Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Valakivel kéjen, vágyon át

Előkép

Panelházas szoba, asztal fölé görnyedő félmeztelen fiúalak, elsötétített ablakok, sarokba hányt összegyűrt papírok, s a plafonból lógó fényforrás.
A zugba fény árad, ahogy valaki benyit a lakásba.
- Hahó! Kali itthon vagy?
A fiú felkapja a fejét, s a belépő nőalak felé néz. Egész este tanult szeme vörösen méri fel annak idomait. Natasa lépett be.
- Te azóta csak tanultál- a lány, mintha nem is lépne odalibben az asztalhoz, s kezével a fiú hajába túr- tudom, hogy a vizsgákra készülsz, de ez már butaság Kalán.
- Te szép és boldog, ki fényben élhetsz,
Nékem egy hű szív az egész világ!
- Ööö. Tessék?
- Ah bocs, Verdi, Aida.
A lány szeme az asztalra siklik, ahol nem tankönyvek fekszenek, hanem rengeteg libretto, papír, olló, s toll.
- Mit csinálsz?- teszi fel a kérdést nagy sokára- Azt hittem szexológiát tanulsz, nem.. nem.. operaénekesnek készülsz.
- Igazad is van- Kalán tekintete a lány melléről nyugodva a szemébe nézett- de tudod azokban is rengeteg szex található.
- MI?
- Igen- szeme visszatért eredeti nyugvóhelyére- Például A Rigolettoban a herceg és Gilda, vagy a Bánk bánban Otto és Melinda, a Kegyencnőben Alfonso és Leonore, vagy...
- Elég elég, te bolond vagy!
- Nem- azzal felemelte tekintetét a lány két lába közül, s mint a kutya megrázta a fejét- Megmutatom.
- Hogy?
- Igyunk egy kicsit!
Kivonultak az erkélyre, s a fiú nyújtotta pálinkával nedvesítik be ajkaikat, torkukat, s elméjüket. Pár perc tivornya után egymáson hevernek, s álomba merülnek.

1.: Olasz falucska

Natasa egy kis falucska határán ébred. Férfiak és nők jönnek a földről, a munkából. Valaki karon ragadja.
- Gyere Adina, ezt nem hagyhatod ki.
- Ki mi...?
- Gyere, én vagyok az Gianetta

Így a lány teljesen értetlenül - ő Natasa, nem holmi Adina- szalad kísérőjével végig egy kőúton, el a pálmafák mellett, a kék ég alatt, mígnem előttük megjelenik egy kis sikátor, s ők megállnak egy parasztháznál.
Nagy meglepetésére kísérője elkezd vetkőzni.
- Gyerünk, siess! Ma érkezett a városba, iszonyatosan jól tudja nyomni!

Döbbenete még mindig nem engedte cselekedni, így hát nagy bosszúsan Gianetta vetkőztette le anyaszült meztelenre. Lassan feleszmélt, ahogy beléptek a házba, ami egyetlen szobából állt, s csak egy nagy ágy, egy éjjeliszekrény és egy perzsaszőnyeg népesítette be.
- Hol van...- kezdte volna a kérdést, de ekkor az ágyról felugrott egy alak. Natasa szíve is ugrott egyet, mert felismerte az alakban Kalánt, csak épp nem Adidas pulóverben, hanem egy vászongatyában, s egy olasz kalapban.
Ismerőse udaugrott újdonsült barátnőjéhez, elkapta a derekát, majd elkezdte csókolgatni a nyakát.
- Ah Nemorino...
Mintha száz keze nőtt volna, úgy tapintotta meg a lány minden egyes porcikáját, s mintha ő lett volna a nyári hő, úgy melegítette fel vággyal.
Végigcsúszott a lány öléig, ahol megállt, s szenvtelen pillantásokkal nézegette. S nézte. Csak semmittéve néte.
- NEMORINO!- ordította a lány- NE TEDD EZT VELEM!
- Erre vártam drága! S belefúrta fejét a lány vágatába.

Natasa- Adina csak állt ott, ám rá sem voltak teljesen hatással a látottak, melle, s édes szerve utaltak rá csendesen.
Gianetta lerántotta a fiú vászonnadrágját, s egy gyors mozdulatokkal kezdte el szopni hímvesszejét. Az extázisba lépett fiú feje hátravetült, keze oldalraröpült, s hörögve élvezte a játékot. Az első pillanatok után odahúzta magához Adinát, s a fülébe súgta.
- Gyönyörű vagy, gyönyörű a tested - s elkezdte melle környékét végignyalni. Mindhárom szereplő innentől kezdve teljes idő, s térnélküliségbe kezdett zuhanni. Csak képek villantak már be nekik, ahogy Gianetta abbahagyja a szopást, s Nemorino lassan barátnője vágatába vezeti a valót, aki ezt sikoltva élvezi, majd kiszáll belőle, s felváltva juttatja el a két lányt az öröm küszöbére.

Adina a sokadik váltás után már könyörög, hogy jutassa már el végre a csúcsra, ne játszon vele. Erre a fiú csak elmosolyog, s kiszáll belőle. Utánakap, mire a fiú belecsókol barlangjába, aztán Gianettához fordul. A két kiéhezett lány egyszerre veti rá végül magát igazságot követelve a fiúra, kéjt és örömet követelve a lába között egyenesedő rúdtól.
Adina bírja kevesebb ideig, a szétrobbani látszó világ hevével ugrik fel a hímvesszőre. Mozog rajta, érzi a beteljesedést. Ugrál rajta, ott áll a kéj kapujában, eszeveszetten üvölti a kieléedst, s végre...

2.: Párizs

Natasa egy hatalmas bálteremben ébred. Egyik pillanatban a fellegben érzi magát, most meg kielégületlenül egy kabáttárolónál. Vágya nemhogy csillapodna, kiéhezve rohan a táncparkettre, ahol nyomban megszólítják.

- Valery Violetta drágám! - egy kedves arcú fiatalember, kinek arcát maszk takarja jön felé több szintén áarcos barátjával - Valery drágám, valami baj van? Szerelmem?
Natasa- Valeryből hatalmas sóhaj szalad ki. Most végre lecsillapíthatja, amit úgy feltornázott az igazságtalan élet.
- Dugj meg drágám! Szeretkezni akarok!
A fiú ismerősei mosolyogva nevetve veregetik meg barátjuk vállát.
- Menjél Alfred, tedd boldoggá ezt az örömlányt, ha ennyire akarja- azzal az álarcosok elvonulnak.
Megfogva kezét berángatja a férfit az első félreeső szobába.
Sietve lehajigálja minden ruhájukat, a férfit a padlóra dönti, s készül belemélyedni ébredő férfiasságába.
- Nana, ne ilyen sietve drágám- azzal felkel, és a lányt löki a padlóra- élvezzük ki jobban ezeket a perceket.
- HÁT NEM ÉRTED? HOGY...- kezdene pörölni a lány, de Alfred ajkai rázárulnak, útjukat állva a haragos szavaknak.
A fiú nem siet el semmit. Ezernyi variáns csókot lehel, s kezei is, mint egy tökéletes anatómikus érintenek meg minden porcikát. Midőn leér a legszentebb helyhez, leveti álarcát. Valery az extázisban is felismeri, a vágyfüggöny mögül.
- Kalán..- mondja elhaló hangon

Végre, végre megkapja, amire vágyott. Végre, végre kicsurogtathatja a vágy patakját, melyet majd elnyel egy édes száj, aminek nyelve most keresi ennek forrását.
Minden gyönyörű, mindent elhomályosít az arany és a rózsaszín. Minden csillog, s ragyog a világ körülöttük. És ott van. Ott van a beteljesülésnél végre.
- Alfred...ne csináld tovább...a farkadat akarom.
- Élvezz drágám- azzal a fallosz elmerül a már vágytóvá nedvesült szervben.
ÉS abban a pillanatban a rózsaszín feketére vált, az arany szürkévé fakul, a lány vágycseppjei izadtságcsepekké válnak, s a hév félelemmé korcsul.
- Alfred? Mi történik?
- Mi a baj drágám? Nem élvezed?
- Eltűnt...eltűnt...ELTŰNT A VÁGYAM!- zokogja fel a beálló csöndbe- ELMÚLT A VARÁZS, MINT VALAMI ROSSZ ÁTOK, ELVETTE TŐLEM A KÉJ ADTA GYÖNYÖRÖK KAPUJÁNAK NYITJÁT!
A fiú arca is megváltozik, a mosoly eltorzul, a szem összeszűkül, s a teste gyenge remegésből őrült dühbe ugrik át. S felpattan.
- HOGY BESZÉLSZ VELEm, TE KURVA!? TE SENKi- azzal pofonvágja a lányt, aki ettől a padlóba ütve fejét álom az álomba zuhan.

3.: Pécs

- ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ- Natasa felriad, s Kalán értetlenkedve néz rá az íróasztal mögül.
- Mi történt?
A lány nem tudja, nem tudja szavakba önteni, hisz ő sem érti, felébredt- e teljesen ebből a rémálomból. Végül csak annyit mond
- Kalán... segíts
A fiú arcán félelem jelenik meg. felpattan a székből, s letérdel Natasa mellé, majd megfogja kacsóját.
- Mi történt?
- Nem tudom- a lány eldobja a segítő kezet, két karral borul sírva a fiú vállára.
- Miért nem mondtad, hogy még soha nem ittál?
- Tessék?
- Miért nem szóltál, hogy még sohasem került alkohol a szervezetedbe? Az első alkalom olyan rossz lehet egyeseknek, mint a szüzesség elvesztése.
- Hüpp..
- GYere- azzal feltámogatja, s átvezeti a hálóba, ahol egy matrac feküdt pár könyvel a sarokban. Kalán segített lefeküdni a lánynak, takarót, s párnákat hozott neki.
- Pihenj egy kicsit!
- HEH?- a lány arcán idióta mosoly terült szét- HIHI! Komolyan, olyan hülyén áll a hajad! :D :D:D:D Figyelj, még egy üveggel pásszojjá még nekem.
- Még csak az hiányozna, így is kivagy teljesen.
- Mit ugatsz? Nema acc? Úgy lefejellek, ho’ sí’va rohansz a’ anyádho’! JAJ KALÁN SEGÍTS!
- Itt vagyok, letérdel mellé, s megfogja a gyenge kezet.
- SZÉTHASAD A FEJEM! ÁÁÁ
A fiú egy vizes kendővel törölgeti homlokát. Hirtelen vált a tónus, a lány erőtlen keze megszorítja a segítő kezet.
- HAGGYÁ’ BÉKÉN! HORD EL MAGAD, TE ÁLLAT!
A fiú tűri a szorítást, s hallgat.
- TE...! Jaj segíts, szétrobban a fejem.
- Mindjárt hozok valamit, azzal pár perc alatt kijózanodsz. - azzal kiindult a szobából. A távolodó fiú sziluettje egyre inkább elmosódott a lány számára, míg végül masszává olvadva elterítette a látóhatárát, s józan álomba bukott ismét.

4.: Párizs

- HALLOD? VÁLASZOLJ!
Valery- Natasa magához tér ájulatából, s a homályos elmosódott világ hamar a vele ordító Kalán- Alfreddé változik.
- TE SZUKA? TE
- Had- jál bé- kén! - erőlteti a szótagokat ki szájából.
- Hogy mondtad?
- HAGGYÁL!- Azzal nekilöki a gazt egy szekrénynek, aki nyomban elájul. Az ajtó után kap, s felnyitja elmenekülve ebből a világból...

5.:Sír

Kimenekül a szobából, amivel benyit egy másikba, egy hierogrifákkal telerajzolt alacsony terembe. Az ajtó mögötte bezáródik, egy hatalmas, gigantikus követ gurítanak a kijárat elé.
- Ah Aida, jer ide mellém- a sarokban egy egyiptomi fiú nyújtja felé a kezét- Hát együtt halunk meg a szerelmünkért.
Natasa- Aida már belefáradva a kavargásba leül mellé, s a fiú átkarolja. Félve a következményektől összehúzza magát, de a fiú édes hangon nyugalomra inti.
- Aida, tudod, én sose bántanálak. Én Radames, kedvesed, lásd a halált, s a hazaárulást is vállalom érted.
Aida ebben a percben valami olyat érzett, amit még soha a rémálmokban. Ez a fiú más mint a többi. Ő más.
Ő is átkarolja, s csókot lehet az arcára.

A szerencsésnek elkerekednek a szemei, majd lehunyja, hogy viszonozza a lány érzéseit. A percekig tartó csókolózásba egyre sötétebb lesz, s a lány szeretne többet adni a fiúnak. Angyali mosollyal lefejti róla ágyékkötőjét, s leveszi róla katonai díszeit. Az előjátéktól már izgalomba juttatott férfi test álompontját kezdi el nyelvével kényeztetni. Körbefutatja nyelvét rajta, a makk tetején köröz, lenyal a tőig, a golyókat forgatja körbe, s szívja be. Végül bekapja az egészet, mire Radames a hajába túrva nyög fel.
A szobában egyre sötétebb lesz, így Aida abbahagyja a kényeztetést, s négykézlábra térdel. Úgy áll percekig, de a fiú nem mozdul. Ha lehet, még jobban szereti ettől kezdve, nem nyúl hozzá, míg nem tudja, a lány is biztosan akarja- e.
Hátranéz, s édes hangon súgja:
- Hadd legyek a tiéd.
Radames viszonozza a pillantást, kezeit a lány oldalaira teszi, s odaérinti makkját bejáratához. Csak fél centire hatol bele, épphogy eleje elsüllyed az útban. Aida minden egyes apró mozdulatra halkan sóhajt. A férfi tovább hatol a lányban, centiről centire tolja beljebb, s a lány egyre-egyre feljebb jut. A lányban, mintha egy belső sötét buborék pukkadt volna ki, nemcsak sóhajokat tud produkálni, hanem újra égeti a tűz, újra élvezi a kéjrúd jövetelét, újra csordul ki belőle a gyönyör, s hangosan felszegett fejjel kiabál a cél felé.
A szerelem, a szeretkezés fölé emelkedve teljesedett ki a lányon, ami a rémálmod álommá varázsolta.
A terembe még sötétebb lett, a fiú már tövig hatolt a lányban, s ráhajolva mozgott benne.
Egy pillanatra megfagyott a világ...
... majd mindketten elélvezéstől hörögve röpültek a mennybe, s zuhantak a kéjbe. A lány kéjhelyét kitöltötte te a fiú szürkésfehér spermája, s a lány nedvei is körülölelték a fiú eszközét.
A terem teljesen besötétedett, s Radames a vég pillanatában, ahová élve eltemették őket odasúgta Aidának
- Te szép és boldog, ki fényben élhetsz,
Nékem egy hű szív az egész világ!

Végkép

Natasa Kalán karjaiban ébredt, mindketten teljesen pucéran feküdtek a matracon. Észrevette, hogy a fiú hímvesszeje még mindig benne van, s ők kéjtől hörögve fekszenek egymáson.
A fiú végül kicsusszant belőle, s átölelte a lányt:
- Soha többet nem fogok inni, s te se tedd. Natasa, én ...
- ... szeretlek!
Hozzászólások
További hozzászólások »
Vörös Démon ·
:wink: nekem tetszett!

bemba100 ·
Hello,
How are you today? My name is Penda
I saw your profile on my search for a nice and trusted person so i decided to write to you, I will like you to write and tell me more about yourself direct to my email.( pendabemba) (@) (yahoo.com )
from there i will reply you with more of my details and pictures,
I will be waiting to receive your email,
Have a nice day.
miss Penda

thanks

aaaaa

Helló,
Hogy van ma? A nevem Penda
Láttam a profilt keresni egy szép és megbízható ember, így úgy döntöttem, hogy írok neked, én szeretném, ha írni és mesélj még magadról közvetlenül az e-mail címemet. (Pendabemba) (@) (yahoo.com)
Onnan fog válaszolni neked több az én részletek és képek,
Én is arra vár, hogy megkapja az e-mail,
Have a nice day.
miss Penda

köszönöm

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: