Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Várni

Rossz érzés várni valamire, ami nem is biztos, hogy bekövetkezik. A percek lassan vánszorognak, egyre jobban gerjesztve a bizonytalanságot, amely lassan de biztosan elfojtja a reményt.
Az ablak párkányán könyökölve nézem az utat – már vagy egy fél órája.
Harminc perc.
Nekem mégis óráknak tűnik, de csak addig, amíg el nem érkezik a várva várt pillanat. Utána mintha be akarná hozni a lemaradást, az idő szinte vágtat, minden perccel növelve a türelmetlenséget.
Hogy eltereljem a figyelmem, a járókelőket bámulom. A kis külvárosi utcán csak néhány ember sétálgat kedvetlenül.
Az időjárás sem kedvez nekem... Ez a sötét, szürke köd mindig is nyomasztóan hat rám, de most még jobban érzem a szomorúságot.
Olyan érzésem támad, mintha a sűrű, mindent körbeölelő pára egy burok lenne, ami nem elzár a külvilágtól, főleg tőle.

Az utcán egy kétgyermekes anyuka sétálgat kislányaival. A gyerekek egyforma kék-rózsaszín mintás kabátkát viselnek, szőke copfjaikat kicsi sapka szorítja le.
Egymással beszélgetnek valamit, de anyjuk szinte nem is törődik velük. A nő arcán ugyan az a fásultság tükröződik, mint mindenkién – kivéve a gyerekekén, akik talán még érdekesnek is látják a fehér tájat. Emlékszem én is régen mennyire csodáltam a ködöt. Szerettem azt képzelni, hogy egy felhőben sétálok...
Felkapom a fejem – kinyílt a bejárati ajtó.
Szaladok ki a folyosóra, hátha ő az. Szívem hevesen dobog, szinte érzem, hogy a szomorú felhő oszlik a lelkemben – de ismét csalódnom kell. Csak a szomszéd néni jött haza.
Szomorúan kullogok vissza a szobámba – már nem az ablakhoz, érzem: fölösleges tovább áltatni magam. Bebújok az ágyamba, és jól betakarózom. Nem igazán fázom, de jólesik valamit magamhoz ölelni.
Üresnek érzem magam... Tudom, hogy nem ez volt az első csalódás, és nem is az utolsó, de akkor is fáj!

Becsukom a szemem, nem akarok sírni. Hiába, mert könnyeim megállíthatatlanul törnek elő. Belefúrom a fejem a párnába, mintha saját magam elől akarnám titkolni a gyengeségem.
A takaró melege, a sírás, és a szomorúság hamarosan elálmosít.
Ezt a viszonylagos nyugalmat egy hirtelen éles hang szakítja szét, amitől szívem ismét nagyot dobban: megszólal a kapucsengő.
Hasonló történetek
5555
Csöngettek!
Kinéztem az ablakon és látom, hogy a fényes nyúlványokkal érkező ismerősöm ott ácsorog az ajtó előtt gúnyos mosollyal a szája szegletén. Mit tehetnék, beengedem és hagyom, hogy megtegye, amiért jött. Az ajtó kinyílik és belép rajta Ő...
6644
Hjajj de szép, jujj de formás lanka. Se nem körte, nem is alma az alakja. Ott a kettő közt, kecses rádiuszok halma...
Hozzászólások
További hozzászólások »
moon-sun ·
Szép nagyon,mondjuk engem a köd egy kicsit fel pörget.Mikor az a kis csipős illat megcsapja az orrom....
Gratulálok!

Meloe ·
Köszönöm

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: