Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Vámpírlányok.

Évácska falusi kisleány volt, mindenki szerette, de megharapta egy esős, szeles napon egy vámpír. Senki emberfia nem látszott, aki segíthetett volna, kihalttá lett a falu a nagy viharban.

Sorban dőltek ki a fák, a kutyák vonyítottak, a faágak szőnyeget képeztek a sáros utakon.

Félelmében behunyta majd újra kinyitotta a szép szemét, de az alak csak ott lebegett előtte fekete lepelben. Nem félt, mitől? Ha meg kell halnia, meg kell. Neki már nincs mitől félnie. De a jelenség megijesztette. Szája  beragadt, a lény hosszú fogai kibújtak, majd a nyakába mélyedtek. Életben maradt, de az álmaiban kísértette a vámpír.

Nem merte elmondani senkinek, a tiszteletes úr a misén, már nem nézett rá olyan kedvesen. Ő is rosszul érezte magát a templomban, viszketett a bőre, könnyezett a szeme, ha oda kellett mennie. Gyakorta okádott mise után, habos, fekete váladékot.
Évácska nőtt, nődögélt, szája mint a rubint, haja mint az arany, nagyon szép leány lett belőle. Udvaroltak neki sokan, de neki egy legény sem kellett.
Éjjel, amikor a hold egész kerek volt, mindig kiment a tyúkólhoz, szemfogai megnyúltak, szeme vörös lett, elkapott egy tyúkot, és kiszívta a vérét. Majd amikor eltelt az éltető nedűvel, visszaosont a házba, lemosakodott és édesen aludt tovább.

Egyik napon fiatal leány költözött a faluba az özvegy apjával. Haja, mint az ében, arca a porcelánnál is simább és szebb. Évácska féltékeny lett rá, utána osont és megvárta, amíg az a patakhoz megy mosni.

A leány súrolta a szennyest hamuval egy lapos kövön, homlokát törölgette, mert megizzadt a nagy hajlongásban. Évácska mögé lopódzott, majd leteperte az árok szélére. Szemei, akár a vadlovaké, szilaj méneseké, ereje, mint egy meglett férfinak. Morgott és sziszegett, kígyónőként tekerte magát.

Éva behúzta a fekete hajú leányt egy bokor mögé, majd ráfeküdt.
Nyelve akár a villás kígyóé, benyomult az ajka közé. A másik leányt elvarázsolta a vámpírleány bűvös ereje, íze, így nem állt ellen, hagyta magát.

Évácska megkívánta a leányt, úgy döntött, mielőtt örökre elnémítja, a magáévá teszi.
Letépte hát ruháit, finom liszt színű bőrét csókolgatta, a szemfoga megkarcolta a leányzó bőrét, a piros vért lenyalta a vámpirella.

A leány harmatos kis háromszögét is a magáévá tette, nyelve befurakodott a szűz lyukacskába, átszakította a szűzhártyát, lefetyelte a nedveket, majd egészen a méhszájig furakodott.
A másik leány nagyot élvezett, életében először és utoljára.
Évácska megharapta az ütőerét és addig szívta a vérét, míg a másikból, fonnyadt kóró nem lett.


Vége.
Hozzászólások
Szokratész ·
Minek küldetek be ennyi paródiát?

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: