Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Vallomások

Meleg volt, és olyan lélegzetelállítóan gyönyörű, ahogy a hold fényében megcsillant a kezemen. Felálltam, letöröltem a kezemről a vért, és néztem, ahogy a félholt teste az utolsó lélegzeteiért küszködött. Kinéztem az ablakon, és arra gondoltam, hogy mennyire utálom a lovakat. Mihály szerette a lovakat. Furcsa módon megkönnyebbülést és boldogságot éreztem, ez volt az első alkalom, hogy életet ontottam ki. Kegyetlen volt és brutális, ahogy a kés pengéjét lassan belemélyesztettem a testébe. Láttam a nagy, szikrázóan zöld szemében a fájdalmat, és ettől csak nagyobb kedvet kaptam ahhoz, hogy fájdalmat okozzak neki, nagy fájdalmat. Éreztem, hogy a kés eléri a bordáját, egy erősebb mozdulattal áthasítottam, így szabadon hagyva az utat a szívéhez.

Visszanéztem a testére, láttam, ahogy a vér előtört a szájából, nem hagyva, hogy levegőt vegyen, így a saját vérébe fulladva bele halt meg. Láttam még utoljára a gyűlöletet és a megaláztatottságot a szemében, amit rám pillantott, ez felettébb szórakoztató volt. Ránéztem az órára, tudtam hogy már mindjárt vége. Féltizenegy múlt öt perccel, most már mindjárt itt van. Hallottam, ahogy nyílt az ajtó, láttam, ahogy a fények felvillannak, éreztem, ahogy a bilinccsel hátraszorítják a kezem, és egész végig csak arra tudtam gondolni, hogy mennyire utálom a lovakat, és hogy Mihály szerette a lovakat, mennyire szerette a lovakat…
Hasonló történetek
3612
Felnéztem, ott ültek, csalódottan egy felhőn és engem néztek. Én meg a tájat. Ameddig elláttam, csodálatos rét terült el. Semmi más nem volt látható csak a tiszta és makulátlan égbolt és a ringatózó zöld fű tengere. Meztelen talpamat nyaldosták a fűszálak, melye felkúsztak lábamon és körbeöleltek gyengéden. Én sétáltam tovább, mit sem törődve semmivel, csak a látványra koncentráltam...
3892
De mi a célom… Magam sem tudom már, csak utazok, hogy eljussak egy olyan helyre, ami nem létezik. Nem létezhet, míg az ember, az egész emberi faj fel nem épül ebből a hihetetlen szellemi leépülésből, amin most keresztül megy…
Utazok…
Hozzászólások
További hozzászólások »
dstella ·
Mihályt ölted meg?
Vagy a lovat?
Vagy Mihály volt a ló?
ppffrrrr.... szegény pára

:blush:

Másrészről ezt a kb. húsz sort igazán átolvashattad volna, hogy ne maradjon benne sületlenségnek ez pl:
"a vér előtört a szájából, nem hagyva, hogy levegőt vegyen, így a saját vérébe fulladva bele halt meg."


Azért... van benne egy kis "Talpuk alatt fütyül a szél" betyár romantika...

:smile:
Szivacs ·
jaaajj az egyik kedvenc filmem :)
Andreas ·
Valószínűleg Mihályt ölte meg, a lovaknak tudtommal nem zöld a szemük. Még akkor sem, ha Mihálynak hívják őket.
Amúgy agyilag kicsit elszállt. A vérgőzben meg nem találok romantikát, bárhogy is keresem.
dstella ·
Kedves Szivacs, ugye neeeem???
:smile: :smile:

/persze ízlések és pofonok...

AniMatriX ·
Bocs, de ez szar.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: