küldtél nekem, úgy, 2 ujjal, ahogy szoktad és ami olyan \"gentlemanes\". 1 hete beszéltünem Veled utoljára. Telefonon. Azt mondtad hiányzom. Te is hiányoztál, nagyon. Azt hittem, hogy -itthon, vagy Bpn- legkésőbb pénteken láthatlak. De jött reggel az a szörnyű telefon: 6.00kor meghaltál. Ledermedtem. Ez nem történhetett meg. De mégis megtörtént. Az angyalok úgy döntöttek, hogy most van itt a perc, hogy magukkal vigyenek. A \’legkésőbb péntekből\’ így soha lett. Soha tbbé nem ölelsz, puszilsz meg. Soha többet nem vitatkozunk azon, melyik jobb: Real Madrid, vagy Barcelona. Nagyon hiányzol. És most már örökké hiányozni fogsz. Nem tudtam elbúcsúzni. Annyira sajnálom. Úgy imádlak. És ennyi. Vége.
Hasonló történetek
3798
Hirtelen ágrecsegést hallottak. Felkapták íjaikat, hogy rögtön lőni tudjanak a medvére. De a bokrokból három ló tűnt elő. Az egyiken Nabaha, a másikon Jeny ült a harmadikat meg kötőféken vezették. A két lány teljesen ki volt pirulva. Ruhájuk rendezetlen volt...
2651
Nem is tudom, ti szeretitek a romantikát?
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

bemba100 ·
Hello,
How are you today? My name is Penda
I saw your profile on my search for a nice and trusted person so i decided to write to you, I will like you to write and tell me more about yourself direct to my email.( pendabemba) (@) (yahoo.com )
from there i will reply you with more of my details and pictures,
I will be waiting to receive your email,
Have a nice day.
miss Penda

thanks

aaaaa

Helló,
Hogy van ma? A nevem Penda
Láttam a profilt keresni egy szép és megbízható ember, így úgy döntöttem, hogy írok neked, én szeretném, ha írni és mesélj még magadról közvetlenül az e-mail címemet. (Pendabemba) (@) (yahoo.com)
Onnan fog válaszolni neked több az én részletek és képek,
Én is arra vár, hogy megkapja az e-mail,
Have a nice day.
miss Penda

köszönöm

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: