Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
Friss hozzászólások
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
terelek: Igazán izgalmas történet volt....
2024-04-15 08:43
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Valóság - 1.

- Drágám, nem játszunk valamit? – kérdezte Anna a férjétől, Jánostól.
- Mire gondolsz? – kérdezett vissza a férfi.
- Hát, mondjuk Scrabble-t.
- Oké. – mosolyodott el a férfi, majd fölállt, hogy megkeresse a társasjátékot.
János és felesége, valamint nagyfiuk, a 21 éves Péter egy panelház 9-edik emeletén lakott egy kis, 72 négyzetméteres lakásban. A fiú nem tudta, mit kezdjen a jövőjével, ezért lakott szüleivel, de ez nem izgatta őket. Boldog család voltak – az átlaghoz képest.
Már el is kezdték a játékot, beszállt Péter is, javában rakták ki a hosszabbnál-hosszabb szavakat, mint pl. „porcelán”, „tyúkszem”, „fakanál”, „konyha”, „hóember” és még sorolhatnám. Épp János volt soron:
- Azt mondja: „pipitér”. Ez annyi, mint 1… 3… 5… 8 pont, plusz mivel belelógott egy duplázóba, 16 pont.
- Miért, van olyan szó, hogy pipitér? – kérdezte felvont szemöldökkel Péter.
- Igen, az egy növény… azt hiszem… tudod: réti pipitér. – mosolygott az apa.
- Ehe... – mondta a fiú, bár nem volt megbizonyosodva a szó valódi jelentéséről.

Ekkor megcsörrent a telefon. Anna felpattant, és felvette a kagylót.
- Halló?
Kis csönd, amíg megérkezett a válasz.
- Igen, máris megyek. Szia! – mondta az anya, majd lerakta a készüléket – Józsi volt, itt van a ház előtt, meghozta azt az izét…
- „Mizét”? – kérdezte a fiú.
- Hát azt az elektromos lámpát, vagy mi… - próbálta magyarázni Anna, de nem ment neki nagyon.
- Jaj, az a biolámpa, tudom… - mondta Péter.
- Ja, valami olyasmi… na, megyek, mert itt áll a ház előtt.
- Helló… - mondták unottan az asztal körül ülő férfiak, majd az anya eltávozott a lakásból.
Ők ketten ott maradtak a játékkal.
- Na, mit csináljunk? Hagyjuk abba? – kérdezte János.
- Aha… megyek inkább gépezni. – válaszolta a fiú.
- Oké. – nevetett az apa – Mi mást is csinálhatnál…
- Nem kell a gúny. – nyújtotta ki nyelvét a fiú, majd bement szobájába. János fölállt az asztaltól, s bement a nappaliba, ahol magára csukta az ajtót. Kényelmesen elterült a kanapén, bekapcsolta a tévét, és focit nézett.
A tévé alapból az egyik sportcsatornán állt, hisz János szinte mindig azt nézi, legyen ott futball, kézilabda, vízilabda, rögbi, hoki, curling, darts, póker, szóval akármi. Az volt a kedvenc csatornája.

A nappali ajtaja mintázott üvegből volt, így – bár elég elmosódottan, de – látni lehetett a dolgokat, amik kint, az ebédlőben folytak. János is néha rá-ránézett a kinti dolgokra, bár nem látott semmi érdekeset. Anna lent volt még mindig a ház előtt (a kapucsengő nem jelzett, hogy bárki visszajött volna a lépcsőházba), Péter meg a szobájában. Semmi érdekes – egészen 2 perc elteltéig, amikor két, fehér folt tűnt fel a hallban.
Jánosnak felkeltette az érdeklődését a két valami, úgyhogy lassan fölült a kanapén, s úgy figyelte a dolgokat. A két folt ide-oda mozgott a szoba egyik végéből a másikba, de egy idő után tisztán lehetett látni, hogy az két ember. Két, fehér ruhás ember. A mozgásukról fel lehetett ismerni, hogy emberi alakok. A férfi meglepődött, már-már megijedt. Vajon kik azok ott kint? Ránézett a TV-re, majd vissza az ajtóüvegen keresztül az ebédlőre, de már nem voltak ott. A férfi lassan fölállt, majd odasétált halkan az ajtóhoz, s szinte rettegve nyitotta azt ki. Kilesett, de nem volt ott senki. Az istenért, hisz ő a családapa, neki bátornak kell lennie!

Nagy hévvel kilépett a nappaliból a hallba, s körülnézett. Benézett a bejárati ajtóhoz vezető előszobába, de ott sem volt senki.
Visszafordult Péter szobája felé, hozzá is benyitott. A fiú a számítógép előtt ült, de meghallotta ajtaja nyikorgását, úgyhogy hátrafordult.
- Mi van? – kérdezte.
- Semmi… - mondta János, félig értetlenül, majd lassan becsukta a szobaajtót.
Ekkor becsapódott a bejárati ajtó. János elsápadt, a szíve hevesen kezdett verni, de csak a felesége jött meg. Megnyugodhatott.
- Hát te? – kérdezte felvont szemöldökkel Anna.
- H… hogyhogy? – kérdezett vissza szapora lélegzettel a férfi – Csakúgy itt vagyok.
- Ja, oké. – mosolygott a nő – Nézd, meghoztam a lám…
- Mondd csak, nem találkoztál a liftben két fehér emberrel? – szakította félbe feleségét János.
Anna először nem értette, de aztán válaszolt.
- Ebben a házban csak fehér emberek laknak. – válaszolta gúnyosan.
- Jó, jó, tudod, hogy értem… fehér ruhás. De mindegy. – mondta János, majd visszament a nappaliba TV-t nézni.

A férfi leült a kanapéra, majd elkezdte keresni a távirányítót, de nem találta sehol. Sóhajtott egyet – most túl lusta volt ahhoz, hogy megkeresse. Viccből kezét úgy rakta, mintha a távirányítót fogná, majd a televízió felé irányította.
- „Ha-ha…” – mondta magában, majd eljátszotta, hogy arrébb kapcsol egy csatornával – de a TV valóban elkapcsolódott.
- Áá!! – ordított fel ijedtében János, majd rögtön elhallgatott. Teljesen ledöbbent, szemei kidülledtek, szíve a torkában dobogott, majd szép lassan lenyugtatta magát. Biztos, csak valami véletlen volt. Remegő kezét ismét a TV felé nyújtotta, majd megint lenyomott egy nem létező gombot – a készülék ismét működésbe lépett. János – talán a félelemtől, talán az izgatottságtól – eszeveszetten kezdte el nyomkodni a „gombokat”, és a csatornák folyamatosan átváltottak. A férfi zilálni kezdett, a felesége ekkor benyitott a szobába, aki meglátta, mit csinál a férje – de nem talált benne semmi furcsát.

- Hát te? – kérdezte Anna.
A férfi odafordította fejét, miközben folyamatosan a nem létező távirányítót nyomogatta.
- Látod ezt?! – kérdezte sápadtan a férfi – Ez valami vicc?
Anna nem értette.
- Micsoda? – kérdezte felvont szemöldökkel.
- Hát ez! – mutatott fejével a tévére, de Anna továbbra sem talált semmi furcsát a dologban. János ezt látta, ezért ideges lett – Szólj már valamit!!
- Micsodát, mi bajod?! – kérdezte szintén idegesen Anna.
János nem értett semmit, szédülni kezdett, keze még mindig hevesen mozgott, majd a férfi ájultan leborult a kanapéról.

Folyt. köv.
Hasonló történetek
3702
De amikor megfordulok egész közel érzem a száját a számhoz, és érzem a forró leheletét, ami átjárja minden porcikámat. Mélyen a szemébe nézek. Ő viszonozza a tekintetem. Érzem, már teljesen hozzám bújt, és az ölelése egyre szorosabb. Szinte már fáj ez az ölelés, mikor hirtelen megcsókol, és eltűnik minden fájdalom, és minden ami csak körülöttünk létezik...
5377
Ez a lány az egész életét maga irányította, olyan magabiztosnak tűnt, hogy azt bármelyik férfi elirigyelhette volna. Most mégis éreztem benne valami bizonytalanságot. Egy pillanatra megálltam és éreztem, hogy remeg alattam. Megsejtettem, hogy ez nem csak a szeretkezésünknek szól. Tartott valamitől. Elemeltem a fejem és az arcára néztem. Már csak egy fiatal lány volt, pont olyan, mint bármelyik...
Hozzászólások
További hozzászólások »
üveggyöngy ·
Hát ez nekem nagyon bejött, átlag család életébe vajon mi fene fog történni? Figyelemfelkeltően fogalmaztál végig.

nyulacska ·
Érdekes.Kíváncsivá tettél.Várom a folytatást.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: