Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Vanda és Én

Vajon hová is tettem, morfondíroztam magamban miközben az órát néztem, és meglepődve vettem észre, hogy már délután 5.55 van. Aztán hirtelen, a fiók sarkában mégis csak rábukkantam arra a bizonyos agyon keresett cd-re. Majd gyorsan rendbe szedtem magam és elindultam, hogy rendbe tegyem egyik volt általános iskolás osztálytársnőm gépét, mert most vettek új gépet és az édesanyja telefonon megkért, hogy ha ráérek nézzem már meg. Nos minden rendben is ment, az édesanyja nyitott ajtót és oda kísért a géphez a telepítés már 70%-nál járt, amikor az osztálytársnőm (hívjuk, Vandának) testvére azzal jött oda hozzám, hogy el kell menniük, de én csak nyugodtan maradjak, mert Vanda nemsokára hazajön. Nem sokkal később Vanda meg is érkezett, majd elállt a lélegzetem, amikor megláttam, hogy micsoda bombázó lett. Mivel annak idején is jól kijöttünk egymással, de csak mint barátok, most is gyorsan szóba elegyedtünk.

Éppen arról folyt a vita, hogy állsuliban kinek mi volt a hibája, azonban ez egyre jobban csak kettőnkre kezdett lekorlátozódni.
- Te mindig kibeszéltél a hátam mögött - mondta Vanda kicsit elmosolyodva, hogy nehogy túl komolyan vegyem.
- Te pedig állandóan adtál rá okot. - próbáltam vissza vágni.
- Miféle okot - kérdezte kissé hamiskásan csillogó szemekkel, mert sohasem szeretett alul maradni egy vitában. - Nos megpróbáltam olyan választ keresni, amivel végképp magam mögé utasíthatom ebben a vitában. Ekkor jutott eszembe az akkori öltözködési szokása, ami egy nyolcadikos lánynak elég kihívó volt, gyakran hordott mélydekoltázsú ruhákat és átlátszó térdnadrágot, ami alatt csak egy tanga volt. Fel is dobtam a témát, kicsit árnyaltan nehogy azt higgye, hogy könnyűvérűnek tartom.
- Nem semmi volt, ahogy öltözködtél - mondtam.
- Talán nem tetszett?! - kaptam meg a választ kissé szemrehányóan.

Ezek után a válaszomat meg sem várva kiment a szobából a nappaliba, mire kiértem szomorúan láttam, hogy pityereg.
- Mi a baj, nem akartalak megbántani - próbáltam jobb kedvre deríteni.
- Pedig sikerült, és nem gondoltam volna, hogy ennyire tapintatlan is tudsz lenni - zokogott tovább.
- Nekem nagyon is tetszettél, sőt titokban csak arra gondoltam, hogy te meg én talán... - hagytam félben a mondatot, nehogy még ezzel is valami rosszat mondjak.
- Tényleg tetszettem neked? -kérdezte kissé enyhülő tekintettel.
- De még mennyire! - szóltam vissza az ajtóból, mert elmentem, az asztalhoz egy papírzsebkendőért, hogy oda adjam neki, hogy azzal törölje le a könnyeit. Amikor visszaértem, egy hirtelen ötlettől vezérelve én magam kezdetem letörölgetni a könnyeit, ezt ő egy kis puszival jutalmazta, amitől engem elöntött a forróság és a szilva alakúra csücsörített ajkának érzése arcomon, máshol is beindított kisebb fajta térfogat változást, amit még összeszorított combokkal leplezni tudtam.

Ezek után lesz ami lesz, alapon én is vissza pusziltam, de először csak azt a gyönyörű pirospozsgás orcáját vettem célba. Hirtelen felpattant és minden féle keresetlen szavakat intézett hozzám, hogy én csak ki akarom őt használni és, hogy olyan vagyok, mint a többi fiúk, akik csak azt várják tőle, hogy tegye szét a lábát. Gondoltam valamit még is csak tennem kell, és utána ugrottam majd átöleltem, először megpróbált eltaszítani magától de, én kisebb erőszakot alkalmazva ezt nem engedtem és elkezdtem a fülébe súgni, hogy mennyire sajnálom az előbbieket és, hogy mennyire szeretem, szerettem annak idején. Erre tiltakozása kicsit alább hagyott és szemembe nézett én pedig szintén az Ő gyönyörű, kicsit mandula alakú szemébe. Talán percek óta így álltunk, amikor szájon csókolt, kicsit sután, kicsit félénken, mint kiderült még szűz volt. Kezeimmel felfedezőútra indultam, de csak ruhán keresztül nehogy valamit is elkapkodjak. Popsija eszeveszettül kívánatos volt, alig bírtam eltelni a gyúrásával, gyömöszkölésével. Később visszatértem a melleihez miközben ő továbbra is ajkaimon csüngött, és hagyta, hogy azt tegyek vele amit csak akarok. Ezt én megbecsülve próbáltam minél nagyobb élvezetet nyújtani a számára és körkörös mozdulatokkal dörzsöltem melleit még mindig ruhán keresztül, de ekkor már pulóverén is érezni lehetett, hogy mellbimbói alig várják, hogy kiszabaduljanak börtönükből.

Eleget téve felhívásuknak pulóverétől és melltartójától egyszerre szabadítottam meg Vandát. A látvány mely elém tárult mennyei volt, nem túl nagy, de annál formásabb mellei voltak, pont, mint amit kedvelek. Kérésére az ölembe vettem és átvittem a szobájába, ahol az ágyára fektettem, amikor már épp ráakartam magam vetni a melleire megszólalt, és arra kért bánjak vele gyengéden, mert így még én vagyok az első az életében. Ezen eléggé meglepődtem.
- ilyen alakkal még szűz?! - gondoltam. De aztán nem sokat morfondíroztam rajta és hozzá láttam gömbölyű melleinek nyalogatásához, először csak mellbimbójának világosbarna udvarát puszilgattam, közben a még szabad mellét masszíroztam. Jóleső sóhaj volt reá a válasza, amiből tudtam jó úton járok, ezek után a peckesen hegyes mellbimbóit vettem kezelésbe, szívogattam, nyalogattam, orrom hegyével becézgettem erre Vanda egyre inkább rendszertelenül vette a levegőt, végül elélvezett. Csodálatos látvány volt, ahogy ott feküdt előttem az a törékeny, ám csodálatos női test, amit először én juttathattam el a gyönyörök palotájába.

Kis idő múlva, amikor kezdett magához térni, megkérdeztem akarja-e, hogy tovább menjük erre azt válaszolta: igen, ha megígérem, hogy ha olyat csinálok, ami fáj neki akkor abba hagyom. Én persze igent mondtam. Ezek után megszabadítottam farmerjától és láttam, hogy fekete tangája már jócskán nem elég testnedveinek felfogásához és egész combján folynak nedvei. Ígéretemhez hűen nem ajtóstól rontottam a házba és először csak a nyelvemmel vettem kezelésbe teste legrejtettebb zugát. Fel-le járattam nyelvem vágatában és nyeltem finom kéjnedvét. Két ujjammal szétnyitottam kisajkait, és kezelésbe vettem borsó alakú csiklóját, amire jól eső szisszenés volt a válasz. Nyaltam szívogattam ajkaimmal meg-megszorítottam, amit Vanda halhatóan élvezett. Ezek után elérkezetnek láttam időt, hogy egyik ujjam hüvelyébe toljam, tényleg elég szűk volt még így is, hogy csak egy ujjam volt benn.

Ám kisidő múlva elég tág lett és már két ujjam járt ki és be hüvelyében. Vanda derekát megemelte, majd ismét visszaeresztette az ágyra, és ez az ütem egyre csak gyorsult, míg rendezetlen csípő dobálások között elévezett jól hallható sikolyokat hallatva immár másodszor. A történtek után már én is jócskán éheztem a kielégülésre és átrohantam a szomszéd szobába a pénztárcámért, hogy kivegyek belőle egy óvszert, majd röpültem is vissza Vandához, az én Vandámhoz aki addigra ismét kezdett magához térni. Felhelyeztem az óvszert és heves csókváltás közepette finoman beléhatoltam, először látható volt rajta, hogy inkább fájt neki, mint sem élvezte volna, de mikor egyre mélyebbre és mélyebbre hatoltam belé, lélegzete felgyorsult és foga között jól hallható szisszenések hagyták el kívánatos száját. Nagyon meleg volt belülről, szinte tüzelt, valamint éreztem, hogy átszakítottam szűzhártyáját. Ettől az érzéstől minden elhomályosult, falloszom lüktetni kezdet, és olyan mélyen hatoltam belé, amennyire csak lehetet. Ezek után éreztem azt a furcsa bizsergést az ágyékomban, és tudtam itt a vég. Azóta is szeretők vagyunk.
Hasonló történetek
25061
Norbi látva kiéhezett puncimat, magára rántott és megkeményedett bimbóimat kezdte csókolgatni. Én pedig megleptem őt azonnal, hogy a farkára csúsztattam vágytól izzó puncimat. Gyönyörű nagy farka volt és mélyen belémhatolt. Ekkor Roland mögém helyezkedett és lassan elbarangolt csodálatos popsimban...
26042
Azonnal a számba vettem előszőr csak a makkját, és azt kezdtem el nyalogatni. Partnerem szemei már fennakadtak az élvezettől, hangosan nyögött a kéjtől. Én pedig már a golyócskáit vettem a számba, szopogattam, nyalogattam élvezettel. Ő egyre erősebben nyomta a számba ágaskodó szerszámát, melyet amilyen mélyen csak lehet bevettem a számba, és teljes erőbedobással szívtam, szoptam, már néha úgy éreztem, hogy megfulladok a hatalmas fasztól a számban...
Hozzászólások
További hozzászólások »
MARVIN ·
Nos...

Vagy kitaláltad...

vagy kiszínezted...

vagy a csaj nem volt szúz...

vagy még te nem voltál soha szúz csajjal... (abban az esetben, ha kitaláltad)

vagy még eleve ez is az is alig...



Lényeg: annyira a külsöségekre adsz, és ezt annyira tükrözi a történeted, hogy nagyon. Pedig az alaphelyzet, fordulatok, stb. jó fantáziára vall, és azt mondom tetszett, de ez így ebben a formában tuti, hogy nem...



Az a tangán keresztül és még a combján is volt a legtúlontúlabb...

Livica ·
Ilyen alakkal még szúz? Attól, hogy jól néz ki,még nem biztos, hogy kurva és lefexik mindenkivel. Jól nézhet ki úgy is, hogy az "igazi"-ra vár és ezért még szúz. Amúgy nem rossz a sztori.

boroka ·
Egyetertek Marvin-nal.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: