Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Várlak

Otthon vagyok, várlak, tudom, nyűgös napod volt, lassan telt, sietsz hozzám. Fél óra és itthon vagy. Gyors zuhany, köntös fel, jár az agyam, mivel lepjelek meg.
Tudom, mivel dobhatom fel a napod! Öltözködöm. Francia bugyi, kicsit csipkés, fekete, a melltartón gondolkodom, de úgy döntök, majd leveszed, ha sokallod, kötényke, kicsi, fodros fehér… mi van még itt… combfix és természetesen magas sarok, mert nyújtja a lábam (ráfér!) és kell, hogy egy kicsit kurvás legyen a szobalány. Leslek az ablakból, szalad a szívem, az ajtóhoz érsz, nyúlsz a kilincsért, de kinyitom előtted.
„Jó estét, Uram!” - pillanatnyi megtorpanás, éget a pillantásod, vetném rád magam, de maradok a szerepben, csak a szempilláim alól leskelődöm. Végigfut a mosoly az arcodon és azonnal veszed az adást, játszol velem. „Jó estét!”
„Kíván valamit, Uram? Vacsora? Kávé?”  „Kívánok… egy kávét. Egyelőre” Az idegszálaimon táncol a hangod, bizserget.  „Azonnal készítek egyet”
Eléd lépek „véletlenül” a karodhoz ér a mellem, ahogy elmegyek melletted, előtted megyek a konyhába, finoman ring a csípőm, süt a szemed, érdes a lélegzeted, jössz mögöttem. Leülsz, figyeled, ahogy készül a kávéd. A csészéért nyújtózkodom, a kiskanalat elejtem, hajolok, nem guggolok, természetesen mindezt háttal neked. Míg fő a kávéd, takarítok: áthajolok előtted egy láthatatlan porszemért, végigtörlöm a konyhapultot, körülötted sertepertélek, minduntalan hozzád érek valahol, a combod, hátad simítom végig, a tarkódon, fülednél érzed a leheletem, a te kezed is gyakran „útban” van, fenekem, mellem érinti…
„A kávéja, uram. Parancsol még valamit?” „Leporolná a nadrágom elejét?” „Természetesen! Porosnak találja? Valami probléma tényleg van, nagyon feszül az anyag… megnézném közelebbről, ha szabad, ki kell, hogy gomboljam, így nem látom tisztán a problémát. iiigen, most már látom!” „Mit talált?” „Nem a nadrággal van gond. van alap egészségügyi végzettségem, megvizsgálnám, hogyan oldható ez a vérbőség, feszülés” „tegye, gyorsan!” „Kíméletes leszek, nem okozok fájdalmat!” - hűvös a kezem, végigsimítom… „Nem, ez nem megfelelő, még jobban dagad. talán egy kis nedvesség, forróság” „CSELEKEDJEN!” „Igen, uram!”- végignyalogatom, a számba engedem, finoman, puhán, óvatosan… felnyögsz, mozdulsz… „fáj?”- nézek fel rád ártatlannak szánt tekintettel „Folytassa!!!” - rekedtes, karcos a hangod, próbálsz a szerepben maradni és parancsolni, de a szemed elárul… élvezed. Örömmel engedelmeskedem. Újra a számba veszlek. Előbb csak a hegyét, körbesimogatom a nyelvemmel, szinte csókolózom vele. Mozdul a csípőd, a kezed a tarkómon, a hajamba markolsz, tolod magad beljebb, határozottan, de gyengéden. Mélyre engedlek, egyik kezem a feszes feneked markolja, a másik elindul a combom belső oldalán... Kívánlak! Felveszem a ritmusod, fallak, szoplak, egyre keményebb és feszesebb a farkad, egyre hevesebb tempót diktálsz, kapkodod a levegőt, érzem, nemsoká véged. Olyan mélyre engedem, ameddig bírom, szinte tövig a számban, a torkomon vagy, lüktetni kezdesz és robbansz. Nyellek, de látni is akarom az élvezeted. Jut az arcomra, nyakamra belőle, befolyik a melleim közé. Tisztára nyalogatom a farkad, lassul a légzésed, lenézel rám, ragyog a szemed, összemosolygunk. „Ejnye, hogy összekente magát!” - megtörölgeted az arcom, nyakam, közben pillanatok alatt eltávolítod a kevés ruhámat. „Hiszen maga reszket, üljön le, össze ne essen itt nekem!” a székre rogynék, de az asztal szélére ültetsz, lábaim közé állsz talpam a széken. Simítom rólad az inget, megszólalni nemigen tudok. Mindenütt ott a kezed. „Mi ez az illat?” - finomat harapsz a nyakamba, tudod, hogy elolvadok tőle, az ujjaid a háromszögemen barangolnak, megsimítod a csiklóm, érzed, a forró nedvességem, mozdulnék, de már el is vetted a kezed, az orrod elé tartod, majd elém. „Maga is érzi?”- bekapom az ujjaid, szopogatom, harapdálom. Elveszed. Most te guggolsz elém, nyalogatod, szopogatod, szívod a csiklóm, alig kapok levegőt, szinte a teljes vérkeringésem az ölembe koncentrálódik, beleszédülök az élvezetbe. Megérzem az ujjaid, ahogy belém csusszannak, megfeszülök, felnyögök, kapaszkodom. Ujjazol, nyalsz vadul, szorítom a vállad, fejed, robban bennem a gyönyör… Felállsz, nem játszom tovább, az agyam nem működik már. Csókollak, szorítalak magamhoz. Érzem, hogy a farkad újra keményen ágaskodik, átölellek a lábaimmal is, szinte magamba húzlak. Kitöltesz, feszítesz. Mozogsz, először csak finoman, a hátam simítva, majd egyre gyorsabb erősebb tempóra váltasz. A fenekem alá nyúlsz, megmarkolod, felkapsz az asztalról, leülsz a székre, szinte felnyársalsz, ahogy az öledbe huppanok. Újabb gyönyörhullám borít el, remegek. Aztán lovagolni kezdek rajtad, fel-le csúszkálok, nem engedlek, tövig jár a csípőm. Mozogsz alattam, szorítod a fenekem, magadba húzol újra és újra. Nem bírom sokáig, de te sem. Egy utolsó, kemény döféssel belém robbansz és ettől a lüktető forróságtól én is elszállok, nyögve-sikoltva borulok a nyakadba. Lassan áll helyre a szívverésem, légzésem. Felnézek rád, mosolyogsz. „Milyen napja volt, Uram?” „Gyönyörű!” - súgod és megcsókolsz, finoman harapva, ahogy szeretem!
Hozzászólások
További hozzászólások »
zero-eco86 ·
Nekem nagyon tetszett, szeretem az olyan műveket amik női szemszögből vannak megírva.

Mucufej ·
Nagyon jó!!! Nekem nagyon Bejött!!!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: