Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Vámpírok és Démonok

2. fejezet - Rabságban


7.


Roscoe végigsétált a kastély széles folyosóján. Mikor vezértársa szobájához ért, felemelte a kezét.


-           Darius! -  kopogott be Roscoe, a férfi szobájába.
-           Mi van?
-           A főnők látni akar téged.
-           Nem mondta a vénség, hogy mit akar?
-           Azt mondta, beszélni akar veled. Nem avatott be a részletekbe.
-           Rendben, megyek.


Darius lassú léptekkel közeledett a vámpírkirály lakosztálya felé. Azon gondolkodott, miként tudja tervét megvalósítani. Kezdte elveszíteni a türelmét. Évek óta arra várt, hogy elvehesse Liliát. Azután pedig megölje az apját, s így ő juthasson a trónra. Bekopogott a férfihoz, s miután az behívta, becsukta maga után az ajtót.


-           Miért hivattál uram?
-           Darius, beszéltem Liliával a kettőtök házasságáról.
-           Végre hozzám jön?
-           Ne vágj a szavamba!
-           Igen uram. Elnézésedet kérem. – mondta a férfi, megjátszott alázattal.
-           Lilia lányom, úgy döntött, nem lesz a feleséged. És én támogatom a döntését.
-           Hogy? Hogy mer nekem nemet mondani? És te még támogatod? Elfelejtetted, hogy nekem ígérted őt? – kiáltott felháborodva Darius.
-           Nem felejtettem el, de nem fogom arra kényszeríteni, hogy olyan férfihoz kösse az életét, akit nem képes szeretni! S most kérlek, távozz!
-           Lilia nem utasíthat vissza engem! Azt ígérted, én vehetem feleségül.
-           Akkor, ha az nem ellenkezik az ő érzéseivel! De ő nem kíván házasságot kötni veled. Viseld a vereséged felnőtt módjára!  – a férfi újra megszólalt, amikor látta, hogy Darius megint mondani akar valamit.
-           Elég volt Darius! Egy szót sem akarok többet hallani erről! A lányom visszautasított! Vége. A beszélgetést lezártnak tekintem. Hagyd el a szobámat!


Darius véreres szemekkel magában szitkokat szórva hagyta el Thaddeus szobáját. Őrült dühöt érzett a férfi és Lilia iránt is. Hirtelen ötlettől vezérelve, a lány szobája felé vette a irányt.


-           Lilia, beszélnem kell veled, engedj be! – ordított a férfi, miközben dörömbölt a lány ajtaján.
Egy fiatal barna hajú vámpírlány, Lilia legjobb barátnője, Christy nyitotta ki az ajtót.


-           Lilia nincs itt.
-           Mit beszélsz te lány?
-           Nincs a szobában! Süket vagy?


A férfi a nyakánál fogva rántotta közel magához a lányt.


-           Ne merj tiszteletlen lenni velem! Megértetted?
-           Igen.
-           Hol van Lilia?
-           Nem tudom. Tűvé tettem érte az egész kastélyt, de eltűnt!
-           Szólok az apjának!
A férfi elengedte a lányt. Elindult, majd visszafordult, és a lány szemébe nézett.


-           Este várj meg a szobámban!
-           Ahogy akarod!


Christy engedelmeskedett. Egyenesen Darius szobájába sietett, ahogy hetente több alkalommal is. Mindig esténként. Már 3 éve tartott a viszonyuk. Christy soha senkinek nem beszélt róla. Szerette őt, bár sosem mondta ki. Úgy érezte, a férfi csak kihasználja őt, mégis mély érzelmei voltak iránta. Sokszor eszébe jutott, véget vet a kapcsolatnak, mert utálta, hogy titkolnia kell, és a férfi nem vállalja fel mások előtt.


8.


Taranis, és Spike kiment a folyosóra, hogy négyszemközt maradhassanak.


-           Mi van, miért akartál kijönni?
-           Spike, nem tudom mi ütött beléd, de hagyd abba!
-           Miről beszélsz?
-           Arról, hogy ez a csaj már rég pucér lenne, ha a szemeddel vetkőztetni tudnál!
-           Ugyan már. Ő egy vámpír.
-           És?
-           Nincs és. Soha nem működhetne a kapcsolatunk. És egyébként sem mondtam, hogy szerelmes vagyok belé.
-           Csak a buksiját simogatnád, és hagynád, hogy az öledben doromboljon mi?


Ezen egyszerre kezdtek el nevetni.


-           Ne légy bunkó! - mondta Spike mosolyogva.
-           Én aztán nem haver! De aztán ne gyere hozzám sírva, hogy milyen szerelmes vagy, miután megdöntötted!
-           Nézd, tényleg tetszik a lány, de te is tudod, hogy én nem leszek szerelmes!
-           Ezt már hallottam egyszer.
-           Azóta minden megváltozott. Megsebzett, ami történt igen, pont ezért nem fogok senkit szeretni.
-           Én is ezt mondtam! Vigyázz nehogy beleszeress, ha lefekszel vele.
-           Ez nem történik meg. Nem kell aggódnod. De, erről egy szót se senkinek világos?
-           Oké, oké! Bár azt mondtad, még nem történt semmi köztetek.
-           Még nem is - mondta Spike, s mosolygott.
-           Na, mennem kell. Sofia biztos vár.
-           Üdvözlöm!
-           Átadom.


Taranis hátat fordított a férfinak, majd füstfelhő gyűrűjében teleportált. Spike pedig visszatért Liliához a szobájába.


9.


Darius, miután értesítette Lilia apját, visszavonult a szobájába. Mikor belépett, meglátta Christy-t. A lány arca szerelmet tükrözött, ugyanakkor vágyat is. Tudta mi következik. Darius odalépett hozzá. Leült az ágyra a lánnyal szemben. Mély hangja őszintén szólt a hozzá, miközben kezével végigsimított az arcán.


-           Sajnálom, ami történt.


A lány megdöbbent. Darius sosem kért még bocsánatot tőle.


-           Szemtelenül viselkedtem. Az én hibám volt.


-           Bizony, és most meg kell, hogy büntesselek - mondta a férfi mosolyogva.


Levette fekete pólóját. Majd segített a lánynak is ugyanebben. Christy soha nem viselt melltartót, aminek Darius külön örült. Kissé bűntudata volt amiatt, hogy olyan hamar elveszti a türelmét.
Darius odahajolt Christy hatalmas, formás melléhez, és a bimbót kezdte nyelvével kényeztetni. Néhány másodperc után ugyanezt megtette a másikkal is. A lány hangos nyögéseket hallatott. Darius hirtelen abbahagyta tevékenységét, mindketten felálltak.
Lassan lecsúsztatta a lányról a farmert, letérdelt a lány előtt, majd nyelvével lassan, érzékien simogatni kezdte a csiklóját. Christy teste többször megremegett. A mennyországban érezte magát. A férfi pár perc után felállt, lefektette a lányt a hatalmas franciaágyra, majd combjai közé ereszkedett, és folytatta, amit az előbb elkezdett.
Mindig odafigyelt arra, hogy a lány is elégedett legyen. Szakadatlan dolgozott nyelvével, míg érezni nem kezdte, hogy Christy orgazmusa közeledik. Ekkor lassabb ütemre váltott, hogy megkínozza kicsit, s a lánynak várnia kelljen a kielégülésre. Addig folytatta ezt, amíg Christy könyörgőn nem nézett rá. Ekkor újra gyorsabb ütemre váltott s a lány egy percen belül hangos nyögések közepette, gerincét ívbe feszítve jutott el a csúcsra.
Lihegve ernyedt el, de a férfi időt sem hagyva neki, fölé ereszkedett, és mint mindig, most is gyengéden, férfiasságával a lányba csúszott. Összeszokott, ütemes mozgásuk lassú, ugyanakkor erőteljes lökésekből állt.
A férfi igyekezett visszafogni magát, amíg a lány is közel került újabb orgazmusához. S mikor érezte hogy Christynek már csak néhány másodperc hiányzik, elengedte magát, s mélyen belé engedte kielégülésének ékes bizonyítékát, miközben a lány is a elérte a csúcsot.
Christy néhány perc pihenő után öltözni kezdett, Darius pedig csodálkozva nézett rá.


-           Miért öltözöl fel? - kérdezte Darius őszinte csodálkozással.
-           Mert visszamegyek a szobámba.
-           Nagyon furcsa vagy. Mi bajod?


Miután a lány már a pólóját is felvette, megfordult, és a férfi szemébe nézett.


-           Nem akartam megvárni, amíg te küldesz ki a szobádból. Megyek magamtól.
-           Feküdj vissza! – mondta a férfi, nem sejtve, mi következik.
-           Nem. Akartam még egy utolsó éjszakát veled. De most mennem kell.
-           Mi az, hogy utolsó éjszakát?
-           Nem jövök többé ide azért, hogy kiéld a vágyaidat.
-           Ezt nem te döntöd el!
-           Azt hiszem, van némi beleszólásom.
-           Mi ez a hirtelen változás? Azt hittem elégedett vagy.
-           Ez már nincs így. Évekig beértem azzal, hogy titokban a szeretőd voltam. Érzelmek nélkül tartottál a karjaidban, és tettél magadévá. Amikor kedved tartotta, kihasználtál, majd eldobtál. Most úgy döntöttem, elég volt! Nem találkozom veled többet.


A férfi felállt, majd dühösen meredt a lány szemébe.


-           Ezt nem gondolhatod komolyan!
-           Pedig így döntöttem.
-           Te, nem szakíthatsz velem, megértetted?
-           Már megtettem!


A férfi megalázva érezte magát. Mérgében tenyerével a lány arcára csapott. Christy megdöbbent. Tény hogy a férfi sokszor kiabált vele, megszorította a karját, vagy a nyakát, de még sosem emelt rá kezet.


-           Nem akartalak bántani. De te is tudod, hogy nem tűröm az engedetlenséget!
-           Ez a másik oka annak, hogy miért nem jövök többet ide! A durvaságod. Ég veled Darius.


A lány sarkon fordult, és elhagyta a szobát. Darius pedig tovább fortyogott magában.


10.


Thaddeus magához térve a sokktól, amit lánya eltűnése okozott, egy nagyobb vámpírcsapatot küldött Ahriman birodalmába. Biztosra vette ő áll e galád tett mögött. Így kiharcolva, hogy megszerezhesse a kastélyt, és kedvére uralkodhasson az alvilágban.
A vámpír király harcosai kardokkal felfegyverkezve indultak útnak. Ahriman démonai azonban időben észrevették a közeledő támadást.


-           Jelentem Nagyuram,  Thaddeus offenzívát indított ellenünk. Vámpírhad közeledik.
-           Biztos a kicsi lányát akarja megmenteni. Szólj az első csoportnak, hogy visszaverhessék a támadást! Spike vezesse őket!
-           De uram! Higgye el, alkalmas vagyok az irányításra. Had bizonyítsam!
-           Elhallgass Sammael! Amit mondtam, megmondtam! Meg ne halljam Spiketól, hogy ellenkezel! S most takarodj!
-           Igen uram. – hajbókolt a férfi, majd dühösen távozott.


11.


Spike igyekezett nem folyton bámulni Liliát, de nem járt sikerrel.  Tekintetét vonzották a lány hatalmas mellei. Percről percre egyre jobban kívánta a lányt. Tudni akarta milyen puha a bőre, édesek ajkai, s milyen érzés lenne, ha magáévá tehetné.
A lány épp az internetet böngészte. Még azután e-mail címet cseréltek Spikeal, hogy Taranis elment. Tudták, nem marad itt a lány örökre. Lilia észrevette, hogy a férfi mély dekoltázsát stíröli.


-           Miért bámulsz?
-           Én nem is.
-           Ne nézz már madárnak, láttam, hogy néztél.
-           Csak, mert olyan lélegzetelállítóan gyönyörű vagy.
-           Most zavarba akarsz hozni? - mosolyodott el a lány.
-           Nem én. Csak az igazat mondtam.
-           Mire gondoltál az előbb?
-           Ahelyett, hogy elmondanám, inkább megmutatom.


A férfi lassan közeledni kezdett a lány szája felé. Lilia kissé ijedten elhúzódott, amikor alig egy centi választotta el ajkaikat egymástól. Spike nem hátrált meg, lassan kezét a lány tarkójához emelte, s magához húzva, lágyan megcsókolta.
Lilia a soha nem tapasztalt érzéstől felnyögött. A férfi lágyan simogatta nyelvével Liliáét. Közben lassan keze elvált a tarkójától, és végigsimított a lány arcán, majd lesiklott a lány egyik telt mellére, s kezébe vette azt.
Ekkor Lilia megijedt, és elhúzódott. Felállt, néhány lépésnyit hátrált a férfitól.


-           Ezt ne! – mondta a lány. Ajkai még mindig pirosak voltak a heves csóktól.
-           Sajnálom, nem akartalak megbántani - a férfi felállt s odasétált a lányhoz.
-           Én nem vagyok olyan lány!
-           Milyen?
-           Aki nem uralkodik a vágyain, és csak úgy odaadja magát, házasságon kívül. Engem arra neveltek, hogy ilyen dolgokat csak a nászéjszakámon tehetek először.
-           Hiszen tudtommal nem vagy férjnél, igaz?
-           Így van.
-           Te még szűz vagy? – kérdezte a férfi őszinte döbbenettel a hangjában.
-           Igen. Az igazi szerelmemmel szeretném megtenni. Az esküvőnk napján. Most ki fogsz nevetni?
-           Nem - mosolyodott el a férfi. -  Ne haragudj rám. Nem tudtam.
-           Fátylat rá.
-           Nézd, én nagyon kedvellek téged, és nem fogok hazudni. Iszonyúan vonzódom hozzád. Szeretném, ha jobban megismernénk egymást, hogy egy pár legyünk.
-           Én vámpír vagyok. Te pedig démon. A kapcsolatunk eleve halálraítélt.
-           Ha mindketten ugyanazt érezzük, és titokban tartjuk, akkor nem. A kérdés csupán az, hogy te mit érzel irántam. Ahogy visszacsókoltál, abból azt szűrtem le, te is ugyanannyira kívánsz, ahogy én téged.


A lány csak bólintott. A férfi lassan újra megcsókolta őt, s bár legszívesebben kezével megint tiltott helyekre tévedt volna, visszafogta magát. Mikor ajkaik elváltak, a lány szemébe nézett. Hangja őszinteséget tükrözött.


-           Nem fogom erőltetni a dolgot. Akkor történik meg, ha készen állsz rá, rendben?
-           Köszönöm.
-           De azért édes, finom csókjaidról nem mondok le – mosolyodott el a férfi.
-           Nem is kell.  – a lány elnevette magát.


Újabb szenvedélyes csókot váltottak.


12.


Thaddeus harcosai odaértek Ahriman birodalmába. Otthonaikul szolgáló barlangrendszert, hatalmas kőfal vette körül, melyet vámpír képességeiknek köszönhetően, könnyedén áttörtek. A csapat, Roscoe vezetésével bejutott a birodalomba. Spike, és a többiek már várták őket.
Kardok csapódtak egymásnak, kiáltások hallatszottak több mérföldnyi messzeségbe. A harcosok órákig küzdöttek, eredménytelenül. Nem tudták áttörni Spikeék védelmi vonalát. Roscoe jelzett Spikenak, majd egyedül elindult. A férfival négyszemközt úgy beszélhettek, hogy a többiek nem hallották.


-           Spike, jelenleg nem akarunk harcolni. Csak Liliát akarjuk visszakapni! Segíts!
-           Azt akarod, áruljam el apámat?
-           Nem tudná meg, hogy segítettél. És egyébként is utálod! Mindenki azt vallaná, hogy betörtünk, és visszavittük otthonába. Segíts, szeretett húgom emlékére!
-           Rendben. De csak az ő kedvéért! Küld haza a csatlósaidat!


Roscoe a harcosok felé fordult.


-           Menjetek haza! Tárgyalunk!


A csapat szó nélkül hátat fordított, és elindult.


-           Maradj! Idehozom Liliát! De nem jöhetsz velem!
-           Rendben! -  mondta Roscoe. Még látta, hogy Spike elindul a lányért.
Spike a szobájába ment, megragadta Liliát, és együtt elindultak Roscoehoz.


-           Mi történt?
-           Apád egyik fővezére eljött érted, én pedig visszaadlak neki.
-           Bajba fogsz kerülni. Ahriman irtó dühös lesz.
-           Nem érdekel! Itt nem vagy biztonságban!
-           Mi lesz velünk?
-           Emlékszel, mit mondtam?
-           A titkos helyünk, igen.
-           Holnap ott találkozunk napnyugta előtt.
-           Rendben.


Mikor visszaértek Roscoehoz, a férfi máris rákérdezett arra, amire nem volt alkalma.


-           Mit mondasz apádnak Spike?
-           Húzz be egyet!
-           Mi?
-           Üss le! Kell valami alibi. Te betörtél hozzánk, miután leütöttél engem, elvitted Liliát! Üss már meg!
-           Fordulj meg!


Spike hátat fordított, majd Roscoe hatalmasat csapott a tarkójára, kardja markolatával. A férfi ájultan esett össze. Roscoe megfogta Lilia kezét, és visszaindultak a kastélyba.

Előző részek
2314
- Nagyuram! Azt hiszem kötelességem beszámolni a kastélyban történtekről! - szólt Sammael.
- Mit akarsz?
- Tudnod kell, hogy Spike megpróbálta megakadályozni, hogy elraboljuk a lányt!
- Te is tudod hogy ez hazugság Sam! - mondta mérgesen Spike.
- Fiam, elmagyaráznád mi történt? – utasította a fiát, Ahriman.
- A fiad meg akarta hiúsítani az akciót, az történt! - szólt bele Sammael.
- ...
Hasonló történetek
7771
Eva boldogan nyugtázta az üzenetet. Hát nem hiába jött ide. Felment a lakosztályba, beült egy kád, forró vízbe, majd mikor már teljesen átjárta a jótékony meleg, felfrissülve ült le a fésülködő asztalhoz, hogy végre ismét igazi nőt varázsoljon magából...
4829
A fehér mezes New Yorki csapat védvonala mögül előretört ez a viszonylag magas kb. 180 cm magas leomló barna hajú lány. Arcán néhány piros folt volt. A meze karja felszakadt és a térdét is lehorzsolta egy esés következtében...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Marokfegyver ·
Miért maradt el a számozás? Azt hihettem,hogy ismét az első rész, vagy egy másik, azonos címet viselő mű.

pirosho ·
:grinning:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: