Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Valaki kopog...

Kopogtatnak az ajtón. Ne má’! Pont most kezdtem el beszélgetni egy irtó helyes pasival a cseten. Na megyek nyitni...
- Á, szia Lilla!Gyere be!
Igazából Lilla a legjobb barátnőm, így hát nem lepődtem meg azon, hogy idejött, sokszor volt olyan, hogy együtt készültünk a vizsgákra.
- Szia, és bocsi a zavarásért, de nem megy busz, csak 6-kor. Nagy baj lenne, ha addig itt maradnék?
- Nem, persze.
Őszintén szólva nem örültem, de most mondjam azt, hogy nem? Á, az bunkóság.
- Várj egy picit, kikapcsolom a gépet!
- Oké!

Elköszöntem a csetes fiútól, és kikapcsoltam a gépet.
Mire visszaértem, Lilla levette a pólóját, és egy szál melltartóban ült.(nadrág volt rajta)
- Most ez mire véljem Lilla?
- Bocsi Judit, de marha meleg van.
Ez igaz volt. Nálunk nyáron is marha meleg van, nem csak télen. Egy óra múlva kész voltunk mindennel. Jöhetett a locsogás. Lilla az ő ’tökéletes pasiját’ kezdte el dicsérni, én meg hallgattam. Az mondta, tegnap lefeküdtek! Húazannyát! Ez nem gondoltam volna Lilláról, mindig is ő volt a jó kislány, és szinte semmit nem tudott az ’ilyen’ témákról. És 17 évesen? Szerintem ez elég korai. Lehet, hogy csak én vagyok maradi. De utána bevallotta, hogy ez mégsem volt olyan jó, mert a pasi erőszakos volt. Tudtam! Valahogy annyira nem tűnt őszintének, mikor mesélt róla, hogy milyen csodálatos volt!
- Jaj, Lilla! Miért ugrottál bele ebbe a kapcsolatba?
- Mert, annyira... izé... nem tudom! Muszáj volt!
- Muszáj?
- Jaj Judit, hagyjuk ezt!
- Oké.

Bekapcsoltam a Tv-t. Természetesen a Vivára állítottam. Táncoltunk, meg disznóságokat ordibáltunk. Miután kellőképp kitomboltunk magunkat, leültünk pihizni. Egyszer csak Lilla mögém lépett és megfogta a mellemet.
- Mi a francokat csinálsz?
- Lilla én szeretlek! Szerelmes vagyok beléd!
És sírva fakadt! De ez csak műsírás volt. Pofoncsapott! Mintha egy pillanatra elvesztettem volna az eszméletemet.
- Ezt... Mimimiért kaptam?
- Ne haragudj, de annyira megharagudtam, hogy te nem szeretsz viszont!
- Semmi, inkább felejtsük el.
- Figyi, és voltál már lánnyal? - kérdeztem.
- Igen, szerintem sokkal jobb, mint a fiú szex! Sokkal gyengédebbek a lányok.
Be kell vallanom, mikor ezt mondta, felébredt bennem a vágy! Vajon milyen lenne Lillával szexelni?
- Lilla, ...izé.. öö kipróbálnád velem?

Erre nem érkezett válasz, csak megcsókolt. Szép lassan levetkőztetett, és már a melleimet nyalta...
Fúú, de nedves vagyok! - érkezett a felismerés.
Már a keze a puncimnál járt, s mondhatni nagyon élveztem...
Valaki kopog...
- Hagyd csak Lilla biztos valaki hülye képeslapokat árusít! Ekkor kulcscsörgést hallottam, megjöttek anyuék!
Neeeeeeee!!
Villámgyorsan felöltöztünk, szerencse, hogy anyuék boltból jöttek, így előbb bepakolták a cuccost a spájzba.
Ez nem lehet igaz!
- Jaj Judit! Miért? Miért most jöttek haza?
- Ne aggódj, majd folytatjuk! Elintézem...
- Jaj mindjárt megy a buszod! Siess!
Elköszöntünk.
Kulcsra zártam az ajtómat és betettem a legrockosabb cd-met, hogy azt mondhassam, nem hallottam, hogy szóltatok.

Elkezdtem gondolkodni. Miért is lenne nekem szükségem egy lányra? Hiszen annyi fiú van, aki kedves és jól is néz ki. Így feküdtem még egy darabig, és elhatároztam, hogy megmondom Juditnak, hogy többé nem a barátnőm. Sajnos ezt muszáj megtennem. 2 nap múlva már akadt is fiúm, Peti, igaz nem az osztályból, de nagyon jól megértettük egymást. Sokat nevettünk, és játszottunk.

Most amikor írom ezeket a sorokat, csak most döbbenek rá, hogy az életem egy nagy kataszrófa volt. Az egyetemet másodszor kezdtem el, amikor megismertem Petit, utána 3 évig együtt jártunk, de megcsalt. Ekkor jött a katasztrófa. Egyik futó kapcsolatból a másikba keveredtem, 3 abortuszom is volt, és egy súlyos nemi betegséget is elkaptam. Szinte minden éjszaka más férfival voltam, de igazából nem is szexre vágytam, csak gyengédségre. De ezt senkitől sem kaptam meg, sőt 5 férfi megerőszakolt ,méghozzá egymás után, ez nagyon fájt, mivel nem volt semmi előjáték csak durr bele. Valamilyen síkosítót használtak. Ezután jött a keserű felismerés, terhes lettem. A gyereknek nagyon sokáig rossz sorsa volt, de amikor megismertem Jánost, ekkor minden megváltozott. Előbb házasodtunk össze, minthogy lefeküdtünk volna. Az életem megváltozott. Jánost is megcsaltam, és utána elkezdtem drogozni, de az én szerelmem kirángatott ebből, és rájöttem, ha az ember egy őszinte, kedves szerető, megértő társa talál akkor azt nem szabad megcsalni, megbántani. Azóta ezzel az életmóddal felhagytam, magyarul nem csaltam meg, nem drogoztam. Máig is boldog házasságban élek vele, és Kitti mellé hozott még 2 gyermeket, Flórát és Edinát, nekem a gólya. Kittiről máig sem tudom, hogy ki az apja az 5 férfi közül.

Őszintén remélem a gyermekeim nem keverednek ilyen "gonoszságba" és azt is, hogy ők soha nem akarják megtudni, milyen egy lánnyal, én máig is tisztán emlékszem rá, milyen volt, amikor Lilla megcsókolt és simogatott. Sőt ezt a napot bevéstem a "történelmembe" mindenre tisztán emlékszem.
Remélem, aki ezeket a sorokat olvassa, azok közül senki nem keveredett ilyesmi ügyletekbe!
Írta: Egy ma már boldog családanya..
Remélem mindenki tanul a történetemből!
Hozzászólások
További hozzászólások »
Akiszólt ·
Üdv!

A műről nem sokat tudok elmondani. Hiteltelen, és stílusilag is gyenge. A karakterei valótlanok, tetteik sokszor indokolatlanok. Nem tudom, mit ajánljak. Mondjuk olvass sokat, és hasonlítsd össze őket.

laci1952 ·
SZAR
AMADEUS ·
Én pedig Amadeus vagyok.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: