Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Váratlan dolog

Május 29-én esett a dolog. Akkor az egyik barátnőm (nem jártunk csak jóban voltunk) a négyesért javított matekból. Meg kellett kapnia, különben nagy zűrök lettek volna náluk. Hát megbeszéltük, hogy átjön, s együtt megbeszéljük a példákat. "véletlenül" pont úgy jött ki a dolog, hogy a szüleim nem voltak otthon.

Fél 3-körül érkezett, és mint mindig, most is gyönyörű volt. Szőke, egész formás lány. (mindig csodálkoztam, hogy lehet, hogy csak 4 barátja volt egész eddig). Enyhe dekoltázs és egész apró feszülős rövidnadrág. Leültünk az asztalomhoz, előpakolta a cuccát, és neki kezdtünk. Sorra vettünk mindent, már csak pár nyavalyás példa volt, és én felálltam az asztaltól, úgy magyaráztam. Rajtam is rövidnadrág volt. Dög meleg, akkor vettem észre, hogy Vikin nincs melltartó, és egész kivehetőek mellei. Hangya a gatyában - kis mozgolódás alul, de ebből valamit ő is észrevett.
- Azt mondta a Jutka (ő ténylegesen a volt barátnőm), hogy kívánatos a szerszámod.

No, ez a hirtelen váltás nagyon váratlanul ért, nem is tudtam mit mondani. Kérdően nézett rám. Azelőtt egy szolid kívánatos kiscsajnak ismertem, most meg...
- Hát igen, ezt már többen is mondták róla. Ekkor elnevette magát.
- Hadd lessem meg, csak megnézem, és máris mehetünk tovább. - Nem tudom mért, de hirtelen letoltam a nadrágom, és leültem az ágyra. Lelkesedése lelohadt, és nem volt túl nagy. Ekkor azt mondta: Ez a max, mert akkor nem mondtak igazat...
- Hát nem, csak nem szokott egész nap felállni.
- És ha rásegítek?

Na ez már végleg sok volt. Felállt, és levette a pólóját, szépen lassan. Előbuggyantak formás barna mellei. A farkam kezdte a plafont bámulni, de még korántsem volt az igazi. Ezt Ő is észrevehette, így tovább folytatta a dolgot. Levette a nadrágot, majd a piros tangáját kezdte el fogdosni, de nem vette le. Ránézett büszkeségemre, úgy vettem észre, hogy kezelésbe venné, de aztán, mintha parancsolna magának. Odajött, és közelebbről is szemügyre vette. Elpirultam, majd hirtelen lesmároltam.

Valahogy a tanga is lekerült róla, és egyszer csak azon vettem észre, hogy elkezd cumizni, én a pinájában matatok, érzem, egyre forróbb a hangulat. Ekkor egy jó kis petting ment egy ideig, én meg talán ő is égett a vágytól, hogy betehessem. És azt az érzést nem lehet leírni, amikor tüzes vesszőm beléhatolt. Majd egyre gyorsabb ütemben ment a menet, éreztem, hogy közel van a csúcshoz, kivettem, hadd szenvedjünk egy kicsit, és kívánjuk még jobban egymást.

Szinte követelte, hogy folytassuk, de ekkor ismét egy kis petting következett. Jó háromnegyed órán át szeretkeztünk, mikor ő eljutott a csúcsra. Már én is közel voltam, és orálisan kezdett kényeztetni. A szájában sültem el, ekkora örömet még soha senki nem szerzett nekem. Utána bementünk a zuhanyzó alá, és ott folytattuk a dolgot, egyszer ott is elélveztünk mindketten. Érdekes, hogy azóta nem járunk, de már azóta 3-szor is megismételtük. De olyan jó sohasem volt...
Hasonló történetek
30292
Mikor már teljesen megmerett, kigomboltam a nadrágját és elővettem az óriási farkát! Nyengéden elkezdtem a nyelvemmel dédelgetni. Ő közben a melleimet kezdte simogatni. Majd a makkjához érintettem a mellbimbóimat és a faszát kezdtem dögönyözni a melleim között, úgy, hogy még a golyói is összezsugorodtak a kéjtől...
29462
A barátom aludt, mi csendben bevonultunk a kisszobába. Ott végre levetkőztük a maradék gátlásunkat és a ruháinkat is. Elővettem a vibrátoromat. A formás kerek mellek látványára a puncim egyre jobban nedvesedett. Meztelenül lefeküdtünk az ágyra és ő csókolgatni kezdte a testem. Mindenhol. Kezdte a nyakamnál és egyre lejjebb haladt...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történetröl?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: