Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 14:02
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 13:52
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Valentin-nap

Valentin nap, a szerelmesek, házaspárok, élettársi kapcsolatban élők napja. Ennél fogva, nem mindenki tartja ünnepnek. Kis hazánkban egyébként sem régi ünnep. Kb. úgy húsz éve vezették be.
Sanyinak is volt már néhány párkapcsolata, de jelenleg olyan igazi, nincs. Sajnos. Viszont van egy lány, akire úgy gondol, mint a szerelmére. De a lány csak egy távoli jó barátnak tekinti. Sanyi legnagyobb bánatára.
Két héttel Valentin nap előtt a lány bejelenti, hogy most egy időre eltűnik, mert másnap operálják. Sanyit lesújtja a hír.
Másnap, elhatározásra jut. Ír egy üzenetet, melyben megírja, hogy reméli, mire a lány ezeket a sorokat olvassa, már túl van mindenen, és nincs nagy baj.
Két nappal később jön a válasz. „Szia, Sanyi! Jól esett, hogy gondoltál rám. Köszönöm. Puszi. Lina.”
Egy hét múlva, egy újabb üzenet érkezik a lánytól. „A héten, (szerda, csütörtök) 13-14 óra között újra látható leszek.”
Sanyi izgatottan várja a napot, amikor újra láthatja plátói szerelmét. Eljön a nap, de csak egy üzenet jön a lánytól. „Sajnálom, de nem tudom, mikor leszek újra látható.” Sanyi ismét magába zuhan. Újabb üzenetet ír a lánynak. „Szia, cica! Baj van? Hiányzol! Remélem, hamarosan újra látlak.”
Másnap megjön a válasz. „ Szia, Sanyi! Ne aggódj! Még lábadozom. Puszi. Lina.
Ezután már csak Valentin nap gondolkodik el Sanyi, hogy írjon-e „szerelmének” egy Valentin napi üzenetet, vagy se. Aztán úgy dönt, nem ír. Nehogy tolakodónak tűnjön. Pedig nagyon szeretné kinyilvánítani, mit érez. Ezért írta meg ezt a történetet.
Hasonló történetek
3919
De mi a célom… Magam sem tudom már, csak utazok, hogy eljussak egy olyan helyre, ami nem létezik. Nem létezhet, míg az ember, az egész emberi faj fel nem épül ebből a hihetetlen szellemi leépülésből, amin most keresztül megy…
Utazok…
3638
Felnéztem, ott ültek, csalódottan egy felhőn és engem néztek. Én meg a tájat. Ameddig elláttam, csodálatos rét terült el. Semmi más nem volt látható csak a tiszta és makulátlan égbolt és a ringatózó zöld fű tengere. Meztelen talpamat nyaldosták a fűszálak, melye felkúsztak lábamon és körbeöleltek gyengéden. Én sétáltam tovább, mit sem törődve semmivel, csak a látványra koncentráltam...
Hozzászólások
Deakjanika ·
Ezsemrossz csak rövid.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: