Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Vallomás a szülőknek-Egy álbetörés margójára 8.

Gabi egyre több időt töltött Lacival, belefeledkezve egészen, nem létezett tér és idő, csak a fiú test, ami rabul ejtette.
- Nem lesz ez így jó, elhanyagolsz miattam mindent - óvta saját magától Laci, épp lánynak öltözve, hazatérve az esti munkából.
Gabi már várta, pont egy olyan este volt, amikor nem akarta elkísérni a másikat, nem látni, hogy tekeri a testét másoknak, hogy mutogatja magát. A féltékenységét próbálta véka alá rejteni, de mindennapos veszekedések alakultak ki miatta.
Akkor este is csípős kedvében járt, a szülei felhívták, anyja, apja látni akarta, keveselték a látogatásait, és azt is, hogy nem mutatta be a barátnőjét…
- Igazán találhatnál más állást, nálunk az ügynökségen el kellene egy–két új tag, jöhetnél oda is dolgozni, beprotezsálnálak.
- Tudod hogy a tánc a mindenem.
- Így akarsz élni életed végéig? A szépséged majd megkopik húsz év múlva, és akkor mihez fogsz kezdeni?
Laci a fülére tapasztotta kezét, festett szempillájáról - tartóssága ellenére-, folyt a fekete színező, könnyei elhomályosították látását.
- Gyűlöllek! - kiabálta, majd fogta a kabátját és körömcipőstől rohant ki az éjszakába.
Gabi egy ideig karbaöltött kézzel ácsorgott, lehajtott fejjel, arca vöröslött a dühtől. Nagyot sóhajtva tette be maga után az ajtót, kocsiba ült, hogy Laci nyomába eredjen.
- Na, szállj már be, ne csináld.
- Soha! - duzzogott a másik, akinek már rettentően fájt a lába a kényelmetlen lábbeliben. Rossz választásnak bizonyult a túl hegyes orrú, pántos cipő, még életében nem érezte annyira nehéznek a lábát.
- És ha elmennék máshová dolgozni, és fiú ruhában járnék, talán akkor is odalennél értem?
A kihívó tekintet villogott, akár egy macskáé.
Gabi lehúzódott a padkára, kiszállt az autóból, és magához szorította Lacit.
- Biztosíthatlak, hogy nagyon örülnék neki.
- Hát legyen, de a szexhez beöltözöm ám!
Kis mosoly. Egy gyengéd csók, majd egy brutálisabb.
Gabi az autóhoz terelte Lacit, nekidöntötte a hűvös kaszninak. Ujjai játszi könnyedséggel találták meg a szoknya alatt a hímvesszőt. A bőr mozgatása egészen elandalította, imádta Lacit kézzel kényeztetni, aki ugyanazt tette vele, tükörképeként mozgott a keze az ő vesszején. Persze Gabi nadrágja nem adott annyi teret, mint az ő szoknyája, nyüszített is az aranyhajú, hogy nem lehet övé egészen a vastag forróság. Gabi megoldotta a dolgot, világosra koptatott farmerjét, hófehér boxerét a pompás feneke alá tolta, heréje is egészen hozzáférhetővé vált, hát még a férfiassága. Laci ettől még inkább beindult, meg is ragadta a heréket, markolta, nyügve mellé kéjesen, majd visszatért a kemény rúdra, hogy ott folytassa a kényeztetését, ahol abbahagyta.
Gyorsabb tempóra váltottak, szájuk összekapcsolódott, nyelvük szeretkezett, a csókban benne volt a kötődés is, a lelki harmónia, ami a veszekedéseik ellenére is talajra talált. Előbb Gabi élvezett el, majd Laci is nagyot nyögött, még álltak összekapaszkodva a csendben, csak néha húzott el mellettük egy-egy autó.
- Menjünk, jó - Laci illedelmesen beült, alig öt perc múlva le is a parkoltak a ház előtt.
Amikor Laci levetkőzve Gabi mellé bújt az ágyba, ismét felforrt a vérük, de nem tettek mást csak összebújtak, és mindketten a jövőn gondolkoztak.
- És ha abba hagyom a táncot, és te elhagysz, akkor mi lesz velem? Mindenki azt hiszi hetero vagy, a szüleidnek, hogy mondod majd el, hogy gyakorlatilag már itt laksz velem?
Gabi nagyot nyelt, tudta, hogy el kell majd mondani, már készült rá egy ideje.


Egy Vasárnapi napon történt.
- Valakit magammal vihetek?
- Hát persze, a barátnőd?
- Nem, nem egészen. Szóval nem számít a plusz egy fő, anya?
- Tudod, hogy nem!
- Izgulok. – Laci sötétkék pólóban, farmerben, sportcipőben, hátrafogott hajjal cövekelt Gabi szüleinek lakása előtt.
Gabi jobban izgult, mint ő, de vagányan húzta befelé a lépcsőházba, próbált lazának és vidámnak tűnni.
- Gyere már, várnak, nem lesz semmi baj, anyumék nagyon normális és kedves emberek. Majd meglátod!
Gabi szülei valóban szimpatikusnak tűntek, az édesanyja rövid, divatos hajával, kedves mosolyával, természetességével, az édesapja tiszta tekintetű szemével, erős kézszorításával kedveltette meg magát első látásra Lacival.
- Na, gyerekek, üljetek asztalhoz, hát kihűl a leves.
- Merjetek - dünnyögte Pali bácsi is, Marika néni után.
Az ebéd vontatott beszélgetéssel indult, Gabi is kissé feszengett Laci is, Marika néninek szemet is szúrt fia szokatlan viselkedése.
- Töltött káposztát főztem – mosolygott, miközben középre helyezte az ovális tálat és a kenyeret.
- Valami baj van fiam? Minden rendben? - kérdezte az ebéd vége felé. Gabi elpirult, Laci még inkább, Marika gyomra pedig összeszorult a félelemtől.
- Nem, nincs baj anya.
- De a fiam vagy, látom, hogy van valami!
- Hagyd már - fogta meg az asszony kezét a férj – majd, ha akarja úgyis elmondja.
- Anya, apa, én …nagyon nehéz amit mondani akarok, lehet ha elmondtam látni se akartok majd soha többé.
- Valamit csináltál? - kapta szája elé a kezét az asszony, míg férje  merevvé vált, hallgatott.
- Én….- nem ment, Gábor nem tudta elmondani, ekkor Laci felállt.
- Én vagyok az oka - remegett meg a hangja - Gabi velem kapcsolatban akar mondani valamit.
Az asszony felugrott megrázta a fejét.
- Nem! Mondd kisfiam, hogy nem…
- De - Gabi is felállt - sajnálom, sosem hittem volna, de megtörtént.
- Csak nem? - nézett egyik fiúról a másikra a férj - csak nem, azt akarod mondani,hogy úgy vagytok, ugye nem?
- Apa…annyira sajnálom, de szeretem.
A csendnek árnyalatai vannak, szürkék, mélykékek, feketébbek. Mind megjelent a színen,  a négy embert körbevette.
- De te mindig is a lányokat szeretted.  – kongott Marika néni hangja.
Az apa felállt, széke felborult, a teraszra menekült, kezét összefonta maga előtt, az anya nem tudta mit mondjon, szeméből folytak a könnyek. Laci is sírt, Gabi szeme csak párássá vált.
- Szeretlek anya, most mi elmegyünk. Majd felhívlak.
- Sétáljunk egyet -  Laci szipogott, az autó a parkolóban maradt, a két fiú a belváros utcáit rótta.
- Nem tudtam…
- Mit nem tudtál? – kérdezte Gabi.
- Hogy ennyire, hogy Te engem így szeretsz. Gabi megállt, a járókelők kikerülték őket, a két fiú akár egy sziget cövekelt. Gabi végigsimított Laci haján, szívesen túrt volna a tincseibe, de nem akarta ott a gumit kihúzni belőle.
- Nagyon.
A csend most édesebb volt. A két fiú lelkében élt, körülöttük az utca zaja, zsivaj, tülkölés, mégsem hallottak belőle semmit. Ez az ő saját csendjük volt, a keserédes boldogságuké.
- Megpróbáljuk – sóhajtotta Laci, szemét törölgetve - mindent megteszek majd, hogy megérdemeljem ezt az egészet itt is – mutatott a mellkasára - ne csak a testemmel.

Kellett pár nap még a szomorúság felengedett.
Gabi kiadta a saját lakását albérletbe, mindenestül Lacihoz költözött, Tibi néha meglátogatta őket, elég hamar sikerült elfogadni, hogy ők már egy párost alkotnak, ahol neki csak, mint barát van helye.
Gabiék pedig bíztak magukban, és az időben, és legfőképp a szerelemükben, hogy  majd átsegíti őket minden nehézségen.

-Vége-
Előző részek
Hozzászólások
Pusheen ·
Minden jó, ha jó a vége! Nagyon szép befejezés, nekem nagyon tetszett, csak azt bánom, hogy a (szerintem) valószínűleg legizgalmasabb rész, a hetedik, nincs itt fent!

Marokfegyver ·
Jó szokás, ha a kisregény nem marad befejezetlenül, s legalább egyetlen bekezdés erejéig utal a folytatásra, a szereplők jövőjére. (Bár ettől függetlenül is azt mondtam volna, hogy ebben aztán volt minden!)

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók!A tortenetek csapata új oldalt nyitott a meleg emberek számára: WWW.BOYSXX.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: