Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Varázsceruza

Nem tudom magamban tartani, le kell írnom mi történt velem - annyira hihetetlen.

Rólam tudni kell, hogy hébe-hóba erotikus történeteket írok főleg a magam szórakoztatására. Ide is posztoltam néhányat.
Egy átlagos munkanapon egy emailt kaptam ismeretlen feladótól. Bemutatkozása szerint egy nő volt, aki személyesen akart velem beszélni sürgősen - életbevágó ügyben.
Még aznap délután találkoztunk egy kávézóban.
Könnyű volt felismerni, egyedül ült egy asztalnál és ahogy írta szőke haja volt.
Fiatalos 40-es éveiben járó nő volt. Visszafogottan de elegánsan öltözködött, jól hangsúlyozta nőies formáit.
Bemutatkoztam, de köszönés helyett rám támadt.
- Maga mióta követ engem?
- Én nem követem. Miből gondolja?
- Elolvastam az összes írását. Azokat az írásait! Eleinte tetszettek is, hiszen nekem is voltak hasonló élményeim. Aztán rájöttem hogy mindegyik rólam szól.

Itt be kell vallanom, hogy az erotikus történeteimben főleg középkorú nők kalandjait írtam le. Eleinte épp hogy csak erotikusan későbbiekben pedig egyre merészebb, durvább történetekben.
- Nagyon örülök, hogy olvasta az írásaimat. De higgyen nekem, ezek mind a képzelet szüleményei.
Tiltakozott, mindegyik történetben magára ismert.
Kértem mesélje el, mégis miben ismer magára. Kiderült, hogy kb 5 éve kezdődött az egész. Éppen egyedül nevelte az akkor gimnazista lányát. Tanárként dolgozott egy gimnáziumban. Ekkor ismerkedett meg későbbi férjével. Úgy voltak együtt Párizsban mint a "Francia csók" című irásomban. Aztán vitorlás túra - akárcsak a "Szex a dekken"-ben.
- De hölgyem. Ezek általános klisék - vetettem közbe.
Volt még tovább is. Kiderült hogy később a férj megdugta a lányát (na jó nem csak középkorú nőkről írtam, pl "Apuciiii" című írásom). Ezek után elváltak. Aztán ő jött össze egy tanítványával, aki később a lányával is kikezdett ("Igazi kémia" és "Házi feladat"). Mikor az iskolaigazgató megtudta hogy mi történt, megzsarolta és fél évig minden este őt szolgálta ("A szex bilincsében"). Az igazgatót végül elküldték, mert egy tanítványával is összeszűrte a levet ("Ötösért jónak kell lenni").
Ez már engem is elgondolkodtatott.
- Nézze. Hihetetlen, ami magával történt. De amiket én írtam mondhatni szokványos, kitalált történetek. A net tele van ilyenekkel. Diákot elcsábító tanár, gyerek-mostoha kapcsolat. Velem ilyen nem történt és nem tudok róla hogy bárkivel is megtörténtek volna. Részemről csak fantázia. Pusztán véletlen, hogy megestek önnel.
- Ez lehet. De az írásaiban pontosan ugyanúgy érez a nő ahogy én éreztem. Ahogy hozzámértek, ahogy kinyaltak vagy ahogy én szoptam. Mindent átéltem újra, amikor olvastam. A legapróbb részletek is egyeztek.
Összetörve ült előttem, életének legtitkosabb részleteit mesélte el.
Próbáltam megérteni és választ találni ezekre az egybeesésekre.
- Szerintem ön egy kicsit túlfűtött lett és a történetek olvasásakor nem tudja mi a fikció és mi a valóság. Felvette ezeknek a nőknek a habitusát és utána már bevonzotta ezeket az eseteket. Lehet hogy kereste is.
Erre nem tudott mit mondani.
- Menjen el pszichológushoz - tanácsoltam.
- Hát ez az - kelt ki magából - pont egy hete voltam ott is. A végén meztelenül ébredtem nyakörvvel a nyakamon. Csak arra emlékszem hogy sokszor és hosszan mentem el akárcsak a "Hipnózisban", ami ma jelent meg. Csak azért tudhatta mert ott volt.
- Ez nagyon furcsa. De higgyen nekem, nem voltam ott és nem is követtem. Nem is tudtam róla! Ezek olyan fantáziák, amikből százakat talál ezeken az oldalakon.
- Úgy érzem az életem van ott leírva és nem tudok kitörni belőle. Kérem segítsen!
Kétségbeesetten hangzott, de nem tudtam mit mondani. Abban maradtunk, hogy ha valami eszembe jut jelentkezem. Megadta a telefonszámát.

Nem tudtam kiverni a fejemből a nő történetét. Hihetetlen, de minden egyes írásom megtörtént vele.
Ekkor szörnyű gyanú támadt bennem. Megnéztem legutóbbi történetemet és láttam, hogy pont egy hete írtam.
És az összes többi dátuma is egybecsengett a nő történetével. Minden írásom akkor keletkezett, amikor ő is átesett mindezeken.
Meg kellett bizonyosodnom a gyanúmról.
Este elkezdtem egy új történetet írni "Lila hálóingben" címmel.
Csak eszeveszett kéj és szex szerepelt benne a legvadabb körítéssel. Most már rá gondolva írtam.
Felhívtam: lehet, hogy tudok segíteni. De oda kell mennem - persze, várni fog.
A taxiban fejeztem be a történetet.
Amikor ajtót nyitott lila hálóingben volt.
Szóról szóra az történt, amit egy órával korábban leírtam.
Nem hagyhattam ki - életem leggyönyörűbb és legvadabb szexuális élménye volt.
Neki is.
És a lányának is.

Másnap mikor elbúcsúztam, megnyugtattam. Már olvastam a következő fejezetet és mostantól nyugodt szép élete lesz.
- De ugye nem lesz túl unalmas?
Hozzászólások
AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: