Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
lalityi9346: Várom nagyon a folytatást!
2024-03-26 17:27
kaliban: Hát ez q..va gyenge, a helyesí...
2024-03-24 15:19
golyó56: Tetszett. Folytatás?
2024-03-22 11:42
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Vallomás

19 éves, átlagos kinézetű lány vagyok, átlagos családi háttérrel, átlagos főiskolával, csak a szexuális érdeklődésem nem mondható hétköznapinak. Ugyanis a lányokhoz vonzódom…

Már kora gyermekkorom óta a család, az iskola, a délután szakkörök, tették ki a napjaimat. A korombeli lányok mindig odavoltak valami fiúért, vagy popsztárért. Az én szobámban is voltak poszterek, de leginkább nőkről. Nem tulajdonított neki senki semmilyen jelentőséget, és nem is volt semmi kifogásolható benne. Nem beszéltem erről senkinek, de nekem természetesnek tűnt, hogy egy női énekes fotójában gyönyörködöm.

Gimiben 16 éves voltam, amikor összejöttem egy fiúval. Péter, egy évvel felettem járt. Szimpatikus volt, de szerelmet nem éreztem iránta. Mivel én sem akartam lemaradni a tinédzser társaimtól, igent mondtam neki, és el kezdtünk „járni”.
Nagyon udvarias volt, romantikus lelkületű, és csöppet sem volt tolakodó. Eljártunk moziba, cukrászdába, sétáltattuk a kutyáját, délutánonként volt, hogy együtt is tanultunk. Tulajdonképpen nagyon kedveltem, de mindig is volt valami megmagyarázhatatlan fal bennem, és ezt akkor érzetem legjobban, amikor megcsókolt. Viszonoztam a csókját, de éreztem legbelül, mégsem az igazi.
A leszbikus videók, mindig is nagyon tetszettek. Az internetről szánt szándékkal töltöttem le, mert valami megmagyarázhatatlan vonzódást éreztem. Élvezettel néztem a finom női vonalakat, a nyálas ajkakat, ahogy egymás mellét masszírozzák…
Éreztem, hogy nagyon tetszenek a nők, de nem tudatosult bennem akkor, hogy leszbikus lennék, és hogy közelednem kellene is feléjük.

Péterrel úgy kb. két hónapja jártunk együtt, mikor üres volt náluk a lakás, a szülőknek programjuk volt. Péter szeretett volna többet kapni belőlem. Én egy kicsit félszegen is, de igent mondtam. Mindkettőnknek ez volt az első együttléte.
Lefeküdtünk ruhástól az ágyra, és elkezdtük simogatni egymást. Egyfolytában csókolóztunk. Ő sokkal merészebb volt. Az egyik kezével alányúlt a blúzomnak, és a mellemet kezdte el simogatni. Péter egyre jobban belemelegedett. Kérte, fogjam meg a péniszét. Megtettem neki, de ügyetlenül nyúlhattam hozzá, mert megfogta a kezemet, és segített nekem, hogy hogyan is mozgassam. Egyre jobban kezdtem érezni, hogy baj van. Taszítóan hatott a légzése, az illata, és ez az egész együttlét. Belenyúlt a bugyimba, de amint megérintett, bennem valami összerándult. Nemcsak lelkileg éreztem nyilalást, de a testemen is érezhető volt a görcsösség. A sírás fojtogatott, és a partnerem vágya is alálohadt. Nem bírtam tovább, de el kezdtem sirni. Mondtam neki, hogy ne haragudjon, de nekem nem megy. Akkor este nem engedtem meg neki, hogy hazakísérjen.

Az elkövetkező napokban ráébredtem, ezerszer is átgondoltam a történteket. Beláttam, hogy undorítóan hat rám, ha egy férfira szexuálisan kell gondolnom.
Péterrel a kapcsolatomat mindenki sajnálta. Én azt mondtam, hogy egy másik fiú tetszik. Mindenki kis libának tartott. Hogy ne vegyen senki sem észre semmit a rajtam végbement változásokról, hazudtam. Hazudtam nem létező fiúkról, kalandokról.
A gimnázium végeztével szabadabb lettem, szabadabb az egyetemi közösség, bátrabban vállalhatom majd a kapcsolataimat. Bár nem tudom mi lesz velem az elkövetkezőkben. Hogyan felelek meg a családnak, a társadalomnak a továbbiakban.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Weide ·
Szia! :)

Nos, mikor megláttam az írásod címét az Erotika rovatban,azt gondoltam: \\\"Na,már megint egy unalmas hetero sztori!\\\". De kellemesen csalódtam :) Szóval, lehet,s?t biztos,hogy a nevemb?l nem derül ki a nemem,így, hogy ne élj bizonytalanságban,elárulom.Lány vagyok. 19 éves vagyok,és végz?s gimnazista. Helyzetem detto a Tied.Emiatt is volt,hogy a \\\"leveledben\\\" magamat láttam.Akár én is írhatam volna hasonlót. Itt az érzelmekre és a vágyakra gondolok. Az egyetlen különbség,hogy nekem még nem volt barátom, sem szexuális kapcsolatom. Elég visszahúzódó természet? vagyok,amúgy,nem érdekes. Voltak kér?im,de elutasítottam ?ket.Most is épp van egy udvarlóm, akivel járni fogok,ha minden igaz, mert a környezetem szerint \\\"már éppen ideje,hogy legyen egy pasim.\\\"
Bár az igazat megvallva, én fiúkat csak barátként tudok elképzelni, vannak is fiúbarátaim.Te is így vagy vele?
Ha f?iskolás vagy, akkor jobb helyzetben vagy. Megismerhetsz új embereket, új szemléleteket stb.
Kár,hogy nem ismerlek..Szeretnék hozzám hasonló emberekkel megismerkedni.Egyszer írtam a Popcornnak, hogy adja meg az elérhet?ségét annak a lánynak,aki 19 éves, leszbikus, és nincs barátn?je.Korábban öngyilkos akart lenni.Felkeltette az érdekl?désemet, de nem jött válasz.Nincs szerencsém a lányoknál :(

Ja, amúgy tetszett, ahogyan foglamazol.Ügyes vagy! Write soon!

Weide


P.S.Ha kétszer küldtem el ezt a levelet, bocsi, de ez volt az els? hozzászólásom.

violet19 ·
....az azonos nemhez való vonzódás nem bűn...nem is természetes de nem is rossz dolog....csak más! Attól hogy a lányokhoz vonzódsz nem vagy más ember mint ami valójában! Ha a szüleid másképp gondolják nagyon nagyot tévednek!!! Attól még ugynúgy a lányuk vagy ! Ne aggódj!!!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: