Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Valóságos fantázia

14 vagyok, egy nagyobb baráti körbe járok haverjaimmal, ahol én vagyok a legfiatalabb. Sok férfi bámul engem az alakom meg a melleim miatt, de persze egyik sem mert kezdeményezni, mivel még csak 14 vagyok...

Egyszer volt, hogy a fele társaság elment együtt bulizni. A többiek szétszóródtak, volt ki haza ment, volt ki máshová. Így csak egypáran maradtunk Brady lakásában. Beszélgettünk, tévéztünk, meg unatkoztunk. A szokásostól eltérve uncsi volt a hangulat. Egy kis idő múlva kopogtak az ajtón Brady nyitott ajtót. Ralph volt, ő is nagyon jó haverunk, és hihetetlenül jó képű. Már régóta kinéztem magamnak, csak az a baj, hogy ő 25, és engem túl fiatalnak tartana. Gondoltam akkor. Leült elém a fotelbe, rám mosolygott és elkezdtünk beszélgetni. Mivel a többiek olvastak meg tévéztek, nem nagyon figyeltek ránk, így csak ketten tudtunk beszélgetni és kis idő múlva mikor már párkapcsolatos témára váltottunk, észre vettem tekintete mágikusan vonzódik féloldalas szexi topomra.

Látta, hogy észrevettem picit huncutul rám mosolygott, és én jobban lehajoltam, hogy beláthasson. Ekkor mellém ült, körülnézett. A többiek háttal voltak és valami társasjátékba kezdtek. Rátette nagy erős kezét a combomra, és csak gyengéden simogatta. Mivel eléggé nyugtalanul éreztük ennyi ember társaságába magunkat, elköszöntünk és elindultunk lakására. Hozzá érve, szenvedélyes csókolózásba kezdtünk. Felvett, csípőjén kereszteztem lábaimat, majd ráfektettet az ágyára. Kezeivel megfogta karjaim, és lenyomta az ágyra, persze nem erősen és erőszakosan, csak, hogy érezzem maradjak ott. Az ágynak a paplanát markolásztam, míg ő a felsőmet ráncigálta le, melltartó nem volt rajtam, így könnyen csókolgathatta, nyalogathatta domborzataim.

Majd lejjebb haladt, a hasamat végig nyalta, aztán a gatyámat kezdte kigombolni. Már hihetetlenül bizserget a hasam, ilyet még soha sem éreztem eddig, mert férfival még nem voltam. Alig bírtam magammal, halkan sóhajtoztam és fejét nyomtam lejjebb. A bugyimat a gatyával együtt húzta le, majd azonnal puncimat kezdte el simogatni. Még röviden rám nézett, de amikor látta nem ellenkezek eltűnt két szép zöld szempárja a combjaim közé és elkezdett nyalni. Már az előzőektől is nedves lettem, de ezt alig bírtam. Nem tudtam nyitva, vagy csukva tartsam szemeim, nem tudtam, hogy sikítsak vagy sóhajtsak. Mindent egyszerre akartam. Ekkor felfelé vette az irányt, éreztem, ahogy combom belsején végig siklik álló nemiszerve.

Ekkor mélyen a szemembe nézett, nem kérdezte meg, akarom –e. Látta két szememben, hogy őrülten kívánom ezt tőle már régóta. Bal kezével lenyúlt, én jobban széttettem combjaim, ő pedig beigazította és lassan benyomta, de ügyelt arra, hogy alig érezzek fájdalmat. Amikor bennem volt, először nem mozgott, csak egy helyben volt, aztán elmosolyodott. Kissé kezdtem el mozgatni csípőm. Ő gyorsítva, én lassabb tempóban mozogtam. Nagyon jó érzés volt, egymás után hagyták el a sóhajok ajakaim, melyeket Ralph mindig csókolgatott. Úgy örültem, hogy magamban érezhetek egy igazi férfit. Kis idő után mindketten gyorsultunk, és hirtelen egy óriási hullám söpört végig a testemen, majd erős rángásokat éreztem magamban. Ekkor láttam, hogy Ralph becsukja szemét és picit eltorzult arcal utolsó lökéseit adta, majd belém lövelte folyadékát. Hihetetlen volt, mintha csak álmodtam volna az egészet, de nem. Másnap együtt ébredtünk és ölelkezve beszélgettünk még sokáig.

U.I.: Bocs ha bárki unalmasnak vagy ilyesminek találná.....ez az első sztorim és pont annyi vagyok, mint a történetben is. De azért köszi, hogy végig olvastátok.
Hasonló történetek
29925
Bezárta az ajtót és a kis polóját már vette is le, de már azon keresztül is jól látszott a melle, mert melltartó nem volt rajta. Olyan édes feszes mellei voltak, kis barna mellbimbói, csak az ölembe ült és már a nyelve a számba volt, ahogy elkezdtem masszírozni a kis mellet, a kis bimbója már olyan kemény volt, hogy már szúrt, hehe.
20910
Csókolóztunk és simogattuk egymást. Lassan lefejtette rólam a ruhámat, a melltartómat és végül az aprócska bugyimat. Símogatott és csókolt ahol csak ért. Levette a pólóját és elkezdte kigombolni a nadrágját. Őrjítöen izgató mozdulat volt. Megkérdezte, hogy mit csináljon velem. Nem voltam szégyenlős és elmondtam őszintén a vágyaimat. Ettől teljesen bepörgött...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Snarling-Panther ·
Ha már itt tartunk, van olyan, aki 14 évesen már túlesett egy abortuszon, pedig nem a kissebbség tagja (ahol ez azért gyakoribb lehet), és egész jó családból származik. És van olyan is, aki 40 évesen sem volt még senkivel, mert egyszerúen nem megy neki...

Egyébként télleg mindegy, hogy mennyi idös, én is csak azt mondtam, hogy az zavaró, hogy egy 14 éves nem ír ilyen szépen.

Végeredményként:Hoz ötlete a legjobb megoldás, ne dobálózz korral, csak közelítsd azt általánosítva. Akkor senki nem köthet bele. (Elvégre nem pulóver)



Öcsi: Te meg nézz utánna, az nem eröszak, az pedofília, kiskorú megrontása, nem ugyanaz. Innentöl kezdve pedig számít, hogy a lány akarta-e, mert ha igen, akkor csak az elöbbi, ha nem, eröszakos közösülés+kiskorú megrontása. Kicsit más elbírálás alá esik...

És itt ne ezt nézd, a jogi dumán kívül el kell ismerned, hogy ez nem eröszak, csak egy fiatal csitri ábrándja egy idösebb pasiról.

Kry ·
idefigyelj drágaságom... ha az ilyen álmodozásaidat valóra váltod csak lejáratod magad... és késöbb nagyióon meg is bánod... hidd el...



többieknek... jó is lenne... én is perelhetnék egy párat... most gazdag lennék... :)

weismannkati ·
Köszönöm, kedves Hoz_Hun! De azt is tudom, hogy itt az Interneten tegezödni szoktak. Kérlek hát, hogy ne legyen ez velem se másképpen. :))



Kati

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: